Kyllä Putiinin valtakunnassa osataan kaikki tehdä oikein ja hienosti,ihmiset vaurastuvat koko ajan,kun meillä mennään alaspäi joka
asiassa ,ei muuta kuin lisää velkaa
Venäjä teki kaikkien aikojen hinoimmat talvi olympialaiset.
10
808
Vastaukset 10
- Aihe kuuluu
tuonne Urheilu ja kuntoilu palstalle, vaikka olet liian tyhmä tajuamaan edes sitä.
- Kaappi Talistit
Venäjällä onkin hylätty entinen Neuvostoliiton meininki ja siirrytty kapitalistiseen talouteen ja yhteiskuntaan. Vierastyövoimaa on yli 10 miljoonaa tekemässä alipalkattuina riistotyöläisinä ne työt, mitkä venäläisille eivät kelpaa. Oligarkit sijoittavat keinotteluilla saamansa rosvotut miljoonat länsimaihin ja pikkuvarakkaat ostavat jopa Suomesta asuntoja.
- ööö je jööö
Sikskö vesi on paskaista.
- Onneksi olkoon, Enni
Venäjän kansa on tottunut uhrautumaan isänmaansa puolesta. Nytkään ei ole noussut vastarintaa, vaan kansalaiset ovat innostuneesti osallistuneet kustannuksiin. Julkisuudessa olleiden tietojen perusteella voidaan laskea, että jokainen venäläinen, vaarista vauvaan, osallistuu kisojen rahoittamiseen 3000:lla eurolla.
Suomessa ei onnistuisi, koska emme ole niin isänmaallisia kuin venäläiset.- Kaapista ulos
Kannattaa varmaan silmäillä maanantai-illan MOT-ohjelma. Siinä kerrotaan tarkasti, että MITEN se Sotsi rakennettiin? Ei saata alun hurmioitunutta hehkuttelijaa miellyttää?
- mitään tuollaista
Ei tietenkään ole tapahtunut. Puolet venäläisistä ei ansaitse kuukaudessa kahdeksansataa euroa enempää.
- he he he
On varmaan kiinalaisetkin yskineet Sotshin paskaisen tautiveden takia. Kannattaa Bernie-sedänkin se formularata tarkistaa tai voi muuten muutkin kuin Marussia-ladat törmäillä.
- ei ymmärrä
Hinoimmat ? Mitä kieltä tämä on ? Kertokaa joku !
- muisteles vielä
Sinähän tuon avauksen humalassa kirjoitit.
- Anonyymi
Kaikkien aikojen valtiollinen dopinghuijaus yms. totta tosiaan. Joillekin tällainen on hienoa ja kaunista. Ihmistä ei voi koskaan aliarvioida liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3351349Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.68779- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44689Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425