Minkälaisia testejä voin tehä sitruunahapolla?
Sitruunahappo
4
1195
Vastaukset
- sitroen.
Testeistä en tiedä, mutta minä olen poistanut sillä ruostetta raudasta. Eli rauta sitruunahappoliuokseen, mielellään lämpimään, niin poisto nopeutuu.
Sitten olen tehnyt siitä ennenvanhaan myynnissä ollutta limsaa nimeltä Sitruunasooda. Eli veteen sitruunahappoa ja ruokasoodaa. Tulee hyvää!
Kertovat, että se kiellettiin jostain syystä. En tiedä miksi enkä tiedä väitteen todenperäisyyttä. Jotain mehua vielä sekaan niin tulee muuta limsaa?
Joskus minua janottaa kovasti eikä veden juominen auta. Silloin panen 3 desin juomalasiin veden sekaan tasapääteelusikalliseen sitruunahappoa ja sen liuettua juon. Ja tuo kumma jano häipyy. Kukahan tietäisi mikä tuo jano on ja miksi se tällä konstilla häipyy?
Sitruunahapolla voi myös putsata kahvin- tai vedenkeittimen kalkit pois. Varmaan muualtakin, onhan se heikko happo ja muutenkin elintarvikelisäaine eikä siten myrkyllinen. Käy myös kotiviinin pH:n säätöön...
Sitruunahappoa myydään maataloustarvikekaupoissa 5 kilon purkeissa sikojen ripulilääkkeenä. Maksaa jotain 35 euron hujakoille.- Tri. Kiimanen
"Joskus minua janottaa kovasti eikä veden juominen auta. Silloin panen 3 desin juomalasiin veden sekaan tasapääteelusikalliseen sitruunahappoa ja sen liuettua juon. Ja tuo kumma jano häipyy. Kukahan tietäisi mikä tuo jano on ja miksi se tällä konstilla häipyy?"
Diabetes. - sitroen.
Tri. Kiimanen kirjoitti:
"Joskus minua janottaa kovasti eikä veden juominen auta. Silloin panen 3 desin juomalasiin veden sekaan tasapääteelusikalliseen sitruunahappoa ja sen liuettua juon. Ja tuo kumma jano häipyy. Kukahan tietäisi mikä tuo jano on ja miksi se tällä konstilla häipyy?"
Diabetes.Saattaa ollakin. Viimeksi oli sokeri 6,8 eli korkein koskaan minulta mitattu. On ollut koholla jo ainakin 20 vuotta...
- Anonyymi
Astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen puhistamiseen tulee ainaki käytettyä.. Täälä oli hyviä vinkkejä: https://siivousvinkki.fi/sitruunahapon-kaytto/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880