Kuningaskuluttajassa oli vertailtu ja minua ihmetytti miten joku piti Pirkka mustikkakeitosta.Oma kokemus oli viime syksynä huono: Maku oli outo ja ei marja sattumia eikä edes siemeniä ollut. Kaadoin tuotteen viemäriin sihdin läpi koska ei sitä voinut nauttia niin ei pahan makuista se oli. Valion keitto maistuu aidolle mustikalle,ei ole liian makea.
Mustikkakeitto vertailu
6
2199
Vastaukset
- Mss9
Ennen oli mustikkakeitossa siemenet ja maksalaatikossa rusinat mutta nykyään joghurtinkin pitää olla sileä!?
- Purkissä VETTÄ :(
Mustikkakeitto olisi ihan kätevää ja hyvää välipala-leipien kanssa... Mutta, ei mielestäni niitä kylläkään kannata kotiin kantaa! Lisäävät painoa kassissa ja mikä oleellisinta, siinä me onnellisesti kannetaan - vettä. Vettä on purkissa suurin osa, sekä sokeria yms. maustetta, vähemmän mustikkaa ja sitäkin aromeina ja ties mielin. Päämäärä, että mahdoll. vähän oikeaa, puhdasta mustikkaa. Bisneshän se on mikä määrää, ja mustikka lienee se kallein osa purkissa, sekä se on osa, jota me kaipaamme. Huokaus.
Silti, olisi hyvä tietää, mikä paras keitto olisi.
Itse olen havainnut, että ns. luomu-mustikkakeittopurkki olisi paras mahdollinen, jos keittoja haluaa ostaa. Se purkki ei ole kokonaista litraa, joten vähän kevyempi kantaakin ja mieleeni tullut, että liekö siinä vain - vähemmän kraanavettä! :)
Vastaukseni aloittajalle: Vajaan litran tölkki luomu-mustikkakeitto, jota esim ässäryhmästä olen ihan joskus ostanut. Myöskin ne pienet ja tosi kalliit(!!) mustikkakeittotötsät (n. 2 dl) ovat aika hyviä. Niitä on Riitan Herkulla ja Valiolla tuotteinaan. Tuo tötsä kieltämättä on hyvä vararuoka/välipala kaapissa. Sen hintaa ihmettelen; minulla ainakin niin pieni ruokabudjetti, että tarttis tietää, mistä maksaa... - maut ja energia
Minua ihmetyttää rasvattoman maidon kotiin kantajat. Ostan sinistä maitoa kahvia ja teetä varten ja juon sitä myös kun syön ruisleipää oivariinin kanssa. Juustoa ja rahkaa syön paljon proteiinin takia. Juomavettä saa hanasta. Ostan läpi vuoden kotimaisia pakastettuja mustikkaa ja mansikkaa jugurttien kanssa. Syön marjat sulatettuna, en käytä perunajauhoja enkä sokeria. Jälkiruokana käytän Valion mustikkakeittoa. Mielestäni kaloriton mustikka yms. keitto on täysin turha tuote.
- Pöllököoot
Siis tä? Sun nimimerkki oli maut ja .....ja syöt oivariiniä??? Voita olen syönyt maun takia jo vuosia. T:181cm ja 73 kg.
- Purkissä VETTÄ :(
Oho, pistit minut miettimään.
Mä oon semmonen joka kannniskelee paljonkin rasvattomia maitoja ja olen vihainen niiden ylihinnoittelusta myös. Tietenkin kannatan, että maatalousyrittäjien ON saatava tulonsa maidosta, mutta epäilen/tiedän kauppa ottaa välistä liikaa. Lidlistä noita maitoja kannan.
Voisiko niin aatella tehdä, että pärjäisin 1 maitopurkki josta saisin kaksi lotraamalla kotona vedellä, esim. just sinistä maitoa (ja vaikka punaista). Mitä järkeä tosiaan on vedellä jatketuissa tuotteissa, tai siis ihan vetisissä. Okein sanot tuostakin vähäkalorisesta valion keittopurkista. Mä heräsin, kun joku sanoi, että kuule siinä ei ole mitään.
Jospa lotraisin sinisen tai punaisen maidon sekaan keitettyä jäähdytettyä vettä.... niin ajaisio saman asian? Minä kun en millään tykkää sinisestä saati punaisesta maidosta. Mutta, tottuisiko siihen? Lihottaako se sinua?
- Mietteissäin oon. - sopanostaja
Miksi Lidlin mustikka keitto on niin phanmakuinen sen jälkeen maku muuttunut kun myös ilmestyi purkki pienellä korkilla ? Ostamme joka viikko mustikka keittoa niin tiedän että ei ole enää samaa makua. Ei maistu mustikalle sitten yhtään. Viimeinen purkki ostettu27.4.2016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701