Olisi tarkoitus tehdä kylppäri remontti kerrostalo kaksioon. Muovit pois seinistä ja laatoittaa, jolloin lopputulos olisi siistimpi kuin muovimatot.
Koska en asu paikkakunnalla, teettäisin sen avaimet käteen periaattella.
Minkäslaisia kokemuksia teillä on urakoitsijoista, sekä missä hintahaarukassa kustannukset liikkuu.
Mistä kannattaa pyytää tarjouksia, sekä mistä ei missään nimessä.
Sekä tietysti hyviä vinkkejä remontin etenemiseen, millaista laatoitusta.
Pesuhuoneessa ollut joskus amme, joka on poistettu vuosituhannen vaihteessa samalla kun asennettu matto seiniin ja lattiaan.
Kylppäriermontti
15
5010
Vastaukset
- kannattaa kysyä
monelta urakoitsijalta yhtä aikaa.. Tietoa urakoitsijoista saa mm. materiaaleja myyvistä kaupoista. Kannattaa kysyä kaikista; väri ja matto, rovasisustus, krauta, kodin terra ja lakkapää. ne varmaan tietää kuka tekee ja kenellä on tällä hetkellä resursseja...
kysyntä luon hintatason... - suositus
Vastuuremontti on tehnyt takuuvarmaa työtä.
- on tehnyt myös
päinpersettä.
- Rahat pois
on tehnyt myös kirjoitti:
päinpersettä.
Vastuuremontin parempi nimi olisi Vastuuton remontti,unohda täysin tämä surkea pulju,et kadu.
Tekee paskaremontit esim.Kuntaasunnoille...ja päin persettä. - Omin käsin onneen
Rahat pois kirjoitti:
Vastuuremontin parempi nimi olisi Vastuuton remontti,unohda täysin tämä surkea pulju,et kadu.
Tekee paskaremontit esim.Kuntaasunnoille...ja päin persettä.Netistä saa tietoa,esim. kylpyhuoneremontit,sieltä löytyy kaikki,samoin Suomi 24 keskustelu,hyviä vinkkejä.
Itse tein itse,noin 8 neliön huoneeseen,uusin eristeitä,seiniä,tasoitin seinät,laitoin kosteussulut seiniin,lattiaan useaan kertaan,laatoitin seinät,lattiat uusin katon,valaisimet,tein uudet putkityöt,muurasin lasitiiliseinän,jne.
Ei häpeä "ammattimiehentyötä" ja tuli halvaksi n. 1000 euroa. - rähmäkäpälä
Omin käsin onneen kirjoitti:
Netistä saa tietoa,esim. kylpyhuoneremontit,sieltä löytyy kaikki,samoin Suomi 24 keskustelu,hyviä vinkkejä.
Itse tein itse,noin 8 neliön huoneeseen,uusin eristeitä,seiniä,tasoitin seinät,laitoin kosteussulut seiniin,lattiaan useaan kertaan,laatoitin seinät,lattiat uusin katon,valaisimet,tein uudet putkityöt,muurasin lasitiiliseinän,jne.
Ei häpeä "ammattimiehentyötä" ja tuli halvaksi n. 1000 euroa.Ilman vesieristyssertivikaattia on vaikeeta tehä kerrostaloon vesieristystä...
- remppaneiti
rähmäkäpälä kirjoitti:
Ilman vesieristyssertivikaattia on vaikeeta tehä kerrostaloon vesieristystä...
Joo ja vakuutusyhtiö ei korvaa jos tulee kosteusvaurio, ja vesieristyksen on tehnyt henkilö,jolla ei vesieristyssertifikaattia ole :)
- Vaarankulkija
Rahat pois kirjoitti:
Tekee paskaremontit esim.Kuntaasunnoille...ja päin persettä.Tuoreen kokemuksen perusteella SUOSITTELEN VÄLTTÄMÄÄN JOS VAIN MAHDOLLISTA. Kylppäriremontti kesti 2,5 kk, ja tulee vielä kestämään, koska peilikaappi oli leikkimökkikokoa ja suihkukoppiin mahtuu vain yksi tikku-ukko. EI KELPAA!
- Helenea
rähmäkäpälä kirjoitti:
Ilman vesieristyssertivikaattia on vaikeeta tehä kerrostaloon vesieristystä...
Sertifikaatti ei ole mikään tae. Meidän rivarissa sertifikaatin omaava mies, joka vielä kehuskeli sillä, tekaisi rempan osakkeensa kylppäriin ja teki sen niin, että taloyhtiö joutui maksamaan isot rahat, kun tehty niin hutiloimalla, että vesieristykset puutteelliset ja laatat irti plus muuta kummallista viritystä jopa sähkötöissä!!!!
Asunto myytiin ja uusi asukas joutui myöskin maksumieheksi, kun vain osa kuluista kuului yhtiölle. Tämä sertifikaatti pelle ei korvannut mitään vaikka vaadittiin kun kun puutteet kävi ilmi pian kaupanteon jälkeen. Huom! työlle pitää aina olla valvoja joka on tehtäviensä tasolla. - Kyllästynyt
Vastuuremontin homma venyy ja venyy, miehet vaihtuu ja tulee sutta ja sekundaa. El missään nimessä tätä firmaa.
- Anonyymi
Omin käsin onneen kirjoitti:
Netistä saa tietoa,esim. kylpyhuoneremontit,sieltä löytyy kaikki,samoin Suomi 24 keskustelu,hyviä vinkkejä.
Ei häpeä "ammattimiehentyötä" ja tuli halvaksi n. 1000 euroa.Tuo on kuultu monasti, tein sen itse ja säästin satasia. Moni on tyytyväinen paskaan työnjälkeen kun on sen itse tehnyt. Sitä saa mimmosta sattuu tulemaan.
- Pyhäjärvi
AakeVision on tehny mulle 3 asuntoa ja aivan loistavaa työtä. Ei oo tosiaankaan löytyny valittamista ja suosittelen ehdottomasti.
http://www.aake.fi/ - Vastuutonremontti
Vastuuremontilla ei pidetä kiinni sovituista asioista.. Kylppäriremonttimme venyy ja venyy, asentajat vaihtuu ja työnjohto ei ota vastuuta virheistään.. tuli todettua että halvalla EI saa hyvää.
- Kokenutteettäjä
Yhdenmiehen firmoista saa edullisimmin. Hintataso 5000-10000 e
- Anonyymi
Vastuuremonttia en suosittele kenellekkään. Saat itse olla työnjohtajana, kun muuten tehdään ihan mitä sattuu. Pesuhuone/saunaremontin piti kestää max. 3 viikkoa . Kesti 10 viikkoa. Työntekijät vaihtuu ja joutuu purattamaan heidän tekemisiään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534697Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2024001Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372238Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1211687Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371422
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo331375