Laitan tällaisen pitkän väliviivan kun Ruuuneperiä on liikaa. Kirjoittakaa nyt muut!
nysse myrky lykkäs eli nyt "se" työnsi myrkkyä
24
122
Vastaukset
Etkö osaa enää aloittamiisi ketjuihin jatkaa,...mikä lapsellinen pakko nyt on, --- sinullakin -- itseäsi esittää ylenpalttisen huomiotaherättävästi Ruuneperi?
Käyttäydyt kuin teini-ikäinen ärsyttävästi huomiontarpeessaan, tarttuiko Sinuun Hajupojan tauti?- hurttijurtti ek
Olisko joku kaapannut hänen IP,nsä ja kirjoittelisi nyt hänenä ja Ruune nukkuisi,tiedä häntä
- niin se varmaan on
ei kukaan täysi-ikäinen noin lapsellinen ole. Olisko nyt asiaa Vaasan poliisille !!
- lunta tulvii vaan
No ei sentään, onhan tunnussanakin oltava päästäkseen rekisteröitynä kirjoittamaan:) Kunhan nyt on vallattomalla tuulella, vaikkakaan ei tyypillisellä tavallaan tuo Ruuneperi.
Rituliini kun kehui aloitteellisuudesta otsikolla ihan, niin paljoakos nämä maskuliinit tarvitsee, seistäkseen vaikka päällään!
Nim.m. Iloisesti naurattaa!Ai minunko syy?Älkää kaatako nyt koko jätekuormaa minun hennoille naisen harteille.
Kyllä minulla tota kuormaa jo ihan riittävästi.
Jos Ruune haluaa nostaa palstan tasoa,suotakoon se ilottelu hänelle,Pyhäpietarihan meitä jo odottaa ja taivasosaa tarjoaa
kiitos Ruune, että uskallat käyttää myös jarrua. Jarruton autokin hylätään katsastuksessa ja syystäkin. Alamäessä vauhti saattaisi kiihtyä kohtalokkaan vaaralliseksi.
Tämän palstan kirjoittajien elämä kaikkine kokemuksineen on antanut ravokasta tietoa ja selviytymistaitoa itsekullekin. Ne kokemukset saattavat olla hyvin erilaisia, siksi on luonnollista, että ei ole vain yhtä totuutta. Tämän kentän kirjo on hyvin laaja, mielipiteet menevät usein ristiin. Keskustelu on kuin keilat keilaradalla, väärä kierre ja pallo kiertää kaikkien keilojen ohi, oikea heitto ja keilat kaatavat toisensa. Eli oikean kierteen oppi. Oman mielipiteen pitäminen ylivertaisena sekä muiden aliarvostaminen on keskustelussa se väärä kierre. Jos hyväksyt tämän, huomaat, että olet tervetullut mihin keskusteluun tahansa ja aloituksiakin arvostetaan.- ei ole naurun asia
Tuo ei ole mitään poikamaista vallattomuutta, vaan vakavaa oireilua. Kun itsellä on elämä katkeroituneena käpertynyt palstan suosion varaan, tällainen on kuin hätähuuto.
Joko nyt Ruune hyväksyt itekin tuon ketjun viivoilla nostamisen, kun nuo pari ketjua nostit. Mutta kuinkas muuten omia aloituksiaihan nekin olivat.
Tämä on nyt myöhässä tulleet reaktiot Ruuneperiltä hajupoika vierailusta palstalla vanhoine aloituksineen.
No ohimenevää tämä on ja kuitenkin parempi vaihtoehto kun se edellinen invaasio palstalla. Elämäähän tämä vain on Ruuneperi.katleijanen1 kirjoitti:
Joko nyt Ruune hyväksyt itekin tuon ketjun viivoilla nostamisen, kun nuo pari ketjua nostit. Mutta kuinkas muuten omia aloituksiaihan nekin olivat.
Tämä on nyt myöhässä tulleet reaktiot Ruuneperiltä hajupoika vierailusta palstalla vanhoine aloituksineen.
No ohimenevää tämä on ja kuitenkin parempi vaihtoehto kun se edellinen invaasio palstalla. Elämäähän tämä vain on Ruuneperi.Niin on! Minä en kuitenkaan ole omia viestejäni nostanut.
Tekee ihan hyvää ottaa etäisyyttä.
Olin monta vuotta "sekaantumatta" muiden juttuihin, eikä se aina vienyt minulta mitään, eikä kukaan minua kaivannut.
Oli muuta tekemistä, eikä tekemisen puute vaivaa nytkään. Aina tekevälle työtä löytyy.
Jos ei löydy aihetta eikä asiaa, ei ole mitään mieltä roikkua mukana ajankuluksi.
Todellinen elämä antaa enemmän haasteita ja aionkin pysytellä muiden kirjoitusten parissa, toki täällä joskus käyn lueskelemassa ja moikkaan tuttujakin ohimennen, hipaisemalla.
Hyvää tekevää taukoa ei voita mikään. Jää aikaa muuhunkin kuin koneella istumiseen ja mielensä pahoittamiseen.
Lumisia terveisiä. Maakuntahiidot tekolumella, lyhyellä radalla, mutta nyt saatiin lisää oikeaa lunta. Talvi on tullut.Minäkin hipaisen viestiäsi sen verran että onnittelen valintojesi vuoksi. Jos välillä käyt kurkkaamassa, niin laitahan muutama rivi kuitenkin samalla.
Talvi on ja kevättä kohden mennään, hyvää jatkoa.
- ei muuksi parane
Yksitoista aloitusta nimimerkillä Ruuneperi, nyt kiireesti nostamaan vaikka vanhoja, jos ei muuten huomata.
Ei enää hymyilytä tämä sekavuus, mikä joillekin on innon nostanut.
Yksi hiljenee, toinen jatkaa. - ei muuksi parane
Ehkä tyhmästi, mutta en saisi?
Olen lukenut, joskus sinunkin viesti tarpeeton, nyt halusin minäkin- Late Vaan*
Jotain on vialla, Ruuneperillä 9 aloitusta tänään joihin on kirjoittanut.
Kyllä kaikki 70 kymppiset sinut tuntee, koita keskittyä. Kaverisi Late.
- miranda ..
Ruune
Mistä voimme kirjoittaa, kun ei saa kirjoittaa lukemistaan kirjoista ja käymistään kouluista, koska se on mielestäsi väärin? Mielestäsi se on ylvästelyä tai valhetta?
Jotenkin on jäänyt mieleeni, kun tulin näille sivuille, että Sinä kirjoitit meidän useimpien olevan kouluja käymättömiä? Mietinkin, että mitähän tänne uskaltaa kirjoittaa, mutta huomasin pian täällä olevan mielenkiintoisia kirjoittajia.
Jos itsekkin siirtyisit hetkeksi tietsikan ääreltä pois ja alkaisit lukemaan, niin ehkä ajatusmaailmasi muuttuisi.
Yhtään en kunnioita sinua noista vanhojen viestien jauhamisesta, koska uskon nyt, että olet aikoinaan turhaan hyökännyt (olkoon vaikka haju )jonkun lukeneemman henkilön asioihin.
Voihan se olla, että silloin alkuaikoina oli mukavaakin tutustua naisiin, kuten naiset miehiin, kunnes huomattiin, kuinka kokonaisvaltaista (globaalia) olikin tämä netti?
Itse olen ollut täällä jo Sirkuksen ajoista, jolloin lapseni oli siellä työssä ja heidän tehtävänä oli sada juuri iäkkäät tähän mukaan, joten hän kyseli minultakin, mitä minä ymmärrän tästä ja mitä pitäisi parantaa?
Olikos sinulla Ruune valitus, että lapsetkin ymmärtää paremmin nämä koneet, kuin Sinä ja nyt on jokin aukrotiteetti kadonnut?
Herää todellisuuteen, sillä Sinulla ei ilmeisesti ole lapsenlapsia, jotka kävisivät luonasi sanomassa, että paina "entteliä"?Sinä miranda..olet kertonut asian niin,että minäkin sen voin allekirjoittaa täydellä sydämmellä.
Psygoloogisesti ajateltuna asia on juuri näin.Luultavasti sinulla onkin koulutusta alalle,kun osaat asian julkituoda noin asiallisesti.
Meillä on kaikilla syytä mennä omaanitseemme,en minäkään aina ole kovin sovittelevaa tekstiä suoltanut palstalle,sen tiedän.
En voi olla ylpeä itsestäni,enkä kaikista kirjoituksistani.
Alapääni tutkielmat eivät ole olleet niitä elämääeteenpäin vieviä kannaottoja,mutta olen nekin jo vastaanottanut hymyssäsuin.
Olen alkanut ajattelemaan,ettei ton alapään niin väliä,kun tukka on hyvin takaa
Hyvää alkavaa helmikuuta ja Hymyilevä Apollo olis taas paikallaan ama
- valo/toloppa
Hyvä Miranda, sama huomattu.
Nyt on sellaiset väreet ilmassa että alkaa oksettamaan, sanoo juu tai ei niin eikää jumalauta joku työntää sontaa solenoidiin!
Miranda on kaunis nimi, tunnen erään naisen Miranda nimisen ja on yhtä kaunis kuin nimikin.- inhon väreet minulla
Mitäs kiertelet, että JOKU työntää skeidaa, kyllä se on nyt ihan rekatulla nikillään ja muutama vielä lisää vettä myllyyn..
Kyllä Hänellä tuo ikä jo teettää erikoisia asioita,kiva niitä on lueskella.
Hänellä ei mene aika pitkäksi,kun kirjoittaa paljon keksitään jotain perään...- mikäs on
rouva meriruikun ikä ? Oletko paljonkin nuorempi ja viksumpi ??
Kovin paljon haluatte kertoa minusta. Tarve leimata kelvottomaksi, osaamattomaksi ja vaikka miksi on suorastaan hirmuinen.
Yritykset kirjoittaa ja kertoa totuus on kiellettyä, mustamaalaus vammaisuudenkin suhteen jokapäiväistä.
Täällä toimitaan kuin koulukiusaajat, mahdolliset vammat ja sairaudetkin pilkan aiheina.
Salassa pysyminen ja sieltä laukominen perättömin väittein on suosittua. Totuus ei pala tulessakaan, sanotaan, mutta täällä ne rehottava hyvin lannoitettuina kuin kauneimmat ruusut ja liljat "herrojen ja rouvien puutarhassa
"siniset Ruuneperit" herättivät määrineen ja sisältöineen niin suurta närkästystä, että yritin piirtää "väliviivan" erottamaan niitä myöhemmistä. Lisää nostettiin "historian piilosta" esiin, pilkattavaksi ja kommentoitavaksi.- aattelin näin
Jos ja kun itse kertoo palstalla terveydentilastansa, muistin heikkenemisestä, ( joka sekin on jo melkein poikkeuksetta ainakin pienessä määrin alentumassa kaiklla tämän ikäluokan ihmisillä, koska se ei, ikävä kyllä, kaikilla pysy partaveitsen terävänä mistään hoidoista huolimatta) sairauksista tms. joka on hyvin henkilökohtaista, on hyvin mahdollista, että se / ne otetaan ennemmin tai myöhemmin "tapetille".
Nyt, kun viestisi ovat viime aikoina olleet "vainoharhaisia" vanhoihin ketjuihin ja asioihin viittaavia, yhden ja saman kirjoittajan kanssa käytyä tikareiden heittoa puolin ja toisin, olen ainakin minä saanut käsityksen ettei kaikki ole nyt kunnossa.
Itse pyrin jättämään vanhat taakse, eilinen on jo mennyttä, eikä ole mitään mieltä yrittää muuttaa silloin sanomiani tai kuulemiani asioita muuksi. Ne ovat ja pysyvät, mutta tänään, ihan joka päivä on mahdollisuus aloittaa uusin eväin.
Eiliset eväät söin eilen, jos riitelin tai tappelin jostain, se oli eilen ja sinne jääköön.
Paitsi, kuten näyttää teidän kahden kohdalla, kumpikaan ei halua olla toista huonompi ja siitähän on sota käytävä.
Tuolla vanhojen asioiden jauhannalla olet menettänyt suosiostasi suuren osan, puhun vain omasta puolestani, muut palstalaiset sanokoot oman mielipiteensä, niihin en halua mitenkään tällä kirjoituksellani vaikuttaa.
Pidä todella taukoa, se tekee, usko pois, ihan hyvää.
Ellet muuten kestä kommentoimatta, nykyisin aika pilkallisestikin, olen huomioinut, heitä tietokoneesi seinään.
On taukoa ainakin se aika joka uuden hankkimiseen kuluu.
Muuten, hyvää katkoa, vaikka tipaton tammikuu on ohi, ota sanaton helmikuu, se tekee kaikille hyvää! - havumetsien mies
Joka näitä keskusteluketjuja arvostelee, on aika pitkälti oikeassa.
Melkoinen osa on tyhjänpäiväistä jaaritusta. Hattuilu tuo tähän sentään hiukkasen jännitystä.
Mitäpä tähän enempää tarvitaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206