Kuka on tähän mennessä olympialaisten selostaja. Saa olla myös ulkomaalainen.
Mikäli olet kuullut hyvän selostajan sotshin olympialaisissa mutta et tiedä hänen nimeään voit etsiä sen täältä: http://yle.fi/urheilu/he_selostavat_sotshin_olympialaisia_ylen_tv-kanavilla/7070991
Paras olympiaselostaja
8
226
Vastaukset
- Kalle & Nina
Omasta mielestäni täysin ylivoimaisia ovat olleet alppihiihtoa selostaneet Nina Vanhatalo ja Kalle Palander. Asiantuntemus aivan maailman huippuluokkaa, samoin kuin Palanderin huulenheitto ja henkilökohtainen tuntemus lajeista ja osallistujista.
- olympics
Vanhatalo ei minusta kovin vakuuttava ollut, nimien lausuminen välillä aika hirveän kuuloista. Matti Härkönen ja Kaj Kunnas olivat parhaat.
- SHLn luvatta.
olympics kirjoitti:
Vanhatalo ei minusta kovin vakuuttava ollut, nimien lausuminen välillä aika hirveän kuuloista. Matti Härkönen ja Kaj Kunnas olivat parhaat.
Tapola & Punkkinen sekä Jussi Eskola.
- Ääni Kallelle
olympics kirjoitti:
Kaj Kunnaksen ongelma on se, että sillä on liian kova hinku olla itse lähetyksen päähenkilö, ja se näkyy ja kuuluu, ja häiritsee ainakin minua. Tulee varmasti olemaan Ylen selostajana eläkeikäänsä asti, jos ei muusta syystä niin ruotsinkielisyyskiintiön takia, mutta juuri edellämainituista syistä ei yllä samalle tasolle legendojen, kuten vaikkapa Mertarannan tai Raimo Häyrisen kanssa.
- pois hurriloinen
olympics kirjoitti:
Kaj Kunnas on selostajana jatkuvasti suomalaisia häpäisevä homottava pedofili eli tyypillinen sisäsiittoisuuden pilaama suomenruotsalainen kusipää, tyhjää hölöttävä hörökorva.. Silmätkin harittavat kuin kehitysvammaisella.
- hejjjjjjj
pois hurriloinen kirjoitti:
Kaj Kunnas on selostajana jatkuvasti suomalaisia häpäisevä homottava pedofili eli tyypillinen sisäsiittoisuuden pilaama suomenruotsalainen kusipää, tyhjää hölöttävä hörökorva.. Silmätkin harittavat kuin kehitysvammaisella.
Kunnas paras jääkiekkoselostaja ,pitäisi vakiinnuttaa.
- Palander paras
Kalle!
Kyllä kuunteli ilokseen Kallen kommentointia alppihiihdoista ja kisoista! - Kui Kannas
Huonointa ei nyt ollut kun Mertaranta oli pois tiimistä, pysyköön vaan siellä maksukanavilla!
Parasta ei ollut nyt mukana kun Suomisen Tapsa sairauslomalla. Pikaista toipumista, Tapsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151308Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913- 64893
TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783