Etsitään Au pairia suomalais-saksalaiseen perheeseen!!

AU PAIR HAUSSA!!

Hei!
Meidän ihana Au pairimme lähtee toukokuun lopulla takaisin Suomeen, joten meillä olisi Au pairin paikka kesäkuun toiselta viikolta alkaen vapaana.
Olemme suomalais-saksalainen perhe ja meillä on kaksi lasta, tyttö ja poika, 5- ja 2-vuotiaat. Kummatkin käyvät päivähoidossa, joten Au pairin toimenkuvaan tulisi kuulumaan tarhaan viennit ja haut. Tietenkin lasten hoitaminen ja jonkin verran kodinhoitohommia, kuten imurointia. Työaika n. 30h viikossa. Etsimme Au pairia joka puhuu äidinkielenään suomea, saksankielen alkeet olisi myös hyvä olla hallussa. Ikä väh. 19-vuotta ja ajanjakso meillä väh. 9kk.
Meillä on omakotitalo kaupungin nimeltä Würzburgin lähellä (10km). Au pairilla tulisi tietysti olemaan oma huone, kylpyhuone, tv ja internet-yhteys (tarvittaessa myös tietokone). Mahdollisuuksien mukaan osanotto myös saksankielen kurssille järjestyy. Annan mielelläni lisätietoja ja myös nykyinen Au pairimme on myös valmis kertomaan lisää. siniroivainen(at)hotmail.com

4

514

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyssä

Onko ikä must vai onko nuorempi mahdoton, jos on hyvät työtodistukset, suositukset ym?

• AU PAIR HAUSSA

Sorry, nyt vasta luin tuon. 18-v. olis hyvä.

• iiris1th

Minkä ikäisen korkeintaan palkkaatte? Voiko päästä au pairiksi jos ei ole lukenut ollenkaan Saksaa

• AU PAIR HAUSSA!

Tottakai voi hakea, vaikkei olisikaan lukenut saksaa. Varmaankin toi ikähaarukka on suurinpiirtein 18-29-v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1632
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      430
      1126
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1005
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      185
      986
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      618
    Aihe