Palstalla pedofiili nim. "Mies-21v"

eräs vaan.

Kehuskelee panevansa 14v tyttöjä ja viittaa teksteissään 14-19 vuotiaisiin, mikä ei normaalia enää 21 vuotiaalta.
Ilmoitin nettivinkin poliisille ko. kaverista.
Osa hänen viesteistään haiskahtaa.

Esiintyy ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/12111120

Ei olisi liikaa kannattanut esittää katkeruuttaan siitä kun ei kolmikymppisten neitosten kanssa nappaa pikkupojalla.

IP:si selvitetään toivottavasti.

62

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-21v

En kyllä missään kohtaa kehuskele panevani 14-vuotiaita tyttöjä, mullahan on sitä paitsi poikuus tallella -.-

• bodari tre.

Se on kehonrakennuspalstallakin aiemmin esiintynyt joku poikarassukka joka yrittää nyt kovasti tuoda pikku miehuuttaan esiin mutta se on vaikeaa kai sille kun se ei saa vielä naisia niin pitää sen takia viljellä tuollaisia sairaita aivopieruja markkinoille.

• tohtori.

"En kyllä missään kohtaa kehuskele panevani 14-vuotiaita tyttöjä, mullahan on sitä paitsi poikuus tallella -.- "

Kumma vaan mutta tällaisia väitöksiä sinulla esiintyi edellämainitussa ketjussa.
        Kannattaisiko tarkistuttaa lääkitys jos noin nuoret sinua kiinnostaa?

• Mies- 21v
        tohtori. kirjoitti:

"En kyllä missään kohtaa kehuskele panevani 14-vuotiaita tyttöjä, mullahan on sitä paitsi poikuus tallella -.- "

Kumma vaan mutta tällaisia väitöksiä sinulla esiintyi edellämainitussa ketjussa.
        Kannattaisiko tarkistuttaa lääkitys jos noin nuoret sinua kiinnostaa?

Tarkalleen ottaen sanoin että nainen on kauneimmillaan 14-19-vuotiaana, en puhunut mitään panemisesta. Eli mites se sinun lääkityksesi laita olikaan? ;)

• oikea mies
        Mies- 21v kirjoitti:

Tarkalleen ottaen sanoin että nainen on kauneimmillaan 14-19-vuotiaana, en puhunut mitään panemisesta. Eli mites se sinun lääkityksesi laita olikaan? ;)

14 vuotias on alaikäinen, joten korjaapa rajaasi 16-19 vuotiaisiin. Etkö ymmärrä että puhut pedofilia tarinoita?

• Mies-21v
        oikea mies kirjoitti:

14 vuotias on alaikäinen, joten korjaapa rajaasi 16-19 vuotiaisiin. Etkö ymmärrä että puhut pedofilia tarinoita?

Nainen voi olla kauneimmillaan jo 14-vuotiaana, mutta ei se sitä tarkoita että aikoisin rikkoa lakia tai kehottaisin ketään muutakaan sellaiseen

• mies 86

Ei tunnu nettipoliisia kauheasti kiinnostavan tämän palstan kirjoittelut. Samat sekopäät kirjoittelee täällä vuodesta toiseen misogynisia manifestejaan.

Mitäpä jos itse menisit viettämään aikaasi perheesi kanssa etkä roikkuisi täällä tuomitsemassa toisia ihmisiä joista et oikeastaan tiedä mitään ja joita et ole ikinä tavannut. Tee vaikka penkkiä tai vie lapsesi leffaan.

• keskitasonmies

ATMit saa mekastaa ja puuhastella omia juttujaan. Ketään ei kiinnosta, kaikista vähiten ytmejä.

• De de

Ehkä ne poliisit seuraavat kirjoittelua ja kiinnostuvat vasta sitten kun joku ätmin saa teiniä. Tännehän ne tulevat hehkuttamaan.
        Vähäistä on hehkutus ollut.

• poikuus tallella

Joka toinen täällä kehuskelee että on pannut naista vaikka on poikuus tallella. Ei siis kannata uskoa mitään ilman todisteita.

• -J.

"Tarkalleen ottaen sanoin että nainen on kauneimmillaan 14-19-vuotiaana, en puhunut mitään panemisesta. Eli mites se sinun lääkityksesi laita olikaan? ;) "

Sanoit kyllä muutakin.
      Ja niinpä niin taas.... onko 14 v siis nainen ? Ja miten se voi olla kauneimmillaan kun se ei ole vielä nainen ? Jätkä hei, sä puhut ylä-aste ikäisitä likoista naisina!
      Väitteesi on sairas.

Kysy vain tosiaan itseltäsi sitä lääkitystä. Kukahan se aloitti nää p*skajutut.

• Mies-21v

Eiköhän tytöstä tule nainen sillä hetkellä kun kuukautiset alkaa...? Ja kyllä sen ikäiset harrastaa seksiä joka tapauksessa, sillähän ei ole mitään merkitystä paapooko yhteiskunta heitä lapsina tai mikä milloinkin on voimassa oleva suojaikäraja. Itse tosin aion pysytellä vain 16-vuotiaissa ja sitä vanhemmissa.

• ö,ö'dfl,*DS;
        Mies-21v kirjoitti:

Eiköhän tytöstä tule nainen sillä hetkellä kun kuukautiset alkaa...? Ja kyllä sen ikäiset harrastaa seksiä joka tapauksessa, sillähän ei ole mitään merkitystä paapooko yhteiskunta heitä lapsina tai mikä milloinkin on voimassa oleva suojaikäraja. Itse tosin aion pysytellä vain 16-vuotiaissa ja sitä vanhemmissa.

Eli siis jos 11-vuotiaalla tytöllä alkaa menkat se on sun mielestä nainen? Hyi yäk mikä tyyppi olet. Ilmankos et ketään ole saanutkaan.

• ilkeäJaska.

hehhehheh... sainpahan vähän NÄPÄYTETTYÄ 21v mammanpoikaa :D:D:D:D

nyt se varmaan ahdistuneena pälyilee ympärilleen.... ( mitä nyt tapahtuu )

hah hah haa!!

• miestenlajissa

Kuulkaa kovimmat hemmot ovat nyrkkeilijöitä, se puntteja ähkivä protsku-tankki ei kummoista koukkua kestä kun on tajuton.

• PAM sanoo pommi!

Vittu kovimmat jätkät on pommittajia. Ei kestä nyrkkeilijäkään yhtään dynamiittia ennen kuin on jo ihan jauhelihaa. Ja mikä parasta, räjäyttäessä ei tule hiki kuten jollekin vähä-älyiselle ruumiillisen työn tekijälle.

• jaska.

"Eiköhän tytöstä tule nainen sillä hetkellä kun kuukautiset alkaa...? Ja kyllä sen ikäiset harrastaa seksiä joka tapauksessa, sillähän ei ole mitään merkitystä paapooko yhteiskunta heitä lapsina tai mikä milloinkin on voimassa oleva suojaikäraja. Itse tosin aion pysytellä vain 16-vuotiaissa ja sitä vanhemmissa. "

Ja taas lisää pedofiilipuheita.
      Sanot täällä avoimesti että aiot pysytellä 16 vuotiaissa ?
      Kerro missä asut niin tulen hakkaamaan sut ? OLis varmasti muitakin kiinnostuneita lynkkaamaan tollanen s*atanan ärsyttävä pelle.
      Roikut 14v likoissa ja puhut 16v likoista.
      Turpaasiko sinä haluat ? anna tulla ?

• Jason.

"Kuulkaa kovimmat hemmot ovat nyrkkeilijöitä, se puntteja ähkivä protsku-tankki ei kummoista koukkua kestä kun on tajuton. "

ja tässä on myös yksi aiemmin punttien parissa ähkinyt protsku tankki, joka nykyään nyrkkeilyä harrastelee.

• Mies-21v

Laki ei kiellä konsensusseksiä 16-vuotiaan kanssa, joten turhaan uhittelet sillä omankädenoikeudellasi ;)

• asaSDa
        Mies-21v kirjoitti:

Laki ei kiellä konsensusseksiä 16-vuotiaan kanssa, joten turhaan uhittelet sillä omankädenoikeudellasi ;)

Aina sitä voi haaveilla siitä 16v. tytöstä, mutta kuten itsekin olet jo todennut ettet niitä ikinä tule saamaan :D

• Mies-21v
        asaSDa kirjoitti:

Aina sitä voi haaveilla siitä 16v. tytöstä, mutta kuten itsekin olet jo todennut ettet niitä ikinä tule saamaan :D

Miksi tuo ":D"-hymiö? Jokainenhan tietää että ytmi saa halutessaan vaikka kolmekymppisenä 16-vuotiasta eikä varmaan jätä tilaisuutta käyttämättä. Niin ja todennäköisempää varmaan on etten itse tule sellaista saamaan, mutta koskaan ei sanota että ei koskaan!!! ;)

• No huhhuh

Saako vangit nykyään roikkua netissä siellä saramäessä?

• Janne.

No uhittelu jossain netissä tuskia sua nyt paljon ahdistaa mutta mua tiedätsä huolestuttaa toi sun kiinnostus ala-ikäisiä tyttöjä kohtaan ???

• Mies-21v

Se on jokaisen oma asia että mistä sitä on kiinnostunut. Itse olin kiinnostunut teineistä jo silloin kun itse olin sellainen ja olen kiinnostunut teineistä nyt 21-vuotiaanakin. Miten jollain 16v mopopojalla on suurempi oikeus olla kiinnostunut oman ikäisistään tytöistä kuin 21-vuotiaalla itseään 5 vuotta nuoremmista naisista?

• Siksi että se
        Mies-21v kirjoitti:

Se on jokaisen oma asia että mistä sitä on kiinnostunut. Itse olin kiinnostunut teineistä jo silloin kun itse olin sellainen ja olen kiinnostunut teineistä nyt 21-vuotiaanakin. Miten jollain 16v mopopojalla on suurempi oikeus olla kiinnostunut oman ikäisistään tytöistä kuin 21-vuotiaalla itseään 5 vuotta nuoremmista naisista?

16-vuotiaan tapauksessa on normaalia eikä pedofiliaa

• Ei se ole
        Siksi että se kirjoitti:

16-vuotiaan tapauksessa on normaalia eikä pedofiliaa

pedofiliaa 21vuotiaankaan tapauksessa

• sdsfhhkjlö

Siis jos 21v on 19v kanssa, niin se olis pedofiliaa? HAH! Alle 16v niin sit on.

• -J.

Se osoitti kiinnostuksensa myös 14vuotiaita kohtaan. Tässä ei nyt ole kysymys 21-19v erosta vaan poika mainitsi 14-19 vuotiaat. Painottaa kovasti myös 16 vuotiasta.

Normaali aikuinen mieshän ei kiinnostu sen ikäisistä, koska ei näe sen ikäisiä enää seksikkäinä, vaan mies pitää seksikkäinä aikuisia naisia , yleensä 25 - 40 ja joskus vanhempiakin, kaikki kun on niin yksilöllistä.

• Mies-21v

Normaali aikuinen mies ei ole kiinnostunut yli 40-vuotiaista naisista, koska siinä iässä se naisen paras hedelmällisyysikä on jo menneen talven lumia.

• superjaska.

"Se on jokaisen oma asia että mistä sitä on kiinnostunut. Itse olin kiinnostunut teineistä jo silloin kun itse olin sellainen ja olen kiinnostunut teineistä nyt 21-vuotiaanakin. Miten jollain 16v mopopojalla on suurempi oikeus olla kiinnostunut oman ikäisistään tytöistä kuin 21-vuotiaalla itseään 5 vuotta nuoremmista naisista?"

Olet nyt 21 vuotias ja kasvamassa mieheksi. Jonkin teorian mukaan olet jo mies.
        Siitä toki voi olla jokainen omaa mieltä, mutta sinä selittelet nyt. Olet jo moannut.
        Unohda ne 16v mopoapinat.... niiden kuhertelu ikäistensä kanssa on pelkkää pelleilyä. Kun tyttö kasvaa naiseksi, niin pelleilystä tulee aitoa. On vain kuitenkin huomioitava oikeudentaju näissä asioissa. Ajatella saa, se ei ole rikos, mutta sekaantuminen fyysisesti on rikos ja laissa säädetty.
        Saat tykätä vain 18 vuotiaisiin asti. Sen nuoremmista et saa tykätä,
        Ajatuskin on tulevaisuudessa rangaista, sillä on kehitteillä laitteita joilla poliisi näkee pään sisälle.

• Janne.
        superjaska. kirjoitti:

"Se on jokaisen oma asia että mistä sitä on kiinnostunut. Itse olin kiinnostunut teineistä jo silloin kun itse olin sellainen ja olen kiinnostunut teineistä nyt 21-vuotiaanakin. Miten jollain 16v mopopojalla on suurempi oikeus olla kiinnostunut oman ikäisistään tytöistä kuin 21-vuotiaalla itseään 5 vuotta nuoremmista naisista?"

Siitä toki voi olla jokainen omaa mieltä, mutta sinä selittelet nyt. Olet jo moannut.
        Unohda ne 16v mopoapinat.... niiden kuhertelu ikäistensä kanssa on pelkkää pelleilyä. Kun tyttö kasvaa naiseksi, niin pelleilystä tulee aitoa. On vain kuitenkin huomioitava oikeudentaju näissä asioissa. Ajatella saa, se ei ole rikos, mutta sekaantuminen fyysisesti on rikos ja laissa säädetty.
        Ajatuskin on tulevaisuudessa rangaista, sillä on kehitteillä laitteita joilla poliisi näkee pään sisälle.

"Normaali aikuinen mies ei ole kiinnostunut yli 40-vuotiaista naisista, koska siinä iässä se naisen paras hedelmällisyysikä on jo menneen talven lumia. "

Mikä h*lvetin hedelmällisyys?
        Mitä sinä mistään hedelmällisyyksistä mitään tiedät? Souda kaneetillasi hedelmiä popsimaan, mutta nyt puhutaan siitä onko tervettä 21 vuotiaan puhua halukkuudestaan 14 vuotiaisiin?

Älä sinä lässytä mikä on parasta vielä tuon ikäisenä kloppina, kyllä me muut oikeat miehet ne parhaat tiedetään. eikä todellakaan roikuta kouluikäisten parissa mitä sinä tunnut tekevän.

Jos ei sulla ole mitään tervettä asiaa niin pidä mölyt mahassasi ja lähde pois täältä.

• Mies-21v
        superjaska. kirjoitti:

"Ajatella saa, se ei ole rikos, mutta sekaantuminen fyysisesti on rikos ja laissa säädetty.
        Saat tykätä vain 18 vuotiaisiin asti."

Suomessa on suojaikärajaksi määritelty 16 vuotta ja sen ikäistä saa panna laillisesti vaikka 70-v pappa.

"Sen nuoremmista et saa tykätä,
        Ajatuskin on tulevaisuudessa rangaista, sillä on kehitteillä laitteita joilla poliisi näkee pään sisälle."

- Eli orvellilainen, totalitaarinen isoveliyhteiskuntako on se Jannen märkä päiväuni? Vai että ihan ajatusrikoskin pitäisi tehdä rangaistavaksi? Olet yksi iso vitsi... Niele runkkusi, syö lääkkeesi ja mee maate kaheli!

• Tosijaska.

"Miksi tuo ":D"-hymiö? Jokainenhan tietää että ytmi saa halutessaan vaikka kolmekymppisenä 16-vuotiasta eikä varmaan jätä tilaisuutta käyttämättä. Niin ja todennäköisempää varmaan on etten itse tule sellaista saamaan, mutta koskaan ei sanota että ei koskaan!!! ;) "

Tottakai kolmekymppinen komea mies seksiä mutta kolmekymppinen tietää ettei alaikäisiin ole kajoamista.
      Ja kyllä minä näen 30 vuotiaat naiset seksikkäämpinä kuin 18 vuotiaat joilla naisellinen kehitys on sitäpaitsi vielä kesken.

Sinulla todellakin on pedofiilisiä mieltymyksiä. Onko sinulla kaikki ihan hyvin?
      Nukut unesi hyvin?
      Oletko puhunut äidillesi asiasta ?

Me kaikki rakastetaan sinua, ole ihan huoleti! valkoiset sedät antavat sinulle rauhoittavan ruiskeen, pääset lepäilemään.

• superjaska.

"Suomessa on suojaikärajaksi määritelty 16 vuotta ja sen ikäistä saa panna laillisesti vaikka 70-v pappa. "

Eiköhän papat löydä parempaa seksiseuraa aikuisista naisista kun valikoimaa on vaikka millä mitalla.

"Eli orvellilainen, totalitaarinen isoveliyhteiskuntako on se Jannen märkä päiväuni? Vai että ihan ajatusrikoskin pitäisi tehdä rangaistavaksi? Olet yksi iso vitsi... Niele runkkusi, syö lääkkeesi ja mee maate kaheli! "

Tiesin että sain sinut suuttumaan :)
        Koita nyt rauhoittua hyvä mies, kaikki menee kyllä hyvin vielä usko pois.
        tui tui.

• Mies-21v

Ei minun meriiteilläni vielä pakkohoitoon pääse vaikka haluaisi, Suomessa riittää ihan oikeitakin vaikeita mt-potilaita mistä sinä olet hyvä esimerkki. Vai että skitsofreenikolle avohoitoa? Mitä vielä, suljetulle se joutais!

• oikea mies
        Mies-21v kirjoitti:

Ei minun meriiteilläni vielä pakkohoitoon pääse vaikka haluaisi, Suomessa riittää ihan oikeitakin vaikeita mt-potilaita mistä sinä olet hyvä esimerkki. Vai että skitsofreenikolle avohoitoa? Mitä vielä, suljetulle se joutais!

Pedofiilit joutuvat vankimielisairaalaan. Joten ei kannata lesota alle 16-vuotiaiden panemisella.

• Mies-21v
        oikea mies kirjoitti:

Pedofiilit joutuvat vankimielisairaalaan. Joten ei kannata lesota alle 16-vuotiaiden panemisella.

No en ole kyllä millään semmoisella lesoillutkaan. Taidat olla hieman yksinkertainen :)

• Mitäs jos superpaska

Kasvaisit aikuiseksi :)

• jaska.

"Ei minun meriiteilläni vielä pakkohoitoon pääse vaikka haluaisi, Suomessa riittää ihan oikeitakin vaikeita mt-potilaita mistä sinä olet hyvä esimerkki. Vai että skitsofreenikolle avohoitoa? Mitä vielä, suljetulle se joutais! "

En tiedä poikaseni, mutta viestisi kohdistuu alaikäisiin, siitä oli kysymys.
      Älä nyt pillastu. Pedofiileille on olemassa hyvinkin tehokas....kastrointi.

"Pedofiilit joutuvat vankimielisairaalaan. Joten ei kannata lesota alle 16-vuotiaiden panemisella. "

Juuri näin.

"No en ole kyllä millään semmoisella lesoillutkaan. Taidat olla hieman yksinkertainen :) "'

Kaltaiseltasi isättömältä kakaralta tulee helposti liian villejä aivopieruja ulos koska hihna hinkkaa tyhjää sinulla.
      Pieni hoitojakso lääkityksen kera ei olisi sinulle pahitteeksi.

Olen pahoillani että pilasin päiväsi, mutta yritän vain olla vastuullinen. Kun kantaa vastuuta muistakin kuin vain itsestään, tekee oikein.

• seniorfiili

tiedättehän että monissa maissa suojaikä on vielä alempi?

• tgecrvrxervrv

Ja se on sitte sun mielestä oikein?

• superjaska.

Näpäytys on onnistunut hyvin.

21 vuotias sai mitä tilasi :)

Hyvää illanjatkoa. Minä poistun nyt takavasemmalla maukkaan aterian pariin ja naisten pariin.

• Mies-21v

Joo sovitaan vaan että sinä onnistuit näpäyttämään minua, niin jää kaikille hyvä mieli -.-

• 3+2

Muistan ekan seksikertani kun olin 15 v olin silloin yhden 14 v tytön kanssa. Se oli meidän eka kerta ja se tapahtui juhannuksena. Panin myöhemmin myös tän tyttöystäväni kaveria myös joka oli neitsyt. Voi niitä aikoja nuoruudessa kun kaikki oli helpompaa..

• Jaska.

"Joo sovitaan vaan että sinä onnistuit näpäyttämään minua, niin jää kaikille hyvä mieli -"

Ihan sama pikkupoju.

Olen ainoastaan yhdessä asiassa samaa mieltä.
      Suomi on p*ska maa ja en itsekään hyväksy poliisivaltiota.
      Olen luonteeltani täys anarkisti vastaan kaikkea.
      Jos olet toisen käsityksen saanut, niin olen pahoillani.

En silti hyväksy lässytystäsi mitä päästelit alaikäisistä ja muutenkin
      v*tuttaa tuollainen kukko joka haukkuu aikuisia naisia jne.
      Voisit vähän muuttaa asennettasi, niin ehkä meistä voisi tulla ryyppykaverit.

Mutta aikansa kutakin, sinäkin kasvat ja aikuistut.

Tämä koko juttuhan on silkkaa v*ttuilua ja pelleilyä, en minä sinusta mitään vinkkejä minnekään ole laittanut.

Mielelläni lähtisin v*ttuun tästä koko maasta jos olisi tarpeeksi varaa :)

Kiitos ja näkemiin.

• jaska.

"Voi niitä aikoja nuoruudessa kun kaikki oli helpompaa.. "

No ei se sen vaikeampaa nytkään ole. Senkun menee akkoja nussimaan ja bilettää, kunhan kattoo ikärajat niin ei ongelmaa.

• Mies-21v

Joo no en mä nyt mitenkään vakavissani ole edes mitään alle 18-vuotiaita kattomassa, en edes jaksa yrittää jostain lukion pihalta/irc-galleriasta/randomista jne. missä ne nyt yleensä luuraakaan... Normaalisti 16-17-vuotiaan tytön saa joku samanikäinen lätkää tai salibandya pelaava söpö koviskundi samasta teinijengistä. Ei ole kyllä koskaan edes ollut mitään mahdollisuuksia päästä tuommoisiin "sisäpiireihin" että se siitä!!!

Lähinnä mua vaan ärsyttää se aivottomien ihmisten pedofiliahysteria tässä Suomen maassa kun ihmisiä ollaan leimaamassa pedofiileiksi ilman todellista syytä. Tämä mun kirjoitteluni on lähinnä vaan sellaista kapinointia vallitsevia dogmeja vastaan... Ei se siltikään sitä tarkoita etteikö harmittaisi kun on yksi merkittävä ikävaihe elettynä vailla siihen olennaisesti kuuluvia kokemuksia, eli kaikki teiniseksit ja -seurustelut, alaikäisten kotibileet jne. mitkä jokainen sen ikäinen siinä iässä normaalisti kokee...

• mies 86
        Mies-21v kirjoitti:

Joo no en mä nyt mitenkään vakavissani ole edes mitään alle 18-vuotiaita kattomassa, en edes jaksa yrittää jostain lukion pihalta/irc-galleriasta/randomista jne. missä ne nyt yleensä luuraakaan... Normaalisti 16-17-vuotiaan tytön saa joku samanikäinen lätkää tai salibandya pelaava söpö koviskundi samasta teinijengistä. Ei ole kyllä koskaan edes ollut mitään mahdollisuuksia päästä tuommoisiin "sisäpiireihin" että se siitä!!!

Lähinnä mua vaan ärsyttää se aivottomien ihmisten pedofiliahysteria tässä Suomen maassa kun ihmisiä ollaan leimaamassa pedofiileiksi ilman todellista syytä. Tämä mun kirjoitteluni on lähinnä vaan sellaista kapinointia vallitsevia dogmeja vastaan... Ei se siltikään sitä tarkoita etteikö harmittaisi kun on yksi merkittävä ikävaihe elettynä vailla siihen olennaisesti kuuluvia kokemuksia, eli kaikki teiniseksit ja -seurustelut, alaikäisten kotibileet jne. mitkä jokainen sen ikäinen siinä iässä normaalisti kokee...

Tuota Jaskaa nyt ei kannata niin tosissaan ottaa, vittumainen tyyppi mutta samalla vittumaisen lapsellinen rähisijä vaikka onkin reilusti päälle kolmenkympin ja perheellinenkin kaiken lisäksi (jos on). Tuo sama pelle kävi aikanaan nuortenpalstalla soittamassa suutaan itseään puolta nuoremmille tyypeille ja haukkui näitä säälittäviksi luusereiksi, vaikka Jaska ei selvästikään tajua miten typerää hänen oma provoilunsa täällä ja muualla on.

En itsekään ole ylpeä kaikista kirjoitteluistani tällä palstalla mutta harvemmin ainakaan kohdistan niitä kehenkään erityiseen tai pyri loukkaamaan ketään.

• Mies-21v
        mies 86 kirjoitti:

Tuota Jaskaa nyt ei kannata niin tosissaan ottaa, vittumainen tyyppi mutta samalla vittumaisen lapsellinen rähisijä vaikka onkin reilusti päälle kolmenkympin ja perheellinenkin kaiken lisäksi (jos on). Tuo sama pelle kävi aikanaan nuortenpalstalla soittamassa suutaan itseään puolta nuoremmille tyypeille ja haukkui näitä säälittäviksi luusereiksi, vaikka Jaska ei selvästikään tajua miten typerää hänen oma provoilunsa täällä ja muualla on.

En itsekään ole ylpeä kaikista kirjoitteluistani tällä palstalla mutta harvemmin ainakaan kohdistan niitä kehenkään erityiseen tai pyri loukkaamaan ketään.

Joo no sen kerran kun tyyppi kirjoittaa edes suht.koht. asiallisen viestin, kannattaa ehkä vaivautua kirjoittamaan vastine. Olen itsekin joskus muutama vuosi sitten törmännyt joihinkin ko. tyypin kirjoituksiin ja samaa muutaman teeman ympärille keskittynyttä jankkaamistahan se on ollut. Tulee väkisinkin vähän DarkFear mieleen, tuskin kuitenkaan kyse on yhdestä ja samasta henkilöstä.

• Jaska.

"Ei se siltikään sitä tarkoita etteikö harmittaisi kun on yksi merkittävä ikävaihe elettynä vailla siihen olennaisesti kuuluvia kokemuksia, eli kaikki teiniseksit ja -seurustelut, alaikäisten kotibileet jne. mitkä jokainen sen ikäinen siinä iässä normaalisti kokee... "

Koet asian nyt noin, mutta kun muutama tai enemmän kuluu aikaa, niin huomaat ettet ole menettänyt mitään. En minäkään teininä harrastanut seksiä. Sinun ikäisenäsi harrastin ensimmäisen kerran.
      Nuo kertomasi asiat eivät oikeasti merkitse mitään. Kaipuusi niihin on mielestäni hieman naurettavaa, sillä sinullahan on vapaus valita mitä teet, käydä baareissa jne.
      Et kai vaan sure sitä, että elämäsi parhaat vuodet olisi ohitse :D
      Ne ovat vielä edessä. Asenteestasi riippuu miten asian otat.

"Tuota Jaskaa nyt ei kannata niin tosissaan ottaa, vittumainen tyyppi mutta samalla vittumaisen lapsellinen rähisijä vaikka onkin reilusti päälle kolmenkympin ja perheellinenkin kaiken lisäksi (jos on). Tuo sama pelle kävi aikanaan nuortenpalstalla soittamassa suutaan itseään puolta nuoremmille tyypeille ja haukkui näitä säälittäviksi luusereiksi, vaikka Jaska ei selvästikään tajua miten typerää hänen oma provoilunsa täällä ja muualla on."

Sen siitä saa jos samalla nimimerkillä esiintyy :) Tulee kritiikkiä.
      Miksei muut käytä yhtä ja samaa nimmaria? Syy lienee se ettei kehdata.
      Kun esiinnyt samalla nimellä, on huolehdittava mitä sanoo missäkin. Itse en ole piitannut. Mielestäni on se ja sama mitä p*skaa näille p*skafoorumeille laukoo :) Ei se minua hävetä, enkä ole niin nössö että alkaisin pyytelemään anteeksikaan.

"En itsekään ole ylpeä kaikista kirjoitteluistani tällä palstalla mutta harvemmin ainakaan kohdistan niitä kehenkään erityiseen tai pyri loukkaamaan ketään. "

Jos joku haukkuu sinua niin sinulla on oikeus haukkua takaisin. Siihen se perustuu. Oikeuksistaan on pidettävä kiinni. Ei saa nöyrtyä.

"Olen itsekin joskus muutama vuosi sitten törmännyt joihinkin ko. tyypin kirjoituksiin ja samaa muutaman teeman ympärille keskittynyttä jankkaamistahan se on ollut."

Hyvin moni kirjoittelee sinun tietämättäsi anonyymina paljon tänne ja muualle, mutta arvostan sitä että kirjoittaja esiintyy omalla nimellään ja seisoo sanojensa takana kuin mies.

Olen kuullut että Suomessa asustaa tiukkapipokansaa. Onko tämä juuri sitä?
      Mikä vika on avoimuudessa? Miksi muistella vanhoja?
      Toki kaikesta voi oppia. Jokainen v*ttuuntuu joskus, mutta se minkä kirjoittaa se jää muistiin.

• yrjö

olet oksettava nainen^^

• Eräs turkulainen

kunnallispoliitikko kehui taannoin korkanneensa 14 vuotiaita tyttöjä olessaan armeijassa. Oli selvästi ylpeä asiasta. Syytteitä ei kuitenkaan nostettu.Rikos taisi tosin olla jo vanhentunut koska kyseessä on vanha äijä.

• jaska.

"16-vuotiaan tapauksessa on normaalia eikä pedofiliaa "

Jos 16 vuotias poika saisi lain mukaan nussia alempiaan niin saa sitten vaikka 66 vuotias.

Olen ymmärtänyt että pedofilia koskee ihan jokaista.

eli en hyväksy edes 16 vuotiaalta.

• heh :)

Onko 21v pikkupojalla ihan tippa linssissä kun et ole mitään kehdannut tähän ketjuun kommentoida? huhuu ???

voidaan toki ottaa nuo sairaat linkkisi tänne uudelleenkin esiin niin muutkin näkevät asenteesi.

Mikä se asenteesi nyt olikaan?

No kerrataan vielä kerran :

- " naisen paras ikä on 14-20v "
      - " vain laihat mallipojut saa naista "
      - " kolmekymppiset on rumii "
      - " kolmekymppiset miehet on läskei "

ok.....

• Heh :)

Kaipaisimme nyt kaikki vielä tähän "21v-miehen" kirjoittamaa romaania kuinka rumia ja ikäviä ovat 30 naiset ja kuinka ylistät 12-20 vuotiaita ?

Kirjoittaisitko lisää ?

Kuulehan poju.... tuolla asenteella et tule ikinä saamaan naista, vaan jäät ikisinkuksi tälle palstalle itkemään.

Otahan nyt vesipullo käteen ja hypi vähän narua, niin jo helpottaa :)

• Janne.
        Heh :) kirjoitti:

Kaipaisimme nyt kaikki vielä tähän "21v-miehen" kirjoittamaa romaania kuinka rumia ja ikäviä ovat 30 naiset ja kuinka ylistät 12-20 vuotiaita ?

Kirjoittaisitko lisää ?

Kuulehan poju.... tuolla asenteella et tule ikinä saamaan naista, vaan jäät ikisinkuksi tälle palstalle itkemään.

Otahan nyt vesipullo käteen ja hypi vähän narua, niin jo helpottaa :)

Ja hei 21v.......

Kiinnostaisiko sinua jutella näistä asioista jossakin baarissa ehkä ? :)

Olisin utelias näkemään onko asenteesi oikeasti ihan sama in real life vai tykkäätkö lätistä vain keskustelupalstalla tämmöisiä pedofiilijuttuja?

Yst. terv. eräs sinua "hieman" suurempikokoinen ukko.... :)

• -----________-------

En usko että poliiseja paljon kiinnosta jos 21v mies on vähän itseään nuoremmista naisista kiinnostunut. 18v on meillä täysi-ikäisyyden virallinen ikäraja. No tuo alle 18 vuotiaista teineistä kiinnostuneisuus siinä on, mutta toisaalta mies on itsekkin vielä niin nuori.

• candida Z

Mies 21 on luuseri ja riemuidiootti.
      Poliisille vaan tieto!

• Kramer86

Pahasti täällä kyllä sekotetaan tuo pedofilia termi. Toki 14 vuotiaat on liian nuoria ja ei kyllä kiinnosta sen ikäset, mutta kyllä 16-vuotias on ihan laillinen. Sekin on fakta, että naiset tai on kyllä kauneimmillaan siinä 16-22 vuotiaana.

Onko Jerry Seinfeld sitten sairas pedofiili kun seurusteli 39-vuotiaana 17-vuotiaan naisen kanssa vaikka Usassa on suurimmassa osassa 18-v suojaikäraja?

• 16 vuotiaan kanssa

seksi voi olla laillista, mutta se ei tarkoita etteikö se olisi sairasta js moraalitonta

• .................

"Sekin on fakta, että naiset tai on kyllä kauneimmillaan siinä 16-22 vuotiaana."

Kiistän tämän.
      Väitän että 25-40v ovat kauneimmillaan.
      16-22 vuotias on liian tyttömäinen ollakseen seksikäs nainen. 16-22v sopii sen ikäiselle.

• atte.

"Onko Jerry Seinfeld sitten sairas pedofiili kun seurusteli 39-vuotiaana 17-vuotiaan naisen kanssa vaikka Usassa on suurimmassa osassa 18-v suojaikäraja? "

Ensinnäkin:

A: 17 vuotias EI ole nainen
      B: Jerry Seinfeld on onneton naistenmies sekä pedofiili.

Ei kai sitä muuten kukaan normaali mies rupeaisi pikkutyttöjen kanssa seurustelemaan?
      Kyllä se olisi aika noloa kun 30v naiset kattelisivat kaukaa että "mikähän mies tuokin on.. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      83
      2475
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1311
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      100
      749
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe