Kylppäriermontti

Tiedoista kiitolline

Olisi tarkoitus tehdä kylppäri remontti kerrostalo kaksioon. Muovit pois seinistä ja laatoittaa, jolloin lopputulos olisi siistimpi kuin muovimatot.
Koska en asu paikkakunnalla, teettäisin sen avaimet käteen periaattella.
Minkäslaisia kokemuksia teillä on urakoitsijoista, sekä missä hintahaarukassa kustannukset liikkuu.
Mistä kannattaa pyytää tarjouksia, sekä mistä ei missään nimessä.
Sekä tietysti hyviä vinkkejä remontin etenemiseen, millaista laatoitusta.
Pesuhuoneessa ollut joskus amme, joka on poistettu vuosituhannen vaihteessa samalla kun asennettu matto seiniin ja lattiaan.

15

5010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa kysyä

monelta urakoitsijalta yhtä aikaa.. Tietoa urakoitsijoista saa mm. materiaaleja myyvistä kaupoista. Kannattaa kysyä kaikista; väri ja matto, rovasisustus, krauta, kodin terra ja lakkapää. ne varmaan tietää kuka tekee ja kenellä on tällä hetkellä resursseja...

kysyntä luon hintatason...

• suositus

Vastuuremontti on tehnyt takuuvarmaa työtä.

• on tehnyt myös

päinpersettä.

• Rahat pois
        on tehnyt myös kirjoitti:

päinpersettä.

Vastuuremontin parempi nimi olisi Vastuuton remontti,unohda täysin tämä surkea pulju,et kadu.
        Tekee paskaremontit esim.Kuntaasunnoille...ja päin persettä.

• Omin käsin onneen
        Rahat pois kirjoitti:

Vastuuremontin parempi nimi olisi Vastuuton remontti,unohda täysin tämä surkea pulju,et kadu.

Netistä saa tietoa,esim. kylpyhuoneremontit,sieltä löytyy kaikki,samoin Suomi 24 keskustelu,hyviä vinkkejä.
        Itse tein itse,noin 8 neliön huoneeseen,uusin eristeitä,seiniä,tasoitin seinät,laitoin kosteussulut seiniin,lattiaan useaan kertaan,laatoitin seinät,lattiat uusin katon,valaisimet,tein uudet putkityöt,muurasin lasitiiliseinän,jne.
        Ei häpeä "ammattimiehentyötä" ja tuli halvaksi n. 1000 euroa.

• rähmäkäpälä
        Omin käsin onneen kirjoitti:

Netistä saa tietoa,esim. kylpyhuoneremontit,sieltä löytyy kaikki,samoin Suomi 24 keskustelu,hyviä vinkkejä.
        Itse tein itse,noin 8 neliön huoneeseen,uusin eristeitä,seiniä,tasoitin seinät,laitoin kosteussulut seiniin,lattiaan useaan kertaan,laatoitin seinät,lattiat uusin katon,valaisimet,tein uudet putkityöt,muurasin lasitiiliseinän,jne.

Ilman vesieristyssertivikaattia on vaikeeta tehä kerrostaloon vesieristystä...

• remppaneiti
        rähmäkäpälä kirjoitti:

Joo ja vakuutusyhtiö ei korvaa jos tulee kosteusvaurio, ja vesieristyksen on tehnyt henkilö,jolla ei vesieristyssertifikaattia ole :)

• Vaarankulkija
        Rahat pois kirjoitti:

Tuoreen kokemuksen perusteella SUOSITTELEN VÄLTTÄMÄÄN JOS VAIN MAHDOLLISTA. Kylppäriremontti kesti 2,5 kk, ja tulee vielä kestämään, koska peilikaappi oli leikkimökkikokoa ja suihkukoppiin mahtuu vain yksi tikku-ukko. EI KELPAA!

• Helenea
        rähmäkäpälä kirjoitti:

Sertifikaatti ei ole mikään tae. Meidän rivarissa sertifikaatin omaava mies, joka vielä kehuskeli sillä, tekaisi rempan osakkeensa kylppäriin ja teki sen niin, että taloyhtiö joutui maksamaan isot rahat, kun tehty niin hutiloimalla, että vesieristykset puutteelliset ja laatat irti plus muuta kummallista viritystä jopa sähkötöissä!!!!
        Asunto myytiin ja uusi asukas joutui myöskin maksumieheksi, kun vain osa kuluista kuului yhtiölle. Tämä sertifikaatti pelle ei korvannut mitään vaikka vaadittiin kun kun puutteet kävi ilmi pian kaupanteon jälkeen. Huom! työlle pitää aina olla valvoja joka on tehtäviensä tasolla.

• Kyllästynyt

Vastuuremontin homma venyy ja venyy, miehet vaihtuu ja tulee sutta ja sekundaa. El missään nimessä tätä firmaa.

• Anonyymi
        Omin käsin onneen kirjoitti:

Tuo on kuultu monasti, tein sen itse ja säästin satasia. Moni on tyytyväinen paskaan työnjälkeen kun on sen itse tehnyt. Sitä saa mimmosta sattuu tulemaan.

• Pyhäjärvi

AakeVision on tehny mulle 3 asuntoa ja aivan loistavaa työtä. Ei oo tosiaankaan löytyny valittamista ja suosittelen ehdottomasti.
      http://www.aake.fi/

• Vastuutonremontti

Vastuuremontilla ei pidetä kiinni sovituista asioista.. Kylppäriremonttimme venyy ja venyy, asentajat vaihtuu ja työnjohto ei ota vastuuta virheistään.. tuli todettua että halvalla EI saa hyvää.

• Kokenutteettäjä

Yhdenmiehen firmoista saa edullisimmin. Hintataso 5000-10000 e

• Anonyymi

Vastuuremonttia en suosittele kenellekkään. Saat itse olla työnjohtajana, kun muuten tehdään ihan mitä sattuu. Pesuhuone/saunaremontin piti kestää max. 3 viikkoa . Kesti 10 viikkoa. Työntekijät vaihtuu ja joutuu purattamaan heidän tekemisiään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      153
      4697
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      202
      4001
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      35
      2720
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2517
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2238
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      15
      1831
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1687
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1494
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      37
      1422
    10. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      33
      1375
    Aihe