Subway-vinkkejä alottelevalle, kiitos

Subway-vinkkejä

Tänne maaseudulle aukeaa maaliskuun loppuun mennessä ihan eka Subway . Mitäs neuvoja annatte homman ottamiseksi haltuun?
Mitä suosittelette, mitä kannattaa välttää?
Kiitos vinkeistä niin osaan sit ekalla kerralla toimia oikein. :)

11

574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppistä jee

      Riippuu pitkälle omista mieltymyksistäsi mutta laitan tähän niinkuin olisin itse nyt menossa tilaamaan:
      * leipä ja leivän koon valinta: täysjyvä ja hunajakaura on herkkua, 30cm niin jää huomiselle
      *paahtopaisti/ tonnikala ja kun kysyy että laitetaanko juusto ja paahdetaanko niin molempiin vastaan kyllä ( juusto ei maksa mitään ja on sulaneena hyvää)
      *kaikki kasvikset ja valkosipuli kastike, ja sitten oregano, mustapippuri ja se öljy ja viinietikka. Ja joo leikkaa vaan, ja ei tule muuta. Mutta käy sivuilla niin tiedät sitten mistä itse pidät. Tuossa oli vain omat suosikkini mitkä itse otan

    • Subway-vinkkejä

      Kiitoksia! sivuilta Sivuilta olen jotain bongaillutkin niin siksi kyselin käyttäjäkokemuksia.

      • TonniKaura

        Täysjyvä/ hunajakaura sämpylä on parasta. Täytteenä tonnikala.

        Itse inhoan jotain makeaa chilikastiketta. Maustaa koko leivän kun laittavat sitä ihan liikaa.


      • lollll
        TonniKaura kirjoitti:

        Täysjyvä/ hunajakaura sämpylä on parasta. Täytteenä tonnikala.

        Itse inhoan jotain makeaa chilikastiketta. Maustaa koko leivän kun laittavat sitä ihan liikaa.

        Subwaysta ei saa makeaa chilikastiketta VlTUN läski


    • oujou

      Täysjyväleipä, yleensä kinkulla höystettynä.
      Pidän tonnikalasta, mut se tonnikalamössö mitä ne väliin tunkee on mun mielestä jotenki etovaa, eikä se leipä maistu sit kovin freesille. En nyt subii hirveesti käytä, mut tuo kinkku on se vakio mitä rakastan.. :D En oo kiinnostunu viel muuta maistaa ku en viel toho oo kyllästyny. :p

    • efEWQG

      Saakos flatbread-pizzaa jos tilaa? eli flatbread, marinarakastiketta, sipulia ,paahtopaistia sekä juustoraastetta--> uuniin. ?

    • hoijakkaa

      Subwayn hinnat on niin järkyttävät, että miksi kukaan käyttää sitä? Tavallista patonkia parilla täytteellä 6,50. Haloo. Tai niin kunkaikilla näillä pikaruokaketjuilla, salaatti (kinkku,tonnari,feta tms.) 6,50-8 euroa. Katteet paukkuu.

      • Valistaja

        Sehän se on kaupankäynnin tarkoitus, että katteet paukkuu. Tuliko yllärinä?


    • jupl

      Jos hinta pelottaa mikset syö päivän subia, 3,90 € ?

    • Subway-vinkkejä

      tänään tuli sitten ekaa kertaa käytyä ja päivän subi otettua; hunaja-kaura, juustoa,paahdettu,sipulia , mauste-ja tuoretta kurkkua, salaattia ynnä kevytmajoneesi.
      ihan ok makuinen se lihapullasubi oli ja nyt on korkattu meikäläisen eka käynti subwayssa,3,90 € maksoi.

    • halpaaon

      katteet ja katteet... kun se kerran on niin helvetin hyvä bisnes, niin nämä valittajat voi sitten itse perustaa raflan, riitää sitten hilloa ostaa vaikka subwayn leipää että ei tartte ruikuttaa hinnoista.

      Suomessa fyffen tekeminen ravintolabisneksessä on lähes mahdotonta, johtuen toki pitkälti valtiovallan asenteesta rinnastaa ravintolabisnes järjestäytyneeseen rikollisuuteen joka pitää suomesta pois kitkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe