Suhteet kariutuvat aina alkuuna

ItseensäpettynytM

Kyllähän tämä alkaa jo tympäiseen, aina kun ihastuu toinen ilmoittaa, että ei tätä kannata jatkaa. Syyt ovat aina ympäripyöreitä; olet liian rauhallinen, olet mukava mutta ei ole kemiaa, tulevaisuuden tavoitteemme ei kohtaa. Aina pakkien jälkeen on nainen kehunut minut, sehän tässä vituttaakin. Ei saa kunnollista palautetta, että tietäisi mitä pitäisi käyttäytymisessä muuttaa.

On viimeisen vuoden aikana ollut nyt 4 vähän pidempää tapailujaksoa, viimeisin kesti 3 kuukautta, ja päättyi viime viikonloppuna. Tämä päättyi klassisesti taas siihen, että nainen vain ilmoittu yhdessä vietetyn vkl:n jälkeen tekstarilla kuinka olen mahtava ihminen, mutta ei näe meillä tulevaisuutta oman impulssiiivisuutensa takia (minä taas pidän asioiden suunnittelusta, vaikka en kyllä mikään minuuttiaikataulun mukaan menijä olekkaan).

Jokaiset tapailut ovat olleet vähän erillaisia, ja seksiäkin on ollut mukana. Eikä näistä naisista ole kukaan siitä valittanut, kun olen kysynyt että mitä haluaisivat muuttaa (jotta saisivat itselleen enemmän).

Olin tuossa useamman vuoden yksin siitä syystä, että toivuin edellisestä erosta. Tuona aikana keskityin opiskelujen loppuun viemiseen ja uran aloittamiseen, urheiluun yms. Olin tyytyväinen elämääni sinkkuna enkä kaivannut muuta. Nyt olen alkanut kaipaamaan, ja tuntuu että en enää vain kelpaa naisille. Olen jotenkin viallinen ja huono ihminen (mies). En todellakaan löydä treffailukumppania helposti. Paikkakunta, jossa asun on aika pieni ja vapaita naisia ei juurikaan ole. Ja tottakai toisen ihmisen pitää kiinnostaa, että edes treffeille kannattaa lähteä.

Tällä hetkellä olen vain niin solmussa ja pettynyt itseeni, että en tiedä mitä tekisin. Pitää kait vain antaa periksi ja todeta olevansa kelpaamaton mies - ATM tällä palstalla kait kutsutaan.

16

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Painu nyt vittuun leuhkimasta täältä. Täällä on miehiä, jotka eivät oikeasti kelpaa kenellekkään.

• pää pystyyn

Mitä sitten kaipaisit? Sitä että sinut hakutaan pienimukaiseksi ääliö luuseriksi? Ei suhteet aina vain onnistu. Itsekkin olen lopettanut tapailun siitä syystä, että ei vain ole ollut sitä lopullista halua suhteeseen toisen kanssa. Ei sillä, että toisessa mitään vikaa olisi ollut, joskus jopa päinvastoin. Ei sitä ole silloin pystynyt erittelemään mikä toisessa on vikana.

• 2+16

No voi jepu jee. "Ei mitään vikaa, joskus jopa päinvastoin"?
        Kyllä siinä nyt vittu jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske".

Oikeasti jätkät, likat kaipaavat vähän myös sitä jännitystä ja draamaa eivätkä mitään lässynläätä - ja tylsyyttä eivät voi sietää. Ovat monasti teitä enemmän karaistuneita, hedonistisia ja hurjia - eivätkä mene rikki pikku tökkimisestä.

• 2+16 kirjoitti:

Kyllä siinä nyt vittu jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske".

Oikeasti jätkät, likat kaipaavat vähän myös sitä jännitystä ja draamaa eivätkä mitään lässynläätä - ja tylsyyttä eivät voi sietää. Ovat monasti teitä enemmän karaistuneita, hedonistisia ja hurjia - eivätkä mene rikki pikku tökkimisestä.

"Kyllä siinä nyt ***** jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske"."

No vikana on se ettei ole juuri kyseisen naisen kanssa sitä geneettistä yhteensopivuutta joka aiheuttaisi ihastumisen tunteen.

Kelpaako tällainen selitys?

• 14+19
        stellaria81 kirjoitti:

"Kyllä siinä nyt ***** jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske"."

No vikana on se ettei ole juuri kyseisen naisen kanssa sitä geneettistä yhteensopivuutta joka aiheuttaisi ihastumisen tunteen.

Kelpaako tällainen selitys?

Oman kokemukseni mukaan ei tosiaankaan kelpaa. Taitaa olla muutenkin kaikinpuolin keskeneräinen diagnoosi.
        Toisenhan voi kiusata maanisesti ihastuneeseen tilaan, jos sen kaltaisia ihmissuhdepelejä harrastaa. Nimim."molemmat puolet koettu"

• ht ...
        2+16 kirjoitti:

"Kyllä siinä nyt v*ttu jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske"."

Olet ymmärtänyt väärin jos ajattelet että suhteeseen (eli ihastumiseen) vaadittaisiin vain sitä että ei ole vikaa - eli että on "ihan okei".

Suhteeseen ei riitä että mies on vain okei. Vaan miehen pitää olla sitä parempi. Miehen pitää olla jollain tavoin todella ihastuttava. Niitä ihan okei (ts. mukavia) miehiä on vapaana vähän joka puolella.

• 14+19 kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ei tosiaankaan kelpaa. Taitaa olla muutenkin kaikinpuolin keskeneräinen diagnoosi.
        Toisenhan voi kiusata maanisesti ihastuneeseen tilaan, jos sen kaltaisia ihmissuhdepelejä harrastaa. Nimim."molemmat puolet koettu"

Pahus. No yritetään sitten keksiä jotain muuta.

Kelpaisiko vaikka semmoinen selitys, että miehellä oli kerran päällään väärän väriset housut? Tai että hän pyysi minut kahville vasta kun olimme tavanneet kuntosalilla 5 kertaa, kun oikeasti olisi pitänyt pyytää jo neljän kerran jälkeen?

• 13+19
        stellaria81 kirjoitti:

Pahus. No yritetään sitten keksiä jotain muuta.

Kelpaisiko vaikka semmoinen selitys, että miehellä oli kerran päällään väärän väriset housut? Tai että hän pyysi minut kahville vasta kun olimme tavanneet kuntosalilla 5 kertaa, kun oikeasti olisi pitänyt pyytää jo neljän kerran jälkeen?

Kuule, veruke kuin veruke. Ja verukkeista ei ole iloa koskaan eikä kellekään.

• 2+2
        ht ... kirjoitti:

"Kyllä siinä nyt v*ttu jotain vikaa on toisessa jos ei kerran miellytä tai "iske"."

Olet ymmärtänyt väärin jos ajattelet että suhteeseen (eli ihastumiseen) vaadittaisiin vain sitä että ei ole vikaa - eli että on "ihan okei".

Suhteeseen ei riitä että mies on vain okei. Vaan miehen pitää olla sitä parempi. Miehen pitää olla jollain tavoin todella ihastuttava. Niitä ihan okei (ts. mukavia) miehiä on vapaana vähän joka puolella.

No shit? Mutta something is lacking niistä miehistä joihin sitten ei ihastuta(jos se on siitä kiinni).
        "Ihan okei" muttei riittävä.. eli mitä puuttuu, mikä on vikana?

Veikkaan kyllä että oikeasti ihmiset tietävät sisimmissään, muttei löydy luontoa toiselle kertoa. Ehkei aina edes itselleen myöntää. Itse ainakin tiedän - joskus on ihan käytännöllistä olla inhorealisti.

• kaunis n

Olet langennut pelinaisten ansaan. Kokeile hiljaista nörttinaista, mutta ettehän te miehet pidä muista kuin impulsiivisista ilopillereistä.

• 20+2

Mistä saa hiljaisen nörttinaisen.

• Super-Hans

Ei muuten pidetä, mutta juttu on että koska nämä "ilopillerinaiset" eivät arkaile osoittaa kiinnostustaan, niin helposti sitä seuraa myös saavat.
        Myös monen muuten potentiaalisesti kiinnostavamman nenän edestä, jotka taas viestittävät jäätävyyttä jopa kiinnostuneena ollessaan, mikä on käsittämätöntä.

• On sulla pokkaa

Ihem lässytystä. Mikä ATM sinä muka olet, jos olet yhden ainoan vuoden aikana saanut aikaiseksi 4 pidempää tapailusuhdetta ja seksiäkin olet saanut?

Taisit tulla vain leuhkimaan ja kerjäämään kehuja? Suuri osa miehistä täällä ei ole ollut vuosikausiin yksilläkään treffeillä ja sinä kehtaat valittaa vaikka naisia on jatkuvasti?

• Kauluspaita-Carl

Jos nainen jättää tolla lailla on tödennäköistä, että sulla on liian pieni slerba, olet liian tylsä tai molemmat. Ratkaisu on että laitat kuvia munastasi Alaston Suomi sun muille sivustoille, tällöin totuus valkenee naiselle heti ja annat itsestäsi jännittävän vaikutelman.

• Johan on merkillistä

"Suhteet kariutuvat aina alkuuna "

Eikös ne yleensä siihen loppuun..??

• -M-

Naiset ovat usein aika vauhdikkaita olentoja, impulsiivisia ja ehkä vähän tekopirteitäkin. Kai heilläkin on omat paineensa. Pitäisi olla nuorekas ja menevä ja juosta ikääntymistä ja muita tosiasioita pakoon. Rauhallinen mies saattaa olla ikävä muistutus näistä tosiasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe