Miten kostan entiselle koulukiusaajalleni?

Vinkkejä?

Minua kiusattiin koulussa ala-asteella ja yläasteella noin 25-30 vuotta sitten ja vuosien ajan ja nyt on käynyt ilmi että eräs pahimmista kiusaajistani asuu aivan lähelläni. Olen nähnyt hänet monesti ja joka kerta on käynyt mielessä että kostan kaiken mitä hän teki itse ja kavereineen minulle silloin aikoinaan.
Tämä kiusaajani on siis mies ja itsekin olen mies .. olemme fyysisesti aivan erisarjasta - minä lähes 190 senttinen treenattu vahva mies ja hän noin 175 cm ja lihavahko, nyrkkitappelussa päihittäisin hänet helposti, mutta se ei ole oikea kosto ...

Nyt sitten mietin, että miten saan tuolle ihmiselle vihdoinkin maksettua potut pottuina ja laittaa hänet vuorostaan kärsimään kaikista ilkeyksistään mitä hän minulle silloin aikoinaan teki.

63

954

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään hän kiusaa sinua edelleen enemmän kuin sinä pystyt ikinä häntä kiusaamaan takaisin.

• Anonyymi00055

Itse ajattelen vanhempana niin, että nuorena sitä oli aika itsekäs, kapeakatseinen, tyhmä, epäileväinen, eikä luottanut kehenkään ja purki kaiken pahan olonsa lähipiiriin? Vanhemmalla iällä on sitten häpeissään, nolo, kokee ulkopuolisuutta kaikkia kohtaan?

Eikä uskalla oikein olla kehenkään yhteydessä, koska häpeää menneisyyttään? Pohdiskelee vain mennyttä ja aiheuttamiaan harmeja muille? Eikä osaa oikein muuttua paremmaksikaan > erakoituu jopa?? Surullisia kohtaloita, kaikki paha voi johtua lapsuuden kokemista epäoikeuden mukaisuuksista kiusaajallakin?

Hyvä koti, jossa on tukea ja turvaa lapsille, rakastavat vanhemmat, ei synny näitä kiusaajia, eikä pahantekijöitä. Paha olo purkautuu yleensä vihana ulospäin, kun johonkin se täytyy purkaa. Syyttömät ovat aina kärsijöitä. Valitettavasti itse ainakin koen näin :-(

• mies 86

Tuleehan tässä montakin keinoa mieleen mutta enpä viitsi alkaa tässä niitä kaikkia luettelemaan etten sitten joudu siitä ongelmiin... vaikka riski sen suhteen aika pieneltä vaikuttaakin. Oletko edes jutellut hänen kanssaan?

• hohhoijakkaa hdfdrjt

Elä kosta, itse kiusasin joskus pentuna yhtä pitkää kaveria ja itse olen suurinpiirtein ton pituinen. Kyllähän se vähän kaduttaa näin jälkeen päin, lähinnä purin siinä vaan omia paineitani, kun ahdisti olla koko koulussa ja sivulliset kärsivät siinä ohessa. Minut olisikin pitänyt siirtää pois koko normaali kouluista, koska olin häirikkö. Mutta eipä niitä menneitä pysty enää muuttamaan. Muuteskin olen ihan tarpeeksi masentunut atm nykyään, ei tästä enää paljon alemmaksi pääse, vaikka miten lisää löylyä heittäisi ja kostot kostettaisiin.

• hajoo

Ai sä sait purkaa paineesi ja nyt kun olet pohjalla, niin pitäisi sääliä, antaa anteeksi ja tulla silittämään päätä. Tajuatko vitun urpo, että koulukiusaaminen jättää pahimmillaan elinikäiset traumat? Itse olin 35 ennen kuin kunnolla pääsin sisimmässäni niiden asioiden päälle ja itsetuntoni ja -luottamukseni sille tasolle minne kuuluukin.

• hohhoijakkaaa 3yh45t
        hajoo kirjoitti:

Ai sä sait purkaa paineesi ja nyt kun olet pohjalla, niin pitäisi sääliä, antaa anteeksi ja tulla silittämään päätä. Tajuatko vitun urpo, että koulukiusaaminen jättää pahimmillaan elinikäiset traumat? Itse olin 35 ennen kuin kunnolla pääsin sisimmässäni niiden asioiden päälle ja itsetuntoni ja -luottamukseni sille tasolle minne kuuluukin.

Ei tarvii sääliä, mutta voisit itse yrittää tajuta, että ei silloin lapsena tommoisia asioita osaa ajatella. Syyttäisit systeemiä joka turhaan luo paineita lapsille ja stressaavan ympäristön. Lisäksi kuten aiemmin sanoin minut olisikin pitänyt siirtää pois normaali koulusta, mutta eivätpä tehneet mitään asioille. Samasta syystä rikosoikeudellinen vastuukin alkaa vasta myöhemmin, koska lapsena ei vielä ymmärrä kunnolla tekojaan.

• ätmi-sinkku

Minusta sun pitäis vaan hakata se.

• Anonyymi00057

Niin tai sitten ottaa kunnon turparalli. Vaikka olet pitkä ja treenattu niin voit tippua aika korkealta ja siitä se syn alamäki vasta alkaakin.
        Turha yrittää aliarvioda sitä toista osapuolta.
        Ei se koko mitään merkitse. Tyhmä saa olla mutta...

• n32

Menesty elämässä ja teet hänet tietoiseksi siitä. Se on paras kosto.
      Tuosta paremmasta ulkonäötä on hyvä aloittaa, ihan varmasti tyyppiä vituttaa parempi ulkonäkösi.

• Trahvedi

Kyllä. Katso että sinulla on parempi työ ja kauniita naisia elämässä. Silloin mies tulee kateelliseksi ja oivaltaa että toimi väärin koska hänen toiminnallaan ei saavutettu yhtä hienoja tuloksia kuin sinä!

• kiusattu
        Trahvedi kirjoitti:

Kyllä. Katso että sinulla on parempi työ ja kauniita naisia elämässä. Silloin mies tulee kateelliseksi ja oivaltaa että toimi väärin koska hänen toiminnallaan ei saavutettu yhtä hienoja tuloksia kuin sinä!

Aaa, okei! Olisit heti sanonut, nytpä lähdenkin tästä hakemaan hyväpalkkaisen työn ja joukon kauniita naisia elämääni. Hitto kun en itse keksinyt tuota tässä pitkän työttömyyteni aikana, mutta onneksi avasin tämän ketjun!

• Anonyymi00058

Luuletko tosiaan että tuota kiinnostaa veetäkään vaikka olis joulupukki. Ihme idiootteja tämäkin paikka täynnä. ( Itseni mukaan lukien)

• Timpan tytär

Grrrr mikä väkivaltainen YTM ;)

• boollaand

ime sen kikkeliä ja tee itsestäsi oikea mies...

• 190 senttinen

Sä olet sen ikuisessa otteessa kun vieläkin itket tuota. Olisit mies etkä tuollainen itkevä neiti. Mitä ihmettä sä täältä kyselet neuvoja. Sä olit piipittävä surkimus silloin ja sitä sä olet edelleen. Tätä sä voit tänä iltana miettiä pienessä päässäsi lapaseen vedellessäsi yksiössäsi

• :)) Oikeesti. Kehity

Urpo olet. Kosto koulukiusaajalle? Kasva vittu aikuiseksi saatanan apina.

• Kovuus palkittiin

Mulle kävi kerran niin, että yksi joka minut oli kokenut kiusaajakseen tuli aukoo päätään ja kävi käsiksi sen takia. Sen voin sanoa, että temput joita tein joskus kouluaikana ovat yksi asia jota oikeasti kadun. Jos jotain voisi menneestä muuttaa niin sen, että joku ei olisi halunnut tulla kouluun vuokseni.

Sitä en kadu pätkääkään että mätin sitä jätkää turpaan, kun tuli kehoilemaan 15 vuotta vanhojen juttujen vuoksi mulle. Oli itseasiassa oikein tyydyttävä kokemus hakata sen nenä littiin. Säälittävä menneessä eläjä.

Ymmärsin että olen parempi ihminen kuin se. Joo olin lapsena kusipää ja välillä myös väkivaltainen. Kasvoin. Ei aikuisella ole mitään tekosyytä väkivaltaisuudelle tai muulle kusipäisyydelle. Pennut on pentuja. En ole noin 15v iän jälkeen käyttäytynyt väkivaltaisesti kuin itsepuollustuksena, siihen tilanteeseen olen joutunut kaksi kertaa, toki tämän kusipään kohdalla heitin vähän hätävarjelun liioittelua, mutta itse sitä pyysi.

Hän oli yhä pentu. Olihan se minua isompi, mutta kovuus se oli lapsenakin minun valttini painiessa, ei pelkästään se että olin isompi silloin. Minun silmäni eivät mene kiinni kun lyönti tulee, mutta pehmeä kostaja räpytti silmiään ja iskut meni sisään joka ainoa.

• fdgbdfhb

Seli seli.
        Sori, mutten nyt oikein osaa kiusattuna eläytyä tähän sun "olen kasvanut paremmaksi ihmiseksi"-tuubaan kun kerrot mättäneesi tyypin nenän lyttyyn ja saaneesi siitä henkistä mielihyvää. Tyypin jota itse vielä kakarana kiusasit ja silloinkin varmasti sait samoja mielihyviä. Ja vielä nimittelyt päälle miten tämä kiusaamisesta traumatisoituneena on säälittävä menneessä eläjä. Sama öykkäriapina sinä olet edelleen.

• K P
        fdgbdfhb kirjoitti:

Seli seli.
        Sori, mutten nyt oikein osaa kiusattuna eläytyä tähän sun "olen kasvanut paremmaksi ihmiseksi"-tuubaan kun kerrot mättäneesi tyypin nenän lyttyyn ja saaneesi siitä henkistä mielihyvää. Tyypin jota itse vielä kakarana kiusasit ja silloinkin varmasti sait samoja mielihyviä. Ja vielä nimittelyt päälle miten tämä kiusaamisesta traumatisoituneena on säälittävä menneessä eläjä. Sama öykkäriapina sinä olet edelleen.

No seli seli vaan. Jos aikuinen mies käy jotain pieksemään lapsuuden juttujen takia, niin ansaitsee kunnon pieksennän. Sellaiset väkivaltaiset mulkut pitäisi kastroida.

• K P
        fdgbdfhb kirjoitti:

Seli seli.

Ja miten minä olen öykkäri jos en öykkäröi? Annoin vain yhdelle pahoinpitelyä yrittävälle koulutuksen. Toivottavasti tappoi itsensä sen jälkeen.

• Tosi vahva olet

V*ttu että vihaan kaltaisiasi vastuun välttelijöitä. Kyllä nyt tulee hienoja sanoja siitä että kuinka muka kadut tekojasi ja olet niiiin hyvä ihminen, mutta tekstisi paljastaa ettet oikeasti edes kadu, vaan pidät kiusaamiasi vieläkin jotenkin sinua alempina. Olet samanlainen k*sipää kuin lapsenakin.

"Ymmärsin että olen parempi ihminen kuin se. "

Et todellakaan ole. Et selvästi tajua edes sitä, kuinka suuri vaikutus koulukiusaamisella voi olla koko loppuelämälle. Sinä ja kaltaisesi ovat aiheuttaneet tuhansien ihmisten itsemurhat ja syrjätymisen. Ei se asiaa poista, että nyt heität pari lausetta jostain katumuksesta, jota et oikeasti edes koe. Tekopyhä pikkupaska.

Nyt vielä leijut sillä että hakkasit henkilön jonka elämän tuhosit jo lapsena. V*ttu mikä sankari ja pyhimys sinä olet. Toivottavasti kaadut ja lyöt pääsi.

• Mies 1989

"Mulle kävi kerran niin, että yksi joka minut oli kokenut kiusaajakseen tuli aukoo päätään ja kävi käsiksi sen takia. Sen voin sanoa, että temput joita tein joskus kouluaikana ovat yksi asia jota oikeasti kadun. Jos jotain voisi menneestä muuttaa niin sen, että joku ei olisi halunnut tulla kouluun vuokseni."

Itse ottaisin jotain kättä pidempää avukseni ja kouluttaisin tuollaista mulkkua oikein isän kädestä. Siellä sitä olis kiva sitten varmaan sairaalan teho-osastolla miettiä omaa käytöstään.

• Mies 1989
        Mies 1989 kirjoitti:

"Mulle kävi kerran niin, että yksi joka minut oli kokenut kiusaajakseen tuli aukoo päätään ja kävi käsiksi sen takia. Sen voin sanoa, että temput joita tein joskus kouluaikana ovat yksi asia jota oikeasti kadun. Jos jotain voisi menneestä muuttaa niin sen, että joku ei olisi halunnut tulla kouluun vuokseni."

Itse ottaisin jotain kättä pidempää avukseni ja kouluttaisin tuollaista mulkkua oikein isän kädestä. Siellä sitä olis kiva sitten varmaan sairaalan teho-osastolla miettiä omaa käytöstään.

"Sitä en kadu pätkääkään että mätin sitä jätkää turpaan, kun tuli kehoilemaan 15 vuotta vanhojen juttujen vuoksi mulle. Oli itseasiassa oikein tyydyttävä kokemus hakata sen nenä littiin. Säälittävä menneessä eläjä."

Että menit vielä hakkaamaan saman tyypin joka halusi maksaa vanhat kalavelat takaisin. Voin sanoa että henkesi ei ole minkään arvoinen.

• Anonyymi00060
        fdgbdfhb kirjoitti:

Seli seli.

Yhyhyy! Mene kaappiin nyyhkimään lapanen.

• kiusattu2

Ollessani ammattikoulussa törmäsin yhteen yläasteajan ex-kiusaajaan joka hoiperteli humalassa bussipysäkille. Kovin tuntui pahoittelevan että järjesti minulle vaikeat olot yläasteella, mutta en siinä tilanteessa jotenkin osannut asennoitua poskenkääntömeiningillä, vaan olin lähinnä "just joo". Humalassahan se oli muutenkin, selvin päin tuskin olis pahoittelut kiinnostaneet.

Yläasteaikana sattui myös yksi tapaus, että eräs pahoista kiusaajistani joka nimitteli, töni ja potki minua, pääsi hengestään liikenneonnettomuudessa. Olen tietysti maailman pahin ihminen mutten minä siitä pahaa oloa potenut, ehkä päinvastoin kun oli "yks kiusaava mulkku vähemmän". Tunsin jopa omaavani jonkunlaisia supervoimia kun olin muutaman kerran aiemmin toivonut että tyyppi kuolisi.

• 12+1

Itse kun kärsin täällä elämässä niin en kokisi sitä minkäänlaiseksi kostoksi kun kiusaajani olisi saanut elää lyhyen mutta luultavasti paljon onnellisemman elämän kuin minä.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,

Voisit lähetellä hänelle kirjeitä. Sellaisia, joissa ei lue mitään uhkaavaa, mutta jotka ovat kuitenkin sisällöltään omituisia. Esimerkiksi kerran viikossa lähetetty pitäisi hänet varmaan mukavan vainoharhaisena.

• Ikisinkku M

Totta, psykologinen kosto olisi varmaan viisain niin ap ei joudu itse syytteisiin. Kirjeessä ei varmaan kannattaisi edes tilittää mitään, jos tyyppi on jatkanut perseilyään aikuisiälläkin varmaan tehokkainta olisi kun se loisi itse omat pelkotilansa miettiessään kuka mahtaa suunnitella kostoa jostain oharista. Jos ap lähettäisi vaikka viikon oarin välein kirjeen johon merkitty pelkkä päivämäärä puolen vuoden päähän niin eiköhän se alkaisi mietityttämään että mitä sitten mahtaa tapahtua.Sitten kun se on sen päivän lymynnyt jossain piilossa maailmalta voi ruveta lähettämään uutta aikaa.

Muuten en ehkä hyväksyisi koko kostoajatusta mutta jos vielä noin pitkän ajan jälkeen asia vaivaa on kiusaaminen varmaan ollut niin rankkaa että lienee oikeutettua on pistää kiusaajallekin vähän ahdistusta.

• rumankanpoikanen

Mua taas kiusasi eniten luokan pojat, varsinkin eras tapaus. Olin pieni, luiseva ja hentoinen nyhvero, helppo uhri ja ruma lapsi. Vaan kukapa arvasi etta ylakoulun jalkeen kasvatin d-kupin rinnat ja muutenkin muutuin edukseni. Niinhan siina kavi etta tavattiin joskus siten yoelamassa, oli pakko vahan vedettaa kyseista tyyppia. Pari viikkoa mukavaa tekstailua ja yhdet treffit ja heppu olisi halunnt minusta tyttoystavan. Mutta eipa se niin onnistu. Nykyisin asun ulkomailla ja mulla on ihan ok-elama.

• Hitto!

Painoin vahingossa miinusta vaikka piti plussata ;)

• Mä muutin myös parikymppisenä muutamaksi vuodeksi ulkomaille ja nyt olisi toiveena palata sinne joku päivä, heti kun tarjoutuu mahdollisuus.

• asdf7654

Aloittaja on trolli. Perustelu: Aihe ei liity sinkkuuteen millään tavalla joten kirjoittaja on joku muuten vaan täällä pörräävä ätämi joka on nyt luonut pitkän, treenatun ja vahvan alter egon kostamaan kokemiaan nöyryytyksiä.

Saa kumota väitteeni.

• Anonyymi00051

Tämän viestin kirjoittaja on koulukiusaaja, sekä nykyinen kynäniska.

• "Miten kostan entiselle koulukiusaajalleni?"

-Unohda lapselliset kostot ja keskity omaan elämääsi.

Niin kauan kuin haudot jotain "kostoa" niin kiusaajallasi on ote sinusta...

• kiusakisa

Todellisuudessa kiusaajat toivovat juuri noin että unohdetaan heidät mahdollisimman pian. Se oli kiusaajien suunnitelma: kiusata niin pitkälle että kiusattu lähtee omaehtoisesti paikalta pois ja yrittää unohtaa kiusaajia sen jälkeen. Se olisi liian helppo ja toivottu ratkaisu kiusaajille. Minusta on parempi kertoa kiusaajista mahdollisimman paljon ja mahdollisimman kovasti jotta kiusaajista tiedetään hyvin. Silloin kiusaajilla voittoriumu ei ole niin suloista. Juuri tätä kiusaajat pelkäävät. He eivät halua sellaista julkisuutta. Ja siinä kiusattu voi toimia hyvin tehokkaasti.

• saman kokenut

Paras kosto on näyttää sille, että sun elämässä on kaikki on hyvin, helkkarin paljon paremmin kuin sillä ja että sä itse asiassa pidät sitä kiusaajaa nykyisellään melko surkuhupaisana tapauksena.

Asetu henkisesti sen yläpuolelle ja kävele kevyesti yli, asioilla joissa sulla on oikeasti varaa. Flirttaa sen muijalle, naura sille kiusaajalle, anna sen tuntea millainen mitättömyys se on.

• lottamari.

Onko nuo sinun neuvosi muka asettumista henkisesti kiusaajan yläpuolelle??? Voi.voi..

TheOne antoi hyvän neuvon...siinä oikea neuvo.

• Pane sen

naista

• Käyttäjätunnus

silloin jo olisit sille turpiin heti

• Mies31v.

...Tai sit pane sen miestä. Typerää että oletetaan kaikkien olevan heteroita.

Itse tekisin näin, että menisin jotenkin vahingossa tapaamaan sitä, ja sit olisin vaan että moro mitä äijä! Kädenpuristus ja mahdollisesti sellainen miehekäs, rehti ja varmaotteinen halaus. Voisit myös ehdottaa että menisittekö pelaamaan biljardia. Näin olet voittaja. Usein käy niin tällaisissa interventioneissa, että puhumalla saadaan puuttuvat palaset paikoilleen ja rauha asioille, vaikka se ikuinen kipu sieluun jääkin.

"saman kokenut" -nimimerkki ei tajua sitä, että jos näin toimisi kaikki, niin se saa vain lisää vihaa ja väkivaltaa maailmassa aikaiseksi. Siinä helposti unohtaa itsensä ja on lopulta pahempi kuin yksikään lapsi-kiusaaja.

Suosittelen myös sellaista itsehillintää ja valmistautumista. Vankiloissa on aika paljon "kilttejä miehiä", jotka vaan napsahtaa kun se vaimokulta on ne siihen pisteeseen ajanut. Kun saatanana astuu sisään ei ole enää pelastusta. Silloin vaan kävelee pois ja aloittaa alusta. Menee talot, vaimo, lapset ja firmakin nurin. Tappaminen - ei toisen tai itsensä ole vaihtoehto. Pois meneminen on. Ja niinkuin sanoin, nämä on hyvä yrittää ymmärtää jo nyt. Kun se pahuus astuu sisään näillä ei ole mitään merkitystä. MInä tiedän, koska olen kokenut parisuhde-väkivaltaa ja mua on kiusattu ala-asteelta saakka. Myös netissä on kiusattu ja ilkeilty.

Täten kehotan teitä etsimään sen jonkun kumppanin jo tänään ja harjoittelette sitä parisuhdetta. Niin rakastuneita ja niin korkealla - niin kipeetä ja korkeampi tiputus.

Ja tosiaan voisit panna sen naista. Se nainen valitsi sen kiusaajan ja dissas sua. Nyt se pettäis sun kiusaajaa sun kanssas. Olet pitempi ja niin tikissä kunnossa. Nainen tuntee sympatiaa sua kohtaan ja halveksii miestänsä. Haukkuu sitä sulle ja antaa sulle hoivaa. Voitte hihitellä ja rakastella.

Nainen on syyllinen. Äitisi? MUTTA ei kaikki, vain osa. Ei saa yleistää!

Minäkin kävelen pois. Täytyy viedä roskat ja hakea kaupasta pussillinen porkkanoita.

• uyhvvuuhhvhuuuuhhvvh

Olet nössö jo senkin takia että viitsit tuollaisia edes miettiä.

• Mies 25-v

Toivottavasti kukaan kouluaikojeni kiusaaja ei muuta koskaan naapurikseni tai edes samalle asuinalueelle tai en vastaa teoistani.

• Mies 25-v
        Mies 25-v kirjoitti:

Toivottavasti kukaan kouluaikojeni kiusaaja ei muuta koskaan naapurikseni tai edes samalle asuinalueelle tai en vastaa teoistani.

"Ymmärsin että olen parempi ihminen kuin se. Joo olin lapsena kusipää ja välillä myös väkivaltainen. Kasvoin. Ei aikuisella ole mitään tekosyytä väkivaltaisuudelle tai muulle kusipäisyydelle. Pennut on pentuja. En ole noin 15v iän jälkeen käyttäytynyt väkivaltaisesti kuin itsepuollustuksena, siihen tilanteeseen olen joutunut kaksi kertaa, toki tämän kusipään kohdalla heitin vähän hätävarjelun liioittelua, mutta itse sitä pyysi."

Et ole yhtään parempi ihminen vaan juurikin päinvastoin. Näköjään et ole ihmisenäkään kasvanut pätkääkään sitten ylä-asteaikojesi ja olet yhä se sama väkivaltainen kusipää kiusaaja.

• V niin kuin Vuodatus

Roiku tällä palstalla ja kerro meille muille kokemistasi vääryyksistä.

• YliPäällikkö

Yksi asia ihmetyttää. Miksi ihmeessä et selvittänyt välejä silloin joskus?

• Cyösti

Sinuna minä kostaisin. Ehdottomasti. Mene ja esittäydy. Pari nyrkin iskua naamaan.

Juttu saisi julkisuutta ja ehkäpä nykypäivän kiusaajat miettisivät, että edestään voi vielä löytää.

Nykyään pahoinpitelystä saa ihan naurettavia tuomioita.

• Kannatetaan

Se voisi toimiakin kun julkisuutta tulisi ja nämä nykyiset koulukiusaajat ehkä miettisivät että " kuitti" saattaa joskus tulla.

• Aikuinen tyhjiö(kö?)

Millä lailla koet olevasi parempi kuin kiusaajasi? Jos kymmenet vuodet välissä eivät ole kasvattaneet sinua lainkaan, olet luultavasti huonompi eli pahempi.

• Luu femma

Todennäköisesti ap. on nykyisin se osapuoli joka määräisi tahdin jos ex kiusaajan kanssa ajautuisi " sille linjalle"

Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

• Jämähtäneet

Jooo, ma luulen niin, "Luu femma" ja olenkin aina ollut sitä mielenpuolta, että kiusattu osapuoli ei ole yhtään sen kummempi ongelmainen kuin kiusaajansakaan. Ja ehkä kummatkin ovat jämähtäneet sinne menneisiin aikoihin eikä mitään kasvua eikä kehitystä ole ikinä tapahtunut. Ko. tapauksessa selvästi ainakin aloittaja eli kiusattu.

• Anonyymi00048

Katso häntä syvälle silmiin ja sano vain että terve! Se osuu ja uppoaa hyvin.

Jos lyöt niin olet rikollinen ja hän leveille auringossa niillä korvausrahoilla joita hänelle maksat.

Hoida omat asiat priimakuntoon ja sitten sanot vain terve! Se on pahinta katkeraa kalkkia jota voit juottaa hänelle.

Hän ei vastaa todennäköisesti ja kun tajuaa kuka olet hän häpeää.

• Anonyymi00049

Käy lyömässä.

• Anonyymi00050

Tilaa sille pornolehtiä kestotilauksena.

• Anonyymi00052

Ajan hukkaa ja haaskausta kun kaunoja kantelee

• Anonyymi00054

Kysytäänkö vaikka näin että miten luulit koston helpottavan elämääsi kun olet kaunaa siitä kantanut jo kolmisenkymmentä vuotta yleensä koulukiusaajat saavat ansaitsemansa kaltaisen elämän voi olla että facessa ja sosiaalisessa mediassa hehkuttavat loistavaa elämäänsä mutta millaista heidän elämänsä todellisuudessa on kulisseissa (silloin kun ei kukaan näe tai ole paikalla/läsnä todistamassa)

• Kirjoitin tähän pitkän kommentin, mutta se poistettiin ylläpidon toimesta. Jälleen hyvä peruste sille, miksi pidän kommenttini lyhyenä. Yhtä tyhjän kanssa edes yrittää sanoa mitään perusteellisesti, koska vain jotkut ihmiset saavat niin tehdä.

• Anonyymi00056

Tuo on niin turhauttavaa, kun tuota tapahtuu. Välttämättä ylläpito ei poista tietoisesti vaan joku botti poistaa tms. Minulla oli jokin aika sitten sellainen vika, että joka ikinen kirjoittamani viesti poistui. Niin turhauttavaa eritoten, jos oli kirjoittanut vähän pidemmän viestin.

Aletheias

• Anonyymi00059

Ja nimi on pää kii.

• Mä antaisin olla. Mua kiusattiin rankasti ainakin joka viikko ellei joka päivä koko yläasteen ajan, kiusaajia ei ollut vain yksi vaan siihen osallistui iso osa koko koulun oppilaista. Pääosin poikia, mutta jotkut tytötkin kiusasivat - tyttöjen harrastama kiusaaminen vain oli erilaista, pojat haukkuivat suoraan rumaksi, tytöt ilkeilivät muilla lailla.

Lukiossakaan en päässyt poikien rumaksi haukkumista pakoon, vaikka siellä ne harvemmin enää päin naamaa ilkkuivat, vaan yleensä totesivat jollekin kaverilleen että "vitun ruma". Tosin yksi sanoi kyllä tunnilla suoraan mun kuullen, kun hänen kaverinsa kysyi "Mikset sä istu paris kanssa?" "No onpa kaunis pari!" Tämä haukkuja ei ollut edes mikään jännämies, hän oli silmälasipäinen "kiltimpi poika" joka mm. harrasti koiransa kanssa agilityä (ei kukaan koviskundi sano, kun opettaja kysyy "Mitä sä harrastat?" pääasiallliseksi harrastuksekseen agilityä koiransa kanssa).

Mutta mä olen antanut olla. Kävin reilusti yli 10 vuotta sitten luokkakokouksessa, jossa siis oli paljon yläasteaikojen kiusaajia. Juteltiin ihan normaalisti eikä kukaan ottanut puheeksi entistä kiusaamistani tai pyytänyt sitä anteeksi. Mielestäni ehkä parempikin etteivät ottaneet puheeksi, se olisi ollut mulle kiusallista.

• Anonyymi00061

hän on minull3 v3lka noin 737 miljji wuoaq hwhwhw

ei puhu6a miljooniara can miljeswiaa wuwoiaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe