Parasta aikaa pelataan Welsh Openin finaalia Ding-O'Sullivan. Tauolle mentiin O'Sullivanin 7-1 johdossa!
"jos Ding tätä ja Ding tuota, niin olis vielä mahdollisuuksia" Miten voi selostaja olla niin puolueellinen ja oman suosikkinsa takana! Ärsyttävää kuunnella tuollainen!! Pasanen kehiin ja heti!!
Welsh Open
Welsh Open
2
185
Vastaukset 2
- my147
Ding räväytti pari satasta heti loppujakson alkajaisiksi, mutta Ronnie teki viimeiseksi 147 ja se loppui siihen. Tottakai me kaikki toivomme pelaajien pelaavan omalla tasollaan ja hyvin. Kun Ding pelasi kuin vasta-alkaja, niin kaikki toivoivat hänen piristyvän ja alkavan pelata. Ei se ole puolueellisuutta. Minulle ainakin on ihan yksi lysti sinänsä, kuka minulle tuntematon suuruus ne rahat kuittaa, haluan nähdä kunnon peliä.
- Keppi ilmasahaa
Mukava on ollut Ronnien peliä tänä talvena katsoa, kun homma on taas kulkenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???522457Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031606- 1171318
- 1351134
- 751013
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89993Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18827- 118763
- 33714
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä24702