Miten teidän logiikalla on mahdollista, että naiset

idiootit!!

yhtä aikaa saa miehen milloin vain haluaa, mutta samalla vain pieni osa naisista on haluttavia, eikä "rumaa, vanhaa suomilehmää" huolisi kukaan? Ymmärrän, että tänne kirjoittaa ihmiset, jotka on keskimäärin huomattavasti normaalia tyhmempiä, mutta ettekö tosiaan itse näe tuossa mitään epäloogisuutta?!!

Tajutkaa nyt jo, ettei se kumppanin saaminen ole naiselle yhtään sen helpompaa, aivan yhtä paljon täällä on sinkkunaisia kuin miehiäkin!

21

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikki miehet

Mies haluaa sellaisen naisen kuin haluaa. Nainen kompromissin kautta saa ainakin vähän huonomman miehen, mutta mies ei. Miehen ei periaatteessa kannata siis tehdä kompromissia, vaan etsiä sielullisesti samantapaista naista. Jos kyseinen nainen on kaunis, sille ei mahda mitään. Vain osa miehistä haluaa kauniita naisia, eikä heidän tilanne ole välttämättä sen hankalampi.

• noeivarmaantipu

"Tajutkaa nyt jo, ettei se kumppanin saaminen ole naiselle yhtään sen helpompaa"

No tietenkin se on. Ainakin kun otetaan ikärajaksi vaikka 50 vuotta.
      Miehiä nyt vaan on enemmän kuin naisia alle 50v ikäisissä. Vanhainkodeissa ja eläkeläiskerhoissa suhdeluku onkin sitten toisinpäin.

"aivan yhtä paljon täällä on sinkkunaisia kuin miehiäkin! "

Keskimäärin ehkä, mutta ikäluokissa joissa kumppania etsitään, on miehiä selvästi enemmän.

• ...

Joo, mutta hyvin harva mies haluaa edes yli 30-vuotiaan naisen, saati sitten 50-vuotiaan! Kiva tietysti sille 20-vuotiaalle kaunottarelle, mutta me muut olemme sitten vielä huonommassa tilanteessa kuin miehet!

• sfawasdsdd
        ... kirjoitti:

Joo, mutta hyvin harva mies haluaa edes yli 30-vuotiaan naisen, saati sitten 50-vuotiaan! Kiva tietysti sille 20-vuotiaalle kaunottarelle, mutta me muut olemme sitten vielä huonommassa tilanteessa kuin miehet!

No itse olen 30v. ja ei ole hankaluuksia saada miestä kuin miestä vaikka ikää olisi 18v.. Tosin itse en kyllä näistä teineistä (18v) innostu, mutta panokaveriksi 20-kymppiset käyvät. Seurusteluun 30-35v.

• Alaluokasta kajahti
        sfawasdsdd kirjoitti:

No itse olen 30v. ja ei ole hankaluuksia saada miestä kuin miestä vaikka ikää olisi 18v.. Tosin itse en kyllä näistä teineistä (18v) innostu, mutta panokaveriksi 20-kymppiset käyvät. Seurusteluun 30-35v.

Luonnollisesti nämä miehet ovat WT-roskaväkeä. Kunnon mies ei kelpuuta vanhaa nussittua naista.

• Nainen isolla N:llä
        Alaluokasta kajahti kirjoitti:

Luonnollisesti nämä miehet ovat WT-roskaväkeä. Kunnon mies ei kelpuuta vanhaa nussittua naista.

Neitsyffrigidimies pelkää seksuaalisuuttaan ja ylevöittää sen joksikin luokkakysymykseksi.

Voi lol.

• Tuplavaikeaa

Muista myös se, että naiset ovat vain seksin perässä. Ja se, että naiset inhoavat seksiä eivätkä nauti siitä yhtään, vaikka väittävätkin niin, vaikkeivät väitäkään.

• ghbvb

Miehet ovat vain seksin perässä, naiset haluavt pysyvämpää, parisuhteen perheen jne.

• -M-

Vaikeaahan se naisille tuntuu olevan kun mitään ei viitsitä tehdä asian eteen. Tiskaaminenkin on vaikeaa jos on kädet sidottuna selän taakse. Ei pidä kuitenkaan sekoittaa sitä todelliseen vaikeuteen.

• montako sormusta on?

Parisuhde tekee miehestä henkisen nynnerön at-miehen jolta vain lopuksi menee koko omaisuus naiselleen. Ekana puolet parisuhteen aikana, sitten loput virallisen eron kautta.

Olkaa iki-onnellisia te miehet joilla on seksiä ilman parisuhteen taakkaa eli niitä säätöjä, pano-ystäviä, panobuddyjä ja mitä näitä kaikkia nykyään onkaan ettei ammattinaisilla tarvii käydä.

• Just näin

''Ekana puolet parisuhteen aikana, sitten loput virallisen eron kautta.''

Ei sitä naimisiin tartte mennä. On se avoliittokin parisuhde ja vaikka asuis erillään niin sekin on parisuhde.

• Rahalla ei saa

Voivoi: avioerossa omaisuus tasataan eli kummallekin yhtä paljon, oli se rikkaampi sitten mies tai nainen. Eli nainen ei aina voi kaikkea omaisuutta viedä vain koska on nainen. Jos et ole koskaan kuullut avioehdosta niin suosittelen tutustumaan aiheeseen. Itse tekisin sen, vaikka aviomiehelläni olisi miljardeja tilillään, en nimittäin halua häneltä yhtään mitään jos ero tulee. En niin mitään.

• .....

Lisäksi loogisuutta saa etsiä ideasta, että naiset ovat lähtökohtaisesti miehiä arvokkaampia, mikä näkyy naisten miehiltä saamassa huomiossa. Suurin osa tuosta huomiosta selittyy miesten seksuaalisilla tarpeilla eli miehet haluaisivat naisilta seksiä. Seksiin suostuvat naiset on palstan termein spermaviemäreitä. Miten ihmeessä viemärit on arvokkaampia kuin viemärinkäyttäjät?

• -M-

Jos minä saisin naisilta huomiota, josta osa johtuisi naisten seksuaalisista tarpeista ja osa olisi halua tutustua vakavammalla mielellä, niin tietysti arvoni olisi suurempi kuin nyt kun kukaan nainen ei huomioi eikä kiinnostu missään mielessä. Eikö tämä ole loogista jos mikä?

• ....
        -M- kirjoitti:

Jos minä saisin naisilta huomiota, josta osa johtuisi naisten seksuaalisista tarpeista ja osa olisi halua tutustua vakavammalla mielellä, niin tietysti arvoni olisi suurempi kuin nyt kun kukaan nainen ei huomioi eikä kiinnostu missään mielessä. Eikö tämä ole loogista jos mikä?

Eli jos naiset käyttäisivät sinua hyväkseen, olisit arvokkaampi? Minä en käytä ihmisiä hyväkseni juuri sen vuoksi, ettei ihmiset ole koskaan niin arvottomia, että heitä saisi hyväksikäyttää.

• -M-
        .... kirjoitti:

Eli jos naiset käyttäisivät sinua hyväkseen, olisit arvokkaampi? Minä en käytä ihmisiä hyväkseni juuri sen vuoksi, ettei ihmiset ole koskaan niin arvottomia, että heitä saisi hyväksikäyttää.

Edellinen vastaukseni sisälsi kommentin juurikin tuosta asiasta, kuten varmasti huomasit. En nyt suotta viitsi kirjoittaa samaa enää uudelleen.

• Ikisinkku M

Kyllä jos nainen ei saa miestä on se sen naisen itsekkyyden syytä. Eksyin maajussille morsian -sivustolle ja aika huvittavaa siellä(kin) huomata kuinka miehet positiivisesti kehuu naisia ja naiset vaan tyypillisesti valittaa.

Vilja tahtoo palvelijan remontoimaan ränsistynyttä maatilaansa:

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1858700/maajussitar-vilja-haluan-miehen-tekemaan-toita

Paulan sulhaset ei painaneetkaan kahta vuoroa:

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1861646/maajussitar-pettyi-sulhastensa-puhtiin---joutui-yksin-illaksi-toihin

Veikossa on lisäksi se vika että on liian siisti (käy suihkussa aamuisin):

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1863604/maajussitar-paula-suositteli-veikolle-osallistumista-toiseen-ohjelmaan

• Niin, nuo maajussit sun muuthan ovat ihka oikeata tosi-tv:tä ilman minkäänlaista käsikirjoitusta tai näyttelemistä. Ja niihin hakeutuu alun alkaenkin täysin normaaleja ihmisiä. Eli niiden pohjalta kannattaa nimenomaan luoda käsityksensä siitä, millaisia naiset ovat.

No, jos itse olisin miesvihaaja niin toteaisin, että ainakaan maajussinaiset eivät ole koskaan jääneet kiinni lapsiin sekaantumisesta...

• lkijuygtedsdfgb

Vuosi 2014 ja joku on niin tyhmä, että luulee tosi-tv:n olevan totta! :D

Nainen jää yksin, jos ei ole tarpeeksi hyvännäköinen. Asia on täysin yksinkertainen, eikä siitä ole poikkeuksia.

• Ei naisen yksinjääminen ole itsekkyyttä. Se ei ole niin yksinkertaista.

• Sillä miehen logiikalla se juuri on mahdollista :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe