Toistamiseen tänä talvena kävin hakkaamassa simulaattoria.
Onko joku muu törmännyt samaan asiaan...
Siis löynti ihan ok kunnossa, mutta ihmeellistä, että simulaattorissa pituudet jää
kauaksi siitä, mitä kentällä. Avaukset n. 160 m, mutta kentällä päälle 200 m.
Muutama väylälyönti puu kolmosella simulla kertoi sentään kahdensadan metrin ylityksen. Mistä moinen johtuu, vai eikö se osuma olekkaan sitten loppupeleissä niin hyvä, vaihka pallo lähtee voimalla ja paukahtaa valkokankaaseen. Kuitekin lyönnit pysyivät simun mukaan väylällä, lyhyeksi vain jäi. Simu kertoi mailanpään nopeudet olevan kohdallaa 140 m/s ja grafiikka puhtaasta osumasta. Nostokulmista/ lapakulmista en tiedä mitään, tai simun antamat lukemat ei kertonut minulle mitään.
Onko joku törmännyt samoihin juttuihin?
Kävin simulaattorilla
4
336
Vastaukset
- tuttujuttuu
Minulla ainakin samanlaista ongelmaa, draivi ei lennä mihinkään ja seuravaa veto pelti nelosella 50m pidempi kuin draiveri. Eiköhän parasta olisi päästä ulos pelaamaan
- zgolfz
Kyllä kokemusta on draivi normaalisti 190 simulaattoris 120
- Simu vs tosielämä
No tuossa viikonloppuna pelikaveri kertoi tehneensä talvella simulaattorissa liki 300 metrin kaaren rautaysillä, ei ollut ihan luottavainen simulaattorien erehtymättömyyden suhteen... :)
- opettavapro
Suurimmalla osalla klubipelaajista on täysin väärä käsitys oman lyönnin mitasta.
Simulaattori tai analysaattori ei ole, eikä voi olla erehtymätön. Jokainen joka yhtään lyöntiään tuntee huomaa kyllä väärin luetun lyönnin eron. Nämä ovat laitteita jotka ovat alttiita virheille. Simulaattori joka ei tee virheitä, ei ole luotettava.
M/s on mittayksikkö jota mikään tunnettu laite ei käytä. 140 m/s on mahdoton nopeus. Maileinakin se on mahdoton nopeus. Km/h se on varsin tyypillinen draiverin nopeus jolla pallo ei voi lentää 200 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742