Toistamiseen tänä talvena kävin hakkaamassa simulaattoria.
Onko joku muu törmännyt samaan asiaan...
Siis löynti ihan ok kunnossa, mutta ihmeellistä, että simulaattorissa pituudet jää
kauaksi siitä, mitä kentällä. Avaukset n. 160 m, mutta kentällä päälle 200 m.
Muutama väylälyönti puu kolmosella simulla kertoi sentään kahdensadan metrin ylityksen. Mistä moinen johtuu, vai eikö se osuma olekkaan sitten loppupeleissä niin hyvä, vaihka pallo lähtee voimalla ja paukahtaa valkokankaaseen. Kuitekin lyönnit pysyivät simun mukaan väylällä, lyhyeksi vain jäi. Simu kertoi mailanpään nopeudet olevan kohdallaa 140 m/s ja grafiikka puhtaasta osumasta. Nostokulmista/ lapakulmista en tiedä mitään, tai simun antamat lukemat ei kertonut minulle mitään.
Onko joku törmännyt samoihin juttuihin?
Kävin simulaattorilla
4
307
Vastaukset
- tuttujuttuu
Minulla ainakin samanlaista ongelmaa, draivi ei lennä mihinkään ja seuravaa veto pelti nelosella 50m pidempi kuin draiveri. Eiköhän parasta olisi päästä ulos pelaamaan
- zgolfz
Kyllä kokemusta on draivi normaalisti 190 simulaattoris 120
- Simu vs tosielämä
No tuossa viikonloppuna pelikaveri kertoi tehneensä talvella simulaattorissa liki 300 metrin kaaren rautaysillä, ei ollut ihan luottavainen simulaattorien erehtymättömyyden suhteen... :)
- opettavapro
Suurimmalla osalla klubipelaajista on täysin väärä käsitys oman lyönnin mitasta.
Simulaattori tai analysaattori ei ole, eikä voi olla erehtymätön. Jokainen joka yhtään lyöntiään tuntee huomaa kyllä väärin luetun lyönnin eron. Nämä ovat laitteita jotka ovat alttiita virheille. Simulaattori joka ei tee virheitä, ei ole luotettava.
M/s on mittayksikkö jota mikään tunnettu laite ei käytä. 140 m/s on mahdoton nopeus. Maileinakin se on mahdoton nopeus. Km/h se on varsin tyypillinen draiverin nopeus jolla pallo ei voi lentää 200 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818