Anorektikko tappaa itsensä salilla

Sirpaaa677

Hui helvetti että on sairaan näköistä touhua kun meidän salia/ ryhmäliikuntoja käyttää nuori tyttö, jolta näkyy luut kaikkialta. Täysin näännyttäny itsensä ja on aina takarivissä tekemässä lähinnä sykkeennostoa. Näyttää siltä että treenaamisen ilo on kaukana ja täristen yritetään saada rasvaa pois, jota ei missään ole yhtään. Loppuvenyttelyn aikana hän aina lähtee karkuun takaovesta ja häviää niin että saa aina yksin käydä pukuhuoneessa. Aivan järkyttävän huono on minäkuva. Monet naiset on seurannu sivupeileistä kun tyttö kiduttaa itseään eikä kukaan sano mitään. Eikai siihen puuttua voi ennenkuin on maahan lopullisesti jäänyt.. Todella kurja tilanne pilaa muiden liikunnan ilon ja vaikuttaa siltä että tälläinen tapaus ei ole kenenkään ongelma.

2

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepiding

Oletko varma, että kyse on syömishäiriöstä? Itse esimerkiksi tunnen tytön, joka taistelee vakavan sairauden kanssa eikä saa millään kerrytettyä lihasmassaa luiden päälle. Hän pyrkii kuitenkin pitämään kunnostaan huolta, käy salilla ja ryhmäliikuntatunneilla sekä myös nauttii liikkumisesta.

• 4w5hj

Pitäisköhän sun keskittyä enemmän siihen omaan treeniisi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe