Surullista luettavaa miesten kokemattomuus

taikuus pollella

Tuossa alempana on viestiketju aikuisista miehistä, joilla on poikuus tallella. Moni vastaajista on yli kolmekymppinen ja ainoa naiskontakti heillä on ollut halaaminen ja tanssiminen.

Miettikääpä sitä, te ns. normaalit ihmiset. Eikö olekin surullista, että jotkut ihmiset elävät noin yksinäistä elämää?

Moni varmasti ajattelee, että kokemattomaksi jääneet aikamiespojat ovat alkoholiongelmaisia tai muita laitapuolenkulkijoita...mutta kuten viesteistä voi lukea, useimmat mainitsevat syyksi ujouden, raittiuden tai lyhyen pituuden.

Mitä tai ketä voi asiasta syyttää? Onko vika naisissa vai ylisuojelevissa vanhemmissa vai omassa itsessä?

Tähänkö Suomessa on tultu? Jos mies on hiljainen, ei ravaa baareissa eikä hänelle ole suotu maskuliinisia mittoja, hänet on tuomittu elämään yksin ikuisena poikana. Miten ongelman voisi ratkaista? Mielestäni jokaisen ihmisen kuuluisi saada seksiä viimeistään 25-vuotiaana, mikäli hän itse sitä haluaa!

111

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29vneitsyt

Kiitos tästä aloituksesta. Minähän sen ketjun tein ja ajattelin että olisi hyvä hieman tiedustella muiden neitsytmiehien elämäntilannetta, ihmisiä kun mekin olemme. Itse olen yli 190cm pitkä ja en ole koskaan edes halannut naista. Pelkästään naamalla on merkitystä. Jos olet oikeasti ruma niin et tule koskaan saamaan naista.

• Valheenpaljastin

Olet siis sosiaalinen, fiksu, hauska, koulutettu, varakas jne, mutta kun olet ruma, niin et saa naista?

Äitisikään ei usko tuota.

• Histori

Miehistä suurempi osa on aina jäänyt ilman kuin naisista, koska miehet ovat olleet oman onnensa seppiä ja naiset taas kotieläimiä.

• selitystä

"Jos olet oikeasti ruma niin et tule koskaan saamaan naista."

Oikeasti ruma mies saa oikeasti ruman naisen, aivan varmasti.

Ja aloittajalle, joka kirjoitti: "Mitä tai ketä voi asiasta syyttää? Onko vika naisissa vai ylisuojelevissa vanhemmissa vai omassa itsessä?"

Omassa itsessä se syy on. Miehet eivät ota oikeasti rumaa naista. Ja niin kaikki ovat surullisia. Rumat naiset itkevät ja rumat miehet valittavat ja tekevät massamurhia.

• Naisasialooseri.

Kyllä minä yhden pariskunnan tiedän, jossa mies on ruma ja nainen on läski eli ruma.
        Lapsiakin ovat hankkineet.

Eikä se ole niinkään varmaa, että ruma mies saa rumankaan naisen. Yksi ATM kaverini on ruma ja hän ei näytä kelpaavan edes 50-vuotiaille eli rumille naisille. Ei edes silloin kun nämä ovat kännissä. Toki ei rumuus ole hänen ainut ongelmansa, hän on myös kouluttamaton ja köyhä peräkammarinpoika.

• naislleonainapanomi

Ei se nyt aivan noin ole ollenkaan. Kyllä ne rumemmatkin naiset hyvin kelpaavat ainakin satunnaisnussittaviksi ja vakipantaviksikin pääsevät silloin kun vielä ovat ihan nuoria ja nuoruuden kauneimmillaan. Kyllä panomiehiä aina riittää joille paremman puutteessa kelpaavat ne rumemmatkin naiset panoverkostoihinsa.

• Sellaista se on

Naiset haluavat uskoa että ilman naista jäävät miehet ovat naisvihaajia, sovinisteja, epähygienisia, luonteeltaan kamalia yms, jotta heidän ei täytyisi kohdata totuutta. Sitä millaisia miehiä he oikeasti haluavat. Miksi se ujo ja lyhyt mies ansaitsee olla yksin, mutta se luokan pahin kiusaaja ja pettäjämies saa naisen toisensa jälkeen? Siksi että maailma ei ole reilu, eivätkä naiset ole läheskään niin syvällisiä ja hyviä ihmisiä mitä esittävät olevansa.

• Reipas Mies

Diippiä shittiä, mutta niin totta. Koska p/s-kulttuurimme ei halua poikkeamaa normaalijakaumasta parinmuodostusta ajatellen, on sillon hyvin tärkeää että juuri mainittu ei-komea mies on menestyvä jossain asiassa missä muut ikäisensä komeammat miehet eivät. Tai varakas, tai tunnettu, tai lahjakas, tai muusikko etc.

Urheilussa tai työssä, eli mies on suorituskykyinen vaikkei olisikaan sellainen jolle yökerhossa naiset tyrkyttävät itseään.

Siinä menee jo paljon asioita mönkään jos ei-komea mies markkinoi itseään pinnallisiin asioihin painottavaa naista haluten ja tietenkään jos ei-komealla miehellä ei ole mitään syvällisiäkään aspekteja antaa kumppania etsiessä niin on aika vaikeaa saada sitä kiinnostusta.

Voihan sen oikean kumppanin tosiaan löytää vasta vanhemmalla iällä, mutta se kyllä vaikuttaa parisuhteen sisältöön esim. tuleeko niitä omia lapsia yms.

Jos on ujo, ei-komea, sekä introvertti mies, on joskus sen herätyskellon toimittava että maailma ei toimi odottamalla. Paras palvelus itselleen on parannella asemia jos suinkin sosiaalisesti voi sekä keskittyä menestymään työelämässä.

Ei sitä ilman kauneusleikkauksia naamalleen mitään voi. Mutta asenteelleen voi. Varmasti useampikin naiseton mies luulee "ansaitsevansa" muotihottisnaisensa, mutta maailma ei vaan toimi niin. Kauniita naisia ei riitä edes kaikille komeille miehille. Jos on kanttia laajentaa naisen etsintää Suomen rajojen ulkopuolella alkaa varmasti jotain tapahtua myös oikeasti.

Maailmassa on aina kaksipuolisuus, jing&jang. Jos se ujo lyhyt mies on väkivaltainen hän on muiden silmissä skitso, psyko ja kaikkea, jos sellainen on pitkä suosittu mies niin se on vain pikantin jännää ja maskuliinista.

Sama lyhyt ujo mies voi olla löytö ujolle neidolle joka auttoi mummoaan viikonloppuisin kun ne hottikset bailasivat jääkiekonpelaaja miestensä kanssa yökerhoissa. Uskon että moni hottiksempikin nainen on iskettävissä vaikkei se iskävä mies olisikaan Beckhamille sukua.

Maailma on armelias paikka kunhan vaan osaa suhteuttaa asiat. Varmasti viha ja katkeruus kytee usean kokemattoman sisällä jos näkee vuodesta toiseen suosittulen miesten loputtoman flaksin yökerhoissa talsiessaan yksin räntäsateessa taksijonolle. Korostan aina positiivista energiaa. Jatkuva häviäminen ei sitä anna.

• lottamari.

No..miehet täälläkin sanovat, että he eivät tarvitse seksiä, kun heillä on käsi..

• Vaativat neitsyyttä

.... Täydennystä......ja etenkin neitsyt Ätmit vaativat että naisen pitää olla neitsyt.
        Vähentäkää vaatimuksia, niin ne YTM miehetkin tekevät tuossa neitsyys asiassa.
        Mulla on elämäni aikana ollut n. 6 neitsyt miestä, jotka käsittääkseni ovat iloisia siitä mitä aikanaan tapahtui. Tyytyväisiä miehiä tuntuvat olla, mitä nyt FB:sta voin todeta.

• Just näin
        Vaativat neitsyyttä kirjoitti:

.... Täydennystä......ja etenkin neitsyt Ätmit vaativat että naisen pitää olla neitsyt.
        Mulla on elämäni aikana ollut n. 6 neitsyt miestä, jotka käsittääkseni ovat iloisia siitä mitä aikanaan tapahtui. Tyytyväisiä miehiä tuntuvat olla, mitä nyt FB:sta voin todeta.

Mä en ees tajuu miks pitää vaatia neitsyttä. Nehän on kokemattomia. Kyl mä väitän että parhaan nautinnon saa naisen kanssa jolla on jo kokemusta.

• sinkku (mies)
        Vaativat neitsyyttä kirjoitti:

Ketkä vaativat neitsyitä ? Satutko tietämään, että kaikille seksi toisen ihmisen kanssa ei ole vain kassien tyhjentämistä ja roskapussin viemiseen verrattavissa oleva juttu. Joillekin ihmisille seksi on osa seurustelua ja parisuhdetta, johon kuuluu osana myös tunteet. Niitä ei vielä arvatenkaan ole, jos toista ei edes tunne. Sinä voit ihan vapaasti jatkaa omaa elämäntapaasi, kunhan et tuputa tuota paskaasi muille.

• lottamari.

niin..piti sanomani, että eivät tarvitse naista.... :)

• 32+2

Kyllä naista panemiseen aina on kiva saada. Ei sitä nalkutusta ja bullshittiä sitten enää jaksa. Siksi on hyvä että on huoria.

• ------------
    • Noir

On se hyvin surullista jos on yksin. En vaan yhtään tietä, miten tilanteen voisi ratkaista.

Tosin jotkut kirjoittajat täällä aiheuttavat pientä tuskastumista. Joidenkin vakikirjoittajien teksteistä käy hyvin ilmi, että tutustumismahdollisuus olisi ollut, mutta nainen ei vaan ole ollut tarpeeksi kaunis ja kilpaa huudetaan, ettei rumalla naisella mitään tee. Sitten valitetaan kun naista ei saada, vaikka se ei oikeasti ole ollut totta. Henkilö ei vaan ole saanut sitä himoitsemaansa kaunista naista.

• dghiljjgg

Pitäisi kaivaa ketju, jossa palstalle eksynyt, rekkautunut, kuvallinen nainen haukuttiin ja käskettiin painumaan pois, koska "oli niin ruma". Ketjussa nämä palstan niin ihkut ja sivistyneet kunnon miehet (vakinikeistä mukana mm. mies 86) lyttäsit ko. naisen täysin arvottomaksi ulkonäön perusteella.

Kuka oikeasti haluaisi kumppanikseen tai lastensa isäksi noin käyttäytyvän miehen? Haukkuisko se vähemmän viehättävät kaverit ja sukulaiset? Kasvattais tyttären rumalla-naisella-ei-tee-mitään-periaatteella jne?

• ..............
        dghiljjgg kirjoitti:

Pitäisi kaivaa ketju, jossa palstalle eksynyt, rekkautunut, kuvallinen nainen haukuttiin ja käskettiin painumaan pois, koska "oli niin ruma". Ketjussa nämä palstan niin ihkut ja sivistyneet kunnon miehet (vakinikeistä mukana mm. mies 86) lyttäsit ko. naisen täysin arvottomaksi ulkonäön perusteella.

Kuka oikeasti haluaisi kumppanikseen tai lastensa isäksi noin käyttäytyvän miehen? Haukkuisko se vähemmän viehättävät kaverit ja sukulaiset? Kasvattais tyttären rumalla-naisella-ei-tee-mitään-periaatteella jne?

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02610/marion_bartoli_2610662b.jpg

Tennistähti Marion Bartolin isä oli sanonut hänelle, että sinusta tulee ruma, joten sinun pitää tehdä paljon töitä. Eli kyllä ne naisetkin voi onnistua, kun annetaan vähän todellista motivaatiota panostaa elämään oikeasti.

Huvittavaa sinänsä, ei tuo kyllä ole yhtään suomitavista rumempi. Niin se ulkonäön keskitaso vain vaihtelee eri puolilla maailmaa.

• ..............
        .............. kirjoitti:

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02610/marion_bartoli_2610662b.jpg

Tennistähti Marion Bartolin isä oli sanonut hänelle, että sinusta tulee ruma, joten sinun pitää tehdä paljon töitä. Eli kyllä ne naisetkin voi onnistua, kun annetaan vähän todellista motivaatiota panostaa elämään oikeasti.

Huvittavaa sinänsä, ei tuo kyllä ole yhtään suomitavista rumempi. Niin se ulkonäön keskitaso vain vaihtelee eri puolilla maailmaa.

Niin ja tässä voidaan samalla kumota väite, että ruma = tyhmä, koska tuon älykkyysosamäärä testattiin 9-vuotiaana ja tulos oli 175.

• No.

Jos suhde, on se sitten vaikka vain seksisuhde, vie enemmän kuin antaa, niin antava osapuoli on silloin mielummin ilman. Eikös ätmit ole sitä mieltä että vain naiset antaa.

• Könsikäs

Panoringit tyydyttää naiset niin hyvin ettei tarvi vähään aikaan kyrpää:) Sillä välin ätmit yrittää mutta ei naisia kiinnosta.

• jyystärikarju

Panoringit rulettaa, voittaja urokset siittävät kakki naaraat laatu siemenillään. Ätmien tehtäväksi jää pyörittää yhteiskuntaa ja elättää yh-naisten lapset verojen kautta. Samalla ätmit myös elättävät yh-naiset, jotka edelleen on panorinkien vakiokalustioa ja nauttivat seksintäyteisestä elämästään;)

• 25-vuotias mies

"Panoringit tyydyttää naiset niin hyvin ettei tarvi vähään aikaan kyrpää:) Sillä välin ätmit yrittää mutta ei naisia kiinnosta."

Suorastaan todella masentava palsta kun lukee näitä juttuja.

• Nörtti_N
        25-vuotias mies kirjoitti:

"Panoringit tyydyttää naiset niin hyvin ettei tarvi vähään aikaan kyrpää:) Sillä välin ätmit yrittää mutta ei naisia kiinnosta."

Suorastaan todella masentava palsta kun lukee näitä juttuja.

Eikä hirveästi tekemistä todellisuuden kanssa. Nää panorinkijutut on vaan palstaätmien keksintöä, kuvitelmaa seksiä saavien miesten elämästä.

• Naisasialooseri.

Lyhyen pituuden takia ei kukaan jää kokemattomaksi. Moni YTM kaverini on lyhyt.

• 25-vuotias mies

"Omassa itsessä se syy on. Miehet eivät ota oikeasti rumaa naista. Ja niin kaikki ovat surullisia. Rumat naiset itkevät ja rumat miehet valittavat ja tekevät massamurhia."

Väitätkö, että se syy on muka silloinkin omassa itsessä kun kärsii erittäin rajusta sosiaalisten tilanteiden pelosta sekä todella voimakkaasta ahdistuneisuushäiriöstä joka estää ottamasta juuri minkäänlaista kontaktia naisiin. Taustalla on vielä lisäksi masennusta ja sen aiheuttamaa jaksamattomuutta.

Eikai se minun vikani ole, että olen saanut tällaiset ongelmat riesakseni. Ehkäpä se on vain heikkoa geeniperimää. Pystyn kyllä netin välityksellä tutustumaan naisiin mutta siihen se sitten jääkin noiden mainitsemieni helvetillisien ongelmien takia.

Mitä muka voin tehdä asialle kun tässä on jo lähestulkoon kaikki konstit käytetty näiden ongelmien ratkaisemiseksi? Onko kenelläkään toimivaa ratkaisua ongelmiini? Rohkenen väittää, että ei taida olla ellei itsemurhaa lasketa sellaiseksi.

• hhkojggjko

Kai saat ammattiapua masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön? Onko mahdollisuutta päästä ryhmäterapiaan tai vastaavaan? Niissähän ainakin tapaisit naisia, jotka kamppailee samojen ongelmien kanssa.

Ei kannata näitä palstan juttuja ottaa niin henkilökohtaisesti.

• 25-vuotias mies
        hhkojggjko kirjoitti:

Kai saat ammattiapua masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön? Onko mahdollisuutta päästä ryhmäterapiaan tai vastaavaan? Niissähän ainakin tapaisit naisia, jotka kamppailee samojen ongelmien kanssa.

Ei kannata näitä palstan juttuja ottaa niin henkilökohtaisesti.

No lähestulkoon kaikke on jo tullut kokeiltua eikä ole auttanut. Olen toivoton tapaus ja tiedän sen itsekkin.

• Ghghghhhghgg

No lähestulkoon kaikke on jo tullut kokeiltua eikä ole auttanut. Olen toivoton tapaus ja tiedän sen itsekkin.

Ei elämä pyöri vain seksin ympärillä. On paljon muuta elämässä hyvää: musiikki, urheilu, matkustaminen, elokuvat, ruokaa jne. Moni nainen kaipaa vain lämpöä ja rakkautta. Moni ei edes tykkää seksistä. Hyvin usein seksi pilaan elämää kun toinen ei halua tai haluaa muuta. En halua sanoa että seksi on aina huono juttu mutta hyvin usein seksi on huono monesta syystä..

• Tuota, tuota

"Eikai se minun vikani ole"

No kyllä nuo nimenomaan sinun vioilta kuulostaa, tuskin ne sun hyviä puoliakaan on. Jos on esim. saanut huonot geenit, niin silloinhan se vika on juurikin itsessä, vai kenessä ne geenit on?

• Vika on itsessä
        Tuota, tuota kirjoitti:

"Eikai se minun vikani ole"

No kyllä nuo nimenomaan sinun vioilta kuulostaa, tuskin ne sun hyviä puoliakaan on. Jos on esim. saanut huonot geenit, niin silloinhan se vika on juurikin itsessä, vai kenessä ne geenit on?

vain silloin jos on itse ne viat aiheuttanut. Nuo eivät ole kenekään vikoja koska niitä ei ole itse aiheutettu.

• Tuota tuota
        Vika on itsessä kirjoitti:

vain silloin jos on itse ne viat aiheuttanut. Nuo eivät ole kenekään vikoja koska niitä ei ole itse aiheutettu.

Kyllä minussa ainakin on paljon vikoja. Siis minussa itsessäni ja ne on minun vikojani. Ihmiset suhtautuu tähän syy ja vika -sanaan kuin johonkin lakitermiin, jolloin syyllinen on tuomittava rikollinen. Ei sen niin pidä olla, on vain syy ja seuraus siihen. Jos olen ruma, niin se on minun vika, se on tarkemmin minun geenien vika. Voidaan tietysti alkaa läträämään sitä mikä on "itse" ja mitä siihen kuuluu. Joku voi sanoa, että geeniviat ovat vanhempien syytä. Miten se heidänkään syy voi olla kun heissäkin vika löytyy geeneissä. Ja nämä geenit taas ovat jotenkin irrallaan ihmisestä itsestään.

• tuota tuota
        Tuota tuota kirjoitti:

Kyllä minussa ainakin on paljon vikoja. Siis minussa itsessäni ja ne on minun vikojani. Ihmiset suhtautuu tähän syy ja vika -sanaan kuin johonkin lakitermiin, jolloin syyllinen on tuomittava rikollinen. Ei sen niin pidä olla, on vain syy ja seuraus siihen. Jos olen ruma, niin se on minun vika, se on tarkemmin minun geenien vika. Voidaan tietysti alkaa läträämään sitä mikä on "itse" ja mitä siihen kuuluu. Joku voi sanoa, että geeniviat ovat vanhempien syytä. Miten se heidänkään syy voi olla kun heissäkin vika löytyy geeneissä. Ja nämä geenit taas ovat jotenkin irrallaan ihmisestä itsestään.

Joku taas sanoo, että itsessä on vika vain jos omalla teollaan aiheuttaa jonkin asian. Yhtä hyvin voi sanoa, että geenit, ympäristö, kasvatus jne vaikuttivat siihen, että ihminen teki kyseisen valinnan.

Jaa, nyt menin vapaan tahdon kyseenalaistamiseen, ja se keskustelu on niin loputon suo ja niin nähty.

• Tuota tuota
        tuota tuota kirjoitti:

Joku taas sanoo, että itsessä on vika vain jos omalla teollaan aiheuttaa jonkin asian. Yhtä hyvin voi sanoa, että geenit, ympäristö, kasvatus jne vaikuttivat siihen, että ihminen teki kyseisen valinnan.

Jaa, nyt menin vapaan tahdon kyseenalaistamiseen, ja se keskustelu on niin loputon suo ja niin nähty.

Ongelmanahan tämän syy -sanan käsittämisenä lakiterminä on siinä, että pian aloitetaan puheet omasta vastuusta, eli rikollisen rankaisemisesta. Pitääkö verovaroin hoitaa juoppoja, tupakoivien keuhkosyöpiä, poistaa rintaimplantteja jne.

• Tuota tuota
        Tuota tuota kirjoitti:

Ongelmanahan tämän syy -sanan käsittämisenä lakiterminä on siinä, että pian aloitetaan puheet omasta vastuusta, eli rikollisen rankaisemisesta. Pitääkö verovaroin hoitaa juoppoja, tupakoivien keuhkosyöpiä, poistaa rintaimplantteja jne.

Voidaanhan aina myös ajatella että edellä mainitsemani esimerkit johtuvat tyhmyydestä. Onko sitten tyhmyys oma vika vai geenien vika?

• jyystärikarju
        Ghghghhhghgg kirjoitti:

Ei elämä pyöri vain seksin ympärillä. On paljon muuta elämässä hyvää: musiikki, urheilu, matkustaminen, elokuvat, ruokaa jne. Moni nainen kaipaa vain lämpöä ja rakkautta. Moni ei edes tykkää seksistä. Hyvin usein seksi pilaan elämää kun toinen ei halua tai haluaa muuta. En halua sanoa että seksi on aina huono juttu mutta hyvin usein seksi on huono monesta syystä..

Näinhän se on. Seksi on pikku juttu ja sitä on runsaasti tarjolla panoringeissä. Seksin hankintaan kuluva aika ja kustannukset on siten minimaaliset, kiitos panorinkien. Siksi voikin keskittyä ähkimisen lisäksi myös muihin elämän osa-alueisiin, kuten vaikka rahan ja mammonan haalimiseen.

• 25-vuotias mies

Tarkoitin sitä, että tuskin olen syyllinen omaan masentumiseeni ja pelkotiloihini. Tietysti ne viat ovat minussa mutta eri asia onko ne minun tai kenenkään vika. Se, että olen jollakin tapaa viallinen ei pitäisi tehdä minusta yhtään vähemmän arvokasta ihmistä kuin muista.

Ehkä voisin osaltaan ongelmistani syyttää koulukiusaamista ja voi olla että minunkaltaiseni ihminen olisi pitänyt aikanaan kasvattaa jollakin toisella tapaa. En nyt suoranaisesti kuitenkaan syytä vanhempiani mutta onhan olemassaolonikin heidän syytään.

Itse sanon, että kyllä se seksi ja ihmissuhteet on suurimmalle osalle normaaleja ihmisiä ihan olennainen osa elämää joista kenenkään ei kuuluisi jäädä paitsi. Ei ainakaan siinä tapauksessa jos sitä itse haluaa enemmän kuin mitään muuta asiaa.

• 25-vuotias mies

Tuohon normaaliuteen viitatessani tarkoitin sitä, että en ole mitenkään älyllisesti jälkeenjäänyt vaan ihan normaalitasoa ja on minua joskus älykkääksikin kutsuttu.

• Ghgghhhhgghg

Tuohon normaaliuteen viitatessani tarkoitin sitä, että en ole mitenkään älyllisesti jälkeenjäänyt vaan ihan normaalitasoa ja on minua joskus älykkääksikin kutsuttu.

Todellisuudessa ne normaalit joille seksi on tärkeä, ovat henkisesti rajallisia ja sen takia tekevät seksistä niin suuren numeron. Heidän on helpompaa saada seksiä kun lähteä teatteriin tai tapahtumaan tai museoon. Moni harrastaa vain seksiä monta kertaa päivässä eivätkä halua mitään muuta elämään. Seksi todellisuudessa on vain biologinen ominaisuus eikä nautinnon lähde. Ihmiset taas ovat sekoittuneen asioiden merkitystä ja antavat seksille liikaa merkitystä.

• kllk

Tiedän, että tämä ei paljon sinua nyt lohduta mutta 25-vuotias ei ole vielä menetetty tapaus. Sitten kun on 35-vuotias kokematon niin silloin alkaa olla game over. Siinä vaiheessa on nuorille naisille liian vanha ja omanikäiset eivät tuon ikäistä neitsytpoikaa huoli.

Mutta sinullahan on tuohon vielä pitkä aika.

• Nörtti_N

Suurin osa neitsytmiehistä on kyllä valinnut itse sen pihtaamisen. Ollaan ennemmin neitsyitä nettitrolleja kuin mennään maksullisiin tai puuman oppiin. Eli käytännössä seksi itsessään ei kiinnosta miehiä niin paljon, että sitä pitäisi päästä kokeilemaan. Ennemmin kiinnostaa romanttinen prinsessaunelma nuoresta kauniista neitsytnaisesta joka tulee ja vie miehen ikuisesti onnelliseen kestävään liittoon.

Mitä enemmän estoja miehellä oman seksuaalisuutensa suhteen, sitä väkivaltaisemmat jutut naisista.

Osaa ei vaan muuten kiinnosta seksi, vaan tärkeämpää olis se, että joku nainen osoittaisi rakkautta. Mitä sen eteen ollaan valmiita tekemään, se taas ei välttämättä ole paljon vaan kaiken pitäisi tulla helpolla ja ilmaiseksi. Pistää miettimään ovatko nämä miehet käyttäneet yhtään aikaa ja vaivaa työhönsä tai muihin aisoihin elämässä.

• ryppis

Toki voi sanoa, että kuka tahansa valitsee neitsyyden, kun aina voisi mennä maksulliselle. En pidä kuitenkaan noin mustavalkoista lähestymistä kovinkaan järkevänä. Maksulliseen seksiin liittyy paljon ongelmia; sitä voi pitää moraalisesti arveluttavana, seksille voi haluta vain ihmisen kanssa josta välittää, maksullisten käyttäminen voi olla turn-off muille jatkossa jne. Mielestäni on ihan eri asia olla joka palstan teinineitsyitä havitteleva (mahtavatko olla edes tosissaan) ja normaali, mutta kokematon mies. Kommentti omasta valinnasta on siis hieman töksähtävä, jos hyviä tai edes siedettäviä vaihtoehtoja ei ole ollut.

Jos neitsyydessä on ongelmana tosiaan se, että ei ole saanut seksiä edes sitä yhtä kertaa niin silloin ehkä kannattaakin laskea rimaa tai ajatella seksi vain seksinä ja mennä vaikka sitten sen puuman koulutukseen. Joidenkin kohdalla voi olla toki se riski, että sitten pitää keksi muuta valitettavaan, kun "olen saanut vain kerran" ei ole yhtä hyvä kun se neitsyys. Jos taas se ongelma on siinä, että ei ole realistista odottaa kanssakäymistä ja suhdetta toisen sukupuolen kanssa ja neitsyys vain kertoo ongelman vakavuudesta, ei joku yksittäinen pano paljoa auta välttämättä.

• 25-vuotias mies

No mistä ujo mies niitä puumiakaan saa seksiseuraksi? Kerro toki heti jos tiedät. On aika helppo tulla väheksymään toisten ongelmia kun ei niistä mitään tiedä.

• "Ollaan ennemmin neitsyitä nettitrolleja kuin mennään maksullisiin tai puuman oppiin."

Ei se ole kaikille niin helppoa. Suorituspaineet ja jännitys pilaavat koko homman. Pitäisi tuntea toinen ensin kunnolla.

• Maailmassa on paljon surullisia asioita, eikä yksi ihminen pysty millään osallistumaan kaikkien pelastamiseen tai hyvinvoinnin lisäämiseen (lapset, vanhukset, luonto, ilmasto, eläimet...) Omalla agendallani terveiden nuorten aikuisten seksinpuute ei ole niin korkealla sijalla, että lähtisin barrikadeille sen takia. Mutta ihmettelen sitä, että ätmit eivät itse _tee_ jotain asialleen. Miksi ei ole perustettu yhdistystä ajamaan heidän asioitaan? Suomi on yhdistysten luvattu maa, meillä on yhdistyksiä niin vapaaehtoisesti lapsettomille kuin yksineläville ja melkein kaikille muillekin - mutta missä viipyy ätmien yhdistys? Ei asiat muutu sillä, että kourallinen jengiä vatvoo asiaa friikkien keskustelupalstaksi leimautuneella Suomi24-palstalla. Laittakaa yhdistys pystyyn ja siirtykää jankuttamisesta tekemiseen!

• ryppis

Ihan järkeväähän onkin, että tuo asia ei ole listoilla ykkösenä. Se, että nämä ns. ätmit eivät vaikka perusta yhdistystä on myös jokseenkin loogista, ryhmänä he eivät varmaankaan ole kovin aktiivisin tai sosiaalisin. Ja eikös yhdistyksiä perusteta juuri sen takia, että sieltä on hyvä koukata mukaan joku kumppani. ;)

Se mitä en ihan täysin ymmärrä on tämä "voisi tehdä itse jotain" kommentointi silloin kun se on epäempaattista (en sano että tässä helkalla olisi siitä kyse). Suomessa moni pyrkii tasavertaisuuteen ja halutaan yhteiskunnan apua niille, jotka eivät itse jossain pärjää. Kumman usein näkee sitä, että samat ihmiset jotka kannattavat esim. laajoja tulonsiirtoja ovat jopa jyrkästi sitä mieltä, että sukupuolisessa kanssakäymisessä huonosti pärjäävät ovat täysin itse vastuussa asiasta. Toki on totta, etteivät muut voi suoranaisesti vaikuttaa kenenkään pariutumiseen ja sukupuoliseen menestykseen, mutta jopa kannustavan asenteen puuttuminen on usein silmiinpistävää. Ehkä tämän ryhmän nettikirjoittelusta on alkanut olla jotain apua, sillä parin viime vuoden aikana on näkynyt jo hieman erisävyistä kommentointia.

• Nörtti_N
        ryppis kirjoitti:

Ihan järkeväähän onkin, että tuo asia ei ole listoilla ykkösenä. Se, että nämä ns. ätmit eivät vaikka perusta yhdistystä on myös jokseenkin loogista, ryhmänä he eivät varmaankaan ole kovin aktiivisin tai sosiaalisin. Ja eikös yhdistyksiä perusteta juuri sen takia, että sieltä on hyvä koukata mukaan joku kumppani. ;)

Se mitä en ihan täysin ymmärrä on tämä "voisi tehdä itse jotain" kommentointi silloin kun se on epäempaattista (en sano että tässä helkalla olisi siitä kyse). Suomessa moni pyrkii tasavertaisuuteen ja halutaan yhteiskunnan apua niille, jotka eivät itse jossain pärjää. Kumman usein näkee sitä, että samat ihmiset jotka kannattavat esim. laajoja tulonsiirtoja ovat jopa jyrkästi sitä mieltä, että sukupuolisessa kanssakäymisessä huonosti pärjäävät ovat täysin itse vastuussa asiasta. Toki on totta, etteivät muut voi suoranaisesti vaikuttaa kenenkään pariutumiseen ja sukupuoliseen menestykseen, mutta jopa kannustavan asenteen puuttuminen on usein silmiinpistävää. Ehkä tämän ryhmän nettikirjoittelusta on alkanut olla jotain apua, sillä parin viime vuoden aikana on näkynyt jo hieman erisävyistä kommentointia.

Täällä se kannustava asenne puuttuu siksi, että kannustavuudella saa vain suuremman paskamyrskyn niskaansa. Sen on jokainen palstalle naisellisella luonnostaan positiivisella tyylillä kirjoittanut nainen saanut kokea.

Silti moni vielä jaksaa kannustaa kehittämään itseään ja tekemään itsestään haluttavampaa ja etsimään niitä kumppaneita.

Takaisin saa sitten aikuisten miesten kiukuttelua.

• pieni tauko

Tätä palstaa kun pitempään lukee niin kyllä rupeaa mies ja naiskuva kivasti vääristymään. Kaikenmaailman YTM:t, ATM:t, panoringit ja jyysterit. Tulee mieleen joku kummeli sketsi.
        Siskokin lähtee tyttökaverien kanssa ulos niin päässä rupeaa miettimään käykö hänen kimppuunsa joky YTM jyysteri ja pistää panorinkiin? Täytyy kyllä pitää tauko tästäkin avohoitopotilaiden palstasta.

• Nörtti_N kirjoitti:

Täällä se kannustava asenne puuttuu siksi, että kannustavuudella saa vain suuremman paskamyrskyn niskaansa. Sen on jokainen palstalle naisellisella luonnostaan positiivisella tyylillä kirjoittanut nainen saanut kokea.

Silti moni vielä jaksaa kannustaa kehittämään itseään ja tekemään itsestään haluttavampaa ja etsimään niitä kumppaneita.

Juuri noin, Nörtti_N ehti pukea sanoiksi sen mitä itsekin ajattelin tuosta kannustamisesta vastata.

• ryppis
        Nörtti_N kirjoitti:

No tämä paikka nyt on ihan selvä, ei mitään kysymystä siitä. Tarkoitinkin asiaa hieman yleisemmin.

• ????????????????????
        pieni tauko kirjoitti:

Tätä palstaa kun pitempään lukee niin kyllä rupeaa mies ja naiskuva kivasti vääristymään. Kaikenmaailman YTM:t, ATM:t, panoringit ja jyysterit. Tulee mieleen joku kummeli sketsi.
        Siskokin lähtee tyttökaverien kanssa ulos niin päässä rupeaa miettimään käykö hänen kimppuunsa joky YTM jyysteri ja pistää panorinkiin? Täytyy kyllä pitää tauko tästäkin avohoitopotilaiden palstasta.

Olen huomannut saman asian :) Hetken olen seurannut tätä kuran jauhamista ja neitsyyden palvomista ja titteleiden ihmettelyä että parempi pysyä poissa. Huumorillahan noi on otettava jos tätä lukee ja koittaa vaa toivoa ettei kukaan tosissaan ole, mutta jos sinkkujen taso on tätä tänä päivänä olen mielummin yksin.

• jyystärikarju
        helka kirjoitti:

Juuri noin, Nörtti_N ehti pukea sanoiksi sen mitä itsekin ajattelin tuosta kannustamisesta vastata.

Menkää nyt antamaan vaikka ihan tämän päivän kunniaksi jollekin ätmille pillua. Tehkää todellinen rakkauden teko! Onnistuukoo, pillun antaminen ätmille?

Jos kuulostaa ikävältä maata jalat levällään ätmin edessä, lopettakaa jeesustelu ja pysykää panoringissä.

• Olet ohan provo
        jyystärikarju kirjoitti:

Menkää nyt antamaan vaikka ihan tämän päivän kunniaksi jollekin ätmille pillua. Tehkää todellinen rakkauden teko! Onnistuukoo, pillun antaminen ätmille?

Jos kuulostaa ikävältä maata jalat levällään ätmin edessä, lopettakaa jeesustelu ja pysykää panoringissä.

Olet paha provo. Usein juuri miehet pakottaneet naisia seksiin. Harva nainen juoksee miehen perässä seksin takia. Moni varmasti sanovat että nainen kaipaa mieheltä vain rahaa tai muuta omaisuutta, ehkä monille sekin on vaihtokauppa seksin rinnalla. Kuitenkin todellisuudessa ihminen haluaa rakkautta ja läheisyyttä, joka ei tarkoita seksiä tai seinien pystyttäminen Elämässä on muu sisältö kuin materiallinen kuluttaminen. Miksi yrität provoilla? Haluatko lisää vastauksia tai sinulla on muu päämäärä?? En ymmärrä.

• jyystärikarju
        Olet ohan provo kirjoitti:

Olet paha provo. Usein juuri miehet pakottaneet naisia seksiin. Harva nainen juoksee miehen perässä seksin takia. Moni varmasti sanovat että nainen kaipaa mieheltä vain rahaa tai muuta omaisuutta, ehkä monille sekin on vaihtokauppa seksin rinnalla. Kuitenkin todellisuudessa ihminen haluaa rakkautta ja läheisyyttä, joka ei tarkoita seksiä tai seinien pystyttäminen Elämässä on muu sisältö kuin materiallinen kuluttaminen. Miksi yrität provoilla? Haluatko lisää vastauksia tai sinulla on muu päämäärä?? En ymmärrä.

Naiset haluavat ytmien spermaa saadakseen hyviä jälkeläisiä. Siksi naiset liittyvät suurin joukoin panorinkeihin. Katsoppa ymärillesi, Suomessa yli miljoona sinkkua. Naiset eivät halua parisuhdetta tai rakkautta. Naiset haluavat seksiä ja spermaa jyystäreiltä. Yleensä nainen vetää käsitteen rakkaus esiin siinä vaiheessa kun pitää saada lystille maksaja.

• Nörtti_N
        jyystärikarju kirjoitti:

Suurin osa rakastajistani on ollut itseäni kokemattomampia, joten kyllä mä ainakin olen tehnyt tällä saralla enemmän kuin osani. ;D

Mistäs voit tietää montako kokematonta miestä mulla nytkin on omassa panoringissäni? Jonkunhan ne nuoret ja viattomat pitää kouluttaa...

• Ei ole
        jyystärikarju kirjoitti:

Naiset haluavat ytmien spermaa saadakseen hyviä jälkeläisiä. Siksi naiset liittyvät suurin joukoin panorinkeihin. Katsoppa ymärillesi, Suomessa yli miljoona sinkkua. Naiset eivät halua parisuhdetta tai rakkautta. Naiset haluavat seksiä ja spermaa jyystäreiltä. Yleensä nainen vetää käsitteen rakkaus esiin siinä vaiheessa kun pitää saada lystille maksaja.

Se "miljoona sinkkua" kutistui puoleen, kun tutkimusten mukaan puolet sinkkutalouksissa elävistä kuitenkin seurustelee.

• jyystärikarju
        Nörtti_N kirjoitti:

Suurin osa rakastajistani on ollut itseäni kokemattomampia, joten kyllä mä ainakin olen tehnyt tällä saralla enemmän kuin osani. ;D

Mistäs voit tietää montako kokematonta miestä mulla nytkin on omassa panoringissäni? Jonkunhan ne nuoret ja viattomat pitää kouluttaa...

Kenties voisit muuttaa nimimerkkisi, esim Lumppu_N kuulostaisi sinulle sopivan;)

• jyystärikarju
        Ei ole kirjoitti:

Se "miljoona sinkkua" kutistui puoleen, kun tutkimusten mukaan puolet sinkkutalouksissa elävistä kuitenkin seurustelee.

Juurikin panoringeissä.

• Juu.
        ???????????????????? kirjoitti:

Olen huomannut saman asian :) Hetken olen seurannut tätä kuran jauhamista ja neitsyyden palvomista ja titteleiden ihmettelyä että parempi pysyä poissa. Huumorillahan noi on otettava jos tätä lukee ja koittaa vaa toivoa ettei kukaan tosissaan ole, mutta jos sinkkujen taso on tätä tänä päivänä olen mielummin yksin.

Itse luen tätä palstaa hyvin valikoiden. Tiettyjen nimimerkkien jutut voi aina skipata, samoin juttujen alusta jo huomaa että siirtyykö seuraavaan.

• Olet selvästi provo
        jyystärikarju kirjoitti:

Voi olla että moni nainen ajattelee vain taloudellisesti. Silloin ei ole mitään ihmeellistä että mihetkin haluavat käyttää naisia hyväkseen samalla tavalla kuin naisetkin. Mutta tämähän on suljettu ympyrä missä ei kukaan ole voitolla. Sellaiset suhteet loppuvat lyhyeen. Koska jokainen etsii rakkautta ja lämpöä. Taloudellisesti orientoiva parikunta on etäinen, ikävä ja usein onneton. Jotkut jaksavat jotkut eivät. Paljon naisia jotka voivat kasvattaa lapsia ilman sitä maksajaa ihan itse. Hyvin usen mies jopa vie naisenkin rahat ja omaisuuden. Siinä on se ihmisten henkinen kehittämättömyys. Katso näitä taloudellisesti hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kun he ovat 50-60-kymppisiä. Kaikki tai melkein kaikki ovat jo puoliksi sairaita ja kokonaan, moni luulee että se on mormaaliakin. Monet ovat eronneet vaikka taloudellisesti he olivat vankalla pohjalla. Monet ovat aloittaneet uudestaan koska huomaavat että taloudellinen hyvinvointi ei ole samaa kuin henkinen. Jokainen haluaa olla onnellinen ja onnen tunne kasvaa sisältä.

• Alat oppia
        pieni tauko kirjoitti:

"Siskokin lähtee tyttökaverien kanssa ulos niin päässä rupeaa miettimään käykö hänen kimppuunsa joky YTM jyysteri ja pistää panorinkiin?"

Tämä vain osoittaa että sinulla on realismi lisääntynyt. Jos nimittäin aiemmin olet ajatellut, että siskosi kaipaa mukavaa miestä jonka kanssa olisi kemiaa ja kipinää, niin olet selvästi siirtynyt terveempään suuntaan.

• 4+16
        Alat oppia kirjoitti:

"Siskokin lähtee tyttökaverien kanssa ulos niin päässä rupeaa miettimään käykö hänen kimppuunsa joky YTM jyysteri ja pistää panorinkiin?"

Tämä vain osoittaa että sinulla on realismi lisääntynyt. Jos nimittäin aiemmin olet ajatellut, että siskosi kaipaa mukavaa miestä jonka kanssa olisi kemiaa ja kipinää, niin olet selvästi siirtynyt terveempään suuntaan.

Ainakin tälle veljelle on silmät auennut. Lähden aina siskojeni mukaan ulos ja otan varmuuden vuoksi stilettini mukaan. Vielä kun on hyvissä suhteissa 81:n prospectiin, niin voi hintaa vasten tilata kunnon turpakeikan.

• ätmi
        4+16 kirjoitti:

Ainakin tälle veljelle on silmät auennut. Lähden aina siskojeni mukaan ulos ja otan varmuuden vuoksi stilettini mukaan. Vielä kun on hyvissä suhteissa 81:n prospectiin, niin voi hintaa vasten tilata kunnon turpakeikan.

Itse en kyllä lähtisi puukottamaan siskoani, vaikka se lutkailisikin, ja voin kyllä hakata sen itsekin.

• colombian necktie
        ätmi kirjoitti:

Itse en kyllä lähtisi puukottamaan siskoani, vaikka se lutkailisikin, ja voin kyllä hakata sen itsekin.

Sinä epäonnistuisit itsesi hakkaamisessa. Minua ei haittais viiltää sinulle
        ns. "colombian necktie". Kaveri lusii jo linnassa joten kaverin luo vähän lomailemaan. Sinä toisaalta voisit joutua toiselle astraali tasolle.

• jyystärikarju
        Olet selvästi provo kirjoitti:

Voi olla että moni nainen ajattelee vain taloudellisesti. Silloin ei ole mitään ihmeellistä että mihetkin haluavat käyttää naisia hyväkseen samalla tavalla kuin naisetkin. Mutta tämähän on suljettu ympyrä missä ei kukaan ole voitolla. Sellaiset suhteet loppuvat lyhyeen. Koska jokainen etsii rakkautta ja lämpöä. Taloudellisesti orientoiva parikunta on etäinen, ikävä ja usein onneton. Jotkut jaksavat jotkut eivät. Paljon naisia jotka voivat kasvattaa lapsia ilman sitä maksajaa ihan itse. Hyvin usen mies jopa vie naisenkin rahat ja omaisuuden. Siinä on se ihmisten henkinen kehittämättömyys. Katso näitä taloudellisesti hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kun he ovat 50-60-kymppisiä. Kaikki tai melkein kaikki ovat jo puoliksi sairaita ja kokonaan, moni luulee että se on mormaaliakin. Monet ovat eronneet vaikka taloudellisesti he olivat vankalla pohjalla. Monet ovat aloittaneet uudestaan koska huomaavat että taloudellinen hyvinvointi ei ole samaa kuin henkinen. Jokainen haluaa olla onnellinen ja onnen tunne kasvaa sisältä.

"Sellaiset suhteet loppuvat lyhyeen. Koska jokainen etsii rakkautta ja lämpöä. Taloudellisesti orientoiva parikunta on etäinen, ikävä ja usein onneton. "

Juuri tässäkohtaa pyydetään naisen toimesta paikalle jyystärikarju..

• pieni tauko kirjoitti:

Niin no tällä palstalla sitä onkin erityisen paljon näitä mielenterveysongelmista kärsiviä sekopäitä, joista tunnetuimpana just naisasialuuseri.

Kyllähän tällä palstalla meitä täysjärkisiä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia on valitettavan vähän.

• kuules hullu
        DarkFear kirjoitti:

Niin no tällä palstalla sitä onkin erityisen paljon näitä mielenterveysongelmista kärsiviä sekopäitä, joista tunnetuimpana just naisasialuuseri.

Kyllähän tällä palstalla meitä täysjärkisiä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia on valitettavan vähän.

Olet vihervasemmistolainen murhanhiomoinen yksinäinen runkkari.

• tarkkuutta
        DarkFear kirjoitti:

Anteeksi, mutta sulla oli lipsahtanut toiseen virkkeeseen yksi sana liikaa.

Eli näin se menee oikeasti:
        Kyllähän tällä palstalla täysjärkisiä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia on valitettavan vähän.

• 25-vuotias mies
        Nörtti_N kirjoitti:

"Suurin osa rakastajistani on ollut itseäni kokemattomampia, joten kyllä mä ainakin olen tehnyt tällä saralla enemmän kuin osani. ;D

Mistäs voit tietää montako kokematonta miestä mulla nytkin on omassa panoringissäni? Jonkunhan ne nuoret ja viattomat pitää kouluttaa..."

Siinä taas yksi paneskelija nainen leuhkii panoillaan, vittu sentään kun pistää vihaksi!

• Kalju persu
        DarkFear kirjoitti:

"Kyllähän tällä palstalla meitä täysjärkisiä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia on valitettavan vähän."

Ja itseäsikö luonnehtisit täysijärkiseksi? Salli minun nauraa. Hähähähähähähähäh hähähähäh hähähähähähähääh!!!

• Kalju persu kirjoitti:

"Kyllähän tällä palstalla meitä täysjärkisiä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia on valitettavan vähän."

Ja itseäsikö luonnehtisit täysijärkiseksi? Salli minun nauraa. Hähähähähähähähäh hähähähäh hähähähähähähääh!!!

Niin mä kun voin onneksi ihan hyvällä omatunnolla luonnehtia itseni näihin täysjärkisiin kirjoittajiin ja tähän kun ei sulla ole yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

• naiset lumppuja

"Suurin osa rakastajistani on ollut itseäni kokemattomampia, joten kyllä mä ainakin olen tehnyt tällä saralla enemmän kuin osani. ;D

Mistäs voit tietää montako kokematonta miestä mulla nytkin on omassa panoringissäni? Jonkunhan ne nuoret ja viattomat pitää kouluttaa..."

Siinä taas yksi paneskelija nainen leuhkii panoillaan, vittu sentään kun pistää vihaksi!

Ei sille mitäään voi, nämä nasiet nussii kaikkien panoeinojen ja jyystärien kanssa, ja nauraa tavismiehille.

• siskosi on kuitenkin
        4+16 kirjoitti:

kyrpää haluava huora, sori vaan-

• kuules punikki
        DarkFear kirjoitti:

Niin mä kun voin onneksi ihan hyvällä omatunnolla luonnehtia itseni näihin täysjärkisiin kirjoittajiin ja tähän kun ei sulla ole yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

voitko taas vaihteeksi lista tappolistasi?

• kuules punikki kirjoitti:

voitko taas vaihteeksi lista tappolistasi?

Mitä ihmettä oikein puhut????

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

ja minäkin olen järkevä :)

• Kalju persu
        DarkFear kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein puhut????

"Mitä ihmettä oikein puhut????"

Sä olet ihan sekasi. Trätätätätätätätätätätätätätät!!!!!!

• white true

Jos vielä aikuisiällä on täysin kokematon parisuhdeasioissa, niin kyllä se vika on täysin itsessä!

Monet laittavat kokemattomuutensa syyksi raittiuden, ruman ulkonäön tai lyhyyden, mutta ei se pidä paikkaansa. Kyllä ne lyhyet ja vähemmän komeatkin miehet saavat naisen, jos tarpeeksi kauan yrittävät. Nimenomaan yrityksen puute on suurin syy siihen, että elää yksin vuodesta toiseen.

Millainen ihminen jää yksin?
      Vastaus: epäsosiaalinen ihminen!!!

Näitä kaikkia kokemattomia miehiä yhdistää varmasti se, etteivät he ole etsineet naista tarpeeksi aktiivisesti. Kotoa ei tule kukaan hakemaan. Pitää hakeutua sellaisiin paikkoihin, missä on muita ihmisiä ja kulkea silmät avoinna. Rima ei saa olla liian korkealla, pitkiä ja hoikkia blondeja ei riitä kaikille.

• Naisasialooseri.

Meneppäs tuonne englanninkieliselle ATM foorumille niin siellä neli viiskymppiset miehet kertovat yrittäneensä jopa 2000 naista onnistumatta.

Ja mitä sitten vaikka joku yksittäinen nainen jossain olisikin kiinnostunut AT-miehestä? Ei se muuta mitään.

• Naisasialooseri.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Meneppäs tuonne englanninkieliselle ATM foorumille niin siellä neli viiskymppiset miehet kertovat yrittäneensä jopa 2000 naista onnistumatta.

Ja mitä sitten vaikka joku yksittäinen nainen jossain olisikin kiinnostunut AT-miehestä? Ei se muuta mitään.

P.S. Ei sen naisen tarvitse olla pitkä eikä blondi kunhan on nuori, hoikka ja kaunis. En vaadi edes isoa tissejä.

• hoopouksia

Ei kukaan jaksa loputtomasti yrittää jos tuloksena on vain jatkuvia epäonnistumisia. Lisäksi epäonnistumiset alkavat näkyä päältä, mikä heikentää vain mahdollisuuksia.

• ikisinkku-m-30+

Olet osittain oikeassa mutta en minä ainakaan ole voinut mitään tietyille ulkonäköongelmilleni ja erityisesti ulkonäkökomplekseille. Tietynlainen (työuran ulkopuolinen) antisosiaalisuus on luonnollinen valinta jos ei ole tyytyväinen itseensä. En minä ole koskaan voinut tosissani edes yrittää pariutua.

Itse näen että vika on geeneissä ja minulla on rajalliset työkalut tilanteen korjaamiseen. Iho-ongelmiani en esim. ole mitenkään pystynyt täysin poistamaan. Vuosien varrella olen tehnyt paljon töitä ulkonäön ja työuran eteen mutta koen että vielä on hyvin paljon tekemistä että voisin olla tyytyväinen itseeni. Aika taitaa kuitenkin loppua kesken, ei nelikymppisenä mitään ensimmäistä parisuhteita enään aloiteta.

• 25-vuotias mies

"Nimenomaan yrityksen puute on suurin syy siihen, että elää yksin vuodesta toiseen."

Ei, vaan rohkeuden puute minun tapauksessani. Olen kyllä sosiaalinen ihminen mutta minulla ei ole koskaan ollut rohkeutta lähestyä naisia eikä taida tulla olemaankaan.

• 3+50

Itselläni ei koskaan ollut miehenmallia josta ottaa mallia. Isä häippäsi ennekuin ehdin koskaan tuntemaan. Äiti purki katkeruuttaan minuun.
      En tiedä edes mitä haen naisista tai mikä on oma identiteettini.
      Olen kuin purjevene ilman purjetta täysin ulkona kaikesta mitä pidetään normaalina.

• döfföööö

Vähän sama juttu, mitä nyt isä oli muttei siitä nyt isäksi pahemmin ollut. Ryyppäsi, mökötti ja riehui vaan ja kakarat kasvatettiin pelon ilmapiirissä. Tällanen mies siitä pojasta sitten kasvoi, 33v eikä naisesta tietookaan. Naiskokemus jonkun lääkärileikkejä just aloittelevan 10veen tasolla korkeintaan. En tiedä omaa "tasoani" enkä nyt ylipäätänsäkään voi kuvitella että kukaan nainen musta kiinnostuisi. En tajua naisten flirttejä tai vihjailuja, jos sellasia nyt on normaalin kaveerauksen seassa tullutkaan. Yritin johonkin nettitreffeihinkin kuvaani napsaista mutta en yksinkertaisesti näytä hyvältä mistään kuvakulmasta. Kauaa nyt ei muutenkaan profiili ollut kun iski nää itsetuntotuskat ja aloin miettimään että no mitäs sitten jos sieltä joku nainen löytyykin? Ja tajusin että siitä eteenpäin oli päässäni vaan pelkkää tyhjää. En minä tiedä mitä sen naisen kanssa tekisi. Ja kun asia kuitenkin naiselle paljastuisi aika pian niin ei se juttu kuitenkaan siitä jatkuisi.

Mitä tässä nyt sitten enää on tehtävissä kun asiat on ryssitty jo niin perustavanlaatuiselta tasolta lähtien? Ehkä huorissa käyminen nostaisi tätä itsetuntoa, tai sitten ei kun tiedostan että rahaa kuitenkin joutuisin maksamaan eikä ne naiset musta oikeesti tykkää.

Elämä vaan tuntuu jotenkin niin turhalta ilman sitä naista, mutta tääkään ei nykyään ole enää mikään terve lähtökohta parisuhteelle kuin ehkä ennen muinoin. Nykyään kummankin osapuolen suhteessa täytyy olla korkeintaan jotain täysin itsenäisiä tunteettomia fuckbuddyjä jotka voi lempata tostavaan senkummempia ajattelematta. Sellanen joka katsoo tarvitsevansa toista sukupuolta saadakseen elämäänsä tolkkua on heikko ja kieroutunut tapaus joita tulee välttää.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,
        döfföööö kirjoitti:

Vähän sama juttu, mitä nyt isä oli muttei siitä nyt isäksi pahemmin ollut. Ryyppäsi, mökötti ja riehui vaan ja kakarat kasvatettiin pelon ilmapiirissä. Tällanen mies siitä pojasta sitten kasvoi, 33v eikä naisesta tietookaan. Naiskokemus jonkun lääkärileikkejä just aloittelevan 10veen tasolla korkeintaan. En tiedä omaa "tasoani" enkä nyt ylipäätänsäkään voi kuvitella että kukaan nainen musta kiinnostuisi. En tajua naisten flirttejä tai vihjailuja, jos sellasia nyt on normaalin kaveerauksen seassa tullutkaan. Yritin johonkin nettitreffeihinkin kuvaani napsaista mutta en yksinkertaisesti näytä hyvältä mistään kuvakulmasta. Kauaa nyt ei muutenkaan profiili ollut kun iski nää itsetuntotuskat ja aloin miettimään että no mitäs sitten jos sieltä joku nainen löytyykin? Ja tajusin että siitä eteenpäin oli päässäni vaan pelkkää tyhjää. En minä tiedä mitä sen naisen kanssa tekisi. Ja kun asia kuitenkin naiselle paljastuisi aika pian niin ei se juttu kuitenkaan siitä jatkuisi.

Mitä tässä nyt sitten enää on tehtävissä kun asiat on ryssitty jo niin perustavanlaatuiselta tasolta lähtien? Ehkä huorissa käyminen nostaisi tätä itsetuntoa, tai sitten ei kun tiedostan että rahaa kuitenkin joutuisin maksamaan eikä ne naiset musta oikeesti tykkää.

Elämä vaan tuntuu jotenkin niin turhalta ilman sitä naista, mutta tääkään ei nykyään ole enää mikään terve lähtökohta parisuhteelle kuin ehkä ennen muinoin. Nykyään kummankin osapuolen suhteessa täytyy olla korkeintaan jotain täysin itsenäisiä tunteettomia fuckbuddyjä jotka voi lempata tostavaan senkummempia ajattelematta. Sellanen joka katsoo tarvitsevansa toista sukupuolta saadakseen elämäänsä tolkkua on heikko ja kieroutunut tapaus joita tulee välttää.

"Sellanen joka katsoo tarvitsevansa toista sukupuolta saadakseen elämäänsä tolkkua on heikko ja kieroutunut tapaus joita tulee välttää."

Tämä on mielestäni juuri oudoin heitto naisilta aina. He ovat naisia, joten he eivät tiedä, miltä naisettomuus miehestä tuntuu. Jos joku paljastaa, että tuntuu pahalta ja että nainen parantaisi elämänlaatua mielettömästi, niin mies nähdään jonain omituisena riippujana, vaikka asia ei ollenkaan niin olisi. Sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä.

Mies ei ilmeisesti sitten ole naiselle niinkään tärkeä juttu, kun asia nähdään tuolla tavalla omasta naisellisesta vinkkelistä. Naisethan kyllä laittavatkin vireille 80% avioeroista. Jotenkin vaikea näiden palstajuttujen ja tuon tilaston valossa uskoa siihen, että nainen voisi oikeasti rakastaa ja olla onnellinen miehestään.

• ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

"Sellanen joka katsoo tarvitsevansa toista sukupuolta saadakseen elämäänsä tolkkua on heikko ja kieroutunut tapaus joita tulee välttää."

Tämä on mielestäni juuri oudoin heitto naisilta aina. He ovat naisia, joten he eivät tiedä, miltä naisettomuus miehestä tuntuu. Jos joku paljastaa, että tuntuu pahalta ja että nainen parantaisi elämänlaatua mielettömästi, niin mies nähdään jonain omituisena riippujana, vaikka asia ei ollenkaan niin olisi. Sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä.

Mies ei ilmeisesti sitten ole naiselle niinkään tärkeä juttu, kun asia nähdään tuolla tavalla omasta naisellisesta vinkkelistä. Naisethan kyllä laittavatkin vireille 80% avioeroista. Jotenkin vaikea näiden palstajuttujen ja tuon tilaston valossa uskoa siihen, että nainen voisi oikeasti rakastaa ja olla onnellinen miehestään.

Olen tuon suhteen samaa mieltä paitsi en nyt noin pahasti kuvailisi tuollaista miestä. Toinen ihminen ei voi pelastaa toista, olla joku pelastusrengas. Silloin vaaditaan toiselta ihan liikaa.

"He ovat naisia, joten he eivät tiedä, miltä naisettomuus miehestä tuntuu. Jos joku paljastaa, että tuntuu pahalta ja että nainen parantaisi elämänlaatua mielettömästi, niin mies nähdään jonain omituisena riippujana, vaikka asia ei ollenkaan niin olisi. Sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä."

No miltä se naisettomuus tuntuu?
        Miten ja millä lailla nainen parantaisi elämänlaatua mielettömästi?
        Millä lailla sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä?

Minä uskon, koska naisilla ei ole samanlaista käsitystä, tai luuloa miehen elämänlaatua parantavasta kyvystä ym. edellä mainitusta, että kyseessä on pohjimmiltaan miehen tarve seksiin, ei muuta.

• Incognito
        femnerd kirjoitti:

Olen tuon suhteen samaa mieltä paitsi en nyt noin pahasti kuvailisi tuollaista miestä. Toinen ihminen ei voi pelastaa toista, olla joku pelastusrengas. Silloin vaaditaan toiselta ihan liikaa.

"He ovat naisia, joten he eivät tiedä, miltä naisettomuus miehestä tuntuu. Jos joku paljastaa, että tuntuu pahalta ja että nainen parantaisi elämänlaatua mielettömästi, niin mies nähdään jonain omituisena riippujana, vaikka asia ei ollenkaan niin olisi. Sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä."

Millä lailla sopiva nainen nyt vaan on todella vahva positiivinen voimavara miehen elämässä?

Minä uskon, koska naisilla ei ole samanlaista käsitystä, tai luuloa miehen elämänlaatua parantavasta kyvystä ym. edellä mainitusta, että kyseessä on pohjimmiltaan miehen tarve seksiin, ei muuta.

"-- kyseessä on pohjimmiltaan miehen tarve seksiin, ei muuta."

Ei ole näin yksinkertaista, ei ainakaan omalla kohdallani. Parin viimeisen vuoden aikana olen päässyt nauttimaan naisen ystävyydestä ja läheisyydestä. Vaikka tuohon läheisyyteen ei ole sisältynyt seksiä, kyseinen ihmissuhde on nostanut elämäni laatua paljon.

• jyystärikarju
        femnerd kirjoitti:

nainen parantaa miehen elo huomattavasti esim seuraavasti:
        * vähentää asumiskustannuksia
        * tekee kotityöt
        * antaa seksiä ilmaiseksi
        * innostaa matkailemaan
        * tuo uusi harrastuksia miehen tietoisuuteen
        * tuo uusia näkökulmia miehen tietoon
        * tuo ystäväpiirinsä naiset miehen tietoon...

• Kunhan mietin
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Haluaisitko sä olla jollekin mielenterveysongelmaiselle naiselle sopiva mies, joka parantaa sen elämänlaatua mielettömästi?

• Kunhan mietin
        jyystärikarju kirjoitti:

nainen parantaa miehen elo huomattavasti esim seuraavasti:
        * vähentää asumiskustannuksia
        * tekee kotityöt
        * antaa seksiä ilmaiseksi
        * innostaa matkailemaan
        * tuo uusi harrastuksia miehen tietoisuuteen
        * tuo uusia näkökulmia miehen tietoon
        * tuo ystäväpiirinsä naiset miehen tietoon...

Monellako miehellä on mitään noista annettavana naiselle paitsi seksiä, eikä siinäkään osata ajatella naisen parasta? Jos ei, miks nainen sellaista miestä haluaisi?

• jyystärikarju
        Kunhan mietin kirjoitti:

Monellako miehellä on mitään noista annettavana naiselle paitsi seksiä, eikä siinäkään osata ajatella naisen parasta? Jos ei, miks nainen sellaista miestä haluaisi?

niin no, sukupuolien mukaan tehty roolitus tuo hyötyjä molemmille. Tosin, sinkkunaiset harvoin tätä tajuaa.

• Sinkkunainen
        jyystärikarju kirjoitti:

niin no, sukupuolien mukaan tehty roolitus tuo hyötyjä molemmille. Tosin, sinkkunaiset harvoin tätä tajuaa.

Niin, mitäpä miehellä olisi sinkkunaiselle annettavaa?

Nainen tosiaan harvoin enää tajuaa mitä hyötyä miehen palvelemisesta ja perässä vetämisestä on. Voi miesraukkoja.

• jyystärikarju
        Sinkkunainen kirjoitti:

Niin, mitäpä miehellä olisi sinkkunaiselle annettavaa?

Nainen tosiaan harvoin enää tajuaa mitä hyötyä miehen palvelemisesta ja perässä vetämisestä on. Voi miesraukkoja.

..kuten itse sanot, (sinkku)naiset ei tajua, ja voivat näin onnellina elellä sinkkuna ja hakea seksinsä yhtmien ylläpitämsitä panoringeistä.

• jyystärikarju kirjoitti:

..kuten itse sanot, (sinkku)naiset ei tajua, ja voivat näin onnellina elellä sinkkuna ja hakea seksinsä yhtmien ylläpitämsitä panoringeistä.

Niin sinkkumiehetkin voivat elellä onnellisina ilman suhdetta, jos vaan tasa-arvo toimii eikä sinkkuja syrjitä. Mutta mistä mahtaa oikein johtua, että muka-ytmien joukossa on rumia miehiä? Ihan saletisti jtn sotilaiden näkösii, vaikka jatkosodasta on mennyt 70 vuotta. Ei voi välillä kuin ihmetellä kyllä miehien sotilas-tyyliä näin rauhan aikana. Te ootte rumaa kateltavaa. Kukaan ei oo vain kertonut sitä teille murhaavat näköisille kaljusotilaille

• kyselijä
        suomi-sinkku kirjoitti:

Niin sinkkumiehetkin voivat elellä onnellisina ilman suhdetta, jos vaan tasa-arvo toimii eikä sinkkuja syrjitä. Mutta mistä mahtaa oikein johtua, että muka-ytmien joukossa on rumia miehiä? Ihan saletisti jtn sotilaiden näkösii, vaikka jatkosodasta on mennyt 70 vuotta. Ei voi välillä kuin ihmetellä kyllä miehien sotilas-tyyliä näin rauhan aikana. Te ootte rumaa kateltavaa. Kukaan ei oo vain kertonut sitä teille murhaavat näköisille kaljusotilaille

Siis, ytmit saa pillua. Jos kuulapää ei saa pillua hän lienee ätmi. Ei se pillun saanti miehellä oel pelkästä ulkon'östä kiin. Saahan Ron Jeremykin;)

• vdfbgdb
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Nykyajan muijat on vaan säälittäviä vastuunvälttelijöitä, oishan se nyt ihan kaameaa olla jollekin miehelle todella se ainut ja oikea elämän tärkein asia. Sanokaa nyt vaan suoraan että pelkkää panokaveria haette, joka ehkä siivoaisi ja tekisi myös ruuat. Sitten ku alkaa tympiin niin sen vois jättää ja siirtyä seuraavaan.

• m24v
        döfföööö kirjoitti:

Aika sama, etten osaa millään tasolla toimia naisten kanssa vaikka minulla ihan kunnolliset vanhemmat on ollutkin. Ei siitä silti apua ole näissä seurustelu asioissa.

Kyllä se vain niin on, että jokaisen olisi ihan omin avuin hankittava se seksi tai parisuhde ja jos ei ole rahkeita sellaiseen niin se on sitten voi voi. Hyvin suurella todennäköisyydella siinä sitten elää koko elämänsä ilman seksiä tai parisuhdetta kun on sattunut mieheksi syntymään.

• errt

vaikka kokemattomissa aikuismiehissä on varmasti oikeastikin reppanoita joille toivoisi hyvää niin hyvin iso joukko heistä on myös todellisia ihmisperseitä, joiden kohdalla oikeus on toteutunut, että he ovat jääneet naisettomiksi. Nimittäin kammottavan luonteen omaavia epäsosiaalisia naisia vihaavia kusipäitä. Ei heidän laisillensa kukaan oikeasti voi edes toivoa mitään hyvää.

• Kaveriton nussimaton

Työnnä nyt saatana se sosiaali perseen reikään! Mikä vitun pyhä asia se on olevinaan että sitä pitää palvoa ja palkita pillulla. Siellä istutaan nussitun vitun päällä nimittelemässä eikä tajuta edes hävetä vaikka haarat ovat kuin julkinen miesten WC, sosiaalista karvapersekaveria on käynyt ähkimässä niin vitusti. Kaverittomalla miehellä on myös oikeus saada pillua ja se on naisten vika jos ovat perkeleen pihtaavia sosiaalirasisteja ja käyttävät miehen kaverittomuutta tekosyynä olla antamatta. Nussimiseen ei mitään kavereita tarvita, yrittäkää nyt prosessoida se niillä naisenaivoillanne, saatana!

• 09888999009988889000
        Kaveriton nussimaton kirjoitti:

Työnnä nyt saatana se sosiaali perseen reikään! Mikä vitun pyhä asia se on olevinaan että sitä pitää palvoa ja palkita pillulla. Siellä istutaan nussitun vitun päällä nimittelemässä eikä tajuta edes hävetä vaikka haarat ovat kuin julkinen miesten WC, sosiaalista karvapersekaveria on käynyt ähkimässä niin vitusti. Kaverittomalla miehellä on myös oikeus saada pillua ja se on naisten vika jos ovat perkeleen pihtaavia sosiaalirasisteja ja käyttävät miehen kaverittomuutta tekosyynä olla antamatta. Nussimiseen ei mitään kavereita tarvita, yrittäkää nyt prosessoida se niillä naisenaivoillanne, saatana!

Oikeana, naisia saaneenakin, miehenä voin sanoa että tuollainen tapaus ei ansaitse muuta kuin turpaansa.

• Kaveriton nussimaton
        09888999009988889000 kirjoitti:

Oikeana, naisia saaneenakin, miehenä voin sanoa että tuollainen tapaus ei ansaitse muuta kuin turpaansa.

En usko että olet pillua saanut. Todista pano! Missä kuvat? Missä videot? Missä pantujen naisten kahden paikalla olleen todistajan allekirjoituksillaan vahvistamat lausunnot? Lyö todisteet pöytään tai olet runkkari!

• 25-vuotias mies

"vaikka kokemattomissa aikuismiehissä on varmasti oikeastikin reppanoita joille toivoisi hyvää niin hyvin iso joukko heistä on myös todellisia ihmisperseitä, joiden kohdalla oikeus on toteutunut, että he ovat jääneet naisettomiksi. Nimittäin kammottavan luonteen omaavia epäsosiaalisia naisia vihaavia kusipäitä. Ei heidän laisillensa kukaan oikeasti voi edes toivoa mitään hyvää."

Itse en kuulu noiden "ihmisperseiden" joukkoon. Olen aina ollut liiankin kiltti ja monessa mielessä kunnollinen mies mutta eipä siitä mitään palkintoa naisilta saa.

• 25-vuotias mies

"vaikka kokemattomissa aikuismiehissä on varmasti oikeastikin reppanoita joille toivoisi hyvää niin hyvin iso joukko heistä on myös todellisia ihmisperseitä, joiden kohdalla oikeus on toteutunut, että he ovat jääneet naisettomiksi. Nimittäin kammottavan luonteen omaavia epäsosiaalisia naisia vihaavia kusipäitä. Ei heidän laisillensa kukaan oikeasti voi edes toivoa mitään hyvää."

Itse en kuulu noiden "ihmisperseiden" joukkoon. Olen aina ollut liiankin kiltti ja monessa mielessä kunnollinen mies mutta eipä siitä mitään palkintoa naisilta saa.

Jään siis täysin huomaamattomaksi naisten silmissä kun naiset palkitsevat pillulla näitä todellisia kusipäisiä ihmisapinoita.

• ja näin

Elämässä on paljon muutakin kuin seksi. Jos et ole päässyt jyystämään naisia 25 vuoteen mennessä, se ei tarkoita sitä, etteikö henkilö olisi elänyt laadukasta elämää. Surullista pikemmikin on se jos henkilö ajattelee näin. Ja takuulla jokaiselle löytyisi joku jos tarpeeksi sitkeästi näkisitte vaivaa tämän eteen. Tiedän henkilöitä, jotka ovat muuttaneet ulkomaille rakkautensa perään. Ätmit tai atmit miksi ikinä kutsuttekaan tätä joukkoa, eivät varmaan ole yrittänyt ulkomailta etsiä ketään.

• 25-vuotias mies

Minulla on niin paljon henkisiä ongelmia etten ole viettänyt muullakaan tavalla mielekästä eli laadukasta elämää. Seksi on ei enempää kuin vähempää elämän tärkein asia tai ainakin yksi tärkeimmistä.

• Naisasialooseri.

Minulla on niin paljon henkisiä ongelmia etten ole viettänyt muullakaan tavalla mielekästä eli laadukasta elämää. Seksi on ei enempää kuin vähempää elämän tärkein asia tai ainakin yksi tärkeimmistä.

Seksi on elämän ja koko ihmiskunnan tärkein asia. Ilman seksiä ei olisi noita seksin vähättelijöitäkään olemassa. Aina kun näet ihmisen niin näet heteroseksin tuloksen.

• Milloin tällä sivulla opitaan, että kokemattomuudesta puhuminen on yhtä kuin sinkkujen syrjintää? On surullista huomata miten paljon nimenomaan sinkuille tarkoitetuilla sivuilla syrjitään just omii lajitovereita. Vaikka oikeasti tulis tukea toisii sinkkuja. Jos naiset niin silloin myös miehetkin saavat elää sinkkuelämää niin kauan kuin tahtovat

• mietteitä asiastaaaa

Se että meidän kulttuurisamme on perinteisestikkin ollut poikkeuksellisen paljon täysinkin vailla minkäänlaista naiskokemusta omaavia miehiä johtunee ainakin huomattavalta osaltaan siitä, että meillä ammattilaisnaisia on ollut ja edelleen on huonosti saatavilla ja niiden tasokin on heikkoa ja silti vielä hintaviakin ovat. Joitakin lähinnä ulkomailta tulleita ammattilaisnaisia meillä pyörii jossain isojen kaupunkien yökerhoissa asiakkaita pyydystämässä, mutta ei nämäkään naisettomaksi jääneitä miehiä palvele, vaan lähinnä jotain rahakkaita bisnessmiehiä tai k.o. yökerhon jotain vakijengintapaista. Samoin n.s. puhelintyttöinä toimivat naisetkin valitsevat asiakkaikseen lähinnä vain perheellisiä vähän vanhempia miehiä joilla myös naiskokemusta hyvinkin on.
      Se on myös näiden ammattilaisnaisten palvelujen käytönkin kanssa vähän niin, että ellei totu edes näiden palveluksia riittävän nuoresta käyttämään, niin kynnys näidenkin käyttämiseen kasvaa korkeaksi kuten se kasvaa amatöörinaistenkin suhteen. Eli näitä ammattilaisnaisia pitäisi olla helposti saatavilla jo hyvinkin nuorille mieheille ja siksi vielä kohtuuhintaankin, siis niille miehille joille ei sopivaa ilmaista amatöörinaista saatavilla ole.
      Mutta meilläpä onkin siis vain amatöörinaisia, jotka aina ovat sen sanomansakin 'tavallisen normaalin' miehen perään baareissa tai missä tahansa menopaikoissa pyörivätkään. No se 'tavallinen normaali' mies näille amatöörinaisille, ihan rumimmasta lähtien, vaan on sellainen että naisen on koettava se hyvin panettavan oloiseksi ja näköiseksi(jotta se kuuluisa kemia pelaisi), eikä siinä miehessä tietenkään saa olla myöskään mitään naisen havaittavissa olevia puutteita tai vikoja, ja vielä naisen omia aina mittavia ulkonäkökompleksejakin tämän miehen pitäisi ulkomitoillaan kompensoida sekä esiintyä itsevarman/hyväitsetuntoisen näköisenä naisen edessä. Eikä missään tapauksessa mies saisi olla p/s-kokematon, mikä asia jo yksinäänkin tekee miehestä naiselle täydellisen inhokin ja turn-offin oli mies sitten muuten mitä hyvänsä.

• cvndfn

Niin, kun kokemukset jää välistä/tulee vain huonoja kokemuksia ja sen myötä itsetunto kehittymättä niin sitä alkaa suorastaan pelkäämään ja välttelemään näitä asioita, vaikka niitä haluaisikin. En minä halua olla kokematon ikisinkku, minä haluaisin naisen ja parisuhteen. Muttakun nää saatanan aivot ei vaan toimi siinä asiassa yhtään. Parasta vielä kun kaikki kaverit on parisuhteessa eivätkä tajua tätä ongelmaa ollenkaan, mikäs siinä kun on joka ilta ollut se akka jyystettävänä. Heille nainen on itsestäänselvyys ja eron tultua ei varmaan tekis vaikeeta hommata uutta kun on sitä kokemusta ja naisetkin pitää käytettyä ja kokenutta miestä 100x parempana kuin tällasta kokematonta luuseria.

• ..,,,,**************

Just niin se on. Ja kun niille p/s-urallaan tavallisesti tai tätä menestyksekkäämmin edenneille miehille se nainen on itsestäänselvyys(ja naisille miehet ovat aina enemmänkin kuin itsestäänselvyyksiä, ne on jotain mitä aina on ympärillä yrittämässä rieasksi asti) niin totta ihmeessä nämä pitävät jonain ihmetyyppinä p/s-markkinoilta ulos päätynyttä miestä, jolle taasen nämä asiat ovat mitä tahansa muuta kuin itsetäänselvyyksiä. Ilman muuta siinä aletaan ajatella tällaisesta miehestä niin, että siinä on pakko olla jotain pahasti vialla, ja siitä helposti suoranainen demonisointikin lähtee. Ja ainakin tyhmäksi ja hölmöksi tällainen mies taatusti heti leimautuiskin jos jotain naisia edes yrittäisi, siksi koska miehellä ei ole kokemusta naisten käsittelystä, siitä käsittelystä mitä naiset ovat tottuneet miehiltä odottamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18