Tuo toivotus osoitetaan kaikille ihmisille, ei yksinomaan ystäville. Toivotetaan siis, että päivä on hyvä elää myös sellaisille ihmisille, joita saatetaan jopa vihata.
Toivotus on 'totuttu,hyvä tapa', joka tarkoittaa, että täytetään etiikan perussääntö, oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo muutoinkin elämässä.
Näissä keskusteluissakin puhutaan eettisistä säännöistä ja niiden noudattamisesta, ilman, että se ymmärretään.
Yritin löytää etiikan määritelmän, mutta huonosti kävi. Muita arvostaen ja kunnioittaen on meidän hyvä keskustella.
Hyvää ystävänpäivää!
14
106
Vastaukset
Heta myös toivoo koko ryhmälle Hyvää Ystävänpäivää.
Kyllä toivoisin myös,että kaikki päivät olisi ystävänpäiviä..
Elämän syksyn tullessa ainoa todellinen neuvo!
Tuntea läheiseksi ystäväksi toinen ihminen sanoitta.Lainaan ajattelijaa: " Ystävä on joskus merkityksetön tyhjä sana, vihollinen ei koskaan." V. Hugo.
Päivää vaan, toivottavasti ihan hyvää!Joku vois nostaa levylautaselle Tuure Kilpeläisen Ystävänpäivä,se tosin kertoo yksinäisyydestä,mutta onhan sekin parenpi,kuin ei mitään
- välittäen s-s
rituliini_38 kirjoitti:
Joku vois nostaa levylautaselle Tuure Kilpeläisen Ystävänpäivä,se tosin kertoo yksinäisyydestä,mutta onhan sekin parenpi,kuin ei mitään
välittäen s-s kirjoitti:
Kiitos sinulle sirkuttaja,tää vaan on niin ihana kappale,noi sanat kolahtaa,samoinkuin melodia,fanitan kyllä Kipeläistä muutenkin
- yttäville ;-)))
Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä.
Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?"
"Mä mökötän."
"Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant."
Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveetti!
Kiitot kun oot ollu kiva kaveli.
Hyvää ystävänpäivää! - Makriina ek
Muualla maailmassa tämä on Valentinin päivä, ja toivotukset osoitetaan rakkaille ja rakkaudennälkäisille, mutta Suomessa ei rakkauden takia ruveta hötkyilemään, joten ystävyys on etusijalla.
Se sopii luonteenlaadullemme.
Niin että rattoisaa ystävänpäivää palstalaisille Makriinalta. - Ramoona♥
Mitä voisi lahjoittaa sille,
joka omistaa jo kissankellon,
vanamon, säteet kevätauringon,
jolla on talvi ja syys
– kävisikö ystävyys?
♥ ♥ ♥
Ystävämme Uppo-nallen sanat lainasin. - Ystävyys
on kuin elämän vettä
virkistävää, puhdistavaa
peilin lailla heijastavaa.
Pois se huuhtoo turhat huolet,
näyttää meistä parhaat puolet.
Tällainen viisaus oli yhdessä ystävän lähettämässä kortissa. Iloista ystävänpäivää kaikille! - aliiiina
Amerikasta tullut tapa.
Hyvää voi toivoa aina ystäville ja vihamiehillekin, jos luonto antaa periksi. Voi kun olin ihmeissäni kun tulin tänne vieraaseen maahan ihan asumaan n 30 ja kaikki halaa toisiaan --jotkut jopa kättelee .
Olin pikkusen hämilläni , ei meilläpäin ainakaan hämeessä halattu muuta, kun lapsia.
Ja poikalapsia vieläkin vähemmä,
Nyt on perheeseen saatu jo kansaivälistä porukkaa on cilestä, ja Itävallasta -- se itävaltalainen on aina halimassa ,on samanikäinen tyttäreni mies , ---kun minun poikani .60 !
Pikkuhiljaa olen tottunut ja tytärkin halii ulla-mummua nyt .ensin kaikille kirjoittajille HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ !
Ja sitten moninikki Ruuneperille: Kädet, jotka viestin kirjoittivat kuuluvat Jaakobille, mutta viestin "ääni" lähti Eesaun kurkusta.
Olet ollut vuosia suomi24:n sefuna, Sinulle ovat ylläpidon antamat ohjeet varmasti tutut.
Ensimmäinen kysymys: onko moninikkisyys toisten kunnioittamista?
Toiseksi. Miksi ärhentelet ja teeskentelet viatonta sanomalla, enhän minä vaan nuo toiset. Olet nostanut keskusteluketjuja näyttääksesi toisten synnit: enhän minä vaan tuo tai tuo.
Nytkin yritit tietoisesti samaistaa sanat etiikka ja eettisyys. Miksi yrität halkaista hiusta tuollaisella aseella.
Lopuksi, mies teki tänne tullessani lupauksen, muistatko sisällön?- piste.
Eikö sinun--->sefuna pidä olla esimerkkinä meille, huolimatta että me provosoimme.
Ilkeilevä ja ilkeyksiä kirjoittava olet.valitan tietysti ensimmäiseksi olisin lähettänyt henkilökohtaisen viestin, hän kuitenkin esti tuon mahdollisuuden vetämällä profiilinsa piiloon. Tietysti voin lähettää myös ylläpidolle listan tarpeettomista syyttelyista joko hänen tai sivunikkien
osalta. Olen toivonut hänen rauhoittuvan, toistaiseksi hän ei ole osannut käyttää käsijarrua kirjoituksissaan.
fundsija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323