Mikä olisi hyvä mauste pyttipannuun?
Pyttipannun maustaminen
18
6494
Vastaukset
- Mona-Miriaana
Persillia, perunamauste tai ihan vain suola.
- spyttaspanna
Ihan mikä tahansa, jos on joitain parasta ennen mausteita niin kaikki käy, sekaan vaan.
- dlklkdsölk
"jos on joitain parasta ennen mausteita niin kaikki käy, "
Häh, en koskaan katso maustepurkista onko ennen vai jälkeen, parhaimmat taitaa olla kymmenen vuoden haarukassa. Nehän on kuivattuja, eivät mene miksikään vaikka olisivat säilössä sata vuotta.
- bööneherb
Suola, mustapippuri, kuivattu timjami jne... kaikki käy maustamiseen vaikka itse laittaisinkin lisäksi vielä vähän valkosipulia (yksi kynsi riittää) ja jonkin verran kynteliä (unohdettu mauste, joka sopii hyvin liharuokiin ja estää suolistokaasujen kehittymistä) ja päälle vielä tuoretta persiljaa hienonnettuna.
Luulisi noilla maustuvan ja maistuvan.- Tim Jami
Toi on hyvä setti mausteita, muistuttaa paljonkin omaa maustamista. Itse lisään pannuun vielä paprikajauhetta. Maun lisäksi antaa herkullisen värin annokseen.
- Ei muuta
Ketsuppia paljon.
Laitappa vaikka pizza maustetta .
- Mona-Miriaana
Ja ehdottomasti sipulia sekä joskus lorautan n. 1/2- 1 dl ruokakerma.
- diu diu
valkopippuri
- kotikokki
Sinappia, sipulia, voita, maustepippuria, aromisuolaa, 1-puolisesti paistettu löysä kananmuna päälle.
ketsuppia pöytään ja kylmää maitoa lasiin.
Kyllä pitäisi maistua vaativammallekin, nam! - tulevaisi
grillausmauste tai kebabmauste
tulevaisi.blogspot.fi - Tim Jami
Mä en lähtis komppaa noita valmismausteseoksia. Yli puolet suolaa niissä. Suola erikseen ja sit vaikka tuoreyrteillä maku balanssiin. Rosmariini ja timjami on aivan ykkösiä tuoreina. Valkosipulikin tuoreena, pieneksi leikattuna - ei puristettuna. Niitä kun painat sekaan, et sä juuri muuta kaipaakaan kuin pientä hienosäätöö varten: paprika, korianteri, persilja esim.
- Anonyymi
Itse tykkään todella paljon grillimausteesta ja paprika mausteesta pyttipannuun.
- Anonyymi
Meilläpäs on sama maku:)
- Anonyymi
Heroiini
- Anonyymi
Sankarimauste on hjuva ja slobot ansaitsee sillä.
Kyl mä vaan ihan suolaa, peppaa ja lopuksi jotain tuoreyrttiä pienittynä kuten persiljaa, timjamia, basiliskoo jne... riippuen ihan pyttipannun raaka-aineista.
Pyttipannuhan tehdään edellisten päivien tähteistä ja kaappiin unohtuneista aineksista koostettu ateria paistetuilla perunoilla ja kananmunalla https://sv.wikipedia.org/wiki/Pyttipanna .
- Anonyymi
Grillimauste aateloi! Rock.
- Anonyymi
Ranskanperunamauste minusta hyvä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894