Onnetonta hiihtoa

Laki Luuserit

Suomelta, siis naisten viestissä. Ei paljo ole juhlimista, kun ruotsi meni ja otti kullan.

9

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihat palaa

      Ensin ämmäin jääkiekossa Ruottin ansiosta pihalle ja nyt viestissä.. Notta saa..tana sentään!

    • svenskeiltä pataan

      Ottaa rankasti päähän. Ei tunnu hopeat miltään.

    • Gandalf

      Voi ihmisparat, minä olen tyytyväinen kun tulee mitali. Todella mahtava taistelu. Jos tietää jotain hiihdosta niin tietää että Kalla on todella kova viimeisellä ja nyt pääsi liian läheltä lähtemään.

      Te varmaan toivoitte että suomi sijoittuu neljänneksi.

      • Ikuiset kakkoset

        Kyllä oli hävitty hopea, en todellakaan kehtaisi juurikaan juhlia. Kultaa oli tarjolla ja ruotsi tuli ja otti sen nenän edestä.


    • Hävettää!!!

      Niimpä...kaksi kertaa tunnin sisään swedumammat kyykyttää suomalaisia naaraslehmiä aivan satanolla. Ei tule kultaa näissäkään talviolympialaisissa suomeen, ne ovat jo kolmannet peräkkäiset ilman kultaa. Mitalitilasto talviolympialaisissa Torinosta 2006 tähän hetkeen:
      Suomi 0 kultaa, 9 hopeaa, 7 pronssia
      Norja 15 kultaa, 19 hopeaa, 22 pronssia
      Ruotsi 13 kultaa, 9 hopeaa, 11 pronssia

      HYVÄ SUOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!, Itsetunto kansalla kohoaa ja talous lähtee hurjaan nousuun ;)

    • raskas lasti

      Kyllä ruotsalaisuus on suomalaisille sellainen painolasti, että siitä nämä häviöt johtuu. Jos olisi pelkästään suomalaisuus kisoissa mukana, niin itsetunto olisi paljon korkeammalla.

      Häviöhän tuo oli selvästi, eikä mikään hopeavoitto. Toki voivat olla ylpeitä hopeasta, kun tiesivät jo etukäteen, ettei ollut mitään mahdollisuutta voittoon.

      • Tosasia

        "Häviöhän tuo oli selvästi, eikä mikään hopeavoitto. Toki voivat olla ylpeitä hopeasta, kun tiesivät jo etukäteen, ettei ollut mitään mahdollisuutta voittoon. "

        Mutta siinä olen eri mieltä, että mahdollisuudet voittoon, kyllä oli. Mutta, se vaatii juuri sen viimeisenkin puristuksen/venymisen, joka ikävä kyllä, suomalaisilta puuttuu.
        Ja, kun kullan vei ruotsi, niin vielä katkerampi tappio, näin se vaan on.


      • raskas lasti
        Tosasia kirjoitti:

        "Häviöhän tuo oli selvästi, eikä mikään hopeavoitto. Toki voivat olla ylpeitä hopeasta, kun tiesivät jo etukäteen, ettei ollut mitään mahdollisuutta voittoon. "

        Mutta siinä olen eri mieltä, että mahdollisuudet voittoon, kyllä oli. Mutta, se vaatii juuri sen viimeisenkin puristuksen/venymisen, joka ikävä kyllä, suomalaisilta puuttuu.
        Ja, kun kullan vei ruotsi, niin vielä katkerampi tappio, näin se vaan on.

        Siksi väitin ettei ollut mahdollisuutta kultaan, kun suomalaisilla on asennevamma. Ei voi voittaa, jos hopea aiheuttaa tuollaisen ilopurkauksen. Urheilijan pitää pettyä kaikista muista sijoista, vain voitto on tyydyttävä. Sellaisella asenteella pystyy ottamaan itsestään kaiken irti.


      • Tosasia
        raskas lasti kirjoitti:

        Siksi väitin ettei ollut mahdollisuutta kultaan, kun suomalaisilla on asennevamma. Ei voi voittaa, jos hopea aiheuttaa tuollaisen ilopurkauksen. Urheilijan pitää pettyä kaikista muista sijoista, vain voitto on tyydyttävä. Sellaisella asenteella pystyy ottamaan itsestään kaiken irti.

        Juuri sitä tarkoitin. Itse jos olisin urheilija ja ruotsi (varsinkin) veisi noin pienellä erolla kullan. Olisin todella pettynyt, enkä sitä pystyisi edes peittämään. Se kyllä korpeisi, niin että näkyisi myös ulospäin. No, ehkä suomalaiset ovatkin siksi ikuisia kakkosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe