Tarvitsen luovuttajan

Lepakkoinen

Hei, ja anteeksi mieten keskustelualueelle tunkeutumisesta.
Olen lesbo, ja etsin miestä, joka voisi luovuttaa spermaa minulle anonyymisti.
Lähipiirissäni ei ole ketään varteen otettavaa.
Luotettavaa miestä tällaiseen on vaikea löytää. Eräskin romanimies jakelee spermaansa pakkomielteisesti, samalla kun vokottelee 16 vuotiaita tyttöjä.

Lapsi saisi todella rakastavan äidin.


Plussat
en aijo selvittää henkilöllisyyttäsi KOSKAAN
voin maksaa muutaman kympin, tai tuoda kaljapäkin tms vaivanpalkaksi
saisit tilaisuuden luoda uuden elämän

30

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan miehet
    • aIbatrossi

      Heh ----omaan mahtavan genomin, mut tulee vain poikatoukkia

      niitäkin epämääräisen määrän......jos oot söpö, saat satsin luonnonmenetlmällä

      saat ottaa lepakkokumppanisimukaan ---päiväkaffel ;-)

      halua vissiin perinnöllisesti älykkään ja komean pojan

      • aIbatrossi

        hmm
        Avaklinikka hoita homman tarkistaen mm. sp-taudit ja KeLa
        maksaa osankalliista kuluista

        konsultaation saa ilmisexy---ekana sp-tautien testit
        shit äijäl mahd biopsia--------tarkistetaa siimahännät

        koeputkihommaan ei taida monikaa äijä suostuakaan pikkurahalla ja henkilöllisyys
        tarkistetaan.

        ämmälle se on pahoinvoinyia aiheuttav ja kallis projekti


        nopein ratkaisu----------ota nakkarilta sopiva kundi, joka ei edes muista projekitia ;-)


      • AVA-klinikka

        No mixei

        dazulta tulee vähintäänki muumimukillinen, joka tavalliseti päätyy viemäriin
        kotioloissa

        Tilastollisesti dazu mällillä tehty toukka on 97% varma perinnöllinen skitsohreninen


    • profeetta Yakov

      Itse Allah on siunannut albtrossille jälkeläisiä , kuni on taivaalla tähtiä

    • Lepakkoinen

      Hämmentäviä vastauksia :D
      Vähän moottorisahan puolelle

      Mutta, tositarkoituksella.

    • Muuten kyllä, mutta naiset kollektiivisesti ja Suomen oikeuslaitos on niin epäluotettava, että en luovuta kuin tutuille.

      • Siviilit:.!#%?+

        .

        "Varokaa siviilejä!!!!!!1!!!!!!!!"

        har!

        .


    • Lepakkoinen

      Nosen tietysti ymmärtää. Mutta siksiANONYYMIYS
      :)

      • aIbatrossi

        hehhee
        nykyine DNA testit ovat tarkkoja

        kukas äijä on mahd, anonyymi

        ja maksaa lakisääteiset
        elarit yhdestä siimahännästä


    • men men,,,

      Mitäpäs jos menet baarikiekalle ja otat sopivanäköisen herran sänkyyn illan päätteeksi. Niin on moni aviotonkin lapsi alkunsa saanut.Toki sulla pitää olla ovulaatio silloin..Ei siinä ajallisesti kauan menis ja peuntähän se yksi baarikeikak jos lapsen saa alkuun..

    • Geld, GELD!

      Jaa, mitäs ihmeellistä tuossa on. Mutta sulta unohtu yks juttu. Hyvästä pitää maksaa eli paljonko olet valmis pulittamaan laatumällistä?

      • olihan se

        korvaukseksi saa kaljakorin.


      • Nonniii
        olihan se kirjoitti:

        korvaukseksi saa kaljakorin.

        Elähä liiottele, skspakistä vaan oli juttuva


    • buddy-love

      Lapsella pitäisi kuitenkin olla mahdollisuus selvittää geneettinen taustansa, sillä se saattaa olla jossain terveydellisissä tapauksissa sille lapselle erittäin tärkeää.

      Oma vastuun- ja velvollisuudentuntoni estää tuon tyyppiset luovutukset.

      • puskarunoilija

        Niin, jos lepakkonainen saa pojan ja luovuttajamies tytön, eivätkä tiedä olevansa sisarpuolia kohdatessaan toisensa ja avioituessaan. Toki kun toisen asiakirjoissa lukee "Isä tuntematon" ei kiinnijäämisvaaraa sukurutsauksesta ole.
        Ehkä siksi USAssa otetaan dna testi, ettei niin käy (ja samalla tuo dna testi menee viranomaisten tiedostoon)


    • miul on periaatteena etten sukusolujani jakele ilmaiseksi

      • murriperkeIe

        ei niitä kukaan huoliskaan

        mur


      • murriperkeIe kirjoitti:

        ei niitä kukaan huoliskaan

        mur

        itseasiassa on pyydetty aikoinaan, enkä suostunut


    • aIbatrossi

      Jos sun keinosiementäjä tyytyy kaljapalkkaa

      on hälläalkohoistigeenejä ts. udmurtti tai irkku

      joten kysypäs Ratikkaa siihen hommaan

      vaavista tulee kamalan ruma kokoomuslaine mammonanpalvoja

    • Tee diili miespuolisten homojen kanssa.

      • Lepakkoinen

        Tosiaan, mitenhän saisin Ikisinkku M:ään yhteyden?


      • Ikisinkku M
        Lepakkoinen kirjoitti:

        Tosiaan, mitenhän saisin Ikisinkku M:ään yhteyden?

        Nyt tärppäsikin---olen 150% homo

        Vaadin homokaverin suorittamaan spermani lypsyn

        Ei kai haittaa jos mällissän on vähäm kakkaa?


    • No okei!

      Luovutan!!

    • Mustin isäntä

      Huijasin elisakettua-------maksoi pöllitylla kanalla tipasta spermaani..........

      Otinkin sen fingerporillsen Mustilta

      Nymmää joudun ruakkimaan pentueen mustia kettuja:(

      • Oli se pentu tai lemmikki, tulee siitä pitää hyvää huolta.

        Mitäs tarjosit Mustille jotta sait lypsettyä ne siemenet?


      • Mustin isäntä
        elisakettu kirjoitti:

        Oli se pentu tai lemmikki, tulee siitä pitää hyvää huolta.

        Mitäs tarjosit Mustille jotta sait lypsettyä ne siemenet?

        hehhee

        Jemmasinkiimaisen bicthketun kusta hangesta ja annoi Mustin raiskata

        täytetyn ketun.......sun siskos-ku lasautin kanavarkaissa


      • Mustin isäntä kirjoitti:

        hehhee

        Jemmasinkiimaisen bicthketun kusta hangesta ja annoi Mustin raiskata

        täytetyn ketun.......sun siskos-ku lasautin kanavarkaissa

        Sää oot nyt ilkee. En ennee puhu sulle :(

        *marssii pois loukkaantuneena*


    • rosestar

      Entä miehen katuma,entä jos hän katuu päätöstään ja vaatii lapsen takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe