Norjalaisilla on taas uusi vippaskonsti hiihdossa.

kaikkiakonstejavippa

Niillä on suussa ylähampaiden ja posken välissä filtterit, jotka suurentavat suuaukkoa jotta saa paremmin happea. Ja ties mitä muuta.
Sen takia niillä on suu aina niin leveällä poskista auki.

Mutta tuo on huvittava kun joku amerikkalaisten Kikkan Randall on toistaiseksi menestynyt paremmin kuin kukaan naismaastohiihtäjä toistaiseksi :)
En ole ikinä ennen kuullutkaan koko nimeä.

6

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------

Tulee mieleen kysymys: Oletko ihan ääliö???

• surkuhupaisaahupia

No on Kikkan Randall USA toistaiseksi parempi kuin kukaan Suomen naishiihtäjä :)

Amerikkalainen valmentaja pitäisi olla Suomalaisilla naishiihtäjillä, jotta saisimme tuloksia, kun Suomessa ei OSATA!

• todistaolevasioikeas

Tietysti voit todistaa olevani väärässä, ottamalta kaikilta norjalaishiihtäjiltä suun limakalvoilta heti hiihdon jälkeen näytteet ja analysoimalla ne laboratioriossa :D

Todista että olen väärässä, muuten olet itse väärässä :D:D

• tiukkaeuro

Eipä ole ihanäsken noin saamatonta selittelijä ja sairasporukkaa Suomesta ollut kisoissa mukana. Suurinosa tuntuu olevan huvittelumielellä ja entisillä saavutuksillaan ja nimellään edustamassa entiedä ketä, sillä jos on maataan edustamassa, pitää olla edes yritystä, pärjäsi tai ei. Miksi noin paljon jo lähtiessä olleita sairaita piti turistimatkalle rahoittaa.

• Aukino

Norjalaisten vippaskonsti oli rekka väärällä kaistalla joka murhasi muutaman ihmisen, suomalaisetkin ovat käyttäneet samaa, jotta voittaisivat.

• Hmmm....

Muistakaa ettei ole pakko seurata lajia, josta ette tykkää.

Olympialaisissa kyllä riittää seurattavaa. Luulisi jokaiselle löytyvän tarjonnasta sopiva urheilulaji.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      69
      3093
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      190
      2411
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      41
      2395
    5. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      36
      1592
    6. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1476
    7. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1460
    8. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      30
      1335
    9. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      65
      1286
    10. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1276
    Aihe