On kilpailutilanne nähkääs menossa.
Kuka eniten viestiketjuja aloittaa päivässä?
Ottakaa nyt osaa, kun hajupopika on nikkeineen ollut poissa, saa ruune kaikki tiplut.
Eikä hänen aloituksissaan kyllä viime aikoina ole oikeastaan asiaa ollut, mutta onhan saanut juttuja auki ja muita ärsytettyä.
Saat pitää palstan puhujan paikan, kunhan välihuudon tähän.
Ei minullakaan asiaa, ei laula kissa, ei kana, kukkokaan ei suostu kiekaisemaan, ja lampailtakin on bäät loppuneet.
Itse en laula kuin kylvyssä, mutta Helka-neitiä sielläkään ei näy.
Kilpalaulantaa
11
107
Vastaukset
- me and my dog
Minunpa koira lauloi duettoa kanssani. Vasta vanhana älysin sitä opettaa.
Siis kun koira oli vanha.
Sillä oli mahtava sävelkorva. - rätei lumpui
Aika huvittavia piirteitä tuo ruunen jatkuva esillepyrkiminen tuo. Onhan hän sen sanonutkin, sairas vanha mies ja 70 palsta on hänen rakas lapsensa, toisaalta myös rakastettunsa.
Uskoo oikeasti olevansa paras kirjoittaja, joka koskaan on kirjoittanut tälle palstalle. Pohjanmaa taitaa olla hänen inhokkinsa maakunnista kun haju on sieltä.
Kiukuttelut seuraavat kuin hai laivaa riittävän palstakunnioituksen puutteessa..
Miten se tuntemattoman sotilaan jermu sanoikaan siitä rättivääpelistä: >mä sen ymmärtäisin kyseessä olisi nätei flikoi, mutta kun rätei lumpui noin rakastetaanSaanen sanoa jotakin minäkin. Vanha toki olen ja ikäni sairastanutkin. Ovatko ikä ja sairaudet hävettäviä. Vastaa jos pystyt!
Kuka sinut on valtuuttanut kertomaan palstalle mitä muka uskon.
Olen aina osannut kirjoittaa, joidenkin mielestä jopa hyvin. Käy kilpaan kanssani niin katsotaan!
Haju on lähtöisin Karjalasta ja sellaisena siirtolainen. Haju rehvastelee pohjalaisuudellaan olematta sitä. Edellisestä on kyse, ei karjalaisuuden tai muidenkaan väheksynnästä. Tulinko ymmärretyksi vai pitääkö jotkut merkilliset "närhen munat" tai muut esittää.
Olipa hyvä aloitus,ihan naurunpyskähdyksiä tuli aman tuvassa,jossa tulikivitakkauunissa iloinen tuli roihuaa,kuin seisemänveljeksen Impivaarassa konsanaan.
Olemme liian tosikkoja Ruune mukaanluettuna.Toi hirtehishuumori on tyystin palstalta kadonnut ja ominaisuus nauraa itsellemme.Minä joskus siihen pystyin,mutta kaiketi jo olen niin "kalkkis",että sekin hauskanpito on unohtunut.
Olen luultavasti niin samaistunut hoidokkiini,että hänen myötävaikutuksellaan olen alkanut unohdella.
Unhoita jo kaikki menneet,iskelmänikkarikin käskee tekemään,kaiketi minun täytyy otta oppia siitä.
Lunta ei ole vielä tullut amantupaan,pakkasta 9,3 astetta ja pilvikeli- isoäiti*
Nyt on taas lauantai. Joskus lauantai oli saunapäivä,mutta se oli kauan, kauan sitten lapsuudessa - nuoruudessakin..
Lauantai ilman saunaa on tätä päivää, tähän on jo tottunut.
Ihminen on hyvin sopeutuvaista lajia.
Äidin ja isän pellavaiset saunapyyhkeet, tädin kutomat, ovat tallella.
Äiti on niihin ommellut nimikirjaimet punaisella, Karjalan punaisella.
Joskus mietin mitä tekisin pyyhkeillä, kun ovat kaappiin unohtuneet. mutta
eivät ole käyttöön päätyneet. Saunaahan ne kuuluisivat, koivuvastan
tuoksuun.
Hyvää lauantaita! Rantasaunan aion lämmittä tänään,kun toi pakkanen alkaa persielleenpudota.
Kyllä sähkösauna ja suihku lian poistaa,mutta oikein puillalämmitetty rantasauna puhdistaa myös sielun.
Ennenaikaiset sisäänlämpiävät,ne olivat oikeita terveyskeskuksia,siellä synnytettiin,kupattiin ja jopa pellavia lihdattiin.Ja pontikaa keitettiin saunan "porstuvassa",vai mikä sen nimi nyt oli- havumetsien mies
Jos joku näitä ketjuja arvostelee, niin on se ymmärrettävää. Näistä ei tosiaan hullua hurskaammaksi tule, luki kenen alloittamaa ketjua tahansa.
Suurelta osinhan täällä hattuillaan.Sekin on ymmärrettävää , kun ollaan 79 -iässä. Todellista kilpalaulantaa onkin näkynyt ja näkyvissä.
Joka kirjoittaa ja julkisee kirjoituksensa, saa täällä joka tapauksessa arvostelua osakseen.
Ellei kestä, ei kirjoita. IKä ei oikeuta olemaan ilkeä, eikä aliarvioimaan ketään, ei vanhaa, eikä nuorta.
Se on ihan hyvä ohjenuora kaikessa ja kaikille.- ....................
Monilla syy täällä palstalla roikkumiseen on yksinäisyys. Näille ihmisille palsta tuo varmasti vaihtelua elämään, jos kilpalaulanta on ystävällistä ja ymmärtäväistä.
Näyttää noissa nuoremmissakin olevan yksinäisiä ruutuun tuijottajia, kun satuin sinne vilkaisemaan. .- tekstikailotus
Tuo klikkiytyminen, se että roikutaan saman kirjoittajan perässä, se on harmillista. Tänäänkään ei muutosta parempaan ole näkyvissä.
- JEPP
Samanhenkiset viihtyvät toistensa seurassa, se on kautta maailman tunnettu tosiasia! Milläs sen nyt vois tällainen kirjava joukko ikinä kumota, vaikka tietysti haluaisi, hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180