Naisten jääkiekon välierä

ppp.jjj1

USA-SWE... pitkästä aikaa saa nauraa koko sydämestä! Tai oikeastaanhan tää on USA vastaan Ruotsin maalivahti. Toi jenkkien ensimmäinen oli ihan paras. Kolme ruottalaista pitää yhtä jenkkiä maalin kulmalla. Kukaan ei huomaa yhtä mimmiä muutaman metrin päässä maalista ypöyksin keskisektorissa. Jenkkityttö vetää ruotsalaisen pohkeen kautta maaliin, 1-0. Kannattaa katella tuo amerikkalaisten eka maali, vaikka hidastettuna. Hehee!

9

153

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lätkäveikko

Mutta Ruottipa ottaa sentään pronssia toisin kuin eräät.

• Otti juu, kaikki kunnia heille! Kyllä tuo 6-1 maalikin oli kauniisti laitettu omiin....

• katsoja.

Usa ja kanada vie kirkkaimmat mitalit vielä 3 seuraavissa olympialaisissa.

• Mitä seuraavien kolmien olympiakisojen jälkeen tapahtuu? Jotakin mielenkiintoista ennalta arvaamatonta?

• säälin
        ppp.jjj1 kirjoitti:

Mitä seuraavien kolmien olympiakisojen jälkeen tapahtuu? Jotakin mielenkiintoista ennalta arvaamatonta?

Poistavat naisten jääkiekon ohjelmasta liian heikon tason takia. Kahdella joukkueella ei järkeviä kisoja saada aikaan.

• säälin kirjoitti:

Poistavat naisten jääkiekon ohjelmasta liian heikon tason takia. Kahdella joukkueella ei järkeviä kisoja saada aikaan.

Ei oo järkee, todellakaan. Turhaa, suorastaan naurettavaa... Yx laji, naisten mäkihyppy, sitä kandee kehittää....

• ppp.jjj1 kirjoitti:

Ei oo järkee, todellakaan. Turhaa, suorastaan naurettavaa... Yx laji, naisten mäkihyppy, sitä kandee kehittää....

Ite vastaan itelle, mutta samalla voisi tuoda... jopa jo ensi olympialaisiin naisten yhdistetyn....(?)

• Hmmm....
        ppp.jjj1 kirjoitti:

Ite vastaan itelle, mutta samalla voisi tuoda... jopa jo ensi olympialaisiin naisten yhdistetyn....(?)

Minä vähän ihmettelen, kun naisten mäkihyppy tuli vasta nyt olympiakisoihin. Mukava kilpailu.

Mäkihyppy sopii hyvin naisille, toisin kuin jääkiekko.

• Hmmm.... kirjoitti:

Minä vähän ihmettelen, kun naisten mäkihyppy tuli vasta nyt olympiakisoihin. Mukava kilpailu.

Mäkihyppy sopii hyvin naisille, toisin kuin jääkiekko.

Pienet tirsat ottaneena, (sinusta taustatukea saaneena?), olen edelleen tätä mieltä.....Ehdottomasti mäkihyppyyn samantien lisäksi yhdistetty ja joukkuemäet yms. Naisten jääkiekon tilalle voisi ottaa kenties ringeten olympialajiksi....(?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe