Miten skeptikot suhtautuisivat siihen että joku suuri valtio ilmoittaisi virallisesti että kuussa ja marsissa on vierasta sivilisaatiota. Molemmista löytyy jopa kaupunkeja.
Miten tällainen asia vaikuttaisi teihin? Menisittekö ennen narun jatkeeksi ennen kuin
myöntäisitte asian olevan noin?
Ollako?
vakaumusko?
2
133
Vastaukset
Eikös viime vuonna Pohjois-Koreasta virallisesti ilmoitettu, että yksisarvisen pesä on löytynyt?
Ei ehkä kannata narahtaa kaikkiin virallisiin ilmoituksiin.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012120116397929_hu.shtmlJatkaisin vielä, että jos joku valtio/hallitus ilmoittaa verotuksen kevenevän, ilmoitukseen kannattaa suhtautua mitä suurimmalla epäluulolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.831508- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:49961- 63951
- 42797
- 47772
- 113726