Haluaisin niin löytää kumppanin :(

rakastaaeirakasta

Tämä on vain avautuminen, saa kommentoida mutta asiallisesti jos haluaa. Minua vain harmittaa kun kumppanin löytäminen tuntuu kamalan vaikealta. Olen siis nainen 26 v, ei lapsia. Seurustelin 6 v, mutta erosimme hieman alle 3 v sitten. Kyseessä oli ensirakkaus ja ero oli kipeä mutta välttämätön. Edelleen huomaan joskus kaipaavani häntä. Mutta haluaisin mennä eteenpäin. Eromme jälkeinen vuosi oli vauhdikas ja tapasin monia miehiä, mikään juttu ei kuitenkaan edennyt pidemmälle (syitä en osaa sanoa) ja ihan hyvä, kun erosta oli niin vähän aikaa. Nyt mitä pidempään olen ollut sinkkuna, sitä vähemmän minulla on mitään miesjuttuja. Viimeisen vuoden olen kaivannut niin kovasti sitä kumppania, että ihan sydäntä särkee. Onneksi ei ole mitään lapsien hankkimiskuumetta tullut, silloin kai ahdistaisi vielä enemmän. Mutta tosiaan, kauhean vaikeaa löytää ylipäänsä miehiä joiden kanssa pääsisi juttusille. Baarissa minua harvoin kukaan mies kiinnostaa, koska yllätys yllätys he ovat melko humalassa, mutta baari ei kai ole se paras paikka. Asun uudella paikkakunnalla nyt, täällä aloin käymään salilla, valitsin tosin kai sen salin missä käy pääsääntöisesti naisia :/ Treffipalstoille en ole vielä mennyt, pitäisiköhän..? Eikös sitä kuitenkin sanota, että kumppania ei pidä etsimällä etsiä, sitten se ei ainakaan löydy. Tiedän, että minulla on tietyt kriteerit miestä etsiessä, mutta nyt kyllä suurin ongelma on tosiaan se, että mistä ylipäänsä löytäisin niitä miehiä..ja kriteereistä viis jos joku vain saa aikaan sen tunteen, että perhoset lentävät mahassa :) haaveilen aina että joku löytyisi vaikka kaupasta sattuman kautta tai sieltä salilta, mutta eipä ei..haluaisin niin rakastaa ja olla rakastettu jollekin miehelle

28

5082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Kyllä se on kauhean vaikea löytää naisia joita tapaa vaikka naisia on joka puolella, Salillakin naisia näkee jatkuvasti, tosin aika nuoria kun itse olen jo yli 30v. Sitä vaan haluaisi löytää kumppanin enemmän kuin mitään muuta ja haluasin olla rakastettu mutta se vaan on mahdotonta vaikka ihmisiä ja naisia on joka puolella. Kun menet ulos niin näät varmasti miehiä salilla ja kaupassa. Suomalaiset ei vaan osaa ottaa kontaktia kun ei edes tiedä onko toinen varattu ja naiset sitten on ainakin niin tylyjä että eivät halua edes tutustua jos menee juttelee.

    • joda

      Olen itse 28v mies ja olin reilu puoli vuotta sitten samankaltaisessa tilanteessa. Seurustelin joskus aikoinani 3v ensirakkauteni kanssa, kunnes meillä meni poikki. Sen jälkeen olin 5v sinkkuna ja tapailin silloin tällöin joitakin naisia, koskaan kuitenkaan kenestäkään isommin kiinnostumatta. Samallalailla itsellä oli myös ongelmana se, että en uskonut baarista löytyvän itselleni naista, koska en erityisemmin pitänyt sekoilevista humalaisista naisista ja selväpäiset olivat yleensä tylyjä ja ajattelivat minun hakevan vain ja ainoastaan seksiä.

      Naurattaa hieman se, että myös itse alotin saliharrastuksen aikoinani, jotta saisi hieman uusia tuttavuuksia ja tapaisi uusia ihmisiä edes sitä kautta.

      Jossain välissä sitten kyllästyin hieman siihen sellaiseen hakemiseen ja ajattelin, että se tulee jos tulee. Olen kuitenkin luonteeltani ollut aina melko avoin, joten ehkä sekin auttoi ajattelemaan, etten sentään yksin kait jää.

      Ja niinhän siinä ainakin itselleni kävi, että sellainen reilu puolivuotta sitten baarissa suht selvinpäin kavereiden kanssa ollessani eräs selväpäinen nainen tuli sattumalta siihen juttelemaan. Ilta juteltiin niitä näitä ja kun tuli aika lähteä, kysyin numeron ja järkkäsin myöhemmin tapaamisen. Sen jälkeen niitä tapaamisia tulikin aika paljon, kunnes huomattiin, että perskeles tässähän taitaa olla hieman tykästynyt tuohon toiseen :)

      Samankaltanen tilanne sulla ja toivotaan, että sullakin viimestään tässä 2v sisällä onnistaa. Miksei mieluummin jo aikasemminkin. Paljon tsemppiä sulle ja voimia tuohon tilanteeseen. Uskon, että sieltä se sullekin vielä jostain sulho löytyy. Kuhan oot vaan aina oma ittes.

    • ikisinkku.

      On mahdotonta löytää kumppani koska naiset suomessa on niin nirsoja.

      • rakastaaeirakasta

        Kiitos joda kannustuksesta. Kyllä, naiset voivat olla nirsoja, mutta niin voivat miehetkin. Ehkä minulla on myös se ongelma, että niin usein olen saanut näpeilleni näissä suhde jutuissa, että kai sitä vähän pelkääkin suhteen aloittamista, vaikka sitä kovasti toivookin. Mutta en ole mielestäni niin nirsokaan. Aina baarissakin kovasti yritän mennä juttelemaan miehille mitkä ei olisi niin humalassa, jos sellaisia näkyy, mutta ei vaan jotenkin uskalla tai kehtaa. Eikä ne miehet joihin kiinnitän huomiota ole aina välttämättä niitä adoniksia, joskus on, mutta miehellä pitää vain olla pilkettä silmäkulmassa. Baarissakin usein monella miehellä on mielessä vain seksi, en siis yleistä. Mutta huomaa miehiä jotka menevät yhden naisen luota toisen luo, käyvät läpi kaikki baarin naiset. Minä taas odotan, että joku haluaisi tulla puhumaan juuri minulle :)


      • vinkki ththj
        rakastaaeirakasta kirjoitti:

        Kiitos joda kannustuksesta. Kyllä, naiset voivat olla nirsoja, mutta niin voivat miehetkin. Ehkä minulla on myös se ongelma, että niin usein olen saanut näpeilleni näissä suhde jutuissa, että kai sitä vähän pelkääkin suhteen aloittamista, vaikka sitä kovasti toivookin. Mutta en ole mielestäni niin nirsokaan. Aina baarissakin kovasti yritän mennä juttelemaan miehille mitkä ei olisi niin humalassa, jos sellaisia näkyy, mutta ei vaan jotenkin uskalla tai kehtaa. Eikä ne miehet joihin kiinnitän huomiota ole aina välttämättä niitä adoniksia, joskus on, mutta miehellä pitää vain olla pilkettä silmäkulmassa. Baarissakin usein monella miehellä on mielessä vain seksi, en siis yleistä. Mutta huomaa miehiä jotka menevät yhden naisen luota toisen luo, käyvät läpi kaikki baarin naiset. Minä taas odotan, että joku haluaisi tulla puhumaan juuri minulle :)

        Ratkaisu: Sinun pitää pysytellä baarissa kohtuullisen selvin päin ja rohkaista mielesi ja mennä juttelemaan sellaiselle miehelle, joka näyttää kiinnostavalta. Se on ainoa tapa tavata itseä kiinnostava henkilö. Jos odotat passiivisena, sinua lähetsyvät yhdenillan juttua hakevat känniääliöt tai sitten pelimiehet. Eli pitää rohkaistua tekemään itse aloite, mutta siis fiksusti ja iloisesti juttelemalla, eikä siten, että näyttäisi että haet yhdenillan seuraa. Pukeudu nätisti ja naisellisesti, mutta ei missään tapauksessa huor-.-maisesti, jotta viesti pysyy selvänä, et ole helppo vaan tytöystävämateriaalia.


    • sinkku.

      Miehet ei tule juttelee naislle muu kuin seksi mielessä koska jos haluaa oikeesti tutustua parisuhde mielessä niin naiset antaa pakit. Syynä on yleensä miehen ulkonäkö et naiselle ei kelpaa ja siinä se naisen nirsous tulee esiin. Ei naiset halua siihen luonteeseen yhtään tutustua ja siksi minäkään en tee mitään alotteita .

      • 6+6=12

        "Miehet ei tule juttelee naislle muu kuin seksi mielessä koska jos haluaa oikeesti tutustua parisuhde mielessä niin naiset antaa pakit."

        Pitää paikkansa. Seurustelusta tai parisuhteesta kun vähän vihjaa, yhteydenpito loppuu yleensä siihen paikkaan, vaikka olisi muuten tapailtu jo jonkin aikaa.


    • tääonniintätä

      Vaikea löytää miestä, vaikka on ollut useita miehiä kierrossa ? Niinpä, noin se menee. Vastaavassa tilanteessa on monia miehiä, joita ei ole kelpuutettu edes treffeille asti, seurustelusta ja muusta nyt puhumattakaan. Jotenkin huomaa, että naisille on erilaiset markkinat kuin miehille. Nainen saa seuraa aina halutessaan, mutta mies ei välttämättä koskaan löydä oikeaa parisuhdetta, vaikka haluaisi.

      • 15+9

        "Nainen saa seuraa aina halutessaan, mutta mies ei välttämättä koskaan löydä oikeaa parisuhdetta, vaikka haluaisi. "

        Hehee, et taida olla ihan se penaalin terävin kynä?


      • tääonniintätä
        15+9 kirjoitti:

        "Nainen saa seuraa aina halutessaan, mutta mies ei välttämättä koskaan löydä oikeaa parisuhdetta, vaikka haluaisi. "

        Hehee, et taida olla ihan se penaalin terävin kynä?

        Niin, puhuinkin lähinnä omakohtaisella kokemuksella naisista. Nykyisin en luota yhdenkään naisen sanomisiin, mitä tulee seurusteluun ja parisuhteeseen.

        Mitä tulee ihmissuhteisiin, moni nainen pyörittää vuosikausia ties mitä suhteita, ja siinä samassa asenne miehiä kohtaan on jopa ylimielinen. Kun biologinen kello alkaa tikittää tai yh:n on saatava jostain lastenhoitaja (kun se edellinen mies jätti leikin sikseen), kyllä silloin ollaan parkumassa turvallisten ja luotettavien miesten perään.

        Itsellä on tullut vuosien saatossa se asenne, että jos ei ole aiemmin kelvannut, hätävaraksi, sosiaalitoimistoksi tai terapeutuksi naiselle en ryhdy.

        Sanotaanko, että jossain vaiheessa v.ttuuntuu naisten on-off häröilyyn ja ihmissuhdekikkailuihin, kun ei tiedetä ollaanko vai eikö olla vai mitä ylipäätänsä halutaan.


    • ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

      Kyllä kannattaa kokeilla treffipalstoja, niillähän on yleensä enemmän miehiä kuin naisia. Ja siellä voi suoraan etsiä ihmisiä jotka ovat tositarkoituksella etsimässä kumppania :) Jos ei löydy niin eihän se haittaa, mutta aina kannattaa kokeilla.

      Kun itse käytin Suomi24 treffipalstaa niin oli kyllä hirveä määrä nuoria miehiä (ainakin alle 25-vuotiaita joita silloin etsin). Luulisi, että vähän vanhempiakin olisi.
      Nykyisen avomieheni löysin sieltä :)

    • Ihastunut n

      Kannatan myös noita treffipalstoja. Siellä on kyllä paljon miehiä, mutta pitää olla varovainen, kun siellä on myös niitä miehiä, jotka etsivät kumppania "tositarkoituksella", vaikka hakevatkin vain seksisuhteita..

      Itse treffasin muutamia miehiä ja erään kanssa kirjoittelin ensiksi aika pitkään ja "loppuvaiheessa" emme juurikaan olleet samaan aikaan sivustoilla, viesteilykin tämän myötä väheni. Tässä kohtaa meinasin luovuttaa. No "viime hetkellä" vaihdoimme numeroita, jonka jälkeen viesteilimme useammin ja treffasimme aika pian. Vaikka vielä olemme alkutaipaleella, niin oloni on kuin lottovoittajalla. Hän on todellakin kaikkea, mistä aina olen haaveillut tai enemmänkin. Nyt olen todella onnellinen ja toivon, että tästä tulisi loppuelämän kestävä rakkaustarina. :)

      • eronnut nainen

        Oletko suunilleen minkä ikäinen? Ajattelin, että kannattaakohan tälläisen vajaa nelikyppisen naisen sieltä miestä etsiä?
        Olen eronnut n. 3 vuotta sitten ja nyt kaipaisin jotain säpinää.


      • Ihastunut n
        eronnut nainen kirjoitti:

        Oletko suunilleen minkä ikäinen? Ajattelin, että kannattaakohan tälläisen vajaa nelikyppisen naisen sieltä miestä etsiä?
        Olen eronnut n. 3 vuotta sitten ja nyt kaipaisin jotain säpinää.

        Vajaa nelikymppinen minäkin olen. Ehdottomasti kannattaa, kunhan muistaa olla vähän varovainen miesten suhteen. Mutta varmasti löydät säpinää sieltä, kenties loppuelämän suhteen..


      • mies 28v

        Jooo-o, nämä tarinat " löysin rakkauden netistä " ovat itselleni samalla viivalla lottovoittajien tarinoiden kanssa ;D


      • 21+8

        Hyvä, että sinulle elämä hymyilee.


    • plööööh

      Myönnän olevani nirso kun baarissa juttelemaan tulevat vain räkäkännissä olevat miehet. Kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa kun miehet avaa suunsa. Vai onko niin ettei suomalaiset miehet uskalla tulla edes juttelee kuin kovassa humalassa? :/ en sitä sano etteikö naisetkin voisi olla humalassa..olen vain itse tämän havainnon tehnyt. Joku saattaa ajatella että kuka nyt baarissa ei olisi kännissä. No, minä en yleensä kovin kännissä ole, vaan sellaisissa pienissä että on kivaa mutta osaa käyttäytyä :P

      • kiltti mies.

        Minä en edes käy baareissaa kun kerran 2 vuodessa enkä kännissä edes ole yrittanyt iskeä naisia koskaan. Selvinpäin ei sitten ei naiset halua mitään tutustua.


      • Anonyymi

        Ootko itse ajatellut mennä juttelee? Vai etkö uskalla kun oot selvinpäin baarissa


    • thisisfuckingawesome

      Minäkin haluaisin löytää itselleni kumppanin, mutta tuntuu hankalalta. Baareissa en oikeastaan käy, koska olen ollut monta vuotta baarissa töissä ja todellakin tuli tankki ääriään myöten täyteen sitä säälittävää känniörvellystä. Toisaalta siellä saattaa olla niitä mukavia selvinpäin olijoitakin, mutta tämän takia heitä en tapaa. Harrastuksissani käy paljon myös miehiä, mutta itse en uskalla tehdä aloitetta. Itsetuntoni ei vaan kestäisi pakkeja. Nettitreffejä olen kokeillut ja on positiivisia kokemuksia, mutta eipä siitä jäänyt mitään pysyvää käteen.

      Olen tässä vähän pohtinut, josko vaan elelis elämäänsä ja oottelis, että joku tupsahtaa nenän eteen, sehän voi olla vaikka jo huomenna mistäs sen tietää! Sitten jos minut on tarkoitettu elämään yksikseni koko loppuelämä niin se vaan pitää hyväksyä, mutta tuskin sitä tapahtuu.

    • aoitehjötl

      tekee susta epätoivoisen saaliin pohtia asiaa noin paljon, toisaalta ymmärrän jos sielu janoaa rakkautta, voisitko opiskella jotain saisit muita ajatuksia, kavereiden kautta tapaa joskus (vain joskus) kivoja tyyppejä, entä vain kylmä deittailu näin pari vuotta, eihän sulla ole kiire

    • Savannah63

      Olen jo viiskymppinen pullukka nainen ja voin sanoa, että minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miestä itselleni, Olen kyllä valinnut yksinäisyyden mielummin tällä hetkellä kuin parisuhteen. Olen aina harrastanut, musiikkia, tanssia näyttelemistä ja kuntoilua. Kiinnostavia lajeja, joissa tapaa kiinnostavia ihmisiä. Ja kun lavalla pistää itsensä likoon yleisön edessä, on helppo olla vastakkaisen sukupuolen seurassa pelkäämättä, että mokaa totaalisesti. Vaikka aina sitä minäkin vähän alussa jännitän uutta ihmistä. Mutta ei se mitään, niin se toinenkin jännittää. Vielä kun saisi sen ihmissuhteen kestämään, kaikki olisi hyvin. Muutama yritys elämässä ollut. Mutta ei jäädä tuleen makaamaan, vaan eteenpåin on elävän mieli. Kaikille romanttista kevättä ja toivottavasti se rakkaus tulee, tavalla tai toisella.

    • kiltti mies.

      Suurin osa on niitä pelimiehiä mutta kun mies haluaa parisuhteen niin miehen rumuus tulee esteeksi että naiset ei kiinnostu. Siksi minustakaan ei naiset kiinnostu. Kyllä juopot ja väkivaltaiset kelpaa naisille mutta ei kunnon miehet.

      • Tkjjh

        Lakkaa valittamasta ja olemasta sellainen, joka ei kiinnosta. Ei ole naisten vika jos eivät lämpeä sellaiselle miehelle, jonka kuvittelet heidän haluavan. Ole sellainen, jonka ne haluaa.

        Juoppo tai väkivaltainen saa olla. Se on ihan muusta kiinni (valtaosalla).


    • En luota keneenkään

      Älä huoli. Itse olen jo 40 enkä koskaan ollut naisen kanssa tai seurustellut. Olen komea ja naisten mieleen, mutta koulu ja työpaikkakiusaaminen on tuhonnut tahtoni seurusteluun.

      • show me!!

        Selkärankaa ja asennetta nyt vähän kehiin. Otelläkin koulukiusaamistausta, petetty avioliitossa ja muuta paskaa. Silti parempi itseluottamus ja fiilis itestä ku koskaan ennen elämäni aikana.

        Kävin asiat läpi. Itekseni, kavereiden kanssa, hain vähän ammattilaiseltakin vauhtia. Älä pilaa elämääsi uhriutumalla ja rypemällä itsesäälissä. Näytä itelles ja maailmalle mistä sut on oikeesti tehty.


    • Bio-Jäte

      Kyllä olis mukavaa löytää rakkaus mutta kun ei ole sellainen joka miellyttäis toisen silmää-.

    • Anonyymi

      Kunnon incel kokoontuma. Toivon että oot löytänyt rakkaasi ap.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe