Perheellinen mies ihastunut, voi tätä elämää.

Mistylife

Olen hyvin onnellisesti naimisissa, ja lapsiakin. Eräs tuttu nainen, myös perheellinen, jolla lapsia, usein sattuu samaan aikaan läheiseen markettiin ostoksille. Myös tämän mies tuttu, hienoja ihmisiä molemmat! Juttelen usein pitkään tuon naisen kanssa kun satutaan samaan aikaan kauppaan, ja ilmeistä, silmistä kaikesta näkee että meillä synkkaa hyvin, naureskellaan yhdessä ja jutustellaan kauan. Katsotaan pitkään toisiamme silmiin ja vähän punastuttaakin, molempia, molemmat tietää (noh ainakin oletan niin) että tässä on sitä säpinää!!!

14

1835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lirkku2

Jos aloittaisit niiden kohteliaisuuksien kertomisen vaimollesi. Taidat olla sellainen kotona piru ja kylillä lirkku -tyyppi. Tuollainen ihminen harvoin arvostaa sitä mitä omistaa, vaan haluaa olla mielin kielin kaikille muille.

• Arvosta omaasi!

Lirkun kanssa samoilla linjoilla.

"Joskus olisi ihanaa kertoa toiselle ihmiselle valtavia kohteliaisuuksia"
      Näitähän oma vaimosi ei ansaitse?

Itse olen erittäin sosiaalinen ja tuttujen kanssa juttelen aina iloisesti ja silmiin katsoen mutta pitää ilmeisesti lopettaa ettei joku tampio ymmärrä väärin!
      Olen onnellisesti suhteessa enkä voi ymmärtää tätä juttua ollenkaan... Kaikki miehet samanlaisia! (Tiedän ettette kaikki ole) ;)

• Setä Toivo

Muista että ihastus menee ohi. Ja vaikka päätyisittekin suhteeseen niin arki koittaa siinäkin. Lisäksi tulevat syyllisyyden tuntemukset ja katumus. Että jos se oma suhde ei nyt niin huonolla tolalla ole niin älä vaihda "joukkuetta".

• Not fraud

Jos mielessäsi edes käy tuo pettäminen, muistahan tämä virke, jonka tuolta jostain toisesta viestiketjusta bongasin:
      "Pettäminen on kuin ravintolan lempiruoka-annos, näyttää ja maistuu taivaalliselta, mutta yhtäkaikki, syötyäsi sen, paskaks muuttuu!

(Ei sanatarkka lainaus)

• Mistylife

Hienoja vastauksia, kiitos ja kumarrus! :)
      Kuten jo totesin, ei ole pienintäkään aietta pettää. Oma suhde on erittäin hyvällä tolalla!

Tämä oli vaan tämmönen ihastuksen purkaus postaus. Onneksi nuo menee ajan kanssa ohi... Vihaan kevättä ja hormoneja! :/

• ilopilleri99800

Ärsyttää, kun miehet kuvittelee, että aina on jotain sutinaa. Olen itse iloinen ja hymyilevä nainen. Miehet kuvittelevat helposti, että olen kiinnostunut.

Pitäisi olla koko ajan vittuuntuneen näköinen hapannaama, että saisi olla rauhassa. Tosiasia on, että olen iloinen ja leikkisä luonne ja miehet tulkitsevat sen heti jonain flirttinä. Kyllä tämä suomi on kummallinen maa. Taidan muuttaa Amerikkaan. Täällä Suomessa ei saa olla edes ihminen.

Keksit itse omassa päässäsi nyt jotain fantasioita punastumisesta. Usein se on niin.

Rakkaus ei ole tunne vaan sitoutuminen ja tahdon valinta. Tahdon rakstaa tätä ihmistä. Kasva aikuiseksi mieheksi.

• mä vaan

Rauhoituhan, hyvä mies!

"Tuntuu turhalta ettei voi kertoa hänelle, kuinka ihana hän on."
      Jos asiat ovat niin kuin olet käsittänyt, hän tietää sen jo. Jos naisen mielestä teillä ei ole säpinää, nolaisit vain itsesi. Eli: pidä suusi kiinni.

Ratkaisun paikka on tässä ja nyt, ei vasta makuuhuoneen ovella. Liian usein käy niin, että kaksi varattua alkaa tapailla. Vannotaan, ettei mennä pidemmälle, kun kerran ollaan perheellisiä, ei haluta satuttaa ketään. Jossain vaiheessa sitten tajutaan, että on tehty juuri niin kuin ei pitänyt eli aloitettu suhde. Valehdellaan itselle, että näin vain pääsi käymään, elämä yllätti, kohtalo vei ja muuta soopaa.

Jos et halua aloittaa mitään, älä sitten aloita! Nauti ja naura, jos tapaatte sattumalta, mutta älä hakeudu naisen seuraan.

Olet onnellisesti naimisissa, joten arvosta sitä, mitä sinulla on ja kerro se vaimollesikin.

• Välimatkaa

Joten otappa etäisyyttä tuohon naiseen ja kiireesti.
      Ei samaan aikaan kauppaan, nyt tunnut tietävän, koska hän on kaupassa, joten käy eri aikaan.
      Huikkaat vain päivää ohi mennessä ja jos vielä otat sen oman rakkaasi mukaan niin saatat päästä irti tuosta naisesta. Uskon hänen sinua kyttävään. Joten kiireesti välimatkaa ja ei enää keskusteluja, tee selväksi että et aio olla kiinnostunut lainkaan.

• Muutoksetta

Ei tarvita mitään järjestelyjä, tai muutoksia! Aivan kuin hän itsekin totesi: "Tämä oli vaan tämmönen ihastuksen purkaus postaus. Onneksi nuo menee ajan kanssa ohi".
      Kai nyt aikuinen osaa omaa käytöstään hallita. (Huom! Aikuinen)

• Mistylife

Edellisten komenttien perusteella, arvon 24-raati ei varmasti ole mielissään tästä, mutta:
      Tämä suhde vei sen verran pidemmälle että, oli yhdet iltamat jossa oli paljon ystäviä ja tuttuja koolla, ja tietysti myös tämä kyseinen nainen... aika myöhään kesti nuo ja vähän jo väsynyttä oli meno iltaa myöten.. Siinä jossain vaiheessa satuin tuon ihanuuden kanssa talon pihalle, muita ei näkynyt ihan lähellä, joten jäätiin siihen jutskaamaan ja sitten jossain vaiheessa kävi niin, että kun oltiin aikamme taas tuijotettu toisiamme, niin suudeltiin.
      :S

Tai toi meni vähän jotenki niin, että ku silläki on ollu paljon vaiketa elämässä, niin oli semmonen lohtuhali, mutta sitte sen lopuksi tuliki pusu. Ja se oli aika pitkä...!
      Se loppui lyhyeen kun alkoi kova anteeksi pyytely molemmin puolin, tiedätään kuitenkin missä mennään, ei olla vapaita alkuunkaan! :(

Nyt on aika huono omatunto, ja samaan aikaan tämä "vanha suola" janottaa yhä kovempaa!

(okei mutta hei, ainakin uskon nyt että kuvitelmani ei ollut mikään illuusio tästä suhteesta! :P En silti ole ylpeä tästä...)

• mä vaan

Tyhmä, tyhmä mies! "Satuin pihalle, jossain vaiheessa kävi niin, lopuksi tuliki pusu, suut kohtas ja huulet jäi yhteen" - ikään kuin et itse olisi ollut läsnä. Ei ne jalat itsestään liiku ja suut itsestään kohtaa. Ota vastuu siitä, mitä teit! Ihastuminen ja salassa toimiminen tuntuvat toki jännittäviltä, mutta mieti, onko tämä jännitys avioliittosi ja perheesi arvoista.

Varsinainen pettäminen on tapahtunut, koska olet tehnyt jotain, jonka haluat pitää vaimoltasi salassa. Jollei teillä ole avointa suhdetta, olet pettänyt vaimosi luottamuksen.

Nyt on vain ja ainoastaan itsestäsi kiinni, otatko opiksesi.

• Mistylife

Tuosta pususta vielä.. se alkas vähän silleen puolihuolimattomasti, itkuhalin lopuksi suut kohtas ja huulet jäi yhteen, sitä kesti varmaan noin puoli minuuttia, lopuksi vähän kielariakin.

Hän oli se joka lopetti sen sanomalla ettei "tää taida olla ihan oikein.."

Tästäkin tapahtumasta alkaa olla jo pian melkein kuukausi.

Ensin tuntui ettei tuota oikeastaan tapahtunutkaan, vähän epätodellista. Mutta nyt on alkanut jotenkin omatunto vaivaamaan. Vähän outo olo kun oma vaimo hakee huomioita ja rakastellaan/pussaillaan, vähän tuntuu että oon paska jätkä joka pettää. Vaikka eihän tässä oo mitään "varsinaista" pettämistä tapahtunut.. Mutta vähän tuntuu etten voi enää katsoa omaa vaimoa silmiin herkkänä hetkenä ajattelematta etten ole _täysin_ uskollinen.. Jotain on muuttunut..

• ÄäÄäÄäÄäÖ

Kysys omalta vaimoltas, että onko sitä pettämistä tapahtunut? Vaimosihan sen päättää, miltä hänestä tuntuu. Kasvata siis itsellesi selkäranka. Olet surullinen tapaus, yksi muiden joukossa. Et tainutkaan olla niin onnellinen omassa liitossasi kuin kerroit? Vai halusitko vain pientä seikkailua? Niillä on taipumusta tulla ilmi ja voin kertoa omasta kokemuksestani, että ei olisi kannattanut. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon. Mutta mitäs teet jatkossa, jos naapurin rouva tai työkaveri juttelee sinulle iloisesti ja katsoo silmiin? Luulet, että se on kutsu sänkyyn? On ihastunut sinuun? Sinulla tulee olemaan vaikeaa iloisten ja nauravaisten naisten keskellä. Minäkin katson ihmisiä silmiin, nauran ja olen puhelias. Se ei kylläkään tarkoita, että pettäisin miestäni.

• tjåekfe

Sääntö nro 1. Jos tunnet vetoa johonkuhun, joka ei ole puolisosi, älä hakeudu hänen seuraansa. Jos joudut hänen kanssaan kahden, älä venytä tilannetta, älä avaudu vaikeuksistasi äläkä etsi hänestä emotionaalista tukea. Vältä häntä. Ihastus tulee ja menee. Jos jäät sitä ruokkimaan, se kasvaa.

Et ole tehnyt vielä mitään hirveetä, mutta kauheat morkkiksethan tuollaisesta tulee silti. Joko kerrot vaimollesi mitä on tapahtunut ja kestät hänen kysymyksensä, epäilynsä, epätoivonsa tai sitten käsittelet asian mielessäsi etkä enää ajaudu minnekään tuon toisen naisen kanssa. Pidät etäiset kohteliaat välit. Jos päätät olla kertomatta vaimollesi, älä rupea ainakaan pihtaamaan tai herkkinä hetkinä välttämään katsetta. Jos et pysty olemaan normaalisti, kerro, tai vaimosi saa päähänsä, että on tapahtunut jotakin vielä pahempaa. Entisessä suhteessani mies lakkasi antamasta ja sitten lopulta kävi ilmi, ettei syyllisyydeltään voinut olla kanssani, kun oli käynyt nusauttelemassa muita. Olisi vaan kertonut heti. Mutta me siis erosimme, mutta suhteessa olin paljon muitakin vaikeuksia. Ja hänen pettämisensä olivat eri kaliiberin kuin sinun. Eniten kyllä otti päähän se, että hän oli ollut niissä aloitteentekijä ja ellei nainen ollut laittanut stoppia, mentiin loppuun asti. Minusta se ettei itse lopeta suutelua tarkoittaa sitä, että mies olisi ollut valmis sänkyyn asti ja se on sama kuin pettäminen. Se että pusu päättyi naisen tahdosta, tarkoittaa vain sitä että sillä naisella on selkärankaa, ei miehellä. Tsemppiä nyt kuitenkin. Voi olla, että totuus tekee vapaaksi, mutta välit teillä menee tuohon pariskuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      62
      1841
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1166
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1107
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      980
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      911
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      116
      908
    Aihe