eines

tarkoitus?

Miksi syötte eineksiä? mikä on siihen johtanut? Asutteko yksin, puolison kanssa vai syötättekö sitä myös lapsille? Vastauksia kiitos, kehittävää keskustelua

8

291

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkua napaan

Koska eines on ylivertainen makunsa suhteen ja terveellisenä elintarvikkeena myös paras vaihtoehto.

• miesmiesmiesmiesmies

Se on helppoa ja nopea, varsinkin kun sen lämmittää mikrossa.

En ehdi enkä jaksa tehdä enää pitkän työpäivänä jälkeen itse ruokaa. Enkä oikein osaakaan. Lapsuudenkodissakin syötiin yleensä eineksiä ja kai se jäi tavaksi? Äiti ei ainakaan opettanut tekemään mitään ruokaa.

Kuulemma eineksissä on myös ravintosisältö varmasti kohdallaan: käytetty hyvää eli pehmeää kasvirasvaa ja sitäkin kohtuullisesti, ja suolan määrä on hallittu toisin kuin kotiruoassa. Siinähän ne tärkeimmät terveysasiat kai onkin? Lisäaineet ei taida niin vaarallisia olla? Ei kai viranomaiset antaisi meidän mitään liian vaarallista syödä?

Asun yksin. Olen eronnut yhden lapsen etävanhempi. j

• diu diu

Miten pitkä on sun pitkä työpäivä???

• vähäruokainen n

Töissä on helponta ostaa eines ja lämmittää se mikrossa. Työpaikat vaihtuu päivittäin eikä aina ole edes jääkaappia, eväät ei säily päivää.
      Kahviloissa syöminen tulee kalliiksi pidemmän päälle.
      Mukana kulee aina kuppikeittopusseja; helppoa evästä.
      Asun yksin, teen töitä paljon, lapsille tein aikoinaan kunnon kotiruokaa. Nykyisin
      teen illalla jos jaksan.
      Eineksistä toki suosin parhaita, ei roiskeläppää/lihapiirakkaa ikinä.

• ei-nes

Söin eineksiä, kun en hallinnut ruoanlaiton perustekniikoita. Kun ne muutamat tarvittavat jipot oppi sujuvasti tekemään, einesten syönti jäi.

Toki väliin saatan syödä jonkun pussipastan tai -keiton, mutta senkin tuunaan poikkeuksetta lisäämällä tuoretuotteita ja/tai maukkaita proteiinilähteitä.

Töissä lämmitän mikrossa einesten asemesta itse tehtyjä ruokia. Laatikot ja padat sekä keitot ovat vallan mainioita vielä uudelleenlämmityksen jälkeenkin.

• Ihan ite 2 v

Onko sulla joku pakottava tarve tehdä kaikki itse?

• diu diu

Urpo

• mqmqmqmqmqmqmqmqmqmq

Koska asun yksin ja olen masentunut .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1726
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1121
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1073
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1065
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1004
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      822
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe