Muistatteko millaisia olivat huoltoasemaketju Finnoilin hampurilaiset? Itse olen ollut aika pieni, kun Finnoil lopetti. Minulle on kuitenkin jäänyt eräästä vanhasta aikakauslehden numerosta kuva, jossa kaksi nuorta poikaa söi hampurilaista ja heillä oli myös ranskanperunoita ja Coca-Colaa.
Finnoilin hampurilaiset
5
244
Vastaukset
- Ei meillä
Ei ollut meidän E-öljyllä ja sittemmin Finnoililla hampurilaisia, pahaa kahvia ja perinteistä känttyä sai toiselta ja toiselta ei mitään muuta suuhun pantavaa kuin purukumi.
- hensku
Ai jaa. Muistan kyllä ihan varmasti, että kuvan yhteydessä luki, että Finnoil tarjoaa maistuvia hampurilaisia.
- Ei meillä
hensku kirjoitti:
Ai jaa. Muistan kyllä ihan varmasti, että kuvan yhteydessä luki, että Finnoil tarjoaa maistuvia hampurilaisia.
Ehkä jollain oli, mutta ei kaikilla. Siihen aikaan ei brändit olleet niin ahtaaseen muottiin tungettuja.
- harmiton ukko
Muistan kun Kuopiossa oli Burger Cafe Finoilin uudessa kiinteistössä ja taispa olla myös Kajaanissa.
Ja hampurilaiset olivat tosiaan mahtavia.- hensku
Missä päin Kuopiota ja minä vuosina? Olen itse kotoisin Kuopion läheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094600Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221805- 1391555
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751315Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761123Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131059Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962