Oon 13v tyttö. Mun paras kaveri on poika. Sen mun parhaan kamun tyttöystävä on mustasukkanen mulle! oltii syömäs mun toisen kamun kans ja se mun paras kamu tuli siihe sen tyttöystävän kans. Ne meni meijä takaan olevaa pöytää eikä ne huomannu meit. Mä kuulin kun se sen tyttöystävä sano "Sä et saa olla enää sen kans ulkoo sillee et mä en oo mukana, koska se takuul yrittää iskee sua, miks se muutenkaa kaveerais sun kans?" Tuntuu vaa liiian pahalta! Se mun paras kamu ei vastaa enää mun oittohin viesteihin tai jos meen välitunnil puhuu sil jotai se vastaa "ok" ja kävelee pois!
parhaan kamun tyttöystävä käski olla eros must -_-
1
89
Vastaukset
- Minävainn
Sun pitää puhua sille sun poikapuoliselle ystävälles, että puhuu sen tyttöystävän kanssa.
Sen tyttöystävän täytyy ymmärtää, ettei se voi päättää kenen kanssa se sun poikapuolinen kaveris on. :)
Sun täytyy puhua sille pojalle ensin siten, ettei se tyttöystävä ole siinä. Kun tilaisuus tulee, niin mene ja puhu sille.
Kysy häneltä, hylkääkö tämä sinut hänen tyttöystävänsä vuoksi? Kerro kuinka tärkeä tämä poika on ja että et halua väliesi menevän.
Jos tämä poika jättää sinut ystävänä hänen uuden tyttöystävänsä vuoksi, anna hänen mennä.
Koska sinun ei kannata olla hänen kanssaan, jos hän tekee väärin sinulle.
Paras vaihtoehto on kuitenkin mennä puhumaan kuraattorille, koska tuo ettei hän puhu sinulle tai katso silmiin, on syrjimistä. Se on vakava asia. Tällä keinolla voisitte kaikki kolme päätyä keskustelemaan kuraattorille ja saada tunteet puhuttua. Koska hän ei voi tällöin olla hiljaa ja jos asia alkaa vaivaamaan sinua paljon, tämä on paras ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867