Löytyiskö kiipeilyköyden toiseen päähän mukavaa naista? Kokemusmäärälläsi tai iälläsi ei ole niin väliä, kunhan osaat varmistaa, mutta ei kokemuksesta haittaakaan ole. Tapanilan kiipeilykeskus on lähimpänä &ulkokaudella Jaanankallio.
Olen 37 vuotias mies. Kiipeilyä olen harrastanut enemmän &vähemmän aktiivisesti liki vuosikymmenen. Liidaan varmaa ~6a &aurinkoisena päivänä tapailen seiskaa. Tavoite on utopistinen 8. Kiipeilemään on aikaa yleensä vähintään 3 kertaa viikossa parhaiten arkipäivisin, mutta muutkin ajat sopii vaihtelevasti.
it7(miukumauku)softhome.net
Mimmiä päiväkiipeilykaveriksi Pk-seudulla
Hobelf
3
2917
Vastaukset 3
- japetus_dyykki
Jaa miksikö sen pitää nainen olla? Että voit sieltä varmistuspuskastasi tiirailla sen alapäätä koko suorituksen ajan?
Olet aika namusetä.- pikkukiipeilijä
Hauskaa, että tällä palstallakin on huumoria! Harmi vaan, naiset ovat loppu.. Naisena olen löytänyt vain miehiä kiipeilykavereiksi. Haluan kiipeilä, enkä olla se "mukava nainen".
- tittidiiii
Jaaha, päiväkahvit muuttuneet päiväkiipeilyksi. Urheilullisella kropalla on kiva kiipeillä, vaikka huipulle asti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496