Moro!
Pohjustetaan pikkusen. Olen 22- vuotias mies ja olen päättänyt hakeutua rauhanturva tehtäviin. Alkuun on tietysti kunnon kohotus vaihe. Olen kuntoillut noin 4kuukautta nytten ja kunto on selvästi noussutkin.
Tänään kävin lenkillä muutama tunti sitten. Otin alkuun ihan kevyellä hölkällä alkulämmön päälle ja sen jälkeen aloin juoksemaan minulle "normaalia" vauhtia. Kilometrin kohdalla katsoin sykemittaria ja se näytti 205 lyöntiä minuutissa ja olokin oli sen mukanen joten päätin lopettaa.
Mikä voi yhtäkkiä tehdä tämmösen sykkeen nousun? En tunne itseäni kipeäksi ja kaikki tuntuu muutenkin normaalilta.
Syke taivaissa.
3
151
Vastaukset
- ruoska76
No jos tuo edellä mainittu toistuu usein,,,niin lääkäriin sitten vaan, eihän toi todellakaan normaalia ole.
- lääkäriin mee
Joko mittarin virhelyönti mikä nyky mittareissa on harvinaista. tai rytmihäiriö mikä kohotti lukemaa. Tämä ei tarkoita että se olisi välttämättä vaarallista, joillekin niitä vain tulee.
Mutta tutkittava se on jos toistuvaa rasituksessa. - 12+6
Olen 43v ja viikko sitten kävi suurinpiirtein samalla tavalla. Syke käyttäytyi täysin poikkeuksellisesti, minuutin jälkeen se oli jossain 160:ssa ja jatkoi 170:n (mun max 185). Pidin pari kävelytaukoa varmistaakseni että mittari toimi oikein, syke laski kävellessä ja ponnahti taas taivaisiin kun suurinpiirtein ajattelinkin juoksua. Koko ajan oli täysin normi olo.
Se lenkki olikin sitten kilometrin mittainen, en viitsinyt jäädä testailemaan onko sydänlihastulehdus tai muuta.
Eilen kävin taas lenkillä ja syke oli normaali. Luulisin että näissä on kyse jostain pienestä flunssasta, kaikesta huolimatta vaikka sitä ei itse huomaa. Ja silloin ei kannata juosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1815158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543267Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132678Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie712240Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015