Goottilainen sivusto

gootti

25

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jean

      Huvittavaa miten nykyisin melkein mitä vaan yritetään myydä goottina kun se on niin muotia... Varsinkin jotkut Alchemyn kammottavat korut, hupparit, T-paidat, julisteet, juomalasit ja muu krääsä taitavat upota korkeintaan teini-ikäisiin mukasynkkiin ja angstisiin hevareihin, jotka pitävät tuosta fantasiapuolesta (lohikäärmeistä yms.)

      Yhdenkään goottihenkisen en ole nähnyt/kuullut moisiin kammotuksiin koskevan.

      joopajoo, goottikauppa hyvinkin... *huokaus*

      • bella

        Eiköhän tuollainen roina vetoa lähinnä teinibläkkiksiin, itse en ottaisi vaikka maksettaisiin.

        -nimerkillä synkistelijä asialla vuodesta '90-


      • Lobo

        Minulla sekä kaikilla muilla gooteilla mitä minä olen nähnyt on sekä alchemyä että x-trassia. En oo oikeestaan muusta edes kuullu. Mitä sinä nyt sitten tiedät goottien kaupoista mitä minä en?? Mistä sinusta gootit ostaa reuhunsa niskaan?? laita linkki.


      • Gothic Man

        Ihan käypää tavaraa vaikka ei mitään erityisen omaperäistä olekaan. Ja kyllä, on tuo aivan tarpeeksi goottia. Joitakin tuntuu vain ahdistavan se, että gootti loppujen lopuksi on vain erilaista krääsää, ei mitään sen syvällisempää...

        Itse hommaan releeni kirppareilta tai modifioin itse, rikkaiden muksut ja muuten parempiosaiset voivat sitten asioida überkalliissa skeneliikkeissä ja olla enemmän truu...


      • zix naama
        Gothic Man kirjoitti:

        Ihan käypää tavaraa vaikka ei mitään erityisen omaperäistä olekaan. Ja kyllä, on tuo aivan tarpeeksi goottia. Joitakin tuntuu vain ahdistavan se, että gootti loppujen lopuksi on vain erilaista krääsää, ei mitään sen syvällisempää...

        Itse hommaan releeni kirppareilta tai modifioin itse, rikkaiden muksut ja muuten parempiosaiset voivat sitten asioida überkalliissa skeneliikkeissä ja olla enemmän truu...

        Sinäpä sen sanoit. olen pitkään ihmetellyt, että mitä ne kaikki aina valittaa kaikista gootti krääsästä sun muusta, mutta nyt siitä tuli kyllä tosi hyvä teoria . Minä olen ostellut onnessaan alchemyä ja muuta vastavaa "rihkamaa". Ei ees hävetä! Mulla kun on vähän peukalo keskellä kämmentä niin monesti sitten vähän modifoin ja yhdistelen valmiita tavaroita. Jos teen aivan alusta asti, nii siitä tulee sitten "abstraktia taidetta".


      • minitrolli
        bella kirjoitti:

        Eiköhän tuollainen roina vetoa lähinnä teinibläkkiksiin, itse en ottaisi vaikka maksettaisiin.

        -nimerkillä synkistelijä asialla vuodesta '90-

        Miksi niin monesta jutusta yritetään nykyään väenväkisin tehdä goottia, ilman mitään käsitystä alkuperäisestä asiasta ja miksi niin monet epätoivoisesti yrittävät olla jotain, mitä eivät ole?


      • Juippi
        minitrolli kirjoitti:

        Miksi niin monesta jutusta yritetään nykyään väenväkisin tehdä goottia, ilman mitään käsitystä alkuperäisestä asiasta ja miksi niin monet epätoivoisesti yrittävät olla jotain, mitä eivät ole?

        Minä en löytänyt siltä gotes sivulta mitään gootti levyjä. En siis tajua miksi valitat, että kaikki yrittää olla goottia? Ei kai ne mitään sellasta yritä, kunhan myyvät Alchemyä. Kyllä kai sitä saa ostaa se kuka haluaa. Mikä teitä "gootteja" vaivaa, kun teidän pitää aina haukkua kaikki??

        Te ootte just sellasta sakkia, että en kyllä millään tajua. Osa teistä ylistää Alchemyä ja toiset vittuilee, että ei se oo mikään gootti. Ja jotkut pitää Alchemyä goottina, mutta ei niitten jälleenmyyjiä. heh, siinä ei ainakaan oo järkeä.

        Mutta se on käynyt täälä selväksi, että gootti ei oo mitään muuta, kun goottimusan fani. Ei siis tarvita kun cd ja korvat. Miksi vetää hernettä nenään siitä, että joku myy ns,goottia kamaa? Ei kai se teidän suosikki bändejä mitenkään uhkaa?

        Ja pakko vielä kysyä sitä, että miksi Alchemy markkinoi tuotteitaan gooteille jo kohta 30:nen vuoden ajan? Ettehän te sieltä mitään osta. Miksi Alchemy ei ole mennyt nurin, jo ajat sitten, Kun sillä on väärä kohderyhmä???


      • Teepa
        bella kirjoitti:

        Eiköhän tuollainen roina vetoa lähinnä teinibläkkiksiin, itse en ottaisi vaikka maksettaisiin.

        -nimerkillä synkistelijä asialla vuodesta '90-

        Et siis osta Alchemyä.. Ok en minäkään, mutta sen minä tiedän, että ei se ole mikään teini tuotteiden valmistaja. Sinulla on vaan oma maku, niin kuin meillä kaikilla. Sopiiko se sinulle?

        Gotessillakin näkyi viini tarvikkeita, autokoristeita ja rööki juttua. siis vaikka mitä aikuisille. Vai myisitkö sinä sellaisia murkku ikäisille?


      • minitrolli
        Juippi kirjoitti:

        Minä en löytänyt siltä gotes sivulta mitään gootti levyjä. En siis tajua miksi valitat, että kaikki yrittää olla goottia? Ei kai ne mitään sellasta yritä, kunhan myyvät Alchemyä. Kyllä kai sitä saa ostaa se kuka haluaa. Mikä teitä "gootteja" vaivaa, kun teidän pitää aina haukkua kaikki??

        Te ootte just sellasta sakkia, että en kyllä millään tajua. Osa teistä ylistää Alchemyä ja toiset vittuilee, että ei se oo mikään gootti. Ja jotkut pitää Alchemyä goottina, mutta ei niitten jälleenmyyjiä. heh, siinä ei ainakaan oo järkeä.

        Mutta se on käynyt täälä selväksi, että gootti ei oo mitään muuta, kun goottimusan fani. Ei siis tarvita kun cd ja korvat. Miksi vetää hernettä nenään siitä, että joku myy ns,goottia kamaa? Ei kai se teidän suosikki bändejä mitenkään uhkaa?

        Ja pakko vielä kysyä sitä, että miksi Alchemy markkinoi tuotteitaan gooteille jo kohta 30:nen vuoden ajan? Ettehän te sieltä mitään osta. Miksi Alchemy ei ole mennyt nurin, jo ajat sitten, Kun sillä on väärä kohderyhmä???

        Alkuperäinen kirjoittaja väitti kauppaa goottikaupaksi, jota se ei mielestäni ole. Onhan siellä seassa joitakin tavaroita, joita goottikin ostaisi, mutta niiden perusteella koko liikettä on turha sanoa goottikaupaksi.

        Tämä on vain minun mielipiteeni ja on yhtä väärä tai oikea, kuin kenen tahansa mielipide. Jos esim. Schattenissa enemmistö on sitä mieltä että tuo on goottikauppa, niin silloin se varmaankin sitä on ja minulla on kaikki nämä vuodet ollut väärä käsitys koko goottikäsitteestä ja siitä mitä se pitää sisällään.


      • Kaapukalle
        minitrolli kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja väitti kauppaa goottikaupaksi, jota se ei mielestäni ole. Onhan siellä seassa joitakin tavaroita, joita goottikin ostaisi, mutta niiden perusteella koko liikettä on turha sanoa goottikaupaksi.

        Tämä on vain minun mielipiteeni ja on yhtä väärä tai oikea, kuin kenen tahansa mielipide. Jos esim. Schattenissa enemmistö on sitä mieltä että tuo on goottikauppa, niin silloin se varmaankin sitä on ja minulla on kaikki nämä vuodet ollut väärä käsitys koko goottikäsitteestä ja siitä mitä se pitää sisällään.

        Minä olen samaa mieltä ja oikeen tosissaan. Ei se minustakaan yritä olla mikään gootti. Ehkä pikemminkin jonkinlainen kauhukulttuuriin liittyvä kauppa, tai jotain sellaista, koska sielä on ne musiikki levytkin kauhu-peleistä. Mutta hmm.. Mites tosiaan sit se alchemygothic, joka on noiden tuotteiden valmistaja. alchemyGOTHIC. Ja ne ei myy mitään musaa??


      • Truu
        Kaapukalle kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä ja oikeen tosissaan. Ei se minustakaan yritä olla mikään gootti. Ehkä pikemminkin jonkinlainen kauhukulttuuriin liittyvä kauppa, tai jotain sellaista, koska sielä on ne musiikki levytkin kauhu-peleistä. Mutta hmm.. Mites tosiaan sit se alchemygothic, joka on noiden tuotteiden valmistaja. alchemyGOTHIC. Ja ne ei myy mitään musaa??

        Eiköhän sitä kuka tahansa voi laittaa "gothic" tai "goth" sanan vaikka siivousliikkeen tai makkaratehtaan nimeen jos haluaa. Sana sinänsä ei tee tuotteesta/bändistä/kaupasta tms. yhtään mitään.


      • Kaapukalle
        Truu kirjoitti:

        Eiköhän sitä kuka tahansa voi laittaa "gothic" tai "goth" sanan vaikka siivousliikkeen tai makkaratehtaan nimeen jos haluaa. Sana sinänsä ei tee tuotteesta/bändistä/kaupasta tms. yhtään mitään.

        Mites sitten markkinointi? Ei ole viisasa perustaa siivous firmaa ja markkinoida sitä gooteille.

        Kyllä alchemygothic on suunnattu gooteille. Ei se ole vaan nimi, eikä minkään firman kannata ikänä ottaa nimeään ihan summassa, ja ne eivät siten myöskään tee.


    • BlackFairy

      Se on kyllä totta että nykyään myydään goottina semmoisiakin asioita mitkä ei sitä ole.

      Mutta sitä minä en ymmärrä miksi täällä haukutaan Alchemyä! Se on maailman tunnetuin gootti-brandi! Kuinka moni täällä edes tietää että Alchemy Gothic toiminut jo vuodesta 1977. Taitaa siis firmalla olla enemmän ikää kun teillä vastarannankiiskeillä.

      Ja moni ei varmasti tiedä sitäkään että gootti-henkisyyttä on ollu jo kauan. Se on vaan nyt tullu "muotiin". Mutta Alchemy ei todellakaan kuulu niihin jotka kaikkee roskaa goottina. Jos jossain tälläistä paljon on, niin se paikka on kyllä huuto.net!

      Niin ja itse tuosta sivustosta...Mahtava kauppa! Minä kyllä tykkään, ja moni gootti kaverinikin! Mitäs siihen sanotte? Kaikki ei-gootit goottien arvostelijat? En minäkään teidän Marimekko-ja Gucci-paitojanne rihkamaksi hauku! Kun en niistä mitään ymmärrä. Voitteko myöntää saman, te ette voi tietää mikä meistä gooteista on laatua.

      • TuomioMies

        BlackFairy, mene kanssani naimisiin.

        Kerrankin asiallinen henkilö! Ottakaa teinipissisgootit oppia.


    • pimee tytteli

      aika hintavaa tavaraa... oliskohan kaupustelia huono tekemään bisnestä maahantuojan kanssa....? kysyn vain..

      • Hasteri

        Heh en tiedä, mutta ei ainakaan yhtä huono kun stuntman. Katteleppa sieltä samojen tuotteiden hintoja. On muuten vaikka kuin paljon rajummat voitot kehissä. http://www.stuntman.fi/


      • Seko

        Hei.. joo kyllä alchemyä saa aina kalliilla ostaa, mutta hitto jos sie tiedät halvemman mestan ku gotes, ni kerro heti mullekkin!!! Mie haluun ostoksille. Kiitos


      • dear_carniwhore
        Hasteri kirjoitti:

        Heh en tiedä, mutta ei ainakaan yhtä huono kun stuntman. Katteleppa sieltä samojen tuotteiden hintoja. On muuten vaikka kuin paljon rajummat voitot kehissä. http://www.stuntman.fi/

        Joo Stuntmanin hinnat on kyllä ihan liikaa mun lompakolle. Mutta hyvä tietää, että samaa tavaraa saa halvemmalla. Täytyykin tutkia, jos vaikka tilaisi jotain.


    • HillBill

      Sinä annat hieman väärän kuvan, kun sanot, että goottilainen. Se olisi hieman eri juttu, mutta jep jep. Toki tajuan mitä tarkoitat. Tämähän on gootti sivu... tai no kauppa. ihan ok. En tosin tajua miksi olet kysynyt sitä jo 2 kertaa. Mitä sinä haluat tietää?? Kysy selvemmin, niin minä vastaan muutakin, kun ok.

      • Tara

        Kysy selvemmin?? Hitto jos kysytää, että mitä olet mieltä, niin eikö se ole selvää? heheh. Minä voin sitten vaikka vastata, kun sinä et osaa. Se kauppa on ihan ku muutkin suomalaiset gootti kaupat, mutta ehkä sit hieman rohkeempi, koska tyyli suorastaan pamahtaa heti kunnolla ruutuun. Siinä ei paljoo armoa pyydetä, kun hautakivi on ensimmäinen asia minkä näkee:) Minä tykästyin kyllä ja kovasti. Moni ei tosin varmasti tykkää, koska niistä goottien ja hautuumaiden yhdistämisistä on käyty jo monta kiistaa.


    • HC-Harri

      Kylläpä se gotes on saanut monenlaista palautetta. Heh, jos vielä nappaa niin minäkin haluan osallistua arvosteluun. Ei mitään vikaa.. kyllähän alchemy on minullekkin jo entuudestaan tuttu ja gotes näytää olevan taas 1 jälleenmyyjä. Ja minusta hinnat ei ole pahat. Ei kai niitä kukaan (joulupukki?) voi ilmasiks jakaa. Olis tosin erittäin upeeta, jos sinne ilmeistyis muutakin kun sitä alchemyä. Ja Schattenilla ainakin huhutaan, että muutakin olis gotessille tulossa:) Hienoa!

    • ei gootti

      Miten tavara tilataan? Ostoskoriin voi lisätä tavarat, mutta mitä sitten? Missä on kassa? Paljonko postikulut? Missä kauppa sijaitsee? Voiko tavara noutaa?

      Vähän epäilyttävältä vaikuttaa kun sivulla ei ole edes mitään yhteystietoja.

      Onko kyseessä joku kusetus? Itse löysin ainakin 150€ edestä tilattava varaa, mutta en oikein tiedä...

      • Black Fairy

        Ei oo kusetus. Kyllä me ollaan sieltä tilailtu, ja saatu tavarat luvatussa ajassa. Sanoivat sieltä muuten että kauppa ei oo vielä valmis. Heh, ja sen kyllä huomaa.

        Lue ihmeessä kokonaan ne tilausehdot. Siellä selviää aika paljon. Sillon kun minä menin ekaa kertaa sinne sivulle, niin siellä oli yritysesittelykin. Jostain syystä sitä ei siellä enää ole. (mulla on aika hyvä teoria miksi, mutta siitä myöhemmin)

        Mää ihmettelin ihan samoja juttuja...Ja kyselin niitä sieltä. (Siellä Infossa on yhteystiedot). Tilaaminen ei kieltämättä mee niinkun nettikaupassa yleensä. Tilaamaan pääsee ostoskori-painikkeella.

        Heh...Ja muuten huuto.netistä näkee kuka kaupan on tehny. Enkä sen jälkeen enää ihmetelly sivujen toimintaa. Kokemusta on. :)Jos näitten tekemiltä sivuilta häipyy kokonainen yritysinfo, se ei oo mitään yllättävää! Ei nää sivujen tekijät mitään kusettajia oo, jos siltä kuulostaa. Muuten vaan vähän epäpäteviä.


    • Shadow_of_Satan

      Onko TOI muka goottikauppa? :o

      • saatanallinen varjokuva

        Joo totta! En mä nää siellä yhtäkään goottia myytävänä. Haluisin ostaa yhen goottipimun, paljonko ne maksaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe