profiili yhä "hakemassa" seuraa ???

kilttityttö

Pari viikkoa sitten tapasin tämän miehen ja meillä loksahti heti kemiat yhteen. Nyt on sitten tapailtu sen parin viikon aikana melkein 10 kertaa, eli usein. Öitä on vietetty yhdessä ja seksiäkin ollut.

Aika nopeasti, jo parien treffien jälkeen aloin vihjailla profiilien poistosta, joka meni kuuroille korville vielä silloinkin, kun viikon päästä kerroin poistaneeni omani. Hänellä se näyttää yhä olevan tuolla...

En ole halunnut painostaa tunteista puhumisella, koska mies on ns. ikisinkku sanojensa mukaan, vaikka lapsiakin on siunaantunut. Tämä tehtiin ensitreffeillä heti selväksi, eli avioliittoon emme tähtää. Mielestäni parisuhteessa voi olla näinkin ja todella ihanaa meillä on ollutkin.

Kaikki olisi hyvin, jos voisin olla varma, ettei hän samalla hae minua "parempaa" seuraa... Kysyin asiasta suoraan ja hän sanoi, ettei ole aikaa tapailla kuin yhtä naista kerrallaan. Ja kun hieman painostin lisää, hän alkoi epäillä, ettei ole ehkä sopivaa seuraa minulle. Se pelästytti ja peräännyin. En halua menettää häntä. En ole todella pitkään aikaan tuntenut oloani niin hyväksi, kuin hänen käsivarsillaan.

Tämäkin mietityttää: Alussa hän hakeutui kovasti suutelemaan ja hyväilemään, nyt minä teen kaikki aloitteet. On hän toki sanonut, että tykkää kun nainen ottaa ohjat, mutta tulee kiusallinen olo, että olen tässä suhteessa vain se innokkaampi osapuoli. Kun teen aloitteen, hän on kyllä heti mukana, ei ikinä torju ja pikemminkin se olen minä, joka esim. lopettaa suutelemisen. Olenko tästä siis turhaan huolissani?

Ettei tästä saa väärää kuvaa, täytynee mainita, että meillä ei ole pelkkä seksisuhde. Käymme ravintolassa, elokuvissa ja kävelyllä ja viihdymme myös sohvalla sylikkäin tv:tä katsellen.

Valittelenko täällä turhaan ja liian aikaisin, vai miltä kuulostaa, onko huoleni aiheellista? Suurin huoli tässä on tietysti tunteet... olen päätäpahkaa rakastumassa, vaikka kuinka yritän ajatella järjellä, että tältä mieheltä en sormusta tule saamaan.

16

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiskisu

      Et valita turhaan etkä liian aikaisin. Teillä on ollut seksiä. Sen jälkeen osaa jo tehdä päätöksen onko tämä se ihminen jota olen etsinyt vai jatkanko etsimistä.

      Sinä päätät, mihin tyydyt. Älä tee enää aloitteita, ja jos hän pyytää tapaamista, kerro että ette voi tavata koska hän etsii edelleen seuraa. Ei siinä kummempaa.

      • sinisilmä

        tossa tavassa käy hyvin tai huonosti tai hyvinhuonosti kun lukee sun tekstiä ja sieltä hyppää silmään "päätäpahkaa rakastumassa".

        toivottavasti sulle käy hyvin sillä mulle kävi hyvinhuonosti vastaavanlaisessa tilanteessa eli mies "roikotti" ilmoitustaan, en sitä pyytänyt poistamaan, omani otin ja menin luottamaan...


    • mies.

      Oot sille pelkkä pano. Ei tuo halua sitoutua ja olet vähän liian päälle käyvä joten mies pelästyi että ei saa panna enää muita naisia. Vapaus tehdä ja mennä miten haluaa loppuu jos alkaa sun kanssa olemaan vakituisesti.

    • orpo mutten orja

      Voi sinua poloinen,..Jätä se mies heti paikalla, olet hänelle vuorossa oleva hoito. Kun sinä saat vihiä, että sillä on muitakin, niin se häipyy sen siliän tien ja sinä jäät tunnekoukkuun rikkinäisenä nuolemaan haavojasi. Ei se, että vietätte muutenkin aikaa yhdessä sano vielä mitään. Nämä pelimiesauervaarat pystyvät näyttelmään tosissaan parisuhteessa olevaa, mutta vähät välittävät sinun tunteistasi.

      Hälykellojen pitäisi aina soida, kun tuollaisia seikkoja tulee esiin mitä mainitsit. Kaikki ei todellakaan ole ok. Jalat alle ennen kuin olet kaulaasi myöten mennyt. Ikisinkku tarkoittaa naristista luonnetta, joka ei koskaan pysty sitoutumaan ja pettää aina. Muita haetaan jatkuvasti ja kierroksessa saattaa olla muutama muukin vaikka ihan vain satunnaisesti, jos olet nyt tällä hetkellä se ykkönen, pian voit olla kakkonen ja lopuksi et mitään vaan pelkkä inhokki.

    • kilttityttö

      Todella hyviä vastauksia, kiitos niistä. Eihän ne mukavaa luettavaa tietenkään olleet. Olisipa joku ollut positiivinenkin.
      Mietin vielä tätä, että todella rehellinen tämä mies kuitenkin on. Testasin häntä. Vastasin valeprofiililla hänen ilmoitukseensa ja pari päivää myöhemmin kysyin, oliko hän saanut naisilta postia. Vastasi sanatarkasti, millaisen viestin oli saanut ja ettei kiinnostanut.
      Muitakin vastaavia asioita ollut, joilla olen häntä testaillut. Aina mennyt puhtaasti läpi ja ollut rehellinen. Rehellinenhän hän on ollut siinäkin, että heti alkuun teimme selväksi, ettemme kumpikaan hae mitään vakavaa.
      Minä Se tässä nyt olen sanojani pyörtämässä, kun on alkanut olla tunteita mukana.

      Itse tiesin, mihin pääni työnsin ja irti en pääse. Nuollaan haavat sitten myöhemmin. Elämä ja rakkaus on riskiä ja sydänsurut kertovat sitten joskus, että olen rakastanut.

      • 16- kesää

        Niin, sanon tämän nyt vielä kerran, että vaikka hän vastasikin kieltävästi valeprofiiliisiisi, niin on voinut tehdä sen vain siksi, että se ei ollut kuvallinen tai hän tosiaan haluaa nyt ensin keskittyä sinuun, mutta myöhemmin iskee se halu taas treffata muita. Jo se hyvä ystävä, että mies ei poista profiliaan sivulta vaan vastailee edelleen siellä kieltävästi kertoo siitä, että hän ei ole luotettava, eikä valmis sitoutumaan vaan pitää takaportin avoinna.

        Muistuksena vielä, että narsistipelimiehet ovat HUOM...erittäin, erittäin taitavia..et huomaakaan kuinka tuo alkurehellisyys äkkiä muuttuukin aivan joksikin muuksi. Ole tarkkana pienemmästäkin eteesi tulevasta oudosta käytöksestä. Ja..jos hän on sinun suhteesi tosissaan, niin hän poistaa profiilinsa, se on ainakin hyvä merkki rehellisyydestä. Muussa tapauksessa, jos hän ei halua sitä poistaa ja keksii sen pitämiselle syitä, niin silloin tiedät mihin olet ryhtymässä. Auervaara rikkoo aina todella syvältä sydämiä ja osaa tehdä sen pohjia myöten, joten sanontasi "olen rakastanut" ei silloin toteudu, koska olet rakastanut valhetta, kuorta, jolle olit vaan pelkkä esine.

        Toivotan sinulle kuitenkin mitä parhainta onnea ja toivottavasti et tule pettymään. Kerro myöhemmin miten kävi :)


      • 13-10
        16- kesää kirjoitti:

        Niin, sanon tämän nyt vielä kerran, että vaikka hän vastasikin kieltävästi valeprofiiliisiisi, niin on voinut tehdä sen vain siksi, että se ei ollut kuvallinen tai hän tosiaan haluaa nyt ensin keskittyä sinuun, mutta myöhemmin iskee se halu taas treffata muita. Jo se hyvä ystävä, että mies ei poista profiliaan sivulta vaan vastailee edelleen siellä kieltävästi kertoo siitä, että hän ei ole luotettava, eikä valmis sitoutumaan vaan pitää takaportin avoinna.

        Muistuksena vielä, että narsistipelimiehet ovat HUOM...erittäin, erittäin taitavia..et huomaakaan kuinka tuo alkurehellisyys äkkiä muuttuukin aivan joksikin muuksi. Ole tarkkana pienemmästäkin eteesi tulevasta oudosta käytöksestä. Ja..jos hän on sinun suhteesi tosissaan, niin hän poistaa profiilinsa, se on ainakin hyvä merkki rehellisyydestä. Muussa tapauksessa, jos hän ei halua sitä poistaa ja keksii sen pitämiselle syitä, niin silloin tiedät mihin olet ryhtymässä. Auervaara rikkoo aina todella syvältä sydämiä ja osaa tehdä sen pohjia myöten, joten sanontasi "olen rakastanut" ei silloin toteudu, koska olet rakastanut valhetta, kuorta, jolle olit vaan pelkkä esine.

        Toivotan sinulle kuitenkin mitä parhainta onnea ja toivottavasti et tule pettymään. Kerro myöhemmin miten kävi :)

        Totta. Nuo heput ovat ovelia. Jos valeprofiili on kuvaton, ei heitä todellakaan kiinnosta. Eihän silloin tiedä, kuka on vastassa. Itse olin samassa tilanteessa pari kk sitten. Kuvaton valeprofiili sai ystävällisen "ei kiitos, ei kiinnosta"-vastauksen ja kuvallisena samassa palvelussa olevan ystäväni kanssa halusi sopia treffejä....

        Aloittajalle kysymys, halusitko rehellisiä kommentteja vai vain positiivisia kommentteja??? Kaikkea ei voi yleistää ja jokainen on yksilö jne. Mutta ainakin itselläni noilla 'merkeillä' hälytyskellot kilkattaisi. Ellei tyydy avoimeen, kevyeen seksisuhteeseen ja hyväksy sitä sellaisenaan. Voihan se joskus muuksikin muuttua. Tai sitten ei?


      • Vihreäsilmäinen

        Jos et vaistoaisi jonkin olevan vialla orastavassa suhteessanne, tuskin muuten tänne kirjottaisit?

        Mitä pidempään suhdetta jatkat, sitä enemmän kiinnyt/ihastut, sitä suurempi pettymys myöhemmin ja sitä enemmän satutat itseäsi. Toivottavasti olen/olemme väärässä ja kaikki menee hyvin. Pidä silmäsi auki.Toivottavasti kaikki menee hyvin....
        Onnea.


    • Lue huolella oma tekstisi:

      "mies on ns. ikisinkku"
      "avioliittoon emme tähtää"
      "ei ole aikaa tapailla kuin yhtä naista kerrallaan"
      "hän alkoi epäillä, ettei ole ehkä sopivaa seuraa minulle"
      "olen tässä suhteessa se innokkaampi osapuoli"
      "emme kumpikaan hae mitään vakavaa"

      Olet lähtenyt peliin, jota pelataan noilla ehdoilla, mitään enempää sinulle ei ole luvattu eikä sinun kannata odottaa.

      Ja: "meillä ei ole pelkkä seksisuhde. Käymme ravintolassa, elokuvissa ja kävelyllä ja viihdymme myös sohvalla sylikkäin tv:tä katsellen."

      Ymmärrät kai, että "pelkkä seksisuhde" harvoin on sellainen, että tavataan vain sen seksin verran? Kyllä tuo ihan klassiselta seksisuhteelta kuulostaa: hauskanpitoa ilman sitoumuksia. Missä ei siis sinänsä ole yhtään mitään vikaa, mutta oletko varma, että haluat pelata näillä säännöillä?

    • Mimmi

      Hän ei ole sinuun yhtä ihastunut kuin sinä häneen. Jos haluaisi tosissaan olla kanssasi, ei etsisi seuraa netistä. Joskus ei vain halua nähdä ja ymmärtää asioita niinkuin ne ovat....jos kaikki olisi kunnossa ja niinkuin pitäisi, et kirjoittaisi suhteestanne tänne.....

      Viihdyt hänen seurassaan? Nauti siitä niin kauan kuin sitä kestää, ehdot tiedät ja pidä ne mielessäsi sekä silmäsi auki. Niin, äläkä kuvitttele muuta.

    • kilttityttö

      Eilen kävelimme kultasepänliikkeen ohi ja hän kaappasi minut syliinsä ja suuteli ja kysyi, ostetaanko heti kihlat.

      Kyllä on julmaa peliä, jos peliä on, koska sydämeni oli tuolla hetkellä pakahtua onnesta.

      Olette silti kaikki oikeassa, vaaranmerkkejä on liikaa. En vain osaa päästää irti. En enää. Olisi pitänyt tehdä niin jo, nyt ei enää ole voimia luopua.

      • Mimmix

        Eräänlainen vaaranmerkki myös tuo, jos tosissaan olisi parin viikon tuttavuuden jälkeen kihloja hankkimassa...

        Ihan uteliaisuudesta, minkä ikäisiä olette?


      • Kiskisu

        No mitä vastasit, kun kysyi, ostetaanko kihlat?

        Olisit laittanut kaverin vastaamaan sanoistaan. Tuskin olisi mitään ostanut.


      • Niinnn

        Lainaus aloitusviestistä: "Tämä tehtiin ensitreffeillä heti selväksi, eli avioliittoon emme tähtää. Mielestäni parisuhteessa voi olla näinkin ja todella ihanaa meillä on ollutkin."

        Ja sitten olisit menossa kihloihin jo parin viikon tuttavuuden jälkeen?

        Kannattaiskos tutustua toiseen ensin kunnolla? Tuo muutama viikko on varsin lyhyt aika mihin suhteeseen tahansa. Varsinkin, jos toisella on vielä 'haku päällä'.


    • Pettynyt n

      Aika täynnä tuntuu olevan toi treffisivusto niitä miehiä, jotka on "ihastunut", mutta samalla käy katselemassa, jos vaikka parempi löytyis.. Missä on se rehellisyys?? Mulle riittäisi yksi sopiva mies, jolle riittäisi yksi nainen.. Ehkä vielä kerran koitan..

    • 32 vee

      Onko pako mennä sänkyyn heti kun tapaa. Ja jos sun mielestä on kemiaa niin ei välttämättä miehen mielestä koska se haluaa vain seksiä. Jos se oli ssinusta tosissaan kiinnostunut niin ei sillä olis mitään profiileja enää.
      Naiset on hirveän jakorasioita nykyään.

      Minäkin tapasin naisen ja se heti halusi antaa minulle vaikka en mitään siihen viittaavaa sanonut, suuttui sitten kun en halunnut panna sitä 2 tapaamisen jälkeen. Onk se niin et naiset e kestä jos mies ei halua heti seksiä, yritin selittää että vois ensin tutustuu kunnolla mut nainen lopetti yhteydenpidon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe