Saako Oulusta Hyvää pizzaa?

nälkäinen

Tietääkö kukaan ravintolaa Oulussa josta saisi hyvää pizzaa? Olen nyt asunut täällä muutaman kuukauden enkä ole sellaista vielä mistään löytänyt. Ja nyt tarkoitan OIKEASTI hyvää pizzaa. Sellaista 400-asteisessa puulämmitteisessä kiviuunissa paistettua ihanan ohutta rapeaa kiekkoa joka yhdistettynä maukkaista tomaateista ja tuoreista yrteistä itse tehtyyn kastikkeeseen ja oikeasti laadukkaaseen juustoon maistuu niin hyvältä että täytteitä ei välttämättä tarvita.

En siis todellakaan halua enää syödä näissä säälittävissä spurguloissa joita Oululaiset ylpeinä mainostavat puhuessaan "känkkykulttuurista". En halua pizzaani jauhoisia "kinkkusuikaleita" vaan oikeaa ilmakuivattua kinkkua. Haluan että raaka-aineet ovat tuoreita eikä mitään purkkiananasta tai limaisia säilykeherkkusieniä. Täytteitä ei myöskään saa olla liikaa, pizzan koolla ole mitään merkitystä ja 15€ on ihan sopiva hinta hyvästä pizzasta eli unohtakaa nyt kaikki DaMaxit ja muut ravintolan irvikuvat tästä ketjusta. Viihtyisä tunnelma, iloinen palvelu ja hyvä valikoima italialaisia viinejä ovat myös plussaa, mutta ei mikään ehdoton vaatimus.

Alan jo pikkuhiljaa vaipua epätoivoon...
...kertokaa pliis joku missä on Oulun parhaat pizzat?

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta lentolippu ja...

      italiaan, sieltä löytyy mailman paras Pizza!

      • ala-arvoista

        Italiassa olen syönyt huonoimmat pizzani.


    • oiskohan?

      Ilman omaa kokemusta paikasta seuraava.

      Ravintola Toscana?
      Ei ideaakaan onko noilla puu-unia, mutta mainostavat olevansa italialaisravintola.

      • nälkäinen

        hmm.. Toscanan talon pizza vaikuttaa ihan kohtalaiselta ainakin paperilla, mutta tuntuu jakavan mielipiteitä eat.fi:ssä.. Ei ehkä ihan varma kortti kuitenkaan. Tuleeko muita mieleen? Voisihan tuotakin tietty paremman puutteessa kokeilla.


    • oiskohan?

      Ei oo nyt muita paikkoja ehdottaa, kysyn siskolta josko osais neuvoa kun kulmilla asuu.

    • Suomenmieli

      ......eli täytyy aloittaa niinkin pitkältä, että etsitään uunintekotaitoinen muurari.Seuraavassa vaiheessa rekrytoidaan rakenteilla olevaan pitseriaan uuninlämmittäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe