Jos yritys ei vartavasten hae työntekijöitä...

apuap

minne jätän hakemuksen &/CV:n? Sähköpostilla (minne), vienkö työpaikalle (tiskillekö vaan että tässä olis, ottakaa yhteyttä)?

2

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouko12

      Lähetät avoimen työhakemuksen työpaikan sähköpostiin.. ainakin itse olen tehnyt näin.. mutta tosiaan hieman ärsyttävät seikka on että monetkaan eivät vastaa hakemukseesi jos et saanut paikkaa..

    • kesaduuni_anna

      Huomenta "apuap".

      Työhakemuksen ja CV:n lähettäminen työpaikan s-postiin on yksi vaihtoehto kuten Jouko12 totesi. Tehokkaampi tapa mielestäni kuitenkin on, jos itse käyt työpaikalla esittäytymässä ja jättämässä työhakemuksen ja CV:n sopivalle henkilölle. Näin voit tehdä hyvän ensivaikutelman etkä jää niin helposti huomiotta kuin pelkän s-postin lähettäjä. Rekrytoinnista vastaavaa henkilöä voit tiedustella työpaikalla muilta työntekijöiltä, jos yrityksessä johon haet on enemmän kuin yksi työntekijä.

      Työpaikalle voi myös soittaa ja kertoa itsestään ja toiveestaan päästä heille työhön. Työantaja (tai muu työpaikan henkilö) saattaa kehottaa sinua laittamaan hakemuksen s-posiin, mutta soiton jälkeen hakemusta ainakin tiedetään odottaa ja taas mahdollisuudet huomioiduksi tulemiseen kasvavat. Puhelimitse voit myös saada suoraan tiedon siitä otetaanko työpaikalle ylipäätään työnhakijoita ja jos, niin mitä ominaisuuksia tältä odotetaan.

      Toivottavasti löydät työpaikan,

      -KesäduuniAnna
      www.4h.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe