neuvoa kaivataan tuntemattomaan tilanteeseen

ounou4

Olen tilanteessa joka monelle tuttu, mutta ei mulle. Eli mitä mieltä? Mitä näkökulmaa antaisitte? Neuvoa?
Aloin seurustelemaan molemmat ihan ihastuneina toisiinsa, kunnes mies totesi että hänellä ei ole lapsiltaa aikaa olla kanssani. Hänellä on rankka työ ja 2 teiniä asuu hänen luonaan, eivätkä ole koskaan äidillä ja nuorin lapsikin on hänellä jokatoinen viikonloppu.
Hän sanoo että eri aikana voisimme jatkaa suhdetta. Hän ehdotti että voisimme jatkaa pelkällä seksisuhteella, johon suostuin. Ja on ihan ok tämä. Mutta kuinka kauan tämä voi jatkua, kun kuitenkin tarkoituksenani on saada myös parisuhde? Olemme sopineet että emme katsele muita. Voinko luottaa siihen? Mistä tiedän, esim. mitä kysyisin että tietäisin että mies tosissaan tarkoittaa vain sitä että ei kerkeä? On "valinnut" sellaisen ongelman parisuhteestamme, johon minä en voi vaikuttaa.
Hänestä minussa ei ole mitään vikaa. Voin odotella että jotain muutosta suuntaan tai toiseen tapahtuisi esim. "maanjäristys", jonkin aikaa. Mutta tuhlaanko vain aikaani tällaiseen. Olen hyvin ihastunut häneen, enkä halua heittää juttua menemään, harmittaa tällainen. Onko meillä mitään toivoa? Mitä minun pitäisi sanoa miehelle? Olenko lähettämättä hänelle mitään viestiä ja odottelen vain hänen yhteydenottoaan, vai ääripäänä lähetttelen hänelle jotain suhdevatvomisviestejä ja ahdistutan häntä, vai mitä tekisin?

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justsayin

Et kai sä oikeasti luule, että jos kerran ole seksisuhteeseen suostunut, että siitä saataisiin vielä parisuhde? Mies halusi vain maitoa, ei koko lehmää... sori. Ajanhaaskausta, lisäksi voit satuttaa ittes pahasti. Lähde tollasesta viritelmästä pois ihan ittes takia.

• 5+5

No hä, jos mies oikeasti haluaa parisuhteen niin hän tutustuttaa sinut myös lapsiinsa :D
      Tulee ajatus ettei sinusta ole vaimoainesta kun kelpaat vaan seksiin.
      Juttele miehesi kanssa ,mutta luulen että olet vain panokaveri miehelle.

• tekosyitä

Selvä tapaus. Mies ei halua sulta muuta kuin seksiä, odotellessaan että löytää jonkun johon rakastuu oikeesti. Lapset ovat tekosyy sille että ei halua tiiviimpää seurustelua. Mikä estäisi sinua tutustumasta lapsiin ja että viettäisitte aikaa kaikki yhdessä? Jos on rakastunut, niin lapset ja työ ei ole este suhteelle. Jos hän ei ole rakastunut, niin siihen ei edes puhuminen ja suhteen vatvominen auta.

• ou nou

ton lapsi selityksen ymmärrän hyvin. lasten elämään uuden ihmisen "sekoittaminen" on aina riski varsinkin jos ei ole varma onko toinen se loppuelämän kumppani. oli erosta vähän aikaa tai kauemman aikaa lapset kuitenkin vielä elättelee pientä toivetta vanhempien yhteen menosta kyseessä on kuitenkin heidän elämässään ne tarkeimmät ihmiset. jos miehen erosta on vasta vähän aikaan voi hän epäröidä senkin takia ja siinä tapauksessa mä (oma kokemus juuri eronneesta) pysyttelisin kaukana ja erittäin erittäin tarkasti harkitsisin tuohon seksi suhteen jatkamista, siis miettisin kestääkö oma "sydän". ajatus mahdollisesta erosta sattuu jo nyt mutta mitä jos sitä "maanjärjestystä" ei tapahdu ja vuoden päästä hän katkasee tuonkin suhteen, sattuuko vielä enemmän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      248
      2831
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      3
      1584
    3. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1164
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1141
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1012
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      64
      974
    8. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      132
      868
    10. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      861
    Aihe