Oon siis nuori futari ja mulla on valmiiks himas treenattu kroppa mutta ei ole mitään laitteita niin tarvitsisin jonkun näköistä saliohjelmaa ns.aloittelialle.
Mulla on salikortti ja on käytetty vainbpati kertaa kun en oikeen keksi mitä teen, missä järjestyksessä teen tai mimmosii sarjoi teen..
en tiedä mitä tehdä salilla?? Neuvoi??
9
183
Vastaukset
- ..,,.,.
Mitä sä salikortilla kun sulla on jo himas valmiiks treenattu kroppa? Ootko sä ihan maistissa kirjottanut tuon sepustuksen?
- kuntosaliohjelma
Salilla johon sinulla on kortti, on varmaankin henkilökuntaa. Pyydä heitä tekemään ohjelma ja kerro mitä ohjelmalla tavoittelet. Saat samalla sekä sopivat liikkeet, oikeat aloituspainot että järkevän järjestyksen tehdä niitä.
- http://lifeofpipa90.
- Hempp@
1. Otat tangon, nostat sen tangon pään yläpuolelle vaikka 8 settiä vaihtelevilla painoilla (tyhjä tanko -> 25kg -> 30kg -> jne).
2. Teet vaikka 3 vetävää liikettä, jokaista 3x10-15 tjsp. (leuat, kulmasoutu, ylätalja).
3. ???
4. Profit.
Sitten jos paukkuja on vielä niin haukkaa ja ojentajia.
Siinä yläkroppapäivä. - 5+15
Ei käyny mielessä tiedustella valmentajalta ohjelmaa?
- fani1
Pt on hyvä vaihtoehto.. tai muuten harrastaja.. http://thebetterversionoftia.blogspot.fi/2014/03/the-better-version-of-you.html
- eazypeazy
Aloita vaikka yksinkertaisella jaolla. 3 x Viikossa.
Ma: Vetävät liikkeet(selkä,hauis,takareidet)
Ke: Työntävät liikkeet(Rinta,olkapäät,ojentajat)
PE: Jalat ja vatsa
Vaihtelet sitten sarjojen pituuksia esim. yksi viikko isoilla painoilla 5-8 toistoa ja seuraavalla viikolla teet pienemmillä painoilla pidempää sarjaa 8-12. Näin saavat lihakset erilaista ärsytystä joka on tärkeää lihaksen kasvun kannalta. - eazypeazy
Ps. Unohda ne laittteet yms. hilavitkuttimet. Tee mielummin vapailla painoilla perusliikkeitä kuten: penaa,olkapääpunnerrusta, kulmasoutua,mavea,prässii,kyykkyjä jne.
- eazypeazy
Hackiä siis eikä prässiä tarkoitin, mutta prässi on kyllä kunkku reisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821205- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826