Jätepisteet täynnä

tyh jennysväli vika

Edelliskerralla oli citymarketin pisteen kartonkilaatikko täynnä, nyt oli metallikeräyslaatikko täynnä.
Nyt luki lehdessä että rangaistaan jos jättää laatikon ulkopuolelle.
Kun kantaa pari km jätekasseja ja sitten pitäisi mennä kauppaan, mitenkä saa raahattua kassit kaikki takaisin?

13

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : 7

      No ehkäpä johonkin laatikkoon mahtuu, sinne vaan.

      • ?.,

        Onko ihmiset innostuneet kierrättämään vai onko tyhjennyskertoja vähennetty?


      • MarttiPoorman
        ?., kirjoitti:

        Onko ihmiset innostuneet kierrättämään vai onko tyhjennyskertoja vähennetty?

        Jaa enpä tiedä tuosta innostumisesta. Itse en viitsi/jaksa kierrättää mitään muuta kuin paperin ja välillä sekin menee sekajätepussiin mutta harvemmin. Meillä tuli taloyhtiöön niitä uusia pakollisia laatikoita pari kuukautta sitten. Uuteen kaatopaikkajätelaatikkoon ei ole ilmestynyt vielä yhtään mitään. Kartonki laatikko on ihan jees kun pahviroska on täyttänyt paperilaatikon nopeaa. Biojäteastiaan laittaa vissiin yks asukas joskus jotain. Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. Sekajätteeseen ihan kaikki muut. Ei vaan viitsi panostaa aikaa lajitteluun.


      • hyi sentään
        MarttiPoorman kirjoitti:

        Jaa enpä tiedä tuosta innostumisesta. Itse en viitsi/jaksa kierrättää mitään muuta kuin paperin ja välillä sekin menee sekajätepussiin mutta harvemmin. Meillä tuli taloyhtiöön niitä uusia pakollisia laatikoita pari kuukautta sitten. Uuteen kaatopaikkajätelaatikkoon ei ole ilmestynyt vielä yhtään mitään. Kartonki laatikko on ihan jees kun pahviroska on täyttänyt paperilaatikon nopeaa. Biojäteastiaan laittaa vissiin yks asukas joskus jotain. Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. Sekajätteeseen ihan kaikki muut. Ei vaan viitsi panostaa aikaa lajitteluun.

        "Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. "
        Pyttyyn ei saa panna ruokia. Ne lihottavat viemäreissä asuvia rottia. Rotat taas levittävät tauteja.


      • sinnemänt
        hyi sentään kirjoitti:

        "Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. "
        Pyttyyn ei saa panna ruokia. Ne lihottavat viemäreissä asuvia rottia. Rotat taas levittävät tauteja.

        Minä laitan oikeastaan melkein kaiken mistä pitää päästä eroon paskapyttyyn. Vähän aikaa sitten vanha taulu-tv kärähti niin palastelin sen sopivan kokoiseksi paloiksi ja vedin pienissä erissä paskapytystä. Sinne katosi kuin mustaan aukkoon ja pytty vetää hyvin edelleen.


    • jätös onkelma

      Eli ei kannata kierrättää ku rangaistaan jos jättää ulkopuolelle ,syystä että jätelaitos ei ole laiskuuttaan käynyt tyhjentämässä pönttöjä.
      Täynnä näyttäs olevan jo pitkään joten laiskat hommiin kelle se kuuluu!

      • nopeutta tyhjennykse

        Täyttyvät nyt yhä enemmän kun korkilliset tölkit vievät tilaa.


    • Mersu-mies

      Oikealla asialla ovat.

    • Ande53

      Mä vien Prisman molok säiliöihin paperit ja pahvit. Ihme tapahtui viime kerralla, ne tulivat täyteen vasta minun tuomisistani. Viereen jää kyllä paperit ja pahvit, jos ei mahdu.

      Tuon molok säiliön kannen keksijä on kyllä ollut täysi idiootti, sitä täytyy pitää auki toisella kädellä, jotta saa lehdet kaadettua laatikosta tai pussista säiliöön.

      • ..............

        Onhan se hankalaa, mutta ei ole hyvä jos kansi jää auki.

        Muuten olen sitä mieltä että astiat pitäisi tyhjentää tiheämmin.


      • Ei hyvä
        .............. kirjoitti:

        Onhan se hankalaa, mutta ei ole hyvä jos kansi jää auki.

        Muuten olen sitä mieltä että astiat pitäisi tyhjentää tiheämmin.

        Eilen taas oli kamalassa sotkussa Citymarketin jätepisteen ympäristö ja tuskin sitä pyhien aikana siivottaan.


    • rikkiä keuhkoille

      Kemissä kukaan ei huomaa mitään vaikka päästäisi kuinka karmean hajuisen pierun ... sen verran persoonallinen ominaishaju siellä leijailee kylän pinnassa.

      • Keuhkoparat

        Mutta sinun saapumisen huomaa kaikki. Sitä hajua ei peitä mikään sellutehdas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe