eines

tarkoitus?

Miksi syötte eineksiä? mikä on siihen johtanut? Asutteko yksin, puolison kanssa vai syötättekö sitä myös lapsille? Vastauksia kiitos, kehittävää keskustelua

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkua napaan

Koska eines on ylivertainen makunsa suhteen ja terveellisenä elintarvikkeena myös paras vaihtoehto.

• miesmiesmiesmiesmies

Se on helppoa ja nopea, varsinkin kun sen lämmittää mikrossa.

En ehdi enkä jaksa tehdä enää pitkän työpäivänä jälkeen itse ruokaa. Enkä oikein osaakaan. Lapsuudenkodissakin syötiin yleensä eineksiä ja kai se jäi tavaksi? Äiti ei ainakaan opettanut tekemään mitään ruokaa.

Kuulemma eineksissä on myös ravintosisältö varmasti kohdallaan: käytetty hyvää eli pehmeää kasvirasvaa ja sitäkin kohtuullisesti, ja suolan määrä on hallittu toisin kuin kotiruoassa. Siinähän ne tärkeimmät terveysasiat kai onkin? Lisäaineet ei taida niin vaarallisia olla? Ei kai viranomaiset antaisi meidän mitään liian vaarallista syödä?

Asun yksin. Olen eronnut yhden lapsen etävanhempi. j

• diu diu

Miten pitkä on sun pitkä työpäivä???

• vähäruokainen n

Töissä on helponta ostaa eines ja lämmittää se mikrossa. Työpaikat vaihtuu päivittäin eikä aina ole edes jääkaappia, eväät ei säily päivää.
      Kahviloissa syöminen tulee kalliiksi pidemmän päälle.
      Mukana kulee aina kuppikeittopusseja; helppoa evästä.
      Asun yksin, teen töitä paljon, lapsille tein aikoinaan kunnon kotiruokaa. Nykyisin
      teen illalla jos jaksan.
      Eineksistä toki suosin parhaita, ei roiskeläppää/lihapiirakkaa ikinä.

• ei-nes

Söin eineksiä, kun en hallinnut ruoanlaiton perustekniikoita. Kun ne muutamat tarvittavat jipot oppi sujuvasti tekemään, einesten syönti jäi.

Toki väliin saatan syödä jonkun pussipastan tai -keiton, mutta senkin tuunaan poikkeuksetta lisäämällä tuoretuotteita ja/tai maukkaita proteiinilähteitä.

Töissä lämmitän mikrossa einesten asemesta itse tehtyjä ruokia. Laatikot ja padat sekä keitot ovat vallan mainioita vielä uudelleenlämmityksen jälkeenkin.

• Ihan ite 2 v

Onko sulla joku pakottava tarve tehdä kaikki itse?

• diu diu

Urpo

• mqmqmqmqmqmqmqmqmqmq

Koska asun yksin ja olen masentunut .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2498
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      82
      1120
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe