http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/20140308038409298_v9.shtml
Tälläsistä naisista ätmit unelmoi
9
158
Vastaukset
- lottamari.
Hävettää naisten puolesta, että pitää joka paikkaan saada tuoda tuota seksististä hömppäkeikutusta, joka pikemminkin näyttää tosi ääliömäiseltä noine kimmeltvänine vappuviuhkoineen. Miettii, että mikä saa naiset haluamaan niin paljon miesten palvontaa itselleen tai tuomaan itseään esille, että jopa aikuiset naiset asettuvat pikkulasten asteelle vain saadakseen huomiota. Voi huh.,.mitä piiloseksismiä,..jolla ei mitään nostoarvoa urheilussa.
- 9+5
No niin näyttääkin ääliömäisiltä. :D Varsinkin kun typykät on siitä touhusta ihan pihalla, eivät edes osanneet keskittyä siihen keikutukseen, kun päässä liikkui vain: vähänks oon ihana ja kaikki kattoo mua! Ai niin, näitä räpellyksiäkin pitäis tässä välillä tehdä..." :D
Silloin, kun on kyseessä oikea urheilu ja kunnon liikkeet ja harjoitellut koreografiat, nämä oli aivan onnettomia. Todellakin noloa. - 9+5
9+5 kirjoitti:
No niin näyttääkin ääliömäisiltä. :D Varsinkin kun typykät on siitä touhusta ihan pihalla, eivät edes osanneet keskittyä siihen keikutukseen, kun päässä liikkui vain: vähänks oon ihana ja kaikki kattoo mua! Ai niin, näitä räpellyksiäkin pitäis tässä välillä tehdä..." :D
Silloin, kun on kyseessä oikea urheilu ja kunnon liikkeet ja harjoitellut koreografiat, nämä oli aivan onnettomia. Todellakin noloa.Silloin, kun on kyseessä oikea urheilu ja kunnon liikkeet ja harjoitellut koreografiat, nämä oli aivan onnettomia.
-> Siis silloin on aivan eri asia, kun kyseessä on oikea urheilu ja harjoitellut koreografiat..
- ätmi
Nuo naiset saavat tuosta rahaa, joten kyse on kunniallisesta työstä. Samaa ei voi sanoa vastaavanlaisesta ketkutuksesta ilmaiseksi Club Swaggassa.
- sddjkashd§
Suomessa joillakin liigajoukkueilla cheerleaderit on jotain 15-17 vuotiaita tyttöjä. Jää SKA:n akat toiseksi.
- rus.nus
Nättejä naisia nuo on, kai jotain 20 vuotiaita joille kelpaa varmaan vanhempikin mies.
Unelmoit mistä? Pelkästä hyvännäköisestä ulkokuoresta, jolla ei ole mitään tekemistä naisen sisäisen kondiksen kanssa? Ja sekin ulkokuori, jonka näet, koostuu todellisuudessa kestoväristä, parin sentin pakkelikerroksesta, hiustenpidennyksestä ja niin pois päin. Yhtä hyvin joku voisi sanoa unelmoivansa meikatusta ja laitetusta nukesta tai robotista, jolla on reikä. Sillä ei varmaankaan olisi mitään eroa.
Sen sijaan kukaan ei tunnu välittävän, millainen persoonallisuus toisella ihmisellä on. Minulle itselleni on siis mitäänsanomatonta nähdä jonkun chiipparin heiluvan perse paljaana telkkarissa, sen sijaan haaveilen tietynlaisen persoonallisuuden omaavasta naisesta.- 4+4
Pitää mennä venäjälle että löytää kauniita naisia.
- m28.
Nättejä naisia ja kropat priimaa, mutta luonteesta ei voi sanoa mitään joten en voi myöskään sanoa haaveilevani naisesta jonka luonteesta en tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666