Olen tilanteessa joka monelle tuttu, mutta ei mulle. Eli mitä mieltä? Mitä näkökulmaa antaisitte? Neuvoa?
Aloin seurustelemaan molemmat ihan ihastuneina toisiinsa, kunnes mies totesi että hänellä ei ole lapsiltaa aikaa olla kanssani. Hänellä on rankka työ ja 2 teiniä asuu hänen luonaan, eivätkä ole koskaan äidillä ja nuorin lapsikin on hänellä jokatoinen viikonloppu.
Hän sanoo että eri aikana voisimme jatkaa suhdetta. Hän ehdotti että voisimme jatkaa pelkällä seksisuhteella, johon suostuin. Ja on ihan ok tämä. Mutta kuinka kauan tämä voi jatkua, kun kuitenkin tarkoituksenani on saada myös parisuhde? Olemme sopineet että emme katsele muita. Voinko luottaa siihen? Mistä tiedän, esim. mitä kysyisin että tietäisin että mies tosissaan tarkoittaa vain sitä että ei kerkeä? On "valinnut" sellaisen ongelman parisuhteestamme, johon minä en voi vaikuttaa.
Hänestä minussa ei ole mitään vikaa. Voin odotella että jotain muutosta suuntaan tai toiseen tapahtuisi esim. "maanjäristys", jonkin aikaa. Mutta tuhlaanko vain aikaani tällaiseen. Olen hyvin ihastunut häneen, enkä halua heittää juttua menemään, harmittaa tällainen. Onko meillä mitään toivoa? Mitä minun pitäisi sanoa miehelle? Olenko lähettämättä hänelle mitään viestiä ja odottelen vain hänen yhteydenottoaan, vai ääripäänä lähetttelen hänelle jotain suhdevatvomisviestejä ja ahdistutan häntä, vai mitä tekisin?
neuvoa kaivataan tuntemattomaan tilanteeseen
4
141
Vastaukset
- justsayin
Et kai sä oikeasti luule, että jos kerran ole seksisuhteeseen suostunut, että siitä saataisiin vielä parisuhde? Mies halusi vain maitoa, ei koko lehmää... sori. Ajanhaaskausta, lisäksi voit satuttaa ittes pahasti. Lähde tollasesta viritelmästä pois ihan ittes takia.
- 5+5
No hä, jos mies oikeasti haluaa parisuhteen niin hän tutustuttaa sinut myös lapsiinsa :D
Tulee ajatus ettei sinusta ole vaimoainesta kun kelpaat vaan seksiin.
Juttele miehesi kanssa ,mutta luulen että olet vain panokaveri miehelle. - tekosyitä
Selvä tapaus. Mies ei halua sulta muuta kuin seksiä, odotellessaan että löytää jonkun johon rakastuu oikeesti. Lapset ovat tekosyy sille että ei halua tiiviimpää seurustelua. Mikä estäisi sinua tutustumasta lapsiin ja että viettäisitte aikaa kaikki yhdessä? Jos on rakastunut, niin lapset ja työ ei ole este suhteelle. Jos hän ei ole rakastunut, niin siihen ei edes puhuminen ja suhteen vatvominen auta.
- ou nou
ton lapsi selityksen ymmärrän hyvin. lasten elämään uuden ihmisen "sekoittaminen" on aina riski varsinkin jos ei ole varma onko toinen se loppuelämän kumppani. oli erosta vähän aikaa tai kauemman aikaa lapset kuitenkin vielä elättelee pientä toivetta vanhempien yhteen menosta kyseessä on kuitenkin heidän elämässään ne tarkeimmät ihmiset. jos miehen erosta on vasta vähän aikaan voi hän epäröidä senkin takia ja siinä tapauksessa mä (oma kokemus juuri eronneesta) pysyttelisin kaukana ja erittäin erittäin tarkasti harkitsisin tuohon seksi suhteen jatkamista, siis miettisin kestääkö oma "sydän". ajatus mahdollisesta erosta sattuu jo nyt mutta mitä jos sitä "maanjärjestystä" ei tapahdu ja vuoden päästä hän katkasee tuonkin suhteen, sattuuko vielä enemmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861