Näinköhän trendikkäät nuoret naiset kokevat minut?

Mies1985 _

Kävin äsken mummon luona serkun perhettä katsomassa. Sattumalta siellä oli toinenkin serkku eri perheestä, joka kasvoi vauvasta aikuiseksi samassa kylässä kuin minä. Nyt hän lienee alle 22 ja opiskelee ulkonäkökeskeistä alaa.

En ensin tajunnut serkun olevan siellä koska ei kuulunut mitään. Sitten näin hänet ja huomasin miten tällingissä hän on. Istuin keittiön pöytään, missä olemme joka talvi, kevät, kesä ja syksy ja katsoin serkkua ja tervehdin. Hän katsoi muualle eikä vastannut. Kohta hän menikin sitten olohuoneeseen muiden seuraan eikä sanonut minulle sanaakaan koko aikana.

Pari kuukautta sitten lähetin hänelle synttärionnittelun tekstiviestillä eikä hän vastannut siihen mitään.

8

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30+3

Ei minun serkku tytöt ole puhuneet minulle 10 vuoteen. Tietävät että olen ätmi ja ei ne ottaneet edes facebook kaveriksi kun ottivat mun veljeni jolla naisia on piisannut.

• Putinko tänne?

Heheh. Helpompaa, kun et enää tapaile sukua vahingossakaan, sukuriita on valmis. Toivottavasti Putin tulee ja puuttuu asiaan. :D:D:D

• hgfghjjgh

Olisit vähän ärsyttänyt moista ylimielistä huoraa. Ei sun tartte sellaisen oikkuja sietää.

• moi vaan, etkö tunne

Inhottavaa kuulla miten kylmästi ihmisiä ignoorataan ja sitä kautta demonisoidaan täysin ilman omaa syytä. Se on surullista. Suomalaisten pahin ominaisuus on ignooraus ulkonäön perusteella. Toiseksi sairain asia on "jännien" miesten suosiminen parisuhdemarkkinoilla.

No on meikit löydetty ja laitettu pillulle hyvä hinta. Toivottavassti mokkapanija tai etnoastuja on serkkusi poikaystävä tulevaisuudessa.

• ASDASDASDAS

Voi tätä kateellisuuden määrää täällä tässä keskustelussa ja muualla palstalla! Jos ette saa naista, se ei ole kenenkään muun vika kuin TEIDÄN ITSENNE!

• 6rf78uu

Kyllä kyllä, on Mies1985:n oma vika, että tuo nainen ei vastaa tervehdykseen. Tuo nainen ei ole itse vastuussa omasta käytöstapojen puutteestaan. Kaikin puolin järkevän viestin kirjoitit.

• sori et kiinnosta
        6rf78uu kirjoitti:

Kyllä kyllä, on Mies1985:n oma vika, että tuo nainen ei vastaa tervehdykseen. Tuo nainen ei ole itse vastuussa omasta käytöstapojen puutteestaan. Kaikin puolin järkevän viestin kirjoitit.

Poistuminen paikalta olisi voinut viedä asiaa eteenpäin. Kyseinen nainen kuitenkin oli varmaan pettynyt siihen, ettei kokenut miestä seksuaalisesti viehättävänä, eikä hänellä ole ollut tapana tervehtiä miehiä, joita ei halua lähestyä. Näitä naisia on paljon, mutta jos olisi poistunut paikalta räväkästi ja ilmoittamatta kysymysmerkit olisi jääneet kyseisen naisenkin eteen leijumaan.

• asemasi laumassa

Muut ihmiset näkevät sinut mielenterveysongelmaisena, ylipainoisena, kaverittomana luuserina ja siksi kohtelevat sinua noin. Jos he pitäisivät sinua yhtään minään olisi käytös aivan erilaista. On epäloogista että kaltaistasi huonoa miestä kohtaan ei tarvitse osoittaa minkäänlaisia käytöstapoja kun taas huonoa naista eli monen nussimaa huoraa pitäisi kohdella kuin ihmistä. Sinä olet hullu ja serkkusi on huora ja molemmat ovat perinteisesti halveksittavia olentoja.

Ihmiset ovat kuin susia ja sinä olet selvästi lauman omega joka kerjää muilta armopaloja.

http://www.tunturisusi.com/laumaelain.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      100
      2603
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1616
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1002
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      43
      897
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      117
      876
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      736
    Aihe