Jees! Löytyy myös meitä jotka arvostamme suuresti naisten taistelua viestissä! Hienosti hopeaa! Se nyt on vain niin nyt että Ruotsi on parempi talviurheilumaa.
Mutta norja jättettiin takse! Ja saksan kanssa loppukiritaistelu! Ja toiseks :)
Kyllönen jäi vähän, mutta ei liian paljon, Saarinen otti kiinni mahtavalla hiihdolla ja Niskanen teki ehkä parhaan osuuden! Lähteenmäki teki minkä pystyi ja taistelli hopealle! Mahtavaa!
Suomen naiset! Hurja taistelu
6
161
Vastaukset
- Hieman harmittaa..
Joo olihan se hieno voitto se hopeakin., vaikkakin jäi vähän hampaankoloon se loppusuoran taistelu. Hiihtäjille pitäis opettaa formuloistakin tuttuja taktiikoita, kuten takaa tulevan ajolinjan peitto..
Krista päästi liian helpolla kallan karkuun.. - tämä on totuus
Ruotsalaiset osaa! suomalaiset persjalat ei pärjää niille.
- Hieman harmit..
Itseluottamus puuttuu sinultakin, kun haukut omia, ja kehut ruotsalaisia
.. Vai ootko svedupelle ??? - Y. Hinuri
Hieman harmit.. kirjoitti:
Itseluottamus puuttuu sinultakin, kun haukut omia, ja kehut ruotsalaisia
.. Vai ootko svedupelle ???Ootpä säkin. Alat haukkua jonkun mielipidettä. Kuule ei me kaikki voida alkaa olla sun mielipide vankeja.
- Normi homma
Ja joka HÄVITTIIN. Emma Viken totesi karun totuuden kisan jälkeen: Suomen voittamisessa ei ole mitään erikoista..
Eli tällaista "kunnioitusta" sieltä tulee. - Shamaanin sukua
Kalla on joku lappalainen,hän on ennenkin tetnyt hirmu hiihtoja,Ei sille kukaan pärjää,silloin kun Kallalla on se pöljä päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815950KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2924887Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei412547Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321345seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091304Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191271