Olen päättänyt ostaa sähköavusteisen polkupyörän. Katselin Electrobike nimisen liikkeen valikoimaa. Mietin kahta eri merkkiä: Boostbike (n 1500 e) ja Winora (n. 2500). Boostbikessä on ns. momenttisäätö. Kyseinen ominaisuus säätää avustustasoa poljinpaineen mukaan. Tämän väitetään vähentävän virrankulutusta mahdollistavan pitemmän toimintasäteen. Tehonsäädön pitäisi myös olla tasaisempi. En onnistunut selvittämään liikkeen sivulta tai googlaamalla onko ko. ominaisuus myös Winorassa, Olisi mukava saada vastaus tähän, mutta ennen kaikkea haluan aloittaa laajemman keskustelun eri sähköpolkupyörämalleista.
Kokemuksia ja tietoa sähköpolkupyöristä 2014
6
246
Vastaukset
- wabbo1
Itse ostin BH emotion neo jumper pyörän goexpo messuilta. käyttökokemuksia tulee kunhan pyörän saan kuun loppupuolella.
- onko kellää
Tunturin Forte premium pyörää, siinä on ensiluokkainen Protanium sähköistyssarja. Onko kokemuksia tästä?
- huhahahu
mitä ensiluokkaista tuossa protaniumissa on? perus kiinan magneettikiekkotunnistuksella ja jollakin 24V akulla.
- kgyff
huhahahu kirjoitti:
mitä ensiluokkaista tuossa protaniumissa on? perus kiinan magneettikiekkotunnistuksella ja jollakin 24V akulla.
siinä on ensiluokkainen Protanium icc osasarja, niin ainakin väitetään.
- Sähköpyörään
Millaisia kokemuksia teillä on sähköpyöristä ?
- Kouvolan kovin
Itselläni on 2 vuotta vanha Genesis E-Bike, olen ollut todella tyytyväinen pyörään.
Pyörä tehty saksassa ja tarvittaessa varaosia on helppo saada. Pyörässä alumiinirunko, shimanon nexus 7- vaihteisto, kiinteä kori ja vakuutusyhtiön hyväksymä turvalukko. Akku on kätevän pieni tarakan ja satulan välissä. Kestää noin 70 km ja latausaika on lyhyt 5-6 tuntia.
Suosittelen pyörää kaikille, herkkä ajaa ja todella tyylikkään näköinen kun vertailin ostettaessa eri vaihtoehtoja. Helkaman sähköpyörät on kamalan näköisiä kun on sijoitettu pyörän alarunkoon ja osuu varmasti maahan pienessä töyssyssä.
Ainiin ja minun pyörä maksoi 1549€ paikallisesta urheilukaupasta.
Kannattakaa saksalaista laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271823
- 1211345
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591011- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v250957Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780