En tarvitse kameraa, en GPS:ää, enkä mobiiliyhteyttä.
Mikä on paras?
Mikä on paras 200 euron tabletti?
7
332
Vastaukset
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tabletit/SMT2100MKENEE/samsung-galaxy-tab-3-7-0-wi-fi-musta
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Tablet-Tietokoneet/Acer-Iconia-A1-810
Tuossa taitaa olla parhaat noissa kokoluokissa.Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.wunderwaffe kirjoitti:
Suosittelen 10" samsungin galaxy-sarjan käytettyä.
Ainakin minulla sormi rajaa nuo pienet näytöt pois.
Kynän kanssa samsung note:a naputelleenä en pidä siitä, vaikka sen hommasin.
Teksiviestien tai sähköpostien vastailu / lähettely vaatii zen-munkin kärsivällisyyden koska kirjoitusvirheitä tuppaa tulemaan hyvin herkästi.
Samoin netissä tekstit ovat liian pientä, kun yrittäisi "tupakkiaskilla surffailla".
Tässä tapauksessa isompi on parempi jos et ole erityisen pienisorminen.
Acerit jättäisin suosiolla hyllyyn, kestävät tuskin takuuaikaa, tuttuja meillä huollossa.Kunhan vaan ei 10.1 enimmäistä versiota. Se ei ole kovinkaan nopea.
Siis uutena. Käytettynä saisi parempia.
- Mikä paras lie?
Onko 7-8-tuumaisen käytettävyys selvästi heikompi kuin 10-tuumaisen?
Olen vähän noita kokeillut ja minusta tuo 10 tuumaa on ikävä välikoko. Joku pöydällä pidettävä 13-14 tuumainen olisi jo aivan eri asia. 5-8-tuumainen sitten mukana pidettäväksi. Ei minusta. Käytän Nexus 7 2013 mallia ja 7" tuuman koko ei tunnu liian pieneltä. Hyvin pystyy käyttämään.
- gkblhfgljhtkh
Makuasia, jokkaisen pitää ihan ite hiplata näitä siellä liikkeessä ja päättää. Liikkuvassa käytössä tämä 7 tuumainen on ihan hyvä. 8 ehkä aavistuksen parempi, en vielä tiedä. Kodin viihdelaitteeksi kaipaan isompaa 4:3 kuvasuhteella, mutta jos yli 10 tuuman menee, niin käsikäyttöön siittä ei minun mielestä enään ole, vaan silloin se vaatii jo pöydän millä käsitellä. Tarkoittaa jo läppäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943799Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512682- 1591327
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741250Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46924
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt208785