Tavoitteenani olisi nostaa painoni alipainosta normaalipainoon ja kyselisinkin vinkkejä. Pituutta 180 ja painoa tällä hetkellä 59. En harrasta säännöllisesti liikuntaa, mutta kävelytän koiraani paljon ja liikun pienten lasteni kanssa jonkin verran.
Syön suunnilleen näin:
Aamupala n. klo 7:
- puuroa (reilu 1dl hiutaleita)
- sekaan about 100g jugurttia tai raejuustoa
- paljon pakastemarjoja
- lasillinen rasvatonta maitoa
- joskus hedelmä
Lounas klo 11 (työpaikkaruokalassa):
- lämmintä ruokaa lautasmallin mukaan
- salaattia ja kastiketta
- lasillinen rasvatonta maitoa
Välipala joskus kun sopiva tauko tulee:
- hedelmä
- iso kourallinen pähkinöitä (ehkä 0,5-1dl) tai vaikka jugurtti, leipä, karjalanpiirakka, Elovena-välipalakeksi tms.
Päivällinen n. klo 17:
- samalla tavalla kuin lounas
- joskus jälkkäriksi esim. kiisseliä tai rahkaa jos olen lapsille tehnyt
Iltapala joskus kahdeksan jälkeen:
- purkillinen maitorahkaa tai luonnonjugurttia
- vauvojen hedelmäsose (Piltti, Bona jne.), mehukeittoa tai hilloa
- hedelmiä tai marjoja
- reilu kourallinen pähkinöitä
Tämän lisäksi tulee välillä naposteltua illalla jotain. Napostelut ovat ihan laidasta laitaan, paprikasta suklaaseen ja pähkinöistä juustoihin. Niin ja välillä iltapalaksi tulee syötyä jotain herkkua, kuten vaikka pullaa tai pasteijaa.
Olisiko vinkkejä mitä tähän voisi lisätä? Nykyisillä syömisillä painoni pysyy paikallaan, mutta en saa sitä nostettua normaaliin.
painoa lisää?
avun tarpeessa
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244