Mikä on paras 200 euron tabletti?

Mikä paras lie?

En tarvitse kameraa, en GPS:ää, enkä mobiiliyhteyttä.

Mikä on paras?

7

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
        Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
        Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
        Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
        Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
        Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
        Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.


      • wunderwaffe kirjoitti:

        Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
        Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
        Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
        Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
        Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
        Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
        Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.

        Kunhan vaan ei 10.1 enimmäistä versiota. Se ei ole kovinkaan nopea.


    • Siis uutena. Käytettynä saisi parempia.

    • Mikä paras lie?

      Onko 7-8-tuumaisen käytettävyys selvästi heikompi kuin 10-tuumaisen?

      Olen vähän noita kokeillut ja minusta tuo 10 tuumaa on ikävä välikoko. Joku pöydällä pidettävä 13-14 tuumainen olisi jo aivan eri asia. 5-8-tuumainen sitten mukana pidettäväksi.

    • Ei minusta. Käytän Nexus 7 2013 mallia ja 7" tuuman koko ei tunnu liian pieneltä. Hyvin pystyy käyttämään.

      • gkblhfgljhtkh

        Makuasia, jokkaisen pitää ihan ite hiplata näitä siellä liikkeessä ja päättää. Liikkuvassa käytössä tämä 7 tuumainen on ihan hyvä. 8 ehkä aavistuksen parempi, en vielä tiedä. Kodin viihdelaitteeksi kaipaan isompaa 4:3 kuvasuhteella, mutta jos yli 10 tuuman menee, niin käsikäyttöön siittä ei minun mielestä enään ole, vaan silloin se vaatii jo pöydän millä käsitellä. Tarkoittaa jo läppäriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe