Yle tarjoa Sochista pelkkää kiekkoa!

Yle-verolla tuotettu

Ylen tarjoaa pelkkää kiekkoa Sochista. Muu Ylen kisatarjonta olisi nähtävissä tabletilla ja älykännyllä. Eipä ole kaikilla varaa noihin vempaimiin ja yhteyksiin. Melkoisen eriarvoistavaa.

Eipä oikein ole vastinetta Yle-verolle tarjolla. Todella sääli, että ei voi irtisanoa TV-maksua nyt!

125

1838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+16

      Itse en taas omista TV:tä, mutta kisojen seuraaminen Yle Areenalta on täysin mahdotonta, koska lähetykset pätkivät niin toivottoman paljon.

      Itse aion pyytää Yle Veroni takaisin, koska minulle tarjotaan palvelua, joka ei toimi ja josta joudun silti maksamaan.

      Ylevero on yksilönvapauden vastainen.

      • kalusto kuntoon

        Sulla on heikko kalusto, jos pätkii. Ainakin mulla perusläppäri DNA mokkula toimii loistavasti.


      • Ryhdistäydy

        Nimimerkki 12 16 valittaa, ettei omista tv:tä ja yle areenan seuraaminen on mahdotonta. Pystyt kyllä inisemään tänne keskustelupalstalle. Jos olympialaiset ovat sinulle aidosti tärkeitä, niin löydät kyllä varmasti keinon niitä katsoa.


      • HYVÄ SUOMI!
        Ryhdistäydy kirjoitti:

        Nimimerkki 12 16 valittaa, ettei omista tv:tä ja yle areenan seuraaminen on mahdotonta. Pystyt kyllä inisemään tänne keskustelupalstalle. Jos olympialaiset ovat sinulle aidosti tärkeitä, niin löydät kyllä varmasti keinon niitä katsoa.

        Tänään töissä itsekin mutta klo 14.30 katson varmasti matsin netistä! http://1i.fi/leijonat


      • Perseestä kaikki nuo
        kalusto kuntoon kirjoitti:

        Sulla on heikko kalusto, jos pätkii. Ainakin mulla perusläppäri DNA mokkula toimii loistavasti.

        Kuka ylipäänsä käskee maksaa sitä veroa. Minä en osta mitään muutakaan turhaa niin en mitään helvetin verojakaan maksele. Käytän rahani käytännön asioihin.


      • Jos oisin pomona
        HYVÄ SUOMI! kirjoitti:

        Tänään töissä itsekin mutta klo 14.30 katson varmasti matsin netistä! http://1i.fi/leijonat

        Antaisin potkut.


      • jos oisit pomoni
        Jos oisin pomona kirjoitti:

        Antaisin potkut.

        Ottaisin loparit


      • Jos oisit hakenut
        jos oisit pomoni kirjoitti:

        Ottaisin loparit

        Mulle töihin, en olisi edes ottanut.


      • zska jep jep
        Perseestä kaikki nuo kirjoitti:

        Kuka ylipäänsä käskee maksaa sitä veroa. Minä en osta mitään muutakaan turhaa niin en mitään helvetin verojakaan maksele. Käytän rahani käytännön asioihin.

        kyllä on mahtavaa,suomen leijona söi venäjän kaksipäisen kotkan että höyhenet pöllysi.itse olen pelannut ainoana suomalaisena zska ,n pelijoukkueessa.mutta nyt suomipoika tuli maaliin ensimmäisenä.ihanaa leijonat ihanaa.mikä mukavempaa katsottavaa kun voitto koto suomeen


      • ihanaa leijonat ihan
        Jos oisin pomona kirjoitti:

        Antaisin potkut.

        ihanaa leijonat ihanaa,kaikki porukalla katsoo että serkein kaksipäinen kotka pöllyää


      • big pomo
        jos oisit pomoni kirjoitti:

        Ottaisin loparit

        jos olist pomoni kannettais sinut pihalle jäähylle puoleksi tunniksi


      • tauko loppui
        Jos oisin pomona kirjoitti:

        Antaisin potkut.

        kyllä on pikkuaivoisia siellä.kaikille pakollinen tunnin tauko että pääsee katsomaan kunnon kiekkoa että kotkan pojat pöllyää.ja tulihan voitto kotiin,nyt mukulat työhön jep jep


      • Punisher#72
        Perseestä kaikki nuo kirjoitti:

        Kuka ylipäänsä käskee maksaa sitä veroa. Minä en osta mitään muutakaan turhaa niin en mitään helvetin verojakaan maksele. Käytän rahani käytännön asioihin.

        Itse olet perseestä näemmä. Ainakin älykkyytesi on kakkapökäleen tasolla.


      • katsoja.
        kalusto kuntoon kirjoitti:

        Sulla on heikko kalusto, jos pätkii. Ainakin mulla perusläppäri DNA mokkula toimii loistavasti.

        Nyttenkin tulee ampumahiihtoa yle fem kanavalta ja aamulla tuli lumilautailua ja hiihtoa. Jääkiekko on pieni osa siitä mitä tulee- Huomenna tulee mäkihyppyä, lumilautailua, taitoluistelua ja muuta.


      • hiihtäjä_
        Ryhdistäydy kirjoitti:

        Nimimerkki 12 16 valittaa, ettei omista tv:tä ja yle areenan seuraaminen on mahdotonta. Pystyt kyllä inisemään tänne keskustelupalstalle. Jos olympialaiset ovat sinulle aidosti tärkeitä, niin löydät kyllä varmasti keinon niitä katsoa.

        Ei suomi pärjää muussa kuin jääkiekossa joten sitä tulee ja se kiinnostaa. No hiihdossa tuli pari mitalia ja sitä kyllä on näytetty aina.


      • lehden tilausta

      • Sitähän ei tästä näe
        Punisher#72 kirjoitti:

        Itse olet perseestä näemmä. Ainakin älykkyytesi on kakkapökäleen tasolla.

        Ja mistä helvetistä sinä voit älykkyyden nähdä pienen teksti näytteen perusteella. Jos on pakko tietää niin olen ihan valmistunut professori, ärsyttää vain kaikki vitun ihme systeemit joista kirjoittajat eivät ole tietoisia.


      • vaihtoehtoja
        Sitähän ei tästä näe kirjoitti:

        Ja mistä helvetistä sinä voit älykkyyden nähdä pienen teksti näytteen perusteella. Jos on pakko tietää niin olen ihan valmistunut professori, ärsyttää vain kaikki vitun ihme systeemit joista kirjoittajat eivät ole tietoisia.

        Www.fasttubestream.com kanava


      • Eiköhän sen vaan näe
        Sitähän ei tästä näe kirjoitti:

        Ja mistä helvetistä sinä voit älykkyyden nähdä pienen teksti näytteen perusteella. Jos on pakko tietää niin olen ihan valmistunut professori, ärsyttää vain kaikki vitun ihme systeemit joista kirjoittajat eivät ole tietoisia.

        "teksti näytteen" :D

        Ja mistä muuten valmistutaan professoreiksi?


      • Sitä vaan ei näe
        Eiköhän sen vaan näe kirjoitti:

        "teksti näytteen" :D

        Ja mistä muuten valmistutaan professoreiksi?

        Et voi tietää tekstin perusteella ihmisestä mitään muuta kuin omaa mielikuvitustasi.

        Sano nyt vielä että luet kirjoja, silloin olet ainakin sekoittanut pääsi lopullisesti kirjoituksen luku humpuukilla.


      • dbdbdbdbdb
        ihanaa leijonat ihan kirjoitti:

        ihanaa leijonat ihanaa,kaikki porukalla katsoo että serkein kaksipäinen kotka pöllyää

        Ketä kiinnosta joku jääkökkö? Kertoo paljon katsojasta.


      • Miäs 25-vuotta
        Sitähän ei tästä näe kirjoitti:

        Ja mistä helvetistä sinä voit älykkyyden nähdä pienen teksti näytteen perusteella. Jos on pakko tietää niin olen ihan valmistunut professori, ärsyttää vain kaikki vitun ihme systeemit joista kirjoittajat eivät ole tietoisia.

        Kaikkihan täällä on vähintään jotain filosofian maistereita. ;)


      • Lätkä rules
        dbdbdbdbdb kirjoitti:

        Ketä kiinnosta joku jääkökkö? Kertoo paljon katsojasta.

        Kyllä on paljon ihmisiä,joita jääkiekko kiinnostaa,esim.itseäni kiinnostaa ja seuraan sitä. Huomenna aion katsoa,kuinka leijonat syö tree kronorit välipalaksi.Taidat vaan olla katellinen,kun et osaa arvostaa suomalaisia lätkäpelaajia.Suosittelen katsomaan huomisen pelin.Sen jälkeen onkin edessä mitallipelit ja Suomi ottaa kultaa!!!!!!!


    • Ylen tollot

      Jääkiekkoa kahdelta kanavalta yhtä aikaa, menee helpostuí 3 tuntia kun ennen ja jäkeen viisaat kommentaattorit höpisee joutavia, näytetään vanhojen pelien koosteita, muita hehkutuksia. Sitten kymmenen jälkeen illalla tökeröitä koosteita.

    • LÄTKÄÄÄÄÄÄ!

      Lätkä on syöpä, joka syö muiden talviurheilulajien resurssit.

      Suomalaisen talviurheilun alamäki alkoi 1990-luvulla, jolloin lätkässä alkoi tulla MM-mitaleita. Vuoden 1995 maailmanmestaruuden jälkeen lätkä nousi uskonnon asemaan.

      Nyt suomalainen talviurheilu on sitten siinä pisteessä, että saadaan 2-3 mitalia, kun Norja tykittää yli 20 ja Ruotsikin yli 10 mitalia.

      Ja surullisinta tässä kaikessa on se, että siinä lätkässäkään ei sitten menestytä. Olympiakulta on kaukainen haave vain...

      • Törkyä

        LÄTKÄÄÄÄÄ on oikeassa. Näin juuri. Jääkiekko on bisnestä ja siksi lapsetkin houkutellaan siihen jo tarhasta. Kun sitten 99% menee tähän pyydykseen ja 98%:lle sanotaan hetken päästä, ettei sinusta tule kiekkoilijaa, nin taas on monet kunnon urheilijat ohjattu kännykäpeleihin. Poliitikotkin on lumottu tällä marginaalilajilla niin, että jäähälleja on joka kylässä yhteiskunnan varoilla rakennettuna ja vain jalostamaan pelaajia jääkiekkobisnesmiesten työrukkasiksi. Hiihto ja muut lajit saavat vain murusia.
        Paska ja pahuus. Se näkyy jääkiekossa. Väkivaltaa kentällä ja katsomoissa ja lisäksi huumeita yms.
        Miksi intoilla lajista jossa on noin viisi mahdollista voittajaa? Itsetunnon puutekko ajaa iloitsemaan turhasta eli kerran 20 vuodessa saadusta vahinkomtalista.


      • epätörkyä
        Törkyä kirjoitti:

        LÄTKÄÄÄÄÄ on oikeassa. Näin juuri. Jääkiekko on bisnestä ja siksi lapsetkin houkutellaan siihen jo tarhasta. Kun sitten 99% menee tähän pyydykseen ja 98%:lle sanotaan hetken päästä, ettei sinusta tule kiekkoilijaa, nin taas on monet kunnon urheilijat ohjattu kännykäpeleihin. Poliitikotkin on lumottu tällä marginaalilajilla niin, että jäähälleja on joka kylässä yhteiskunnan varoilla rakennettuna ja vain jalostamaan pelaajia jääkiekkobisnesmiesten työrukkasiksi. Hiihto ja muut lajit saavat vain murusia.
        Paska ja pahuus. Se näkyy jääkiekossa. Väkivaltaa kentällä ja katsomoissa ja lisäksi huumeita yms.
        Miksi intoilla lajista jossa on noin viisi mahdollista voittajaa? Itsetunnon puutekko ajaa iloitsemaan turhasta eli kerran 20 vuodessa saadusta vahinkomtalista.

        Milläs perustelet tuon jääkiekkoon kuuluvan paskan ja pahuuden? Huumeet eivät liity jääkiekkoon millään tavalla, toisin kuin esimerkiks hiihtäjät douppaavat ja "lääkitsevät" itseään sen minkä ehtii, ei tosin kaikki, mutta iso osa. Jääkiekko on agressiivinen peli jossa pelaajilla saattaa tunteet kuumentua, sehän on ihan selvää, mutta nämä katsomoväkivallat eivät ole mitään verrattuna esimerkiksi valioliigan jalkapallopeleihin. Jäähallit ja jalkapallo kentät ovat ihan seuroja varten ja sitä varten että lapset ja nuoret saavat jotain tekemistä ja ennenkaikkea alaikäisiä nuoria saataisiin pois kaduilta. Ja että mitä helvetin järkeä on intoilla lajista josta viimeinen arvokisakulta on tullut viimeksi 12 vuotta sitten? Toki onnittelut ja kaikki kunnia Jauhojärvelle ja Niskaselle hienosta suorituksesta.


    • Ei helmiä sioille

      Kyllä yle syytää sotsista vaikka millaista soopaa suurella rahalla joka tuutista. Tällaiselle menestymättömälle ja mitättömälle maalle olisi riittänyt muutaman lajin näyttäminen.

      Jos tuo raha olisi laitettu urheilijoiden valmennukseen niin mitalja olisi ehkä hiukan enemmän.

      • Ruotsista päivää

        Itse muutin 2000 luvun alussa Ruotsiin ja syy oli yksinkertaisesti HÄPEÄ.

        Kyllä, häpeän Suomea ja hävettää vieläkin täällä Ruotsissa edes myöntää että olen Suomalainen. No onneksi en ainakaan asu siellä enään, mutta kyllä täytyy sanoa että voi vittu että hävetti niin sairaasti siellä Suomessa. Välillä jopa vieläkin herään ja luulen olevani Suomessa, ja se ällötyksen tunne on päällä kunnes tajuan että en ole Suomessa huh huh.


      • den glidde in
        Ruotsista päivää kirjoitti:

        Itse muutin 2000 luvun alussa Ruotsiin ja syy oli yksinkertaisesti HÄPEÄ.

        Kyllä, häpeän Suomea ja hävettää vieläkin täällä Ruotsissa edes myöntää että olen Suomalainen. No onneksi en ainakaan asu siellä enään, mutta kyllä täytyy sanoa että voi vittu että hävetti niin sairaasti siellä Suomessa. Välillä jopa vieläkin herään ja luulen olevani Suomessa, ja se ällötyksen tunne on päällä kunnes tajuan että en ole Suomessa huh huh.

        Ruotsista päiväälle, jotta olen myös itse työskennellyt Suomessa, Ruotsissa ja
        Australiassa, eikä ole tarvinnut hävetä suomalaisuutta. Minua on kohdeltu hyvin
        näissä maissa. Erityisesti Australiassa oli eduksi olla kotoisin Pohjois-maista.
        Omaa itseäni olen joutunut joskus häpeämään muista syistä kuin kansalaisuudesta johtuvista. Nyt kun olet vienyt tämän ajatusmaailmasi pääkopassasi Ruotsiin, varo vaan, ettet joudu häpeämään pian Ruotsissa
        asumistasi. Synkkä asenne pakkaa tulemaan mukana ajatusmaailmassa.


      • Ruotsista päivää
        den glidde in kirjoitti:

        Ruotsista päiväälle, jotta olen myös itse työskennellyt Suomessa, Ruotsissa ja
        Australiassa, eikä ole tarvinnut hävetä suomalaisuutta. Minua on kohdeltu hyvin
        näissä maissa. Erityisesti Australiassa oli eduksi olla kotoisin Pohjois-maista.
        Omaa itseäni olen joutunut joskus häpeämään muista syistä kuin kansalaisuudesta johtuvista. Nyt kun olet vienyt tämän ajatusmaailmasi pääkopassasi Ruotsiin, varo vaan, ettet joudu häpeämään pian Ruotsissa
        asumistasi. Synkkä asenne pakkaa tulemaan mukana ajatusmaailmassa.

        No joo, riippuhan se myös omasta asenteestaan ja henkilöstä mikä ketäkin hävettää, mutta täälläkin välillä teeveestä ja jopa kadulla kuulee joskus Suomenkieltä niin ei hyi vittu kyllä laatat käy suussa. No ehkä joskus pääsen tästä häpeästäni yli mutta enpä kyllä usko niin kauan kuin Suomi pysyy sellaisena kuin on, eli nolona.


      • kfflfkg
        Ruotsista päivää kirjoitti:

        No joo, riippuhan se myös omasta asenteestaan ja henkilöstä mikä ketäkin hävettää, mutta täälläkin välillä teeveestä ja jopa kadulla kuulee joskus Suomenkieltä niin ei hyi vittu kyllä laatat käy suussa. No ehkä joskus pääsen tästä häpeästäni yli mutta enpä kyllä usko niin kauan kuin Suomi pysyy sellaisena kuin on, eli nolona.

        Tarviiko sitä sun häpeää tänne tulla hehkuttaan? Sinuna häpeäsin eniten itteäni ja sitä että asuisin ruottissa:D:D:D:D. Piä sinä Jörgeni vaa se turpa kiinni ja painu sinne peräkammarin puolelle.Eikä sua suomeen takas huolittaiskaan.


      • suomi4
        Ruotsista päivää kirjoitti:

        No joo, riippuhan se myös omasta asenteestaan ja henkilöstä mikä ketäkin hävettää, mutta täälläkin välillä teeveestä ja jopa kadulla kuulee joskus Suomenkieltä niin ei hyi vittu kyllä laatat käy suussa. No ehkä joskus pääsen tästä häpeästäni yli mutta enpä kyllä usko niin kauan kuin Suomi pysyy sellaisena kuin on, eli nolona.

        Ööö... Nyt kaipaan vähän perusteluja,miksi Suomi on nolona? Itse olen ylpeä siitä,että olen SUOMALAINEN.Mikä tekee Suomesta nolon maan??? EN ymmärrä.Suomi on vapaa maa,täällä on puhdas luonto ja ystävälliset ihmiset, jne.


      • kommarivaltiostamoi
        suomi4 kirjoitti:

        Ööö... Nyt kaipaan vähän perusteluja,miksi Suomi on nolona? Itse olen ylpeä siitä,että olen SUOMALAINEN.Mikä tekee Suomesta nolon maan??? EN ymmärrä.Suomi on vapaa maa,täällä on puhdas luonto ja ystävälliset ihmiset, jne.

        "Mikä tekee Suomesta nolon maan??? "

        Maailman kovimpiin kuuluva verotus, joka aiheuttaa mm:
        - 0.5 miljoonaa juoppoa, joista 2000 kuolee vuosittain
        - 1000-2000 itsaria vuosittain
        - miljoona köyhää
        - kymmeniä tuhansia rikoksia vuosittain
        - surkein autokanta
        - asuminen kallista
        - 17000 huostaanotettua lasta
        - ddr lainsäädäntö, joka on pelkkää kyttää ja kontrollia, rakennuslaki hyvä esimerkki, et rakenna talo itsellesi vaan kommunisteille.


      • Idiootti häpeän sua
        kommarivaltiostamoi kirjoitti:

        "Mikä tekee Suomesta nolon maan??? "

        Maailman kovimpiin kuuluva verotus, joka aiheuttaa mm:
        - 0.5 miljoonaa juoppoa, joista 2000 kuolee vuosittain
        - 1000-2000 itsaria vuosittain
        - miljoona köyhää
        - kymmeniä tuhansia rikoksia vuosittain
        - surkein autokanta
        - asuminen kallista
        - 17000 huostaanotettua lasta
        - ddr lainsäädäntö, joka on pelkkää kyttää ja kontrollia, rakennuslaki hyvä esimerkki, et rakenna talo itsellesi vaan kommunisteille.

        "Surkein autokanta" hahhah kuka helvetti ostaa jonkun uuden auton tietokoneella, joka ei sitten muuten toimi mikäli siinä autossa oleva paska-kone saa edes jonku pienen bugin. Hyi helvetti. T: Nuori Suomalainen mies joka ostaa kestävän auton vailla teknistä-shittiä


    • Kisakatsoja

      Tuleehan sieltä muutakin, 2 (3) kanavaa käytössä. Totta kai mitalipelien lähestyessä jääkiekko valtaa ruudun. Olet varmaan ollut linjoilla tiettynä aikana vaan. Ainakin meidän telkusta tulee muutakin... :)

    • Jalkapallo suositump

      Koko jääkiekko on ihan turhaa. En edes ymmärrä miksi sitä Suomessa ylipäänsä seurataan kun kaikkialla muualla jalkapallo on paljon suositumpaa.

      • Itkua turhasta

        Olemme pohjoinen talviurheilumaa, jossa jääkiekko on suuressa roolissa? Jalkapallossa emme voi perinnetekijöidenkään takia olla Espanjan ja Brasilian tasolla.

        Intiassa kriketti on melkeinpä pyhä asia. Seurataanko sitä täällä? Ei. Entä pohjois-amerikassa? Ei. Jokaisessa maassa ja maanosassa on omia perinteitään, täällä ne ovat mm. hiihtolajit ja jääkiekko, joita vaikkapa Tongalla ei seurata.


      • Eroa?

        Jos jääkiekko on turhaa, mietippä jalkapalloa. Siinäkin juostaan vain sellaisen nahkapallon perässä ja koitetaan potkia. Jäkiksessä taas luistellaan mustan littanan kiekon perässä ja koitetaan saada maaliin. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.


      • Eroa?
        Eroa? kirjoitti:

        Jos jääkiekko on turhaa, mietippä jalkapalloa. Siinäkin juostaan vain sellaisen nahkapallon perässä ja koitetaan potkia. Jäkiksessä taas luistellaan mustan littanan kiekon perässä ja koitetaan saada maaliin. Eipä nämä juuri toisistaan eroa.

        Ja sitä kiekkoa tökitään kepillä. Jalkapallossa käytetään taas jalkoja.


      • Herää nykyaikaan

        Esim.Kanadassa kukaan ei voisi vähempää välittää jalkapallosta. Jääkiekko on siellä kuin uskonto (kuten Suomessa). USA:ssa ei välitetä fudiksesta, vaan palvotaan paskaa jenkkifutista, sekä aitoja urheiluja kuten jääkiekko ja baseball. Ruotsissa fudis ja lätkä ovat molemmat koko kansakunnan juttu. Venäjällä sama homma. Slovakiassa suosituin laji. Tsekeissä suosittu. Norjassa, Tanskassa, Sloveniassa jne. pienemissä lätkämaissa kasvaa. Sveitsissä on jo helvetin suosittua. Noi "lätkä ei kiinnosta suomen ja kanadan ulkopuolella" väitteet voi jättää sinne 70-80-luvulle.


    • ylevero

      Olkaa ny ...kele johonkin tyytyväisiä ja olkaa onnellisia että näemme näinkin paljon Putinin kisoista. Tässä saamme vähän vastinetta yle-verolle eikä tarvitse katsoa noita ikuisia uusintoja jatkuvasti. Ja ylelle haluan sanoa ettei ole tarvis lähettää näitä kisatapahtumia uusintoina ainakaan enempää kuin yhden kerran.

    • Huhheijjakkaa

      Mistä näin säälittäviä ihmisiä löytyy?

    • Koittakaa nyt

      Itse olen nähnyt TV2- ja Yle Fem-kanavilta jääkiekkoa, hiihtoa, pujottelua, kelkkailu, jäätanssia, curlingia, lumilautailua, freestylea, pikaluistelua ja vaikka mitä.

      Se on täysin itsestä kiinni mitä sieltä näkee ja mitä haluaa nähdä. Turha valittaa tietyn lajin suosimisesta, kun henkilökohtaisesti on mahdollista katsoa vaikka mitä.

      • hk,,

        kyllä näkyy jos vain osaa etsiä oikean kanavan kakonen ja vitonen onn äyttäneet ihan jhyvin vois tietysti vähän rajoittaa mit ja kuin paljon,, mutta ihan ok,, on ollu


      • ...

        Niin, tälläkin hetkellä kun kakkosella näytetään jääkiekko-ottelua Suomi-Venäjä, niin Femiltä tulee ampumahiihtoa, sitä ennen on ilmeisesti ollut tarjolla curlingia. Ennen Suomi-Venäjä -ottelua kakkoselta puolestaan tuli suurpujottelua, ja kohta näköjään ykköseltä tulee pikaluistelua. Aloittajan valitus on siis täysin aiheetonta.


      • 1000 lasissa

        Jotkut ei osaa vaihtaa kanavaa yle 5maan, hyvää leijonat , ja suuri KIITOS. Minä osaan eräs mummo turust.


    • kiekko on parasta!!

      Juu samaa minäkin ihmettelen, että mistä näitä säälittäviä ihmisiä oikein löytyy? Kumminkin suomi kanada peliä seurasi yli 2 miljoonaa , että pitäkää saatana se turpa kiinni!! Ainako jostain pitää valittaa?? Olkaa tyytyväisiä, että ees tulee jotain urheilu tv:Stä. Ennen valitettiin tv verosta, nyt valitetaan tarjonnasta, mistähän seuraavaksi? Onneksi tulee kiekkoa ja paljon, vielä on tarjolla sm liigan loppuhuipennus, mm kisat jne:)aijai ja sitten kesällä mm-futista ym. Aika säälittävää jos ei oo ees teeveetä... sillo ei oo varaa valittaa ohjelma tarjonnasta, pidä vaa leipäläpes kiinni.

    • :_:_:_:_:

      Netistä pystyy seuraamaan kaikkia lajeja mitä kisoissa on, livenä tai myöhemmin tallenteista, kaikissa tosin ei suomeksi selostusta ole. Itse olen ainakin ollut ihan tyytyväinen Ylen tv tarjontaakin. Toki tuo on vähän jos molemmilta kanavilta tv:stä tulee jääkiekkoa, tosin onko silloin välttämättä ollut miten muita lajeja tarjolla edes?

    • Jorpakka

      Kyllä mun televisiosta tulee kaikkee muutakin kuin lätkää, aina kun aukasen telkun tulee paljon muutakin. Kolmelta kanavalta puskee koko ajan oletlp unohtanyt vitoskanavan???

    • Hmmm....

      Eikös lätkä ole Suomen virallinen uskonto?

      Siinä valossa on luonnollista, että lätkää tulee paljon tiedotusvälineistä. Jumalia pitää palvoa.

    • Lätkää

      No ei teidän lätkää inhoavien tarvitse olla yhtään katkeria. Tasapuolisen kurjuuden saavuttamiseksi YLE kaivoi jostain komerosta ammattitaidottoman ihme sönköttäjän Kaj Kunnaksen selostamaan pelejä :(

      Tulos on ihan yhtä miellyttävä kokemus kuin sähköpaimenen päälle kuseminen. Siis yhtä helvettiä... Kyllä ottaa älyttömästi päähän! Pelit pitää kattoo äänettömällä, joten tunnelma kyllä hieman latistuu...

      • niiih

        Jos olis Mertaranta tulos olis kolme kertaa parempi.


      • ihmettelen tuota

        Mikä siinä Kunnaksessa ärsyttää? Hänellä on oma tyylinsä ja on hyvä ettei kaikki selostajat ole samanlaisia.
        Kaitsuhan on radion puolelta tuttu kiekkokierros mies.


    • lol4

      vähä ootte hei tyhmii

    • jamop

      ei ylen tarttis näyttää kuin niitä lajeja missä on mukana suomalaisia ja niitäkin vain niin kauan kun suomalaisia on kisassa mukana finaalit, minulla ainakin loppuu kiinnostus siinä vaiheessa kun suomiurheilijat tippuvat kisasta.

    • erkkimies...

      Kiekko nyt sattuu olemaan suosituin laji mitä suomalaiset seuraa. Sitä saattaa tulla eniten, mutta paljon muutakin urheilua näkyy. Ja se mitä näytetään, riippuu siitä mitä siellä paikanpäällä sillä hetkellä kisataan. Lätkä alkoi viime keskiviikkona (miehillä), ennen sitä näkyi paljon muutakin.

      Mutta siis: kysynnän ja tarjonnan laki. Kansa ja suuret massat haluaa lätkää ja sitä näytetään (hiihdon ja monien muiden lajien ohella). Turha valittaa, ei kaikkia voi miellyttää.

      Ja vaikka vihaatkin lätkää niin katso asiaa objektiivisesti ja keskity muuhunkin kuin itsesääliin. Elämäsi helpottuu.

    • sirkka4

      ihan tarpeeksi urheilua tv:ssä....olympialaisillekin olisi riittänyt yksi kanava...sotkee muun ohjelmiston....EVVK...kansallispeliämme pesäpalloa ei voida näyttää Ylen kanavilla että se olisi kaikkien nähtävillä....hävetkää

    • Touhho serkku

      Eniten kuitenkin risoo nämä Ylen surkeat selostajat kuten tämä Huutaja-Jussi Eskola ja Karjuja-Niki Juusela

      • hk,,

        niinpä..kyl tulee ikävä,, kukkosen anssia,,oli hyvä selostaja todella,, ei huutanut sanoista sai selvän,


    • Syöpä

      Kiekko on Suomen urheilun syöpä. Pilaa nuorison. Sen todistaa se, että kiekko on noussut, muut lajit laskeneet. Yhteiskunta vielä rajatta tukee kiekkoa ilman rajoja. Ja vaikka kiekko on liikemiesten rahantekokone.

      • sairasta touhua

        Ja kiekkojunnut nuuskaavat, ainakin Kalpassa.


    • tietäjä

      Älä puhu p-askaa, mun telkkarista ainaskin näkyy kaikkia lajeja

    • Hihat sammumassa

      Kaikkia sieltä ei kyllä näy, varsinkaan silloin kuin pitäis, mutta tosiaan muutakin kuin lätkää tulee.

    • Virkamies Yössä

      Yle on poliittisessa ohjauksessa. Se ei ole mikään kulttuuritoimitus, vaan sen avulla hallitaan massoja. Nyt valtio yrittää saada sinua ostamaan tabletin, sillä sinulla on suomalaisia kavereita, joilla on vielä rahaa. Pientä vippiä toivovat sinunkin ottavan, 9 miljardia vuodessa ei vielä riitä.

      • Amerikan orjia kaikk

        Koko globaali rahapelleily kaatuu omaan ahneuteensa kun kukaan ei ole enää maksukykyinen.

        Yhtä bluffia koko Amerikan pelleily, bluffaafat muun muassa etteivät uskalla kaataa omaa talouttaan, mutta kyllä uskaltavat, totta se on.


    • ari21

      Tämä ylen tarjoama kisalähetys määrä ja laatu on ihan ok. Tabletilla saa sitten katottua sitä mikä kiinnostaa :)
      Mutta sitä ihmettelen että millä helevetin rahalla ja minkä takia tuonne kisapaikalle kuskataan ja maksetaan kommentaattoreiksi kaikki helevetin Jortikat? On sitä rahaa vissiin yleverostakin kertynytnkun kuo jonninjoutavat ukot tuonne viinan juontiin kuskataan...
      Joka ikisellä on silimäpussit kun tuohon ruutuun naamansa työntävät, eikä mittään sanottavaa. Ryypätään ja ne tullee kommentaattoriksi jotka pystyy?
      Ihan hyvin voisivat tyhjänpäiväset kommenttinsa kertoa täältä suomen studiosta käsin?

    • penkkiurheilija69

      Miten niin pelkkää jääkiekkoa? Mää oon katsonut mäkihyppyä, luistelua, short track-luistelua, curlingkia, hiihtoa aseet selässä ja ilman, taitoluistelua. Ja nämä kaikki ihan teeveestä (tv1, tv2 ja tv5). Yleensä jääkiekon kanssa samaan aikaa on tullut toiselta kanavalta jotain muuta lajia, joten lätkää ei ollut ainoo vaihtoehto!!!

    • ufjhgf

      Vittuun tämmöiset monen viikon kisaputket....

    • Tehoa toimintaan

      Onpa sitten jääkiekkoa tai muuta ajankohtaista ohjelmaa, miksi niillä pitää täyttää edes osittain molemmat valtakunnalliset kanavat (TV1 ja V2).
      Luulisi maailmalta (myös Suomesta!) löytyvän muutakin materiaalia päällekkäisyyksien välttämiseksi.

    • KaikkeaNäkyy

      Älä jauha pa**aa.
      Itse seuraan tv:stä hd-tasoisena lähes kaikkia kisojen lajeja, voisit kokeilla vilkaista muitakin kanavia kuin YLE1:stä, ääliö...

    • Hmmm....

      Jossain vaiheessa nämäkin siirtyvät maksullisille kanaville, joten kannattaa nyt seurata.

      Seuraavia talvikisoja katsoakseen pitänee jo maksaa, ainakin joidenkin lajien osalta. Todennäköisesti Suomessa suosituin, eli ainakin lätkä on silloin maksullinen.

      Mielestäni tämä on ehkä ihan oikein. Toisaalta olisi sekin hyvä. että pienet lajit näkyisivät ilmaiseksi.

      • Yle vero maksaa

        Yle on maksullinen kanava....ÄÄLIÖ!


    • hei aloittaja

      sinulla on varmaan tietokone käytössäsi, koska pystyt tänne Suomi24:ään kirjoittamaan turhautumistasi :) käväisepä Yle Areenan sivuilla, sieltä löytyy livenä ihan kaikki olympiaurheilu mitä voit kuvitella. Yle Areena toimii siis myös tavallisella läppärillä tai pöytäkoneella.

    • Hirvimies

      Varsin tasapuolisesti on tullut kisalähetyksiä. Kahdelta kanavalta. Tänään keskiviikkova upea suomaispäivä. Mutta eiköhän siitäkin joku vielä marmata tällä palstalla.

      • syysalli1

        Joo, tänän oli jännittävää hiihtoa. Kaksi mitalia. Ja kanavia vaihtamalla voi katsoa joko kisoja tai normaalia ohjelmaa. Meidän tv:stä näkyy myös kaikki lajit, kun vaihtaa kanavaa. Ja salkkarit näkyy myös :)


    • parrakas nainen

      Onhan se jääkiekko ihan mukava PELI, mutta henkilökohtaisesti pidän hiukan realistisemmista lajeista kuten painista, vapaaottelusta, nyrkkeilystä, juoksusta ja voimailusta. Ei se kiekko minua haittaa mutta onhan se hiukan huvittavaa, että aikuisten miesten pelailu saa tälläistä huomiota.
      No, kukin tavallaan.
      Pelihän se on, ei urheilua varsinaisesti kuten ei esimerkiksi jalkapallo tai koripallokaan.

      • Ei se sitä tarkoita

        Realistinen eli todenmukainen, tosiasioihin perustuva jne...

        Eli: paini, vapaaottelu, nyrkkeily, juoksu ja voimailu.

        Miksi nuo ovat realistisia mutta jääkiekko epärealistista? Tarkoitatko että mitä vähemmän välineitä lajissa käytetään sitä realistisempi se on?

        Tiedätkö todella realistinen urheilu on kun katsot ikkunasta ulos, ja jos siellä näkyy ihmisiä kävelemässä, niin siinä vasta lajien laji kaikessa realismissaan.


      • mietippä uudelleen...

        Kuinka voit väittää, että kyseiset lajit eivät ole urheilua? Pelaappa yksi täysimittainen mitätahansa kyseisistä lajeista ja sano sitten uudelleen.


      • Parrakas nainen
        Ei se sitä tarkoita kirjoitti:

        Realistinen eli todenmukainen, tosiasioihin perustuva jne...

        Eli: paini, vapaaottelu, nyrkkeily, juoksu ja voimailu.

        Miksi nuo ovat realistisia mutta jääkiekko epärealistista? Tarkoitatko että mitä vähemmän välineitä lajissa käytetään sitä realistisempi se on?

        Tiedätkö todella realistinen urheilu on kun katsot ikkunasta ulos, ja jos siellä näkyy ihmisiä kävelemässä, niin siinä vasta lajien laji kaikessa realismissaan.

        Kamppailu omaa kehoa käyttäen on ihmiselle luontaista, kumikiekon huiskiminen verkkoon ei. Myös juokseminen ja esineiden nostelu on ihmiselle luontaista, kumikiekon huiskiminen verkkoon ei. Kyllä jokainen huomaa eron näiden lajien välillä, ellei sitten ole sokea ja puolueellinen, lähes uskonnollinen joukkuelajifani.

        Mainitsemani lajit ovat ihmiskunnan historiassa merkittävien kykyjen ja taitojen pohjalta rakennettuja mittelöitä, joissa henkilöt voivat harjoittaa ja vertailla relevantteja taitoja. Jääkiekko, koripallo, golf, tennis, jalkapallo, juustonpyöritys, saunakilpailut, käsipallo, futsal... eivät mittaa tarkasti mitään relevanttia. Eivät edes mitään, mikä olisi ollut ihmiskunnan historiassa relevanttia.
        Mukavia lajeja, ei siinä mitään.
        Itse fanitan Ronaldinhoa, mutta samalla kykenen myöntämään, että hänen ammattinsa on potkia palloa pelikentällä ja pyrkiä potkaisemaan se maaliin. Onhan se hyvin tyhmä laji vaikka siitä pidänkin.


      • Parrakas nainen
        mietippä uudelleen... kirjoitti:

        Kuinka voit väittää, että kyseiset lajit eivät ole urheilua? Pelaappa yksi täysimittainen mitätahansa kyseisistä lajeista ja sano sitten uudelleen.

        Riippuu toki urheilun määritelmästä. Itse määrittelen urheilun näin:
        Kilpa, jossa mitataan oleellista, fyysistä suoritusta.

        Tähän ei mielestäni sisälly täysin teennäiset lajit kuten jääkiekko tai aerobic. Kummatkin vaativat huomattavaa fyysistä kuntoa huipputasolla, mutta kumpikaan laji ei mittaa edes sinnepäin jotain olennaista taitoa. Vastaavasti esimerkiksi kinttupaini mittaa henkilön kykyä hallita toisen henkilön kehoa tuottamatta suurta fyysistä vahinkoa ja nyrkkeily/vapaaottelu/Muay Thai mittaa henkilön kykyä lamauttaa vastustaja.
        Eli nyt kyseessä ei ole AINOASTAAN se lajin rankkuus vaan myös sen sisältö.
        Voisin luoda lajin, jossa veistettäisiin hunajameloneista veistoksia jääkylmän veden alla pimeässä suuri käsipaino jalkojen välissä. Onhan se varmasti fyysisesti raskasta, eikä siihen moni pysty, mutta laji on täysin teennäinen -kuten jääkiekkokin-
        eikä se ainakaan mielestäni olisi urheilua. Onko sinun mielestäsi hunajamelonien veistäminen jääkylmässä vedessä käsipainon kanssa urheilua, mikäli siinä kilpaillaan?
        Mikäli on, niin käsityksesi urheilusta on erittäin laaja ja määritelmäsi mukaan myös jääkiekko on perustellusti urheilulaji. Minun määritelmäni mukaan hunajamelonien veistäminen ei ole urheilua riippumatta sen fyysisestä rankkuudesta, eikä myöskään jääkiekko.


      • hjhbjhbjhbjhbjh
        Parrakas nainen kirjoitti:

        Riippuu toki urheilun määritelmästä. Itse määrittelen urheilun näin:
        Kilpa, jossa mitataan oleellista, fyysistä suoritusta.

        Tähän ei mielestäni sisälly täysin teennäiset lajit kuten jääkiekko tai aerobic. Kummatkin vaativat huomattavaa fyysistä kuntoa huipputasolla, mutta kumpikaan laji ei mittaa edes sinnepäin jotain olennaista taitoa. Vastaavasti esimerkiksi kinttupaini mittaa henkilön kykyä hallita toisen henkilön kehoa tuottamatta suurta fyysistä vahinkoa ja nyrkkeily/vapaaottelu/Muay Thai mittaa henkilön kykyä lamauttaa vastustaja.
        Eli nyt kyseessä ei ole AINOASTAAN se lajin rankkuus vaan myös sen sisältö.
        Voisin luoda lajin, jossa veistettäisiin hunajameloneista veistoksia jääkylmän veden alla pimeässä suuri käsipaino jalkojen välissä. Onhan se varmasti fyysisesti raskasta, eikä siihen moni pysty, mutta laji on täysin teennäinen -kuten jääkiekkokin-
        eikä se ainakaan mielestäni olisi urheilua. Onko sinun mielestäsi hunajamelonien veistäminen jääkylmässä vedessä käsipainon kanssa urheilua, mikäli siinä kilpaillaan?
        Mikäli on, niin käsityksesi urheilusta on erittäin laaja ja määritelmäsi mukaan myös jääkiekko on perustellusti urheilulaji. Minun määritelmäni mukaan hunajamelonien veistäminen ei ole urheilua riippumatta sen fyysisestä rankkuudesta, eikä myöskään jääkiekko.

        Jääkiekko on kuule mailman parhain URHEILUlaji. Joku nyrkkeily on ohan pelleä paskaa. Kokeile kuules laittaa hokkarit ja luistele kaukalossa kato sit onko millainen URHEILU laji kyseessä?
        Vai ei URHEILUA. Hah.


      • Jonne-99
        hjhbjhbjhbjhbjh kirjoitti:

        Jääkiekko on kuule mailman parhain URHEILUlaji. Joku nyrkkeily on ohan pelleä paskaa. Kokeile kuules laittaa hokkarit ja luistele kaukalossa kato sit onko millainen URHEILU laji kyseessä?
        Vai ei URHEILUA. Hah.

        Wayne Gretzky on kyllä tosilegenda. Kiakko maailman paras laji! URHEILUA kyllä, oikee superURHEILUA


    • Suuret lajit

      Tämä kaikki meuhkaaminen johtuu suomalaisten huonosta itsetunnosta, kun missään muussa ei pärjätä kuin tässä viiden maan lajissa.

    • tuleehan sieltä

      Eikö Yle Fem muka näy jossain? Sieltähän sitä tarjontaa tulee. Jos nyt ei osaa femmaa katsoa tai kuvittelee sitä ruotsinkieliseksi niin sääli vaan, voi voi.

    • tatjaana 1955

      kyllä on hienoa katsoa kun suomipoika jyrää.leijonat ihanaa.kohta sergein housut tutajaa.

    • Simo Sivakka

      Nooh, Ruotti sammuttaa ryntäilyn, mutta ihan kelvosti ryssiä muilutettiin.

      • Leijona voittaa

        No,ei vaan ne häviävät 4-1,kun erehtyvät menemään kaukaloon uhoamalla,että me voitetaan ja niiden molari uhoaa,että hän kaataa yksin koko leijonaporukan.Vaan miten kävi,kun lähtivät nuorten,alle 20v. MM-finaaliin kyseisellä asenteella? Takkiin tuli ja suru puseroon,kun uhosivat liian aikaisin


    • loman 63

      EI valittaja ole tainut huomata että vitoskanavaltakin tulee lähetyksiä

    • kiitos ylelle!!!

      On siellä taas kädetön ja munaton urpo!!!
      Kisoja tulee kolmeelta YLEn kanavalta ! Sulla ilmeisesti näkyy vain yks kanava vai näkyykö sekään?????...laita tv auki nii kuva paranee !!!!
      Oisko hankittava silmälasit tai vaihettava lääkitys!!!!

      Jos kisat ois MTV3:lla ei näkyis mitään lajeja kun kaikki ois maksullisilla kanavilla!!!

    • jou1

      Ihme valitusta taas!!!!! jos et osaa katsoa ohjelma opasta nii hanki lasit, itse olen katsonut YLE:n kanavilta just ne lajit mitkä kiinnostaa ja jääkiekko ei kuulu siihen listaan ainakaan kärkipäähän! pari sprintti rules :)

    • ei oo todellista

      "Kuka ylipäänsä käskee maksaa sitä veroa."
      Pakko ottaa esille kun huvitti. Kaikki sitä maksaa nykyisin, kyllä jopa työtön, sinä ja muut. Se kun nykyisin on kytketty suoraan veroihin ei ole enää vanhaa tapaa että maksaa kuka huvittaa.

      Ja toiseksi nykyisin ei ole olemassa "Yle veroa" se on mediavero vai mikä sen virallinen nimi nyt sitten olikaan,

      Mutta joka tapauksessa kyllä niitä muita lajejakin tulee paljon muutakin kuin jääkiekkoa televisiosta

    • ylessä jotain hyvää..ei turhia mainoskatkoja joka väliin tungeta!! :D

    • Punisher#72

      Älä lässytä potaskaa. Hanki hamppuköysi, etsi tukeva oksa ja opettele tekemään pitävä kuristussolmu.

      Kiitos.

    • upeeta YLE

      Aivan mahtavasti kisojen lähetykset hoidettu YLEn toimesta. Kaikkea mahdollista on ollut seurata niin tv:stä kuin netistäkin. Upee suoritus tv:n porukalta. Hyvin on YLE nostanut profiiliaan.

    • Jaa-a, itseä ei jääkiekko kiinnosta tippaakaan.

    • wewetgr5et5

      Loistavasti YLE on suoriutunut Olympialaisista tähän saakka. Kyllä sitä muutakin on tullut kuin jääkiekkoa. Itseasiassa jokainen laji edustettuna YLELLÄ. Areena toimii loistavasti jopa perusyhteyksillä, kisalähetykset TV:ssä aivan loistavia lukuunottamatta Kunnasta ja tämän selostuksia mutta onneksi selostaa vain naisten jääkiekko joitain merkityksettömiä miesten jääkiekkopelejä. Niki Juusela aivan loistava selostaja. Onneksi on YLE joka vielä lähettää kisat mahtavalla tarjonnalla ilman lisämaksua, kun taas MM-jääkiekko muut ovat maksullisia. Ylen 1 ja 2 YLE Fem näyttää kisoja aamusta myöhään iltaan saakka ja vielä kooste päivän tapahtumista. Aika kohtuutonta väittää että vain jääkiekkoa näyttäisivät. Varaa Vempaimiin? No just joo. Jokaisella nykyään on edes jonkinlainen läppäri ja mahdollisuus nettiyhteyteen sillä aika moni taloyhtiö antaa yhteyden ilmaiseksi, ellei sitten asu jossain metsässä laavun alla.

      Täysi kymppi YLE:ltä Olympialaisista, joku toinen kanava (MTV) olisi pilannut kisat mainoskatkoilla tai sitten maksullisuudella.

      Aloittaja on taas niitä perusvalittajia jolle ei mikään kelpaa eikä mikään ole hyvin. Säälittävää.

    • katselia

      Meidän TV:stä Näkyy monenlaista urheilu tarjontaa Sotsista.

    • Kiekkokisat vaan

      Nämähän ovat pelkät jääkiekkokisat. Kaikki muut lajit ovat täysin turhia täytelajeja. Lisäohjelmaa kiekkokisoille. Ketää ei kiinosta jos suomi voittaa jossai vtun melonnas kultaa. Jääkiekko on se mitä kansa rakastaa:)

      • Hmmm....

        Milloin pystytetään Teemu Selänteen patsas Helsinkiin keskeiselle paikalle?


    • Simon Stefanus

      Höpö höpö. TV2 ja TV5 lähettävät kisaohjelmia koko ajan.

    • HAlloota

      Olet siis sitä mieltä, että ylen ainoa tehtävä on toimittaa sinulle olympialaiset televisioon. Eikös tietokoneella voi katsella lähetyksiä, häh? Miltä neljänteen valtakuntaan kuuluminen tuntuu?

    • Eipä muulla olekaan niin väliä kun lätkää näytetään vieläpä muidenkin maiden kuin Suomen pelit. Tästä suuri kiitos Ylelle. Mennyt MM kisoista kisatunnelma pois, kun ei näytetä muiden maiden pelejä. Ihmettelin viime keväänä miksi ei meinaa päästä enää entisenlaiseen kiekkokisa fiilikseen niin nyt Olympialaisissa pääsi kun pelit näytettiin kaikki. Aivan loistavaa. Onneksi tulevaa MM kiekkoa ei pelata Suomessa niin löytyy helposti ilmaisia netti lähetyksiä jostain. Yle veron kuuuluisi kattaa ehdottomasti MM jääkiekon kaikki pelit.

      Niin ja avaajakin voisi miettiä kumpi onko kiinnostavampaa katsella jääkiekkoa vai esim miesten 50km perinteistä hiihtoa. :D

      • Hmmm....

        No ehdottomasti 50 km hiihtoa. Kisojen kuninkuuslaji! Tosin se käydään vapaalla hiihtotyylillä.


    • pfffa

      työnnä se curling kiekkos hanurii

    • * * * * *

      Kyllä mun mielestä kaikki ylen kanavat on ollut joka heIvetin päivä täynnä urheilua (muutakin kuin lätkää) ihan siihen tyypilliseen tapaan, että kaikki katsottavat ohjelmat on peruttu noiden naurettavien pelleurheilijoiden takia.

      Huippu-urheilu on muutenkin valtiolle huippukallista, ja sitten vielä pitää verorahoista maksaa urheilulähetyksetkin, joiden takia muut ohjelmat jää tulematta.

      Jos huippu-urheilusta tai sen töllöttämisestä olisi jollekin edes jotain hyötyä, mutta ei. Perseestä tollaset.

    • 4355435554545

      Muut ohjelmat? Mitä katsottavaa YLE 2:lta tai YLE FEM:lta tulee tuohon aikaan? Ei mitään katsottavaa.

    • ¨¨¨¨¨¨¨¨------öööööö

      Eipä ole aikoihin tullutkaan paljon mitään olympialisiakaan katsottua, mutta nyt olen näitä paljon seuraillut kun on tässä ollut mahdollista päivälläkin seurata. Hienot puitteet ainakin näyttää siellä olevan, sen huomaa kyllä telvision kuvistakin. Kyllä sieltä on tullut ykköseltä, kakkoselta ja femmalta kaikkia lajeja. Olen seurannut jopa pikaluistelua ja curligia ihan mielenkiinnolla. Jääkiekkoakin olen seuraillut ja siinä on nyt minusta hyvä selostajakin ainakin tämä Kunnas.
      Ei siellä minusta ole vähätelty muita lajeja. Minusta nämä lähetykset ihan hyvin onnistuneet kaikenkaikkiaan.

    • Aivotonta

      Se on ainakin hyvä ettei TV:ssä kuulu ne tavanomaiset kiekkokatsomon kaljanhuuruiset huudot: "Tapa se sika"; "V*t*n seebra"; "Homo" jne. Pitäkää ainakin lapsenne pois mokomasta luonnossa. Se on ikävää, että lapsipelaajatkin saavat tätä komentoa.

    • amerikan jees.

      olen ylen tyytyväinen yleen ,nykyään sieltä sulee parhaatohjelmat mitä telkkarista tulee . ykköseltä kakkoselta ja teemalta tulee aikapaljon hyvää katseltavaa ja mainokset ei kuisaa katsojaa.
      muualta ai tuu kun formulat ja voice of finland ... toki joitakin muutakin katselen mutta aika vähän.
      mainoksia tulee melkein vartiverran ja sitten 10 min ohjelmaa se kyllästyttää, vaikka niillä mainoksillahan ne ohjelmat rahoitetaan ,mutta aika onnettomia ne kyllä on ,aika usen noita samoja uusintoja vuorotellen eri kanavilla.
      mun mielestä yle on parantanut ohjelmiaan parempaan suuntaan viime aikoina huomattavasti ja myös ylen areena on hyvä .
      ainahan voi valittaakin kaikesta ,jos haluaa ,mutta mä en jaksa ihan kaikesta valittaa .
      ja meneehän noi olympialaiset kohta ohi niin ei niistä sitten haitaa ole taas vähään aikaan , siis niille jotka niistä ei tykkää , mä kyllä tykkään ,
      hienot kisat mun mielestäni.

      • Netti korvaa kaiken

        Kolmonen nelonen sub jim tv5 kuus ja mitä kaikkea paskaa onkaan, ovat ilmaista tv tarjontaa. Mitä voi ilmaiselta odottaakkaan muuta kuin paskuutta. Ja mitä enemmän rahaa laittaa sitä parempaa tarjonta on, vaikkei se nykyään niin paljoakaan tarvi maksaa.

        Teevee surfailu noilla ilmaiskanavilla on alkeellisinta hupia mitä on olemassa, kanava surfailu on muutenkin siirtymässä menneisyyteen, suoratoisto nettijuttujen ja parempien tallennuspalveluiden ansiosta.


    • tykityityityityi

      Kyllä on vitsi tämä aloitus. Kakki turha roskakin näytetään TV'stä kaikkien Suomalaislajien lisäksi.

    • tykityityityityi

      Kyllä on vitsi tämä aloitus. Kakki turha roskakin näytetään TV'stä kaikkien Suomalaislajien lisäksi.

    • kaverixxxxxx

      Ei välii ei kiinnosta koko laji.

    • tyytyväinen

      itse olen ollut oikein tyytyväinen olympialähetyksiin niin tv:ssä kuin radiossakin. monipuolisesti eri lajeja hyvillä selostajilla. eli ei todellakaan tule pelkkää jääkiekkoa niinkuin joku väittää.

    • hgfhdh

      Ensimmäisen maailman ongelmat taas tapetilla... HANKKIKAA ELÄMÄ

      • Miäs 25-vuotta

        Ketä nyt juuri mikään muu kiinnostaakaan kuin jääkiekko? Eilen katselin hiihdota ja Suomen ottelun. Olin erittäin tyytyväinen kun sai katsoa kuinka Suomi menestyy.


      • Miäs 25-vuotta
        Miäs 25-vuotta kirjoitti:

        Ketä nyt juuri mikään muu kiinnostaakaan kuin jääkiekko? Eilen katselin hiihdota ja Suomen ottelun. Olin erittäin tyytyväinen kun sai katsoa kuinka Suomi menestyy.

        *hiihdot


    • 3edvg

      Toiset tykkäävät lätkästä, toiset hiihdosta, toiset uintikilpailuista jne. Itse en silloin laita telkkaria edes päälle vaan sammutan kun en niistä nii perusta. Sen sijaan kun näen esteratsastusta niin telkkari pysyy auki.

      Jos ei joku kinosta nii vaihda kanavaa tai sammuta telkkari. Kaikille jotakin niinhän se on.

      • Hmmm....

        Juuri niin.

        Toisaalta nykyään on muotia moittia yleä siitä, että se kansan verorahoilla kustantaa kanavilleen hiihdon, lätkän ja uinnin jne.

        Jos joku ei tykkää jostain lajista, hän paitsi sulkee telkkarin, myös äksyilee sitä mihin hänen veronsa käytetään.


    • urheilematta54

      Järjestetään vain yksi kanava pelkästään urheilulle ja muilta kanavilta kokonaan urheilu pois . Voipi sitten katsella sitä kanavaa joka urheilusta pitää ,itse kun en moista halua katsella .

      • Noniin...

        Mutta kun saattaa olla useita lajeja samaan aikaan. Mitenkäs tämä sen ratkaisee?


      • kyl olis hyvä
        Noniin... kirjoitti:

        Mutta kun saattaa olla useita lajeja samaan aikaan. Mitenkäs tämä sen ratkaisee?

        Kaks kanavaa pelkästään urheilulle yleltä. Ja yks muille ohjelmille :)


    • leijjona68
    • tietoviisasmies

      Jääkiekko on laji jossa tyhmempikin voi pärjätä. Naurettavia nämä pelaajien kategorioihin laittaminen esim. voimahyökkääjä tai tai maalintekijä yms. Samanlaisia ihmisiä ja säheltäjiä kaikki pelissä. Peli perustuu nykyään niin paljon onneen kumpi joukkue voittaa kun ns. taitotasot on samalla tasolla jo kaikilla.

      Jääkiekossa ei tarvitse olla mitenkään lahjakas pärjätäkseen huipputasolla, tästä osoituksena useat veljesparit huipputasolla. Eipä esim maratonjuoksussa ole montaakaan menestynyttä veljesparia puhumattakaan monesta vaativasta lajista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe