Itse olen niitä koittanut haalia, mutta tähän mennessä tulos on nolla.
On uskomatonta kuinka yksinäinen ihminen voi olla.
Ikinä ei edes puhelin soi.
Voiko alemman tason mies saada kavereita?
7
96
Vastaukset
- Ekstrovertti
Ota itse yhteyttä.
- no jotta....
"Voiko alemman tason mies saada kavereita?"
Voi. Voisin itsekin olla alemman tason miehen kaveri tai ystävä, jos meillä yhteisiä intressejä elämässä tjsp. Olen tähän koko alempitasoisuuteen törmännyt vasta tällä palstalla, ja tämän palstan useiden at-miesten mukaan naisten (muiden ihmisten ylipäätään) arvo ei ole järin suuri, joten tuskinpa se ATM perustaisi minun kaveruudestani. Voisikin kai kysyä ketkä ihmiset olisivat at-miehelle tarpeeksi arvokkaita kaveruuteen ja ystävyyteen? - 1mielipide
Itselläni on ainakin nettikavereita ympäri maapalloa. Ei niitä aina tarvi kasvotusten nähdäkkään? Voit tältä palstaltakin saada lisää kavereita esimerkiksi kirjoittamalla yksityisviestiä jollekulle sisäänkirjautuneista. Kannattaa myös keskustella työpaikoilla paljon erillaisten ihmisten kanssa niin sosiaaliset taidot kehittyvät vuosi vuodelta. Kuulostaa ehkä hölmöltä mutta kannattaa katsoa salkkareita/putoista jos työkaverit puhuvat siitä, koska saatte enemmän yhteisiä puheenaiheita joista keskustella.
- oletko kokeillut?
Eikös täällä ATM-miehiä ole vaikka kuinka paljon? Eikö ATM:t voi olla yhteydessä toisiinsa ja sitä kautta yrittää löytää edes kaveria? Kaverin kanssa voisi käydä vaikka risteilemässä, baarissa ym. paikoissa, joihin ei yksin uskalla mennä.
Jos on työttömyyttä ja rahapulaa, niin ATM:t voisivat pitää yhteyttä myös ilmaisilla tavoilla esim. Skypen, nettipelien tms. kautta. Jos etäisyyttä ei ole paljon, niin yhdessäolo voisi olla myös tavallista kaveritouhua esim. leffan katselua tai jotakin liikuntaa vaikkapa lenkkeilyä. Itse olen huomannut, että paljon nuoret miehet harrastavat frisbee-golffia, jossa yhdistyy kuntoilu, hauskanpito, raittiissa ilmassa oleminen ja kavereiden tapaaminen.
ATM:t voivat myös järjestäytyä vaikkapa Eurosinkkujen kautta omaksi ryhmäksi.- ätmi
Ei me mitään homoja olla.
- Naisasialooseri.
Kyllä minä ainakin olen saanut paljon kavereita ja tänäänkin YTM-kaverini, joka menetti poikuutensa 14v, soitti ja pyyti kanssaan kahville.
ATM on mies, joka ei saa naista minkäännäköiseen seksuaaliseen huom. seksuaaliseen suhteeseen vaikka muita ihmissuhteita olisi vaikka millä mitalla. - Janne.
ihme lässyttäjä tää alottaja.
miten puhelimen soiminen liittyy mihinkään?
ja ainakaan minä en itke jostain kavereista, oon sentää aikune raavas mies, en hypi enää idioottien kanssa vaan kuljen omia polkujani.
että yhyy yhyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512888Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell61623Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21315- 1011184
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 701049
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135912