Mikä olisi hyvä mauste pyttipannuun?
Pyttipannun maustaminen
18
6191
Vastaukset
- Mona-Miriaana
Persillia, perunamauste tai ihan vain suola.
- spyttaspanna
Ihan mikä tahansa, jos on joitain parasta ennen mausteita niin kaikki käy, sekaan vaan.
- dlklkdsölk
"jos on joitain parasta ennen mausteita niin kaikki käy, "
Häh, en koskaan katso maustepurkista onko ennen vai jälkeen, parhaimmat taitaa olla kymmenen vuoden haarukassa. Nehän on kuivattuja, eivät mene miksikään vaikka olisivat säilössä sata vuotta.
- bööneherb
Suola, mustapippuri, kuivattu timjami jne... kaikki käy maustamiseen vaikka itse laittaisinkin lisäksi vielä vähän valkosipulia (yksi kynsi riittää) ja jonkin verran kynteliä (unohdettu mauste, joka sopii hyvin liharuokiin ja estää suolistokaasujen kehittymistä) ja päälle vielä tuoretta persiljaa hienonnettuna.
Luulisi noilla maustuvan ja maistuvan.- Tim Jami
Toi on hyvä setti mausteita, muistuttaa paljonkin omaa maustamista. Itse lisään pannuun vielä paprikajauhetta. Maun lisäksi antaa herkullisen värin annokseen.
- Ei muuta
Ketsuppia paljon.
Laitappa vaikka pizza maustetta .
- Mona-Miriaana
Ja ehdottomasti sipulia sekä joskus lorautan n. 1/2- 1 dl ruokakerma.
- diu diu
valkopippuri
- kotikokki
Sinappia, sipulia, voita, maustepippuria, aromisuolaa, 1-puolisesti paistettu löysä kananmuna päälle.
ketsuppia pöytään ja kylmää maitoa lasiin.
Kyllä pitäisi maistua vaativammallekin, nam! - tulevaisi
grillausmauste tai kebabmauste
tulevaisi.blogspot.fi - Tim Jami
Mä en lähtis komppaa noita valmismausteseoksia. Yli puolet suolaa niissä. Suola erikseen ja sit vaikka tuoreyrteillä maku balanssiin. Rosmariini ja timjami on aivan ykkösiä tuoreina. Valkosipulikin tuoreena, pieneksi leikattuna - ei puristettuna. Niitä kun painat sekaan, et sä juuri muuta kaipaakaan kuin pientä hienosäätöö varten: paprika, korianteri, persilja esim.
- Anonyymi
Itse tykkään todella paljon grillimausteesta ja paprika mausteesta pyttipannuun.
- Anonyymi
Meilläpäs on sama maku:)
- Anonyymi
Heroiini
- Anonyymi
Sankarimauste on hjuva ja slobot ansaitsee sillä.
Kyl mä vaan ihan suolaa, peppaa ja lopuksi jotain tuoreyrttiä pienittynä kuten persiljaa, timjamia, basiliskoo jne... riippuen ihan pyttipannun raaka-aineista.
Pyttipannuhan tehdään edellisten päivien tähteistä ja kaappiin unohtuneista aineksista koostettu ateria paistetuilla perunoilla ja kananmunalla https://sv.wikipedia.org/wiki/Pyttipanna .
- Anonyymi
Grillimauste aateloi! Rock.
- Anonyymi
Ranskanperunamauste minusta hyvä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808