http://www.magneettimedia.com/eun-yrttikielto-tulee-voimaan-huhtikuun-lopussa/
EU:n päättäjät ovat seonneet lopullisesti!
Tarvitsisivat mitä pikimmin enkeliterapiaa.
Valkosipuli ja rosmariini ovat esimerkiksi valtavan vaarallisia aineita lääketehtaiden näkökannalta, koska niillä voi parantaa itsensä monista taudeista, eikä pilsukauppa silloin käy, eivätkä lääkärit saa provikkojaan lääketehtaiden osakeannista.
Mutta miten helvetissä tommonen lääketehtaiden lobbaus on voinut mennä läpi???
Asiahan on kristallinkirkas!
Vain lääketehtaat saavat kasvattaa kyseisiä lääkeyrttejä lääkinnällisiin tarkoituksiiin ja rahastaa rumasti.
Mihin hittoon maailma on oikein menossa?
Ilmeisesti kohti täyttä katastrofia!
Miten EU:n päättäjät voivat olla noin tyhmiä!
P.S. Katson tarkkaan, ketä äänestän EU:hun.
Katso sinäkin!
ÄLÄ VILJELE LÄÄKEYRTTEJÄ ENSI KESÄNÄ TAI JOUDUT VANKILAAN!
Sekopäitä EU:ssa
1
177
Vastaukset
- höpöaloitus
Sekopäivä Magneettimediassa ja keskustelupalstalla.... Sinä se postaat tätä höpöhöpöä joka keskusteluun. . Mitäpä jos lähtisit lenkille, kun on niin nätti ilmakin. Se taatusti parempi ahdistuksen purkukeino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813105Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831231- 841210