Olin baarissa pitkästä aikaa ja bailasin tanssilattialla, vähän oli semmoinen olo että ei jaksa mitään? Sitten joku nainen hyökkäsi jostain, sanoi että oletko varattu!? Menin vähän hämilleen ja vastasin että olen (valehtelin), nainen sanoi että onnellinen se joka sinut saa.
Ehkä tuo olisi toiminut jos joku Kiira Korpi olisi tullut siihen iskemään, mutta kun olen ujohko mies ja epävarma että sytyttikö tuo nainen, ihan väärin kyllä tuli, olisihan tuo voinut jutella niitä näitä eikä hyökätä siihen suorilla kysymyksillä?
nainen yritti iskeä
sinkkumies..
4
154
Vastaukset
- Vali vali vali
Teille vässyköille nyt ei kelpaa mikään. Ei ole hyvä, jos nainen lähestyy ja tulee juttelemaan, ei ole hyvä, jos nainen ei lähesty eikä tule juttelemaan, ei ole hyvä, jos nainen antaa liian hienovaraisia vihjeitä kiinnostuksestaan, ei ole hyvä, jos nainen osoittaa kiinnostuksensa suoraankaan. Mikään ei ole teille hyvä. Ei ihme, että olette yksin.
- Voi Urpo
Sä voit sitten seuraavalla kohtaamisella jatkaa omalla tyylilläsi tämän naisen piirittämistä.
- Romantikko2
Joku mies saattais tällaisesta ottaa opikseen, ettei itekään kannata mennä ihan suoraan vonkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 772704
- 1762363
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362125- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241