Kokemuksia BH-Emotion sähköpyöristä

wabbo1

11

3342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäs tämä
    • huhuhuhh
      • fghhg

350w on laiton.

• dvjd
        fghhg kirjoitti:

350w on laiton.

ei ole laiton. se vaan ei ole sallittu tieliikenteessä käytettäväksi.

• Börje 321

Mä ihmettelen miten tollasesta sähköfillarista saadaan 22 kilonen ilman polkimia. Ajokuntonen L-koko siis vähintään 23kg. Painaako noi sähkövehkeet 10 kiloa? Perus 29" täpäri on kuitenkin n. 13 kiloinen.

• markkuu
    • Axmax

Mulla on BH Max 700, ja se on ihan loistava pyörä. Minulla oli aikaisemmin Helkama TE2800, mutta vaihdoin sen BH - pyörään pari vuotta sitten.

• Bh_forever<3

Ite vielä yritän vajaan vuoden hillitä jos ne vuoden 2015 mallit olis silloin täällä pohjolassa myynnissä, kiinnostaa nimittäin tuo uusi evo snow malli paljon: hinta 3200€, 600wattia (350 takana, 250 edessä) ja toi uusi muotoilu tietenkin

• Juhaaa

Sama juttu, syön täällä paidankaulusta ja odottelen 2015 mallistoa EVO 29" mielessä. Kävin Electrobikessä katsomassa NEO Crossia, ja ebike kärpänen puraisi. Saksalaiselta suurketjulta kyselin aikataulua, ja he saavat loka-marraskuun vaihteessa 2014 ensimmäiset erät pyöriä.

• BH_Nitro_Cross

Tähän väliin kokemus Suomen mahdollisesti suurimmasta ja tunnetuimmasta sähköavusteisiin pyöriin keskittyneestä ketjusta, Electrobikesta. Itse en voi suositella liikkeen palveluita kennellekään mutta sen voin sanoa etten enää koskaan asioi kyseisessä kaupassa. Ihmettelen miten liike pärjää nykyisessä markkinataloudessa. Sähköpyöräkaupalle, joka tarjoaa myös asiakaspalvelua vaikuttaisi olevan hyvä sauma markkinoilla.

Tässä tarinaa omasta sähköpyöräfiilistelystä:

Tilasin Electrobikesta BH Nitro Cross sähköpyörän maaliskussa 2016. Sain kaupan purettua pienen väännön jälkeen 7.4 kun selvisi, ettei ainakaan kolme suomen viidestä suurimmasta vakuutusyhtiöstä tarjoa tuon tason sähköpyörälle, jonka avustuksen huippunopeus on 45km/h, kattavaa varkausvakuutusta (vaatii Trafin uuden ohjeistuksen mukaan myös liikennevakuutuksen). Yhdellä vakuutusyhtiöistä on mm. ehtona varkauden kattamiselle, että pyörä on ollut lukitussa tilassa varkauden tapahtuessa.

Olin maksanut pyörästä 10% käsirahan, jonka pyysin palauttamaan. Electrobiken mukaan kaupan purkamiselle siis oli riittävä peruste ja kauppa purettiin yhteisymmärryksessä. Electrobike myös lupasi palauttaa käsirahan välittömästi viimeistään muutaman päivän kuluessa.

Huomasin jo aiemmin, ettei Electrobike vastaa sähköposteihin, joten mitään kirjallista sovituista asioista ei synny. Aina kun liikkeeseen soitin luvattiin asia hoitaa asap. Luottamus rahan palauttamiselle karisi päivien kuluessa ja erilaisten lupausten rauetessa. Yritin saada vahvistuksen sopimallemme käsirahan palautukselle sähköpostin lisäksi myös kaupan muilta vastuuhenkilöiltä. Heidän yhteystietoja ei Electrobiken www-sivuilta kuitenkaan löydy, joten päädyin soittamaan kaupan muihin toimipisteisiin. Helsingin pisteen lisäksi kaikki tai osa muista liikkeistä on jälleenmyyjiä, eikä soitoista niihin ollut hyötyä. Yhdestä luvattiin kaupan toimitusjohtajan yhteystiedot lähettää teksiviestillä mutta ei niitä sitten lähetettykään.

Luotettavuutta henkivillä sivuilla pahaa aavistamattomille asiakkaille kerrotaan mm. "Halusimme laajentaa yrityksen toimintaa siten, että asiakkaamme saavat edelleen asiantuntevaa ja ripeää palvelua."

Yritin pysyä rauhallisena ja vierailtuani liikkeessä kahdesti ja soitettuani sinne lukemattomia kertoja sain lopulta rahani takaisin.

Tapaus oli varsin selvä ja kuluttajariitalautakunta olisi varmaankin asettunut asiassa puolelleni vaikka kirjallista näyttöä kaupan purkamisesta ei syntynytkään. Tapausten käsittely saattaa kuitenkin kestää jopa pari vuotta.

Mitenköhän olisi käynyt takuu asioille jos olisin pyörän ostanut ja siinä olisi ilmennyt vikaa?

• ebike

Olin myös kiinnostunut yhdestä sähköpyörästä mitä tämä firma myi.

On vaikeata ostaa tästä nettikaupasta mitään koska sähköposteihin tai puheluihin ei vastata.

Ehkä tämä on jonkun yhden miehen firma ja myyntipisteet ovat yksittäisten yrittäjien liikkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82