Ainainen valitus väestön määrästä...ei oo mistä valita,ku 5milj.vaan.Sveitsi tällä hetkellä MITALLI LISTALLA 2....HUOM..Toisena..Edelleen eiköhän valmennus metodeissa ole jotain mömmöö....Ja eikö olisi aika ottaa omat ohjat käsiin ja POTKUT tälle ylilihavalle ULKOLAIS valmetajalle...Kyllä suomesta VALMENNUS TIETOA JA TAITOA LÖYTYY...Onhan MEILLÄ JÄÄKIEKKO VALMETAJAKIN SUOMI MIES...Mutta onkos homma niin että kun VALMENTAJA sanoo mitä tehdää ja kuinka reenataan niin NUORILLA menee sisu kaulaan...KUN ASIAN ETEEN TÄYTYY TEHDÄ TÖITÄ ja TÖITÄ...JA PERUS KUNNOSTAHAN SE TYÖ KANTAA HEDELMÄN JOS KANTAA..OIKO TIETÄ EI OLE...
Oisko raha virroillakin jotain merkitystä,ja LIITOSSA johtajaa,,johtajan vieressä..NYT on saneerattava sieltäkin tontilta...
Puhutaan Suomen väkimäärästä...entäs Sveitsis...
Nurmo571
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726